JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo

Nou de gyn. gebeld en volgende week woensdag op controle. Kunnen we kijken of je al wilt gaan onderzoeken o het iets medische is. Gaan we denk ik niet doen maar ben heel benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Ben echt hevig aan het bloeden, allemaal kleine stolsels het is nu niet meer rood maar donker bloed. Verder zere rug en zere onderbuik.
Moet vanavond nog 10 minutengesprekken doen ook! Pfffff. Kijk wel hoe het gaat.
Heb hele dikke ogen, niet echt toonbaar.

Hbe alweer ovulatietesten besteld, alleen even nadenken of we gelijk verder gaan of even wachten..... Vind het nu allemaal erg zwaar. Goed overdenken dus.

x

hey meiden,

ik lees net de laatste berichten en jemig wat tegenstrijdig.

MissX gefeliciteerd meis. toch allemaal goed gekomen he daar in Barcelona. nu lekker genieten en hard aan je scriptie. weet je al wanneer je het zal afronden? wij hebben trouwens mooie nachtkastjes gekocht bij de ikea maar 1 doos was niet compleet dus moeten nog even terug.

Rianne, jemig meis wat ongelooflijk K*T. Leef echt met je mee. Je had al die tijd al dat gevoel en wij maar zeggen dat je moest genieten jeetje zeg. Sterkte meis.

liefs Christy

Hey meiden,

@Rianne, vind het zo erg voor je! Is er geen mogelijkheid je ziek te melden voor vanavond? Jeetje zeg... Neem hier echt de tijd voor!

Vind het zo vervelend om nu over mezelf te praten.... Maar heb de vk gebeld en 23 december al de eerste echo. Ik zei tegen hem (jaja, een man) dat ik dacht dat ik met 12 weken pas een echo zou krijgen, maar hij zei dat dat tegenwoordig al eerder is. Zou ik dan met 12 weken nog wel een echo krijgen? Misschien niet meer vergoed...
Heb hem ook nog gevraagd van het bruinverlies en hij zei meteen dat het van de innesteling zou kunnen komen.

Maar nu ik de verhalen van Rianne terug lees, zie ik dat zij een druppel bruin bloed is verloren. Pff, ben nu helemaal bang dat het bij mij ook mis zal gaan... Hoewel het meer een soort van afscheiding was en nu bijna over is. Ook  de steekjes links en rechts op eierstokhoogte die Rianne had, voel ik. Ben nu echt even bang dat dat geen goed teken is...

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
.....december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
.....december

1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

MissX
24
3e
1
2 aug. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

MissX
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
11.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

he dames

nou hier niet zo'n goed nieuws ging vanmiddag naar de wc en verlies ik bloed van dat bruin rode menstruatie bloed ik meteen in shok en de dokter gebeld ik moet het even afwachten want kan een innesteling zijn maar kan ook uitlopen op een miskraam dus even afwachten maar heb geen buikpijn nog maar wel verdrietig en heb nog steeds dat bruin rode bloed...

@rianne wat balen meis ik ben ook heel zenuwachtig hoe het bij mij af loopt bah wat klote he...

nou ik ga even een botherham eten koken heb ik geen zin meer in en me mannetje is ook nog niet thuis..

xxbion

Hey meiden, tijdje niets laten horen maar hier ben ik weer.

@ Rianne, ik las je verhalen en ik leef met je mee. Wat vreselijk meis, veel sterkte.

@MissX, gefeliciteerd. De 3e keer al raak! en af en toe een 'egoberichtje' mag natuurlijk. Daar is het forum ook voor om even van je af te schrijven. en bedankt voor je glitters.

Moet nu zelf ook even van me af schrijven... Vanmorgen op de wc en echt gewoon veel bloed. Toch ongesteld geworden. We hadden zo goed geklust vorige maand en ik dacht m'n eisprong te voelen en als ik terugreken hebben we ook op het juiste moment geklust. Ik voel me gewoon zo beroerd, ik dacht echt dat het raak zou zijn en nu zit ik met geweldige buikkrampen. Vergeleken met de meiden die een miskraam hebben gehad mag ik natuurlijk niet zeuren, maar ik doe het toch even. Moet het even kwijt.
M'n man reageerde heel lief enzo maar ik merk dat ik er zelf deze keer echt op had gehoopt. En m'n cyclus is er ook niet duidelijker op geworden, deze keer 37 dagen (na 2x 60).
Ik ga lekker op bed met een kruikje.

Liefs Shanna

He Meiden,

Ben ik weer! Wat een tegenstrijdige verhalen zeg!

Rianne: meis, wat shit!! Oh balen. Ik leef echt met je mee! Sterkte en doe het heel rustig aan hoor! Je voelt jezelf.

Bionda: niet meteen in paniek raken..... soms verlies je ook nog wat bloed he.....

Shanna: balen meid van je ongi. en dan ook nog eens zo heftig.....

Missx: Gefeliciteerd!!!! Wat goed. Doe het rustig aan. Niet meteen in paniek raken.

Nou, wij zijn vandaag bij de vk geweest. Alles goed, gelukkig!
Onze beeb is nu 3,3 cm groot en alles was goed. Hartactie, bewegingen en ligging. Gelukkig. Met de meting kwam ze uit dat ik 10 weken en 1 dag zou zijn, terwijl ik eigenlijk 9 weken en 6 dagen ben. Dus dat heeft ze laten staan. Maar heel apart. Toen het echo apparaat op mijn buik stond was het net even of de kleine zwaaide. 1 armpje ging echt even op en neer. Heel apart nog steeds. Maar ben blij dat alles goed is.
Ik moest ook bloed prikken. 5 buisjes! De laatste keer dat ik bloed heb laten prikken (3 buisjes) ben ik flauwgevallen. Zag er dus tegen op, maar het ging gelukkig allemaal goed!!
We hebben er voor gekozen om geen combinatietest te doen.

Nou meiden, sterkte en succes allemaal!

Liefs
Ryanne

Hi meiden,

Rianne: wat lees ik nu meid? Is het weer mis? Jeej....
Heel veel sterkte... Wat onwijs oneerlijk!!!! Ik denk aan je! Onderzoeken of het medisch is kan soms verhelderend zijn maar kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat....
Enneh: denk aan jezelf; jij blijft de komende dagen lekker thuis in bed zou ik zeggen. Dit is niet niks!

MissX: ik zie dat je zwanger bent!! Ik was al ZOO benieuwd toen ik je berichtje had gemist op Hyves. Wat te gek voor je meid, geniet er ontzettend van! You did it!
Hoe was Barca?
Ik zie dat je bruin bloed bent verloren, hopelijk is het onschuldig meid. Bruin = oud bloed, vergeet dat niet maar ik weet als geen ander hoe je er van in de stress kunt raken!
O ja, important: volgens mij mag je niet meedoen met Moeders voor Moeders als je bloed geeft, dus voordat je een consulente op bezoek krijgt zou ik even bellen. Die vragenlijst nemen ze pas bij je thuis door namelijk....
Nogmaals, weet t niet zeker maar ik dacht dat die regel er was...
Vwb vriend / man meegaan: mijn man gaat mee naar alle echo's, is toch erg bijzonder. Hij hoeft niet elke keer mee naar de vk maar wel als er iets bijzonders besproken wordt. Gyn gaat ie ook mee naartoe. Maar doe wat jullie graag willen, zwanger zijn is iets heeeeel bijzonders!

Bionda: je hebt last van je hormonen. Lastig, I know! Wow ik lees nu dat je bang bent voor een miskraam. He verdorie!!! Duim voor je meid!

Wij hebben vanavond weer een echo gehad en we hebben een heeeeeel mooi 3D-kiekje van ons mannetje gezien; wow! Zal m snel op Hyves zetten dan kunnen jullie meekijken. Ik ben verliefd!
Ben nu 22 weken en 1 dag maar heb een enorme buik, sommige mensen denken echt dat ik al bijna op t einde ben. Aj dat wordt nog wat. rest van mn lichaam groet gelukkig niet zo hard mee maar t wordt zwaarder, dat merk ik. Heb ook last van mn onderrrug dus moet t echt ff rustig aan doen maar das lastig met drukke ft baan en druk leven, maar moet wel even. As weekend dus even gas terug en ook donderdagavond lekker niks doen.

Ben gister naar HA geweest voor mn rug, heb olie gekregen en pilletjes die erg onschuldig zijn en t komt wel door mn zwangerschap die pijnen, moet t rustiger aan doen en blijven bewegen, op houding letten etc etc. Ga ik dus zeker doen en anders doorverwijzing naar fysio.

Meiden: tot snel!
groetjes Janneke

Terug
Bovenaan