Hey lieverds,
@Ryanne, meis moet zoveel aan je denken. Hoop dat het een beetje met je gaat. Vind het zo erg voor jullie, zo oneerlijk!
@Bion, het kan heel goed oud bloed zijn he. En heb zelfs al geregeld gehoord dat het kan dat je helder rood bloed verliest tijdens je zwangerschap en dat het toch goed blijft gaan. Wie weet is het van de innesteling? Hou je ons op de hoogte! Je vroeg naar m'n kwaaltjes. Heb af en toe echt een gevoel in m'n borsten of ze elk moment uit elkaar kunnen knappen. Verder niet echt misselijk, maar een soort van leeg gevoel in m'n maag. Toch heb ik op die momenten helemaal geen trek in eten. Heb dat al sinds zondag eigenlijk. Negens trek in. Moet er wel voor oppassen want ik ben iemand die pas eet wanneer ik trek heb. Nu verplicht ik mezelf om regelmatig wat te eten, dan maar kleine beetjes. En ik moet van mezelf verplicht elke dag fruit eten. Ben niet echt van het fruit, maar voor de beeb doe ik alles, haha!
@Shanna, dankjewel meis. Wat ontzettend shit dat je toch ongi geworden bent!! He bah! Ik vind trouwens dat iedereen hier lekker z'n ei kwijt mag hoor. Ook al is het voor je gevoel minder erg dan wat anderen doormaken. Ik vind altijd dat je leed niet kunt vergelijken. Iedereen moet hier lekker van zich afschrijven. We zijn er gewoon allemaal voor elkaar, toch!? Ik ben wel heel blij voor je dat je cyclus nu wat korter is geworden. Ga je nu ovutesten gebruiken?
@Ryanne, wat gaaf! Al 3,3 cm groot zeg, wow! Waarom heeft ze die datum eigenlijk laten staan als zij op iets anders uitkomt? En kun je nu al een armpje zien? Geweldig!
@Jannie, weet niet of ik het echt bloed kon noemen, het was eerder een soort van donker bruine afscheiding. Dat was maar een keer trouwens. Verder gewoon bruin en nu vanmorgen echt behoorlijk veel, echt waterig (sorry!) en heel licht gekleurd. Is dat normaal dat je zoveel afscheiding verliest? Mijn vriend wil elke keer wel mee naar de vk, lijkt me ook heel bijzonder. Maar weet niet of dat gebruikelijk is bij alleen de controles. Dacht dat de mannen altijd alleen mee gingen naar de echo's? Hihi, zoveel verstand heb ik ervan. Gelukkig zijn ze op zijn werk erg makkelijk. Ik neem hem maar gewoon elke keer mee. En misschien een keer een vriendin of m'n moeder? Wat gaaf dat je een 3d echo hebt gehad! Dat is zo echt he! En je groeit hard zo te lezen! Dan staat je nog wat te wachten, want volgens mij gaan de laatste paar weken het hardst of niet?
Weet iemand van jullie wat je kunt zien tijdens een echo als je 8 weken en 2 dagen bent? Zover ben ik straks namelijk tijdens de echo. Ik hou er maar rekening mee dat er nog niet heel veel te zien is en misschien nog geen hartje te zien/horen is? Verder heeft de vk me gezegd dat ik na moet gaan denken over de combinatietest. Help, we weten het echt niet! M'n vriend en ik twijfelen allebei, maar neigen meer naar het niet doen. Maar nu heb ik er vannacht over gedroomd (oh ik ben er veel te veel mee bezig zeg) en ik droomde dat er een grote kans is! Kun je eigenlijk ook alleen een nekplooimeting laten doen? Of hoe zit het eigenlijk precies. Weet iemand het? Ik ga ook maar eens even op het net zoeken.
En wanneer begonnen jullie buiken wat te groeien dan? Ik kan niet wachten, haha!
Liefs, ikke