JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden,

ik geloof dat ik echt helemaal GEK wordt nu.

heb vanmorgen nog eens goed naar die test gekekene en toen ik hem in het licht hield zag ik werkelijk een heel licht streepje. Bijna niet te zien. dacht zelfs dat ik het me gewoon verbeelde omdat we het natuurlijk zo graag willen.

daarnet nog maar eens een testgedaan. eentje van de apotheek en nu zie ik toch echt een duidelijker tweede streep. nog niet heel donker maar hij staat er wel.
ik geloof dat ik echt gek wordt hoor.

mijn mannetje is werken maar heb hem al gebeld. om alles zeker te weten heb ik zelfs mijn schoonzus gebeld om te vragen of ik nu gek wordt en zij zei dat als er binnen 5 minuten echt een tweede streep te zien is hoe licht ook dat het dan wel goed zit. ze ging me zelfs al feliciteren en dat vond ik wel eng. zei ook dat we nog niet juichen hoor.

morgen nog maar eens een test doen. ik weet het ff niet meer allemaal. moet ook steeds huilen. wordt echt even vervelend van mezellf.

liefs een onwijs onzekere Christy

Hey meiden!!

@Mex, gefeliciteerd meis!! Wat geweldig voor je, joepie!!! En een keer geklust maar, kijk eens aan! Dat moet de rest wel hoop geven toch?! Wat voel je dat dan goed aan zeg! Je hebt natuurlijk wel je eerste zwangerschap waar je je kwaaltjes mee kunt vergelijken. Heerlijk meis, lekker genieten! Wat leuk dat we bijna tegelijk zijn uitgerekend zeg! Kunnen we mooi een beetje vergelijken. Hier mijn lijstje met kwaaltjes:

-lage rugpijn, vooral 's avonds
-vlagen van misselijkheid, maar vooral de hele dag door een leeg gevoel en absoluut geen trek...
-duizeligheid met vlagen

Zo dat was het wel weer, haha! Hoe voel jij je?

@Ryanne, als ik de echo krijg ben ik volgens mijn berekeningen 8 weken en 2 dagen. Maar ik heb het vermoeden dat ik heel misschien zelfs al een paar dagen zwanger ben, aangezien ik 6 dagen voor m'n NOD al een heel licht streepje zag en ik van 30 dagen uit gegaan ben, terwijl ik ook wel eens kortere cyclussen gehad heb (27 en 29). We wachten het wel af. Als er in iedere geval maar iets te zien is!
Dus jij hebt al je eerste zwangerschapsbroek gekocht! Hoever ben je nu? Krijg je al een beetje een buikje?

@Liss, nu officieel gefeliciteerd met jullie huis! Fijn dat er bijna niks meer aan jullie nieuwe huisje hoeft te gebeuren, heerlijk! Wat voor stijl huis is het? Bouwjaar? Wat jammer dat je mannetje er volgende week niet bij kan zijn! Gelukkig ben je nog een tijd zwanger en komen er nog meer kansen!  
@Maaike, hoop voor je dat die ovutesten helemaal niet meer nodig zijn en dat je deze maand een positieve test in handen hebt!

@Janneke, leuk die site van Bellyfasion! Heb 'em maar vast onder m'n Favorieten opgeslagen, haha! Veel plezier vanavond!

@Bion, hoop dat je het gisteravond even lekker van je af hebt kunnen zetten en dat het toch een beetje gezellig was! Hoe gaat het nu met je?

@Rianne, wat fijn dat je geen pijn meer hebt. Vind je zo positief, knap hoor!!! Haha, dat record gaan jullie gewoon halen! En dit keer goed!!!! Hoop het zo voor je!

@Salsa, moet altijd zo lachen om jouw verhalen, leuk! Ik hoop dat je kwaaltjes dit keer echt wat betekenen meis! Morgen je NOD!! Weet je al wanneer je gaat testen??

@Chris, wat vervelend van die negatieve test! Maar bij mij begon het bruinverlies dit keer ook veel later dan normaal, en ik heb eerst een lichte streep gehad en die dag later weer niks geen streep. Het kan nog alle kanten op hoor meis!!! Ik duim heel hard!

@Luxx, wat ontzettend kl#te zeg dat je ongi bent geworden!!!  He bah!! Wat raar trouwens van die ovutesten zeg! Ik heb er eerlijk gezegd  niet veel  verstand van, maar  kan  het echt niet dat de tijd tussen je ei en NOD iets korter is dan 14 dagen? Misschien is dat bij jou wel het geval??? Hoop zo dat de 27e voor jullie dubbel feest is!  

@Memke, voor jou komt het ook dichtbij nu! Hoe is ie??

@Puk, jeetje wat een erg verhaal zeg! Pfff.... Zo zie je maar, het is en blijft echt een wonder allemaal! Niets in vanzelfsprekend!! Dat houd ik ook altijd in m'n achterhoofd. Heb vaker dat soort verhalen gehoor helaas....
Ja heb erg veel zin in donderdag! Tijdens mij stage heb ik niet te maken gehad met dyslexie. Bij ons werden de clienten dan altijd doorgestuurd naar de orthopedagogen, haha! Maar het lijkt me erg interessant, ben benieuwd! Zou leuk zijn als we elkaar idd nog eens tegenkomen, wie weet, haha! Gisteren heb ik de eerste complete versie van de scriptie ingeleverd! Moet vast nog veel aan veranderd worden, maar dat vind ik niet erg. De grootste last is van m'n schouders!

Gisteren heb ik me nog heel erg zorgen gemaakt om het bruinverlies. Het begon eergisteren eindelijk weg te trekken, maar gisteren was het er weer. Het is niet hetzelfde als ik normaal voor m'n ongi had, maar echt heeeeel licht van kleur. Ook niet heel veel hoor. Valt mee. Soms tussendoor ook kleurloos. Maar toch maakte ik me gisteren behoorlijke zorgen dus heb ik weer de vk gebeld. Kreeg nu een vrouw aan de lijn en ze zei dat ze natuurlijk niet kan zeggen dat het goed zit, want dat weet je natuurlijk nooit, das logisch. Maar het betekent ook zeker niet dat het niet goed zit. Ik maakte me vooral zorgen dat het al 7 (nu 8) dagen duurt. Maar volgens haar kan het wel weken duren, dus dat maakt niet uit. Als het rood wordt, moet ik bellen, maar zelfs dan is het niet altijd mis.

Vandaag ben ik eigenlijk niet zo bezorgd meer. Ik vertrouw er maar op. Vooral nu ik gisteren en vandaag behoorlijk vaak misselijk ben, haha! Ik vind het (nu nog) leuk om misselijk te zijn, erg he! Zie het als een goed teken. Verder ben ik al een kilo afgevallen. Ik eet natuurlijk veel minder nu. Zorg wel dat ik genoeg binnen krijg en regelmatig eet. Veel groenten en fruit ook. Maar normaal ben ik echt een snoepert, moet er niet aan denken nu!

Vanavond gaan we het m'n moeder en haar vriend vertellen voor we uit eten gaan. Doen het liever toch niet in het restaurant, beetje te persoonlijk. Ben zo benieuwd hoe ze reageren, ben gewoon zenuwachtig, haha!!! En morgen dat mijn vader en z'n vriendin en m'n schoonouders, ook m'n schoozus en zwager en m'n broer en zus met aanhang. Leuk leuk leuk!!!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Oh Christy het is gewoon raak hoor meis!!!!! JOEPIE!!! WAUW!!!! Zo begon het bij mij ook hoor, heel licht, maar zo te lezen is ie bij jou zelfs al duidelijker!!!

GEFELICITEERD!!!!!

meiden,

ik heb net toch maar even digitale testen van clear bleu gehaald.. nu geeft deze test aan "niet zwanger"
wat moet ik hier nu mee.

kan het dat het bij deze testen iets langer duurt voordat ze positief zijn of ben ik nu gewoon echt niet zwanger???????????

oh wordt zo ontzettend moe van mezelf

liefs Christy

Lieverd hier moet je je abslouut niet druk om maken en ik ben het bewijs! had vorige week na de lichte streep ook een digitale gedaan en die gaaf ook Niet Zwanger aan! Bij die testen duurt het wat langer voor het genoeg hormoon heeft om het door te 'zenden' naar het venstertje! Ik had de strip eruit gehaald en het viel mij wel op dat de controle streep er stond en een heeeel licht tweede streepje. Nu is het zo dat je daar  absoluut geen waarde aan mag hechten, maar volgens mij is het wel zo hoor. Want na het weekend, gaf de digitale bij mij wel zwanger aan!!!

Meis, laat het een dagje en doe er maandagochtend (of als je niet langer kunt wachten) morgen weer een.

Gaat helemaal goed komen!!!

Wij gaan nu weg, spannend! Liefs

Ik heb het lijstje weer even bijgewerkt na mijn ongeplande ongi.... deze ronde ovulatietesten! (en hopen dat m'n cyclus korter blijft!)
Liefs Shanna

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

he meiden

even snel berichtje van mij..
nou ik ben vanmorgen denk ik het vruchtje verloren ik bloede al wat minder en ik moest plassen en veeg af en echt een zakje ook dik en leek wel op een stukje vlees..
nu vloei ik een stuk minder meer bruin en lichtroze dus hoop dat dat het was..

nou stappen was super was er wel erg aan haha maar heb het gezellig gehad wel erg brak vandaag maarja dat hoort erbij voel me nu wel weer ok en heb straks weer een feestje dus morgen lekker de hele dag uitrusten..

@mexx gefeliciteerd meid geniet ervan

@chris een streep is een streep meid en me schoonzus had 3maanden lang negatieve testen terwijl ze al zwanger was 3maanden dus dat zegt niks zo'n digitale een streep is een streep dus ik ga ej toch alvast voorzichtig feliciteren..

nou meiden ik ga zo even hapje eten en dan spreek ik jullie snel weer..

xxbion

Terug
Bovenaan