JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!

even snel,want we gaan zo tekenen voor ons nieuwe huis!!! joehoe....

@ mex, meis van harte gefeliciteerd!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
..     .....   2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex, gefeliciteerd meis.

hier is eigenlijk alles nog rustig. kon het natuurlijk niet laten en heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
mijn ongi begon de laatste tijd altijd 2 dagen van te voren met bruin verlies en dan zette het de derde dag pas door.
nu nog niets te bekennen , maar aangezien de test negatief was, ga ik er toch een beetje van uit dat het vandaag of morgen wel zal beginnen. heb verder ook geen rare klachtjes ofzo.

vind het wachten wel verschrikkelijk. ga zo met mijn ouders naar het babykamerpaleis om een cadeautje voor mijn broer en schoonzus uit te zoeken. heb ik weer even wat te doen.
vanavond komt er een vriendin eten en we gaan stappen en mijn mannetje krijgt wat vrienden hier op bezoek en heeft dus een echt mannenavond. genoeg afleiding dus.

ben er morgen of vandaag nog wel even.
liefs Christy

Hallo Meiden

Hier ben ik weer even...

Mex gefelciteerd erg leuk hoor, ik gun het je, mijn tijd komt nog wel......

Het gaat wel weer. Geen pijn en kan er alweer grapjes om maken. Wij gaan voor het guinness boek of records: 3 keer in een half jaar zwanger! Kan nog net als mijn NOD 25 december klopt..
Ik heb wel ovutesten gekocht dus daar beginnen we volgende week mee. Heb vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan en die was weer negatief. Bloeden wordt al minder. Ga woensdag wel naar de gyn.heb wat vragen die ik wil stellen. Zoals over de cyste, en mijn vorige bbz/mk.

Bionda hoe is het met je? Lekker gestapt? DOe je goed he? Heb ook lekker veel wijn op gisteravond, En ga zo lekker winkelen. Heeeeel veel kleren kopen.
ALs ik het zo hoor hoop ik dat jij ook het ergste al gehad hebt. Het is wel zwaar he? En zo oneerlijk. Hou je taai meid.

Nou ik ga douchen etc.

x

Hi meiden,

MEX: VAN HARTE GEFELICITEERD! Je bent zwanger meid, geweldig!!! Wanneer ben je uitgerekend? Geniet van dit supernieuws maar zo te horen gaat dat goedkomen... Glitters strooien jij!
Dit is je 2e kindje toch? Hoe heet je 1e kindje?

Salsa: spannend maar volgende ronde beter, 2 keer klussen: ach  t hoeft maar 1 keer raak te zijn! ;-) Maar snap wat je bedoelt.

Bionda: mijn vk heeft toen gezegd dat ik t beste kraamverband in huis moest halen maar geen idee, ik was natuurlijk 10 weken en dan heb je al een embryo van ruim 2 cm. Weet wel dat tampons, vrijen en zwemmen vrboden zijn totdat het bloeden helemaal is gestopt. Maar wat ik vooral wil zeggen; het kan best heftig zijn maar hoop voor jou dat jij snel alles "kwijt" bent zodat je lichaam weer kan herstellen. Waarschijnlijk ben je nu lekker brak, geef je groot gelijk. Even afreageren!

Rianne: meid vervelend joh, maar fijn dat je je vragenvuur kan doen bij de gyn. Neem wel ff goed de tijd maar wie weet ben je snel weer zwanger! Das wel een hele geruststelling voor je denk ik, dat je 2 keer heel snel zwanger bent geraakt. Althans, dat was voor mij de grootste troost!

Met mij gaat ie wel ok, ben alleen grieperig en tja, meer dan Anta Flu, drop en paracetamol mag ik niks nemen. Gisteravond erge last van harde buiken en mn rug dus hup, naar mn bed. Lekker geslapen en vandaag en morgen take it easy. Das voor mij een hele opgave, ben een druk bijtje van mezelf.

Met mn buik: die groeit enorm! Iedereen die me ziet, schrikt best wel hard... Maar goed. Ik mag niet klagen want heb een mooi mannetje in mn buik. Hij heeft t iig prima naar zn zin, hij beweegt zo goed als de hele dag door. Ongelofelijk....

Meiden, fijn weekend!

Groetjes Janneke

Hey meiden

Even snel tussendoor, gaan zo weg.

Mex: Gefeliciteerd!!!! Super voor je!!! Geniet ervan!!

Salsa, luxx en Christy: spannende dag morgen, duim voor jullie!

Liefs Eva

Hey dames,
Ongelovelijk zeg,... wat een tegenstrijdige verhalen allemaal!!!

@ Rianna en Bionda, ik lees de verhalen van jullie en krijg ook gewoon kippevel, heel veel sterkte!! En dikke knuffel!! Leef echt met jullie mee en denk aan jullie!!!

@ MissX en Mex GEFELICITEERD!!! Geniet er van!!!

Mijn NOD kan weer verschoven worden.... helaas...
Had ze eigenlijk nog niet verwacht, maar had al wel het idee dat ze er nu aan zaten te komen.
Maar snap er officieel geen hout meer van, hebben deze ronde ovu-tests gebruikt en zat vorige week maandag op mijn piek. Ben ik nou gek of moet dan je ei binnen 24-48 uur komen? Als ik nu dan al ongi ben, was op mijn piek m'n ei al geweest...als die 14 dagen voor je ongi is????    Iemand een idee??

Voor de rest dus al wel het idee dat er RD-tjes zouden komen, zijn er ondanks de ovu-tests niet echt mee bezig geweest, omdat net die dinsdag na mijn piek een droeve dag voor ons was (zou verjaardag van mijn schoonzusje zijn geweest) en waren heel die week eigenlijk niet helemaal in ons doen.
Belde deze week m'n beste vriendin en die vertelde helemaal blij zwanger te zijn, helemaal super voor haar natuurlijk!! En ook zeker onwijs blij voor haar en haar man!!! derde kindje en ook zeer gewenst, maar ergens is dat dan ook wel beetje zuur.... ze vond het ook dubbel om te vertellen, ze weet als een van de weinigen dat wij er ook mee bezig zijn. Klinkt heel stom, maar als kleine meisjes hadden wij al in ons hoofd dat we ooit samen zwanger zouden zijn, nou ja wie weet, het kan nog  Volgende NOD zal 27 december zijn, dan zijn we precies een half jaar getrouwd, wie weet!!!

Nou dat was het wel weer even.... zoveel gemist door dat stomme internet dat ik helaas niet overal op kan reageren. Maar alles werkt nu weer dus ik zal weer meer online zijn en mee kunnen kletsen!!

Liefs Luxx

Hoi meiden

Hoe is het met jullie? Lekker weekend aan het houden? Ik heb helemaal geen plannen, dus alle tijd om uit te rusten. Ook wel eens fijn!
We zijn nog steeds druk aan de klus. Ik heb nog geen streep gehad op de ovutesten. Vorige keer kwam ie op zondag, dus ik ben benieuwd!
Kreeg deze week een erg naar bericht van een vriendinnetje van vroeger, dat zwanger was. Op de 20 weken echo konden ze het hartje niet goed lokaliseren. Ze is toen door verwezen naar een ander ziekenhuis en daar bleek er vanalles mis te zijn met het kindje. Ze hebben toen besloten de zwangerschap af te breken en ze is een paar weken later bevallen van een dochter. Zo erg allemaal. Zo zie je maar weer dat een gezond kindje op de wereld zeggen echt een wonder is en helemaal niet vanzelfsprekend.

@Shanna: Balen dat je ongi geworden bent zeg. Wel fijn dat je cyclus korter is. Gebeurt er in ieder geval wel wat in je lichaam.

@Ryanne, Eva  en Janneke: Goed om te lezen dat het goed gaat met de kindjes in jullie buik! Geniet er van.

@Bion: Wat erg voor jullie! Neem de tijd om het te verwerken hoor. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje!

@Rianne: Nogmaals sterkte  met het verwerken van dit verlies. Ik denk aan je hoor!

@MissX: Ik snap dat je bang wordt van  al die verdrietige verhalen. Probeer toch maar te genieten van je zwangerschap. Het is echt een wondertje!
Leuk dat je gaat meelopen met de orthopedagoog. Ik houd me ook veel bezig met dyslexie. Ben gisteren naar een congres van Stichting Dyslexie Nederland geweest. Mogelijk komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen bij zoiets. Succes met het afronden van je scriptie!  

@Liss: Ik ken Nieuwegein helemaal niet. Heb er gisteren toevallig een congres gehad. Staat het huis op Funda?

@Mex: Gefeliciteerd! Leuk dat je voorgevoel klopte. Geniet ervan!

@Salsa, Luxx en Christy: Ik duim voor jullie! Hopelijk kunnen jullie je bij Mex aansluiten.

X Puk

Hey!!!!! Bedankt voor alle felicitaties!!!! Super lief!!!!

@Salsa: Er is echt nog een kans. Wij hadden deze maand maar 1 keer geklust. (schaam) En zie het resultaat. Er is maar een zaadje voor nodig. Trouwens, aan je naam te zien (haha) neem ik aan dat je net als ik verslingerd ben aan salsa. Dat zit er straks voor mij voorlopig ff niet meer in. Denk dat ik met een dikke toeter straks niet meer op salsafeestjes rond ga lopen. Ik had mn eerste zwangerschap veel last van mn bekken en het grappige was dat salsa dansen heel verlichtend was voor de pijn. Lekker draaien met die heupen....haha. Ik ga duimen voor je dat het toch nog raak is.

@Rianne: ik heb er echt bewondering voor hoe positief je alweer bent. Ik hoop van harte dat het weer heel snel raak is.

@Janneke: Dit wordt inderdaad de 2e. Mijn kleine meisje wordt in feb alweer 2 en ze heet Senna. Ik ben uitgerekend op 03-08, zal zo even het lijstje aanpassen. Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Ik weet nog maar al te goed hoeveel energie die harde buiken kosten. Zorg maar goed voor jezelf.

@Luxx: Jammer dat je ongi bent geworden. Ik heb weleens gelezen dat het gemiddelde 14 dagen is na je ei. Maar dat het ook wel kan verschillen. Ik had dat vorige maand ook dat het niet klopte. Vervelend is dat he?!, dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoop dat je met de kerst zwanger bent.

@Puk: wat een vreselijk bericht van je vriendin. Het is idd allemaal niet vanzelfspekend. Een kindje krijgen is echt een wonder.

@MissX: Hoe gaat het met jou???????

Ik ga trouwens maandag de vk bellen. Vorige keer kreeg ik pas met 12 wkn de eerste echo en afspraak. Vandaag 4 wkn en 5 dgn dus zal nog even geduld moeten hebben.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx