A
Anoniem
Guest
He Meiden
Lekker van jullie weekend aan het genieten?
Chris: Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! Gaaf zeg!
Ik zit nu op dag 28. Woensdag mag ik van mijzelf een test doen.
Extra spannend want we hadden voor het eerst een ovulatietest gedaan en wisten precies wanneer we mochten klussen ;-)
Afgelopen week had ik meer afscheiding dan normaal. Verder voel ik me niet anders ofzo. Soms een vaag (leeg) gevoel in buik. Maarja dat zegt natuurlijk niks. Want kan ook klachten van ongi zijn / of zenuwen. Ik vind het wel weer spannend worden
Hebben jullie nog sinterklaas gevierd of gaan jullie het nog vieren?
Wij gaan dat volgende week twee dagen vieren.
1x met vrienden (dan gaan we dobbelen voor kado's ik heb een bioscoopbon en een dvd over leren jumpen. Moest namelijk een leuk en een dom kado kopen ;-) )
1x met familie
Genietse van jullie weekend
Lieve groet,
Mieka
Lekker van jullie weekend aan het genieten?
Chris: Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! Gaaf zeg!
Ik zit nu op dag 28. Woensdag mag ik van mijzelf een test doen.
Extra spannend want we hadden voor het eerst een ovulatietest gedaan en wisten precies wanneer we mochten klussen ;-)
Afgelopen week had ik meer afscheiding dan normaal. Verder voel ik me niet anders ofzo. Soms een vaag (leeg) gevoel in buik. Maarja dat zegt natuurlijk niks. Want kan ook klachten van ongi zijn / of zenuwen. Ik vind het wel weer spannend worden
Hebben jullie nog sinterklaas gevierd of gaan jullie het nog vieren?
Wij gaan dat volgende week twee dagen vieren.
1x met vrienden (dan gaan we dobbelen voor kado's ik heb een bioscoopbon en een dvd over leren jumpen. Moest namelijk een leuk en een dom kado kopen ;-) )
1x met familie
Genietse van jullie weekend
Lieve groet,
Mieka