JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

He Meiden

Lekker van jullie weekend aan het genieten?

Chris: Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! Gaaf zeg!

Ik zit nu op dag 28. Woensdag mag ik van mijzelf een test doen.
Extra spannend want we hadden voor het eerst een ovulatietest gedaan en wisten precies wanneer we mochten klussen ;-)
Afgelopen week had ik meer afscheiding dan normaal. Verder voel ik me niet anders ofzo. Soms een vaag (leeg) gevoel in buik. Maarja dat zegt natuurlijk niks. Want kan ook klachten van ongi zijn / of zenuwen. Ik vind het wel weer spannend worden :)

Hebben jullie nog sinterklaas gevierd of gaan jullie het nog vieren?
Wij gaan dat volgende week twee dagen vieren.
1x met vrienden (dan gaan we dobbelen voor kado's ik heb een bioscoopbon en een dvd over leren jumpen. Moest namelijk een leuk en een dom kado kopen ;-)   )
1x met familie

Genietse van jullie weekend
Lieve groet,
Mieka

Bij deze voor jullie een heleboel glitters en ik hoop dat ze veel geluk gaan brengen.

liefs Christy

YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD CRISTY!!!!!!!!!!
heb je al uitgerekent waneer je datum is????

@ rest,meiden we zien no steeds vaker dat je niet elke dag hoeft te klussen!!! hoop dat jullie snel mogen volgen!!!

hier valt de sneeuw met bakke uit de lucht jammer genoeg alleen natte sneeuw....
bij jullie ook?

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Salsa
29
30 november
5
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug 2009

Christy
25
6e
1
                    2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja

Christy

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy

He Meiden

Hier sneeuwt het ook. Heb net mijn kerel naar gelredome gebracht, want Vitesse speelt zo tegen Feyenoord.
Heb nu even het huis voor mezelf. Ga zo lekker muziekje opzetten, verwarming aan en scrappen.
Heerlijk! :)
Wat zijn jullie nu aan het doen?

Lieve groet
Mieka

Hoi Meiden,

Ik begin het hier nu wel warm te krijgen: zou eigenlijk vrijdag rd tjes moeten hebben (aldus de gemiddelde berekening)  maar zelfs vandaag zijn ze er nog niet. Ik heb sinds donderdag avond al met vlagen een vage buikpijn (net als of ik ongi moet worden maar het zet niet door) en m'n darmen rommelen wat af, maar m'n bosten zijn nog steeds niet gespannen, hoog uit wat gevoelige tepels. Dit laatste wordt ook groter en bruiner......AAAAHHHHH ik heb geen testen meer in huis en maandag en dindsdag ook geen tijd om te testen. Ik voel me echt vreemd...moe...buiten adem...en heeeeel er chaggie. Ik word echt gek van mezelf. Maar ik kan gewoon niet geloven dat het een zwangerschap zou kunnen zijn want we hebben echt maar twee keer geklust......HELP. Ik heb een vriendin te logeren (staat nu onder de douche) maar ik kom vanavond nog even weer......x salsa

Hi meiden,

Christy: van harte gefliciteerd meid; je bent ZWANGER! Geniet van dit moois!

Salsadanser: wat spannend, wie weet wie weet!

Ik voel me erg beroerd, ga zo mn bedje weer in om tukkie te doen. Bleeehk! Kan niks vinden wat ik wel mag slikken, zelfs Strepsils en Trachitol zijn verboden als je zwanger bent. Elk voordeel heb zn nadeel! :-S

Tot snel!

Hey Mexx,

Ja ik ben idd ook echt sasla verslaafd! Wat leuk dat jij dat ook bent, een bondgenootje! Waar dans jij meestal? Heb je ook nog les?

Tot hoe lang heb jij gedanst in je vorige zwangerschap? Dat is echt het enige wat ik jammer vind om op te geven (ook al is het maar tijdelijk). Dus jullie hebben ook maar één á twee keer geklust....Hmmmm dus het zou toch wel mogelijk zijn.   Maar dan heeft het dus niet altijd te maken met vruchtbaarheid maar ook met op de juiste plaats op het juiste moment zijn...of zie iets. Nogmaals heeel erg gefeliciteerd!

Liefs salsa. (had nog even tijd over...vriendin neemt een bad hihihi)

Hoi meiden

Wat een weer buiten! Vandaag maar een dagje binnen bij de kachel.

@Christy: GEFELICITEERD! Het is jullie zo gegund. Geniet van dit mooie nieuws. Bedankt voor de glitters! Ik kan ze wel gebruiken, want verwacht vandaag of morgen m'n ei.

@Luxx: Balen zeg, weer ongi! Nu mogen wij toch ook wel eens aan de beurt zijn. Hopelijk brengen de glitters van Christy geluk! Wel gek van je ovutest. Is je ongi  gelijk goed doorgebroken? Mogelijk scheelt dat ook nog een aantal dagen. Bij mij begon het afgelopen keer met bruinverlies op woensdag en brak het pas maandag door. Volgens de ovutesten had ik op  zon-/maandag m'n ei, dus dan klopt het wel aardig.

@MissX: Fijn dat je scriptie compleet is! Nu even afronden en dan kan je je helemaal gaan voorbereiden op het moederschap. Hopelijk is het bruinverlies niet iets om je zorgen over te maken.  Hoe reageerde je moeder trouwens? Leuk hoor, vandaag nog een dagje het goede nieuws verspreiden. Veel plezier!

@Janneke: Goed rust houden hoor! Alles voor een gezond kindje he!

@Salsa, Memke en Mieka: Ik duim voor jullie!

Liefs Puk

Terug
Bovenaan