Hey meiden!!
@Mex, gefeliciteerd meis!! Wat geweldig voor je, joepie!!! En een keer geklust maar, kijk eens aan! Dat moet de rest wel hoop geven toch?! Wat voel je dat dan goed aan zeg! Je hebt natuurlijk wel je eerste zwangerschap waar je je kwaaltjes mee kunt vergelijken. Heerlijk meis, lekker genieten! Wat leuk dat we bijna tegelijk zijn uitgerekend zeg! Kunnen we mooi een beetje vergelijken. Hier mijn lijstje met kwaaltjes:
-lage rugpijn, vooral 's avonds
-vlagen van misselijkheid, maar vooral de hele dag door een leeg gevoel en absoluut geen trek...
-duizeligheid met vlagen
Zo dat was het wel weer, haha! Hoe voel jij je?
@Ryanne, als ik de echo krijg ben ik volgens mijn berekeningen 8 weken en 2 dagen. Maar ik heb het vermoeden dat ik heel misschien zelfs al een paar dagen zwanger ben, aangezien ik 6 dagen voor m'n NOD al een heel licht streepje zag en ik van 30 dagen uit gegaan ben, terwijl ik ook wel eens kortere cyclussen gehad heb (27 en 29). We wachten het wel af. Als er in iedere geval maar iets te zien is!
Dus jij hebt al je eerste zwangerschapsbroek gekocht! Hoever ben je nu? Krijg je al een beetje een buikje?
@Liss, nu officieel gefeliciteerd met jullie huis! Fijn dat er bijna niks meer aan jullie nieuwe huisje hoeft te gebeuren, heerlijk! Wat voor stijl huis is het? Bouwjaar? Wat jammer dat je mannetje er volgende week niet bij kan zijn! Gelukkig ben je nog een tijd zwanger en komen er nog meer kansen!
@Maaike, hoop voor je dat die ovutesten helemaal niet meer nodig zijn en dat je deze maand een positieve test in handen hebt!
@Janneke, leuk die site van Bellyfasion! Heb 'em maar vast onder m'n Favorieten opgeslagen, haha! Veel plezier vanavond!
@Bion, hoop dat je het gisteravond even lekker van je af hebt kunnen zetten en dat het toch een beetje gezellig was! Hoe gaat het nu met je?
@Rianne, wat fijn dat je geen pijn meer hebt. Vind je zo positief, knap hoor!!! Haha, dat record gaan jullie gewoon halen! En dit keer goed!!!! Hoop het zo voor je!
@Salsa, moet altijd zo lachen om jouw verhalen, leuk! Ik hoop dat je kwaaltjes dit keer echt wat betekenen meis! Morgen je NOD!! Weet je al wanneer je gaat testen??
@Chris, wat vervelend van die negatieve test! Maar bij mij begon het bruinverlies dit keer ook veel later dan normaal, en ik heb eerst een lichte streep gehad en die dag later weer niks geen streep. Het kan nog alle kanten op hoor meis!!! Ik duim heel hard!
@Luxx, wat ontzettend kl#te zeg dat je ongi bent geworden!!! He bah!! Wat raar trouwens van die ovutesten zeg! Ik heb er eerlijk gezegd niet veel verstand van, maar kan het echt niet dat de tijd tussen je ei en NOD iets korter is dan 14 dagen? Misschien is dat bij jou wel het geval??? Hoop zo dat de 27e voor jullie dubbel feest is!
@Memke, voor jou komt het ook dichtbij nu! Hoe is ie??
@Puk, jeetje wat een erg verhaal zeg! Pfff.... Zo zie je maar, het is en blijft echt een wonder allemaal! Niets in vanzelfsprekend!! Dat houd ik ook altijd in m'n achterhoofd. Heb vaker dat soort verhalen gehoor helaas....
Ja heb erg veel zin in donderdag! Tijdens mij stage heb ik niet te maken gehad met dyslexie. Bij ons werden de clienten dan altijd doorgestuurd naar de orthopedagogen, haha! Maar het lijkt me erg interessant, ben benieuwd! Zou leuk zijn als we elkaar idd nog eens tegenkomen, wie weet, haha! Gisteren heb ik de eerste complete versie van de scriptie ingeleverd! Moet vast nog veel aan veranderd worden, maar dat vind ik niet erg. De grootste last is van m'n schouders!
Gisteren heb ik me nog heel erg zorgen gemaakt om het bruinverlies. Het begon eergisteren eindelijk weg te trekken, maar gisteren was het er weer. Het is niet hetzelfde als ik normaal voor m'n ongi had, maar echt heeeeel licht van kleur. Ook niet heel veel hoor. Valt mee. Soms tussendoor ook kleurloos. Maar toch maakte ik me gisteren behoorlijke zorgen dus heb ik weer de vk gebeld. Kreeg nu een vrouw aan de lijn en ze zei dat ze natuurlijk niet kan zeggen dat het goed zit, want dat weet je natuurlijk nooit, das logisch. Maar het betekent ook zeker niet dat het niet goed zit. Ik maakte me vooral zorgen dat het al 7 (nu 8) dagen duurt. Maar volgens haar kan het wel weken duren, dus dat maakt niet uit. Als het rood wordt, moet ik bellen, maar zelfs dan is het niet altijd mis.
Vandaag ben ik eigenlijk niet zo bezorgd meer. Ik vertrouw er maar op. Vooral nu ik gisteren en vandaag behoorlijk vaak misselijk ben, haha! Ik vind het (nu nog) leuk om misselijk te zijn, erg he! Zie het als een goed teken. Verder ben ik al een kilo afgevallen. Ik eet natuurlijk veel minder nu. Zorg wel dat ik genoeg binnen krijg en regelmatig eet. Veel groenten en fruit ook. Maar normaal ben ik echt een snoepert, moet er niet aan denken nu!
Vanavond gaan we het m'n moeder en haar vriend vertellen voor we uit eten gaan. Doen het liever toch niet in het restaurant, beetje te persoonlijk. Ben zo benieuwd hoe ze reageren, ben gewoon zenuwachtig, haha!!! En morgen dat mijn vader en z'n vriendin en m'n schoonouders, ook m'n schoozus en zwager en m'n broer en zus met aanhang. Leuk leuk leuk!!!
Liefs, ikke
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Salsa
29
30 november
5
1