JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden, hier ben ik eindelijk weer eens. Door wat persoonlijke omstandigheden was zwanger worden deze maand even helemaal geen prioriteit voor ons en zijn we er helemaal niet mee bezig geweest. Zodoende ben ik ook niet veel op het forum geweest.
Jeetje, wat is er veel gebeurt.

@MissX:   Ben hartstikke blij voor je. Gefeliciteerd!!!!!!!!

@Rianne en Bionda: wat ontzettend naar en verdrietig allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte!!!!!!

Ik heb een keer deze maand een  ovutest gedaan. Gewoon ff uit nieuwschierigheid en omdat ik ze toch had liggen. Hij was ook nog toevallig hartstikke positief dus die avond wel geklust. Maar zoals ik al zei, verder helemaal niet meer mee bezig geweest. Nu zit ik dus al op dag 32 en mn langste cyclus is 33 dagen. En ik heb bepaalde kwaaltjes waardoor ik echt denk zwanger te zijn. Mijn borsten doen zeer en zijn gezwollen. Mijn vorige zwangerschap heb ik veel last van mn bekken gehad en vanaf een week geleden heb ik vanuit het niets weer  pijn in mn rug. Het is heel herkenbaar voor mij en het kunnen dus al de hormoontjes zijn. Mijn man is een nachtje weg voor zijn werk dus ik kan zaterdag pas testen. Spannend!!!!!
Sorry dat ik nu ff niet op iedereen reageer maar ben net terug uit LA en ben doodmoe. Vroeg naar bed dus. X

Hoi Meiden,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar erg druk gehad op kantoor.

Maar Riannen en Boinda ik vind het zo erg voor jullie, ik wens jullie veel sterkte, hopelijk kunnen jullie het goed samen met jullie mannetjes aan plaatsje geven. Mij vriendje vond dat ik mij toen aan stelde het was maar 6 weken. Als het nu 6 maanden was. Maar dat maakt het niet gemakkelijker hoor. Maar sinds deze maand  heeft mijn mannetje er ook meer belangstelling voor dan ben ik niet zo alleen. En als je hoor dat 15 % van de zwangerschappen eindigd in een miskraam ben je ook niet helemaal alleen maar leuk is het niet. Maar veel sterkte.

Missx, Gefeliciteeeerrd !!!! En nu ga we 8 maanden duimen.

Ik zit nu precies tussen mijn NOD's in. Ik heb nog geen ovistesten mijn vriend heeft gezegd dit jaar nog afwachten en anders gaan we die kopen. Ik ben toch al van april gestopd met de pil. Dus van mij mag het nu wel. Eerst 3 maanden condooms gebruikt om de kijken  hoe mijn cylus was/is.

Ik ga nu stoppen nog thuis wat poesten en opruimen. en dan zullen wij wel nog gaan klussen.

groetjes maaike

Hi meiden,

Mex: wat spannend voor je meid! Je hoort vaak dat als je er iets minder mee bezig bent het dan vaak snel(ler) raak is. Hopelijk is dat bij jou het geval! Nu dus pas morgen testen begrijp ik? Fingers crossed!

Maaike: vond je vriend dat je je aanstelde toen je een miskraam kreeg? Hmmm ik vind het redelijk gevoelloos van hem, maar goed. Maar wil jij wel aan de ovulatietesten en hij niet? Tis soms wel handig maar heb ook al best wel eens gelezen dat ze niet altijd betrouwbaar zijn, dus wie weet lukt het je voor die tijd nog om zwanger te raken meid!

Liss: lekker he die positiekleding? Kijk ook eens op www.bellyfashion.nl, staat leuke kleding op. En op www.mamaenzo.nl

MissX: ja die kannen stinken!!! Ik heb ze toen in de meterkast / andere slaapkamer gezet, en als ik de urine in de kannen deed nam ik eeerst even een hap lucht. Op n gegeven moment wen je er wel een beetje aan is mijn ervaring. Maar goed dat je meedoet meid!

Riannen: Hoe veol jij je? Waarschijnlijk niet best en word je erg onzeker van deze 2e miskraam. Hopelijk voel je je snel wat beter dame... Denk aan je!

Bionda: hoe gaat ie meid? Heb je al meer bloed / stolsels verloren? Ik hoop dat het snel komt, bij een forumvriendin van het miskramenforum duurde het wel eventjes en was het best heftig. Als ik jou was, zou ik kraamverband kopen en altijd ergens mee naartoe nemen. (kraamverband is helaas wel van het formaat surfplank maar goed)  En een handdoek en schoon ondergoed /broek ofzo. Klinkt raar maar als jij op je werk  of onderweg bent en het vruchtzakje komt af dan  kan dat alles wel eens nodig zijn. Ik heb het 2 weken met me meegedragen en gaf me soort van geruststellend gevoel. Ik hoop in ieder geval dat je jezelf nu niet voorbij loopt en dat je even de tijd neemt. Tis niet niks meid!

Woensdagavond ben ik met mn vader en broer gaan eten bij De Librije in Zwolle. Wat een feestje zeg! Echt een kunstwerk van begin tot einde! Was pas om 2uur thuis en om 6uur ging mn wekkertje weer. Oef...  Drukke week dus achter de rug en dat merk ik nu wel. Hoofdpijn, last van mn rug / stuitje, moe, harde buiken (voelt alsof je buik op sapringen staat, niet fijn!) en last van mn keel. Gister na het eten gaan slapen en ben wel wat fitter maar voel wel dat er iets aan zit te komen dus nu maar hopen dat het overwaait! Ben al zo lang niet meer ziek geweest en dat wilde ik graag zo houden! Gelukkig hebben we dit weekend alleen zaterdagavond een etentje dus ga verplicht chillen en cocoonen!

Meiden: fijne dag!

Groetjes Janneke

he meiden ben ik even

@jannie ja gaat wel verlies nog steeds bloed en wat stolsels en slierten ik weet niet of ik het merk als het vruchtzakje eruit komt zou niet weten hoe het eruit ziet..
ik heb volop maandverband bij me en overal liggen vanaaf ga ik stappen met wat meiden even me aandacht ergens anders op..
maar is gewoon maandverband niet voldoende??
de vk dacht dat het de komende 2a3dagen het ergst zou zijn zit nu op dag 2 maar heb gister avond meer verloren dan vandaag.. we wachten af..
bedankt voor je liever reactie..hoe is het met jou mooie buikje??

en met alle andere zwangere hoe is het met jullie??

en rianne hoe is het met jou meis??

ik ga even verder met schoonmaken hier..

xxbion

hey meiden!

@ mex, dat klinkt erg spannend!!! zag je berichtje net ook op het zwangeren forum.
hoop dat je morgen een positieve test in handen mag hebben!

hier weinig te melden......
het is weer weekend!!!!!

allemaal een rustig en fijn weekend

dikke kus

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!

Ik wou eigenlijk morgen met ochtendurine testen maar ik was zo overtuigd dat ik niet meer kon wachten. Toen mn mannetje thuis kwam meteen getest. (Had al een half uur mn plas op zitten houden....haha) Test neergelegd en eten opgeschept en toen had mn lief vanuit zn ooghoek het tweede streepje zien verschijnen dus nog voor dat ik het wist, kwam hij me al feliciteren en hebben we met zn 3tjes (bijna 4tjes) door de kamer gedanst. Ik voel me superrrrrrrr gelukkig!!!!!!!

@Bionda en Rianne: lieve meiden, ik begrijp dat dit nieuws van een ander nu best een beetje zuur kan zijn. Ik leef echt met jullie mee en hoop dat jullie heel snel een hele voorspoedige zwangerschap hebben. Nogmaals heeeeeel veel sterkte!!!!

Hallo Dames,

Vanmorgen echt heel vroeg wakker. Kon niet meer slapen ondanks dat ik best nog moe was.

@Mexx Van Harte Meid! Gefeliciteerd.

@Biondaatje Heb je het een beetje leuk gehad op stap? Je zinnen een beetje kunnen verzetten?

@Jannie                Ik lees dat je zwangerschap ook parte gaat spelen. Nou maar rustig aan. Want ik ben natuurlijk nooit zwanger geweest maar harde buiken zijn volgens mij wel een signaal dat je pas op de plaats moet maken. Geniet van je cocoon weekendje.

@Missx Dus ook met MvM bezig. Wat super van je! En kan je het al wat bevatten?

Hier bij  mij verder alles rustig. Ik had gister m'n RDtjes verwacht maar die zullen dan vandaag wel komen gezien de wisselingen die m'n lijf tegenwoordig steeds aanbrengt in de lengte van m'n cyclus.

Heb wel weer 1001 andere vreemde kwaaltjes maar goed ik kan er niets meer van zeggen, want ik weet nu dat elke menstruatie andere kwaaltjes met zich mee brengt. De meest vreemde vind ik dat ik normaal echt altijd gespannen en pijnlijke (.)(.) heb halverwege mijn cyclus maar nu lijken het wel twee slappe theezakjes (hahaha; lees grapje van salsa). Maar goed zal wel weer iets nieuws zijn.

Ik kan helaas niet testen want ik heb ze al gebruikt om m'n ovulatie op te sporen...hahaha....Sorry beetje cynisch vanmorgen. Maar goed zwanger zal ik wel niet zijn met ons hoogte punt van het jaar:  twee keer klussen!! Zit me wel dwars zo als jullie lezen.

Nou lieve groetjes Salsa

Jeetje! Ik zie net dat ik met Luxx en christy op 30 november boven aan het lijstje sta.

Hoe is het met jullie? Al vreemde klachtjes of gaat alles z'n gangetje?

X Salsa

Terug
Bovenaan