JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

he meiden

even snel voor ik ga werken want dan kan ik niet op internet..
ik verlies nog steeds bruin rood bloed  heb niet echt buikpijn zou blij zijn als het maandag is dan mag ik naar de vk.. ik ben wat minder paniekeriger als gister mocht het toch een miskraam zijn dan liever nu dan net als mijn neef die zijn kind heeft verloren bij de geboorte..
maar we blijven positief denken en mis is het wel gewoon een innestelingsbloeding..

@rianne hoe is het met jou meis??

@jannie gaaf zeg zo'n 3d echo lijkt me zo bijzonder had je de tranen niet in je ogen?? lijkt me zo mooi!!!

@missx hoe is het met jou meid?? al meer kwaaltjes??

xxbion

Hey lieverds,

@Ryanne, meis moet zoveel aan je denken. Hoop dat het een beetje met je gaat. Vind het zo erg voor jullie, zo oneerlijk!

@Bion, het kan heel goed oud bloed zijn he. En heb zelfs al geregeld gehoord dat het kan dat je helder rood bloed verliest tijdens je zwangerschap en dat het toch goed blijft gaan. Wie weet is het van de innesteling? Hou je ons op de hoogte! Je vroeg naar m'n kwaaltjes. Heb af en toe echt een gevoel in m'n borsten of ze elk moment uit elkaar kunnen knappen. Verder niet echt misselijk, maar een soort van leeg gevoel in m'n maag. Toch heb ik op die momenten helemaal geen trek in eten. Heb dat al sinds zondag eigenlijk. Negens trek in. Moet er wel voor oppassen want ik ben iemand die pas eet wanneer ik trek heb. Nu verplicht ik mezelf om regelmatig wat te eten, dan maar kleine beetjes. En ik moet van mezelf verplicht elke dag fruit eten. Ben niet echt van het fruit, maar voor de beeb doe ik alles, haha!

@Shanna, dankjewel meis. Wat ontzettend shit dat je toch ongi geworden bent!! He bah! Ik vind trouwens dat iedereen hier lekker z'n ei kwijt mag hoor. Ook al is het voor je gevoel minder erg dan wat anderen doormaken. Ik vind altijd dat je leed niet kunt vergelijken. Iedereen moet hier lekker van zich afschrijven. We zijn er gewoon allemaal voor elkaar, toch!? Ik ben wel heel blij voor je dat je cyclus nu wat korter is geworden. Ga je nu ovutesten gebruiken?

@Ryanne, wat gaaf! Al 3,3 cm groot zeg, wow! Waarom heeft ze die datum eigenlijk laten staan als zij op iets anders uitkomt? En kun je nu al een armpje zien? Geweldig!

@Jannie, weet niet of ik het echt bloed kon noemen, het was eerder een soort van donker bruine afscheiding. Dat was maar een keer trouwens. Verder gewoon bruin en nu vanmorgen echt behoorlijk veel, echt waterig (sorry!) en heel licht gekleurd. Is dat normaal dat je zoveel afscheiding verliest? Mijn vriend wil elke keer wel mee naar de vk, lijkt me ook heel bijzonder. Maar weet niet of dat gebruikelijk is bij alleen de controles. Dacht dat de mannen altijd alleen mee gingen naar de echo's? Hihi, zoveel verstand heb ik ervan. Gelukkig zijn ze op zijn werk erg makkelijk. Ik neem hem maar gewoon elke keer mee. En misschien een keer een vriendin of m'n moeder? Wat gaaf dat je een 3d echo hebt gehad! Dat is zo echt he! En je groeit hard zo te lezen! Dan staat je nog wat te wachten, want volgens mij gaan de laatste paar weken het hardst of niet?

Weet iemand van jullie wat je kunt zien tijdens een echo als je 8 weken en 2 dagen bent? Zover ben ik straks namelijk tijdens de echo. Ik hou er maar rekening mee dat er nog niet heel veel te zien is en misschien nog geen hartje te zien/horen is? Verder heeft de vk me gezegd dat ik na moet gaan denken over de combinatietest. Help, we weten het echt niet! M'n vriend en ik twijfelen allebei, maar neigen meer naar het niet doen. Maar nu heb ik er vannacht over gedroomd (oh ik ben er veel te veel mee bezig zeg) en ik droomde dat er een grote kans is! Kun je eigenlijk ook alleen een nekplooimeting laten doen? Of hoe zit het eigenlijk precies. Weet iemand het? Ik ga ook maar eens even op het net zoeken.

En wanneer begonnen jullie buiken wat te groeien dan? Ik kan niet wachten, haha!

Liefs, ikke

Hoe zou het met Mex zijn? Gisteren haar NOD!
MELDPLICHT MEX!!!!

Hoop zo dat het raak is!

Kuss

he meiden

even snel berichtje gaat hier niet goed word steeds heftiger en heb nu ook buikpijn heb de vk gebeld en moet om 10voor2 bij de vk zijn en krijg een inwendige echo ik heb het me baas moeten vertellen omdat ik vandaag moest   komen ben zo benieuwd maar zou jullie ff op de hoogte houden..
ik ga nog even wat werk afmaken en dan ga ik weg ik kom vandaag nog wel ff om het te laten weten..
me baas reageerde overigens wel positief alleen zei die je moet erover praten maar ik zei ja maar we wilde het niet vertellen nog en dat begreep die wel hij zei ook ja ga maar meteen vind het belangrijk dat je gaat..

nou ik ga snel meiden

xxbion

Hoi allemaal,

Jeetje wat een tegenstrijdige verhalen allemaal. Zo spannend voor iedereen.

@Bion, je bent nu wrs bij de vk, hoop zo voor je dat t goed is. Ben hard aan het duimen.
Bloedingen kunnen erbij horen maar t lijkt mij vreselijk, wat een onzekerheid krijg je er dan nog meer bij.   Zend je wat denkbeeldige sterretjesss....

@missx: op deze site jongegezinnen.nl staat een zwanger kalender, daar kun je precies per week zien hoe je kleine groeit, wat er met jou lichaam gebeurd en andere tips etc.
Tis bij bij nog niet zover maar heb em al vaak doorgelezen, erg leuk om te lezen.

Bij mij alles rustig, weet niet wat ik voel, denk weleens buikpijn te hebben, en maybe meer afscheiding???? Doe hard mijn best niet teveel er mee bezig te zijn, maar dat lukt helemaal niet. Heb eerlijk gezegd t gevoel dat ik gewoon buikpijn heb van spanningen daarover. Psychisch zeg maar.
We hebben ook niet echt exact geschoten zeg maar dus probeer ervan uit te gaan dat t niet raak is deze keer. (maar ja die hoop blijft ergens wel heeeeel erg).

Ga nu maar ff sinterklazen, zondag (dag voor NOD) hele schoonfamilie hier voor de eerste pakjes avond. Week later mijn eigen familie hier voor de pakjesavond.

Dikke kus allemaal.

xxxxxxxxxx  

Bionda: jeetje meid das niet best! Maar idd: wie weet! Ik ken iemand die een week of 2 heel veel bloed heeft verloren en was uiteindendelijk een bloeding in de baarmoeder en dus geen miskraam. Gelukkig heb je snel een echo end an kunnen ze zien en heb jij zekerheid. Hou je taai! Maar neem idd rust, wat het ook zal zijn!

MissX: bruin bloed is oud idd, ik heb het beide keren gehad en heeeeel veel zwangeren hebben er last van.
Ik heb met 8 weken en 3 dagen een echo gehad en dan zie je een hoofdje, een lijfje met kleine armpjes en beentjes en bij mij bewoog t al n klein beetje.
Als ik tijd heb zet ik wel ff een kiekje van die echo op de Hyves site ok?
Joh je vroend lekker meenemen hoor als jullie dat willen! Mijn man vindt t ook geweldig! En na de 11e week kun je bij de vk het hartje horen, bijzonder moment! Ik heb mn moeder nu 1 keer meegenomen, vond ze fantastisch!
Hoe gaat ie met je scriptie? Al klaar? ;-)

Rianne hoe gaat ie meid?

3D echo is idd te cool, ben helemaal verliefd! Lijk wel een tiener met pasfoto van haar vriendje, echt! Hoefde niet te huilen, maar vond t wel megabijzonder! Huilen komt bij mij vaak wat later op gang...
Mooi is ie he?!

Mn buik is idd huge, echt mega! Maar goed mag niet klagen. Nu die pijn weg in mn pil en dan ben ik weer de oude.

Groetjes!

Hey meiden,

Wat een verhalen zeg! Pff moet er even van bijkomen...

@Bion: je bent nu bij de vk. Ooh meid ik duim voor je! Laat snel wat van je horen!

@Rianne: hoe gaat het met je?

@Shanna: ontzettend balen hè. Maar we blijven volhouden meid! Jij de 17e, ik de 19e december. Wordt vast een mooi kerstcadeau dit jaar!

@MissX: wel positief blijven hoor (al valt dat natuurlijk niet altijd mee). Probeer anders te googlen misschien vind je daar verhalen die je gerust kunnen stellen??

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

X hopje

he meiden

nou tis idd een miskraamik heb een gewone echo gehad ze konden het zien het vruchtzakje was leeg dus waarschijnlijk is het vorige week al misgegaan zei ze het vruchtzakje nmoet er wel nog uitkomen maar daar moeten we nog even op wachten..moet vlg week weer om te kijken of me baarmoeder leeg is en het was geen bbz gelukkig maarja voel me nu zo klote ben nu weer op me werk nog ff 4uurtjes dan gelukkig weekend...
bedankt voor jullie lieve berichtjes.. me mannetje die was ook heel erg down..

xxbion

Terug
Bovenaan