JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hi Eva: wat geweldig meid! Geniet ervan.. Wat n wondertje he...

Groetjes Janneke

Hey meiden,

@Eva, wat geweldig voor je meis! En elke keer weer wat echter he?! Geniet ervan!

Nou, werd net gebeld door een consulente van Moeders voor Moeders en ze komt vanmiddag om 14.00 uur al langs! Wow, das wel heel snel zeg. Ga zo dus maar even wat urine opvangen en hoop dat er een duidelijke streep tevoorschijn komt. Blijft toch spannend he! Ook al was ie vanmorgen hartstikke dik, haha!

@Jannie, had het even na gevraagd, maar je mag wel meedoen aan MvM als je bloed geeft (wat ik overigens tijdens de zwangerschap tot een half jaar erna niet mag), maar het mag niet als je ooit zelf een bloedtransfusie ontvangen heb. Wel goed dat je eraan dacht, nu kon ik het meteen even navragen. Anders was ze misschien voor niks gekomen.

Liefs, ikke

Hey meiden,

@MissX: alles goed hier. Zijn weer druk aan de klus. Deze ronde nog zonder ovu testen, mocht het deze ronde niet raak zijn ga ik ze bestellen.

Het zwangerschapsdagboek van Anne Geddes vind ikzelf erg leuk!

Veel succes zo met MvM! En je moet je niet zo druk maken hoor! Is ook weer niet goed voor die ukkepuk!

@Eva:eek:hh leuk joh! Fijn dat alles goed gaat! En al weer 10 weken, gaat toch snel vind je niet? Geniet ervan meid!

Morgen vrij dus ben er maandag pas weer.

Fijne dag allemaal!

X hopje

hey meiden!

@ eva,alweer 10 wkn! wat gaat het hard he,ben zelf volgende week ook zoo benieuwd naar mijn 1ste echo....

@ misX,ik heb die van anne geddes,en hoe ging het met MVM?

@ hopje, oo morgen lekker vrij lekker genieten dus! nog plannen?

@ puk,we hebben uiteindelijk gekozen voor een huis in N-gein zuid! een eengezinswoning,waar we bijna niks meer aan hoeven te doen.

-X-

@Liss: spannend hoor, bijna de eerste echo! Wanneer ga je naar nieuwegein  verhuizen? Welke wijk in zuid? Dan kom je dus nog dichter bij mij te wonen haha!

Hey meiden!

@Liss, volgende week je echo al, joepie!!!

De consulente is net weg. Ook al was het middagurine, er kwam een dikke streep!
Ik moet het wel wekelijks wegbrengen, omdat ze het hier niet komen ophalen. Maar is hier dichtbij, bij m'n huisarts zelfs en in hetzelfde dorp waar m'n schoonouders wonen en mijn vriend en ik ook gewoond hebben. Kom er bijna dagelijks langs, dus geen moeite.

Heb gekozen voor het boek en kreeg er nog een mooi fotolijstje voor de echofoto bij omdat ik me zo vroeg heb aangemeld. Ook kreeg ik nog een klein stopcontactlampje met een maantje erop als bedankje voor het zelf wegbrengen van de kannen. Jeetje, die dingen stinken trouwens wel zeg!

Ik ga gauw weer verder, moet vandaag nog heeeeel veel doen ...

Liefs, ikke

He Hallo,

Rianne: meid ik heb er geen woorden voor.... wat ongelofelijk shit zeg.

Bionda: Bij jou ook, shit zeg... en nu moet je ook nog afwachten of het vanzelf los laat.... doe het rustig aan.

Eva: Leuk he, die echo? Ik vond het ook geweldig. Dat zoiets kleins al helemaal compleet is en in je zit.... het blijft apart! Maar we liggen nog steeds op hetzelfde schema dus?

Jannie: wow, die 3d echo was echt super!

Liss: Bijna je echo!! Leuk, hoe ver ben je dan?

Missx: het goede nieuws al helemaal laten bezinken? Leuk hoor! Enne, ook lekker in kannen plassen, heerlijk! Ja, ze stinken wel.
Jij vroeg toch wat je kon zien met de echo? Hoever ben je als je de echo krijgt?

ZIjn er nog nod's in de buurt? Sorry het lijstje zit totaal niet in mijn hoofd. Ik hoop echt dat er binnenkort weer wat bij mogen komen, bij het zwangeren lijstje.

Hier alles goed. Ben nog steeds een klein beetje overdonderd van de echo. Dat je kindje al helemaal compleet is, met armen en benen en al.
Ik heb ook mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Lekker die band bovenaan, lekker warm! Mijn werkbroeken beginnen wat minder lekker te zitten en ik zit thuis 's avonds regelmatig met de knoop open!

Nou, ik ben aan het werk, zal dus maar even verder gaan.

Liefs xxx
Ryanne

hey hey

@ eva, als alles nu goed verloopt(99%) zeker,hebben we 30 dec de overdracht dus ook de sleutel.......waarschijnlijk gaan we dan de 1ste week van jan over!
het is idd in zuid,kom idd dicht bij jou in de buurt

@ misX,ja vind ook dat die dingen stinken,maar het is voor een goed doel!!!
      ja idd volgende week woe de echo...vind het zo spannend!!!
      Alleen heel erg jammer dat mijn mannetje er niet bij kan zijn(zijn baas wou hem geen vrij geven)
Probeer ondanks alle onzekerheden en kwaaltjes te genieten,de tijd vliegt!!!!
Ik ben vandaag precies 8 wkn,als ik nu dan terug denk wat gaan de dgn hard!!

Over 3 dgn weer 3 nod''s! spannend hoor........
hoe is het met jullie?

-X-

Terug
Bovenaan