Goedemorgen meiden,
Heb gisteren van 14.00 uur tot 21.30 uur gewerkt en lees nu pas het verschrikkelijke nieuws...
@Bion, meis wat ontzettend erg voor jullie zeg. Heb er gewoon geen woorden voor. Kan wel janken als ik dit van jou en Rianne lees, zo heftig! Hoop dat jij en je vriend veel steun aan elkaar hebben. Probeer er in ieder geval over te praten en het niet op te kroppen.
@Rianne, wat kan ik me voorstellen dat je je leeg voelt. Vind het zo erg voor jullie! 3 Keer is scheepsrecht meis. Het is je zo ontzettend gegund! Ik hoop dat als je eraan toe bent, je heel gauw je kleine wondertje in je armen mag sluiten! En laat dan vooral die eerste 12 weken van de zwangerschap maar heel gauw voorbij gaan!
@Memke, bedankt voor de leuke tip! Bij mij begon het trouwens ook met rare krampjes en steekjes in m'n buik en meer afscheiding. Hoop het zo voor je! Ook hebben wij in onze vruchtbare dagen niet elke dag geklust en we hebben in die periode allebei alcohol genuttigt... Het kan allemaal! Dat zie je bij Liss ook wel.
@Janneke, wauw wat een gave 3D echo zeg! Helemaal geweldig dat dat kan tegenwoordig! Wat leuk dat we dus misschien al wat kunnen zien met 8 weken en 2 dagen! Met m'n scriptie gaat het goed. Ga vandaag de eerste conceptversie inleveren. Moet nog wel aardig wat doen aan de resultaten en discussie, maar heb vandaag de hele dag de tijd, verder geen verplichtingen, dus komt goed! Wil het zo graag voor de kerst ingeleverd hebben. Ook al heb ik dan nog niet m'n eindgesprek gehad, dat maakt me niet eens uit. Als het werk maar af is! Ga ik lekker gerust de wintersport in.
@Hopje, ik lees erg tegenstrijdige verhalen over bruinige afscheiding op internet. Je leest dat het vaak voorkomt en dat ik niks aan de hand hoeft te zijn. Maar ook lees je dat het een begin van een mk kan zijn. Toch hoop ik dat het goed zit, omdat het vrijdag al begon en ik toen een lichte streep had. Zondag had ik een veel donkerder streep. Als het niet goed zou gaan, dan zou je toch verwachten dat die streep niet donkerder geworden zou zijn? Vanmorgen was de streep nog donkerder. Heb besloten dat ik me maar niet te druk moet maken en echt moet proberen een beetje te gaan genieten. Maar dat valt nog niet mee!
Hoe gaat het nu met jou dan? Is je ongi helemaal over? December wordt vast jouw maand! Wat zou dat een mooi Kerstcadeau zijn zeg!
@Mieka, voor jou word het spannend zeg! Hoe voel je je nu? Merk je al iets? Ik vind het soms ook best lastig om alles bij te houden hoor. Maar het is ook echt een verslaving, haha!! Soms schrijf ik elke dag een paar keer, en dan weer een dag niet. Als ik echt geen tijd heb, dan wacht het even.
@Liss, lekker een paar dagen vrij, heerlijk! Welk zwangerschapsdagboek heb jij? Ik kan nog niet echt een leuke vinden. Ben pas in een winkel geweest hoor. Vind het leuk dat ik elke week er wat in kan schrijven. Hoeft voor mij niet elke dag...
@Salsa, het is inderdaag geluk en verdriet bij elkaar hier. Ben heel blij dat we elkaar hebben en vind dat we ondertussen echt een hecht clubje geworden zijn dat alles met elkaar deelt. Heel fijn! Hoop ook echt dat we er kunnen zijn voor Rianne en Bion.
Hoe gaat het verder met jou?
@Eva, dankjewel meis!
@Jolanda, ronde 7 moet het gewoon raak zijn hoor! Ik ga heel hard voor je duimen!
@Chris, vind het wel moeilijk om er echt al van te genieten. Natuurlijk door deze verdrietige verhalen, maar ook omdat ik het gewoon echt nog niet kan bevatten! Ik ben niet misselijk, voel m'n borsten bijna niet. Alleen vooral 's avonds last van m'n onderrug en soms wat kleine steekjes en krampjes in m'n buik. Maar door die laatste twee dingen ben ik telkens bang dat het mis zal gaan. Weet niet of het normaal is om nu last van m'n rug te hebben en m'n buik af en toe te voelen?? Wel ben ik veel duizelig.
Nou, ik ga vandaag weer knallen met m'n scriptie. Volgende week donderdag ga ik trouwens voor het eerst een dagje meelopen bij die ortopedagogenpraktijk waar ik aan de slag kan! We gaan naar mijn oude school en daar dyslexie onderzoeken doen, leuk!
Liefs, ikke