JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Bionda, wat vreselijk dit voor je zeg... Jeetje!
Maar bijna weekend zie ik.. Neem de tijd en zorg goed voor jezelf want dit kan best heftig worden zo'n miskraam. Ik hoop wel voor je dat het snel "afkomt", het vruchtzakje.
Heel veel sterkte en neem ff de tijd dit goed te verwerken, echt! (spreek uit ervaring...)

Janneke

Rianne en Biondaatje Jeetje meiden...ik zit met kippenvel en tranen in mijn ogen te lezen. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan jullie!

liefs en een hele dikke knuffel
Sabien  

Ahh nee Biondaatje toch.... Wat erg! Ik leef onwijs met je mee. Heb er geen woorden voor. Sterkte meid!

X hopje

Jeetje.... wat is er veel gebeurt afgelopen twee weekjes.
Rianne en Biondaatje ik wens jullie heel veel sterkte!
Tip: Praten/schrijven.
Blijf er iig niet alleen mee rondlopen.

Hoe houden jullie alles bij zeg!
Ik heb niet altijd de tijd om dit alles rustig door te lezen. Hoe doen jullie dat?
Zondag is het dag 28. Volgende week ga ik een keer ergens een test doen.
Ik had een ovulatie test gedaan dus ik maak voor mijn gevoel nu meer kans.
Vind het best wel spannend

Hoe gaat het met jullie?
Ik probeer alles bij te houden, maar of het lukt??

KUS
Miek

hey girls!!

Rianne en bionda,zit met schrik jullie verhalen te lezen.......
heel veel sterkte de komende tijd!!! en neem de tijd he om dit een plekje te geven...
o meiden leef met jullie mee DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!

@ janneke, gaaf hoor dat 3 d zat net even te spieken op je hyves.....

heb nu de komende dgn vrij,dus kom ik zeker even uitgebreid reageren!!! ga nu weer even mijn bedje in............

-X-

hallo Meiden

Hier nog even een berchtje.....

Ik vind jullie echt heel lief. Is wel fijn om te horen/lezen.
Ik zelf voel me erg leeg heb er meer last van dan bij de vorige miskraam. De eerste keer had ik er rekening meegehouden en was ik meer bezig met wel of niet operenen. Nu ben ik echt iets verloren. Ook al is het zo kort.,.......

Bionda ik voel met je mee meid. Ik hoop dat de pijn net als bij mij meevalt. Ik heb alleen zere rug en wat krampen maar niet hevig. Je moest echt goed praten en rusten meid...Dat doe ik nu ook de vorige keer heb ik dat verzaakt. Daar ben ik wel van terug gekomen.

xx

Hallo, meiden ik zou snel even jullie verhalen lezen maar ben er uiteindelijk wel even mee bezig geweest. Ook ik heb er kippenvel van!! Ik vind het allemaal even heel erg dubbel deze site, geluk en verdriet zo dicht bij elkaar.

Biondaatje en Rianne meiden heel veel sterkte. Ik weet natuurlijk niet precies hoe jullie je voelen maar ik vind het echt heel erg voor jullie. Ik denk dat er niet één manier is om het te verwerken maar dat jullie vooral moet doen wat goed voor  jullie zelf is.

Ik vind het erg moeilijk om over te schakelen maar toch even speciaal voor MissX heel erg gefeliciteerd meid. En probeeer er ondanks alles toch maar een beetje van te genieten. Ik snap je onzekerheid wel hoor gezien alle verhalen nu. Ik zou denk ik het zelfde hebben.

Dag lieve meiden tot snel.

Kus Salsa

Hey meiden.

@Bionda en Rianne: meiden, klote zeg!!!!! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Leef met jullie mee!!!!

@Missx: gefeliciteerd meis met je zwangerschap!!!!

Jeetje, wat liggen geluk en verdriet soms dicht bij elkaar

Liefs Eva

Terug
Bovenaan