JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

He Meiden,

Mexx: Gefeliciteerd!! Wat goed!!

Chris: Bij jou toch ook wel een beetje gefeliciteerd!

Voor degene die ongi zijn geworden: balen zeg.

Missx: Spannend dus, je echo. Ik ben benieuwd. Ik testte ook op dag 27 al licht positief. Dus tja. Maar met de echo kunnen ze het meten en dan weet je het! Niet te druk maken om bruin bloedverlies. Het kan he?

Liss: Hoe is het? Nog steeds goed?

Jannie: balen van de harde buiken, hoop dat je er niet teveel last van hebt.

Eva: Hoe is het?

Bionda/Rianne: Hoe is het met jullie meiden?

Nou, wij krijgen zo visite, dus even snel beetje huisje opruimen.

Dikke kus,

Ryanne

@Chris: Wat spannend!!!!! En wat een onzekerheid. Je zou idd denken dat je gewoon zwanger bent. Er verschijnt niet voor niets een streep. Maar ik kan begrijpen dat je graag eerst nog even een test met een dikke, vette streep in handen wil hebben. Succes!

@Bionda: fijn dat je je alweer beter voelt.

@MissX: Leuk ja, dat we bijna gelijk lopen. Ik kon me alleen herinneren dat jij vorige maand een paar dagen eerder ongi was als ik. Dus heb ik even gespiekt op ons oude topic en zag idd dat je de 24e al ongi was. Dan ben je toch eerder uitgerekend? De artsen en vk gaan uit van de volgende berekening. De eerste dag van je laatste menstruatie + 9 maanden + 7 dagen. Dan kom ik bij jou uit op 31 juli. En bij de termijnecho passen ze het alleen maar aan als er meer dan 7 dgn verschil in zit. Door een hele lange of korte cyclus bv. Je hebt idd al heel wat kwaaltjes. Ik heb alleen veel last van mn onderrug en gevoelige borsten (of borst, maar aan een kant. Raar!!!!!) Ben wel heel moe maar dat kan ook nog door mn jetlag komen. Maar leve lang de kwaaltjes.....haha....we zijn iig zwanger!!!!!!!!!

Hi meiden,

Bionda: dat zou heel goed kunnen meid dat dat het vruchtzakje was, ik hoop het voor je! Bloeden kan nog wel eventjes duren dus maak je daar geen zorgen om, tis alleen lastig te peilen. Veel plezier vanavond!

Luxx: balen van je ongi zeg... Ovulatietesten kunnen enorm handig zijn maar je leest ook wel eens tegenstrijdige verhalen, ze kunnen namelijk onbetrouwbaar zijn. Met andere woorden: staar je er niet blind op want het is natuurlijk een momentopname. En het kan zijn dat de zaadjes het eitje natuurlijk niet bereikt hebben. Maak jezelf niet gek!

Puk: wat n vreselijk verhaal van je vriendin van vroeger... 20-weken echo is idd bedoeld om te kijken of alles ok is, niet vanzelfsprekend. Ken ook iemand die daarna het kindje is verloren, vreselijk!

Mex: jij dus last van je bekken bij de vorige zwangerschap, aj.. Ik heb dus ook last van mn stuije (daar links van, het SI-gewricht) en ga maandag naar de dokter. Schijnt te kunnen dat het over tijdje over is en daar hoop ik zeker op want nu sta ik soms op als n oud vrouwtje.
Mag jij nu meteen doorgaan als grondstewardess? ik dacht dat ze bij de blauwe jongens daar erg streng en consequent in zijn. Of verklap je het nieuws nog even niet?
Uitgerekend 3 augustus alweer, jeetje! Bedoel dus dat dat zover van 30 maart af ligt! ;-) Maandag ben ik al 23 weken, time flies!

Chris: jeeeej wat spannend!!! Het kan per test verschillend zijn, de ene is wat gevoeliger dan de andere. Met andere woorden: als je op de ene 2 streepjes hebt, kan het zijn dat de andere test nog geen zwangerschap aangeeft. Ik hoop dat ik je heel snel mag feliciteren meid... Wil dat liefste nu al doen....  Houd op ons op de hoogte!
heb je genoeg testen in de kast voor evt morgenvroeg?

MissX: balen van je bruine bloedverlies. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt maar goed dat je er nog vertrouwen in hebt!! En het vanavond tegen je moeder vertellen, wat gaaf! Je moeder zal t wel helemaal geweldig vinden.... Leuk hoor.
En je 1e versie ingeleverd, wat fijn moet dat zijn. Heb je al bedacht wat je nu gaat doen? Solliciteren of even de scriptie def maken?
T schijnt echt zo te zijn dat jij zin hebt in de dingen waar je lijf om schreeuwt. Tis erg logisch dat je nu trek krijgt in gezonde dingen, dat heb je dan nodig. En dat je afvalet: no worries kan echt geen kwaad. En die kilo's komen er vanzelf weer aan believe me... :-S

Ik ben lekker thuis gebleven, voelde me niet best. Heb tot 20uur geslapen in bed en ga er straks weer lekker in liggen...

Fijne avond / fijn weekend dames!
Groetjes Janneke

MissX en Mex: kijk maar eens op www.mamenzo.nl
Dan bij "zwangerschap" en "uitrekenschema".

hey meiden,

bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

voel me er ook gelijk een beetje schuldig over aangezien Bion en Rianne net een mk hebben gehad. weet ook even niet wat ervan te zeggen.

Janneke, ik heb nog 2 digitale testen en 2 gewone van sensitest in huis dus morgen denk ik nog maar eens proberen en anders maandag maar zal wel morgen worden.
je kunt jezelf echt zo gek maken. raar is dat. vervelend trouwens van je harde buiken maar wel erg goed dat je er rekening mee houdt hoor.

MissX, ben jij voor je uitgerekende datum uit gegaan van de dag dat je ongi echt doorbrak of de dag dat het bruine verlies begon???

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

hey meiden!!

Ik was wakker en ging even naar beneden,dus dacht kijk meteen hier even.......

wat lees ik........Christy jeetje wat spannend!!!! kom maar op met die dikke streep!!

@ luX balen meis dat je ongi heeft doorgezet!!!

@ janneke, oei neem goed je rust hoor!!

verder met mij alles redelijk,voel me op dit moment goed!!! ben vooral in de avonden nog steeds niet lekker.......

nou meiden fijne zondag morgen!!!!

-X-

hier weer even een berichtje van mij.

meiden ik kan het haast niet geloven maar ik ben ZWANGER

vanmorgen weer een digitale test van clear bleu gedaan en nu gaf hij "zwanger" aan.
en toen ook gelijk nog maar even een testje van sensitest gedaan en ook hier een lichte tweede streep. Nog wel licht maar al beter te zien dan gister. dus ga er maar van uit dan het dan toch echt zo is.

ronde 6 en ook maar 2 keer geklust deze maand. dus meiden er is wel degelijk hoop hoor. heb deze maand wel voor het eerst de ovutesten gebruikt en dat beviel dus prima.

fijne zondag nog
liefs Christy

Chris: GEFELICITEERD!!!!!! Super zeg! Wat een geweldig gevoel he!! Geniet ervan!
Ovulatietesten zijn wat dat betreft echt een aanrader :) Precies op het goede moment geklust haha! Gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan