JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo lieve allemaal, ben ik weer even,

Ongelovelijk nog maar echt waar, ik ben zwanger!!!!!!!
Maandag is pas mijn NOD (volgens mijn 30dagen berekening)  maar was toch wel erg gespannen, dus dacht dan gooi ik er meteen maar een digitale CB tegenaan, dan ist helder dat t niet zo is en kan ik t weekend zonder zenuwen door.
Want dan heb ik geen spanning om wel of niet een vaag streepje, ja of nee!
Loop ik gewoon even zelfverzekerd naar die test om de bevestiging te halen,
gewoon ZWANGER met koeieletters. HUH!!!
's avonds (dus zonder ochtendurine) nog een keer met manlief erbij, en weer vette letters
Zwanger!!! Joehoeeee, voelt zo onwerkelijk. Had t deze maand echt niet verwacht, voel eigenlijk niks, behalve ernstig zere borsten maar die heb ik elke maand. En nu ook wel zo nu en dan een beetje buikpijn. En een dikke pukkelkop....
Bovendien hebben we niet echt very much geklust! Dus toch raak, dat mag wel hoop geven aan mensen die ook maar 1 of twee keer hebben geklust.

Ben zo blij en manlief is helemaal in shock haha, ik draai natuurlijk helemaal door nu, en manlief denkt dat het zijn rol is om vooral niet te enthousiast te zijn om teleurstellingen te voorkomen. Waar ik me overigens ook ernstig van bewust ben.
Maar hij lacht zich dood dat ik nu echt gek in de kop ben.
Enorm leuk zo gezamelijk geheim.

Morgen nog een keer testen en dan als t weer  goed is HA en VK maar bellen?
Hoe hebben de zwangeren dat tot nu toe gedaan?

Manlief verklaarde me voor gek maar daar hoef ik toch niet 4 weken mee te wachten?
(Hij wil overigens t liefst vier maanden wachten met vertellen, hahaha. Dat gaat dus niet lukken aangezien ik een redelijke alcoholist was, en elk weekend met vriendinnen gezellig ben.) Ben benieuwd hoelang ik dat uit kan houden zonder commentaar, moet maar een handlanger vinden denk ik.

Sorry mensen even een egoverhaal, moest t even kwijt.

Zal zsm ook op jullie berichten reageren, nu eerst naar voetbal.
WE gaan supporteren haha.

xxx

@ menke, GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!! weer een zwangere erbij............
 gaat de goeie kant op hiero!!!

@ janneke,beterschap meis!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug 2009

Christy
25
6e
1
   ..               2009

Memke
26
6e
1
......         2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja

Christy

??

Memke

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy

@ sabien en Janien,weten jullie je nieuwe nod datums al???

Joehoe! Nog een zwangere erbij, Memke: GEFELICITEERD!!!!! Geniet ervan!!
Ik heb zelf de dag na de positieve test de verloskundige gebeld, gelijk een afspraak gemaakt voor de intake en echo enzo. Dacht van: dan heb ik dat maar alvast staan. Ik heb zelf niet de huisarts gebeld, dat hoeft tegenwoordig niet, of je moet er een medische reden voor hebben?

Hier gaat verder alles goed. Buikje begint steeds meer een bolletje te worden aan de onderkant, echt leuk! Gister dus ook maar de tweede positiebroek gekocht, van de broeken die ik nog aan kán zitten niet lekker meer. Hmmm... En die positiebroeken zitten echt heeeeerlijk
Verder weten alle vrienden, familie en collega's al dat ik zwanger ben. Kan er ook niet écht meer omheen haha. Sommige ouders van mijn groep zitten wel naar mijn buik te kijken, maar die vertel ik nog niks hoor. Of ze moeten er echt naar vragen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Liefs Eva

Hoihoi,

als ik t goed berekend heb, ben ik 9 augustus uitgerekend!
lekker in de zomer.
wil iemand dat voor mij erbij zetten!
ga nu eerst maar es gedichten maken, vanaaf komt die sinterman langs.

xxx

@Chris en Memke: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn hier ff aan de lopende band zwanger aan't worden. ....haha. Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!

@Janneke: Idd een duidelijk schema op die website. Zij gebruiken ook dezelfde methode. Toch harstikke leuk voor MissX dat ze misschien eerder is uitgerekend. Vooral op het laatst maakt elke dag verschil....haha. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik rond de 3 maanden pas last van mijn rug. Echt bij alles wat ik deed. Als ik op mijn rug lag, kwam ik onmogelijk overeind. Het heeft na mijn bevalling ook best nog een tijdje geduurd voor het weg was. Ik ben wel verbaast dat ik nog voor die positieve test alweer die o zo herkenbare pijn heb. Zal wel een gevoelige plek gebleven zijn. Het is idd waar dat we niet meer mogen vliegen. Dat is nog maar sinds kort want mn vorige zwangerschap heb ik tot 4 maanden doorgevlogen en toen gestopt om mijn rug. Ik ben nu net terug dus voorlopig even vrij. Daarna moet ik half dec naar New York. Die wil ik nog graag ff doen en daarna meld ik het wel. De meeste vliegen stiekem nog ff door. Daarna vervangend werk (niet op Schiphol veels te ver weg, elke dag heen en weer) maar denk niet dat dat lang kan met mn rug. Heel verhaal. Hoop dat jij je snel weer beter voelt. Nog 17 weekjes....haha.

@Chris: wij hadden zelfs maar 1 keer geklust.....zo zie je maar. Geniet er maar lekker van. Eindelijk weer eens iets positiefs voor jullie.

@meiden die net zwanger zijn: Een heel fijn schema (via Jannie) om je datum uit te rekenen: www.mamaenzo.nl     bij zwangerschap en dan bij uitrekenschema.
Ps, Janneke, je was de 2e A vergeten dus ik vermeld de website ff nog een keer want het is een fijn schema.

@Salsa: Ja, dat ga ik ook weer even missen. Ik ben vorige keer vrij vroeg gestopt met dansen. Dans sowieso niet meer zoveel aangezien ik deze enorme passie helaas niet met manlief deel. (snik) En ik dans salsa Cubana en dat wordt in nl niet zoveel gedanst.  Als ik in buitenland zit (stewardess) ga ik wel altijd dansen. Ik ken op elke bestemming de leukste salsatentjes. En ik ga  wel eens  naar La Noche in Rijswijk.  Ik dans al sinds mn 14e dus heb al heeeeel lang geen les meer. Het heeft idd niet altijd met vruchtbaarheid te maken. Je hebt maar zo'n 20 % kans per maand. Gewoon onze lucky shot gehad dus....haha. Hoop dat dat ook voor jou geldt.

@Memke: ik ga morgen ook meteen de vk bellen. Ze hebben het meestal best druk (ook bij het echoburo) dus is handig om ruim van te voren een afspraak te maken.

@Eva:Heerlijk dat je buikje zo groeit!!!!!!!!!

Nog een leuke tip. Misschien hebben jullie allemaal al "Babyboom" gezien op TV . Maar voor degene die het niet hebben gevolgd: op www.babyboom.nl kan je alle afleveringen terug kijken. Echt genieten van al die zwangerschappen en goede info over zwanger worden.

Nog een fijne avond allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Memke

Gefeliciteerd!!!! Wat gaat het hard, weer een zwangere erbij. Kom dus maar op met die glitters, want ik wil me heel graag bij jullie aansluiten!
Geniet ervan!

X Puk

Memke: van harte gefeliciteerd met je + test!
Veel geluk meid....

Tot snel, groetjes Janneke

hey meiden!!!

zo wat heb ik geslapen..........van gister 20.00 tot nu half 9

@ mieka, morgen je nod spannend!!!

NOD :
Naam: Leeftijd: Datum: Ronde: Kindje:
Mieka 28 2 december 3 1
Maaike 29 10 december 3 (na mk) 1
Sylvia 33 12 december 2 (na mk) 2
Puk 28 14 december 6 1
Hopje 28 19 december 5 1
Sabien 28 .... december 4 1
Jolanda 27 20.december 7 2
Janien 22 .....december 6 1
Rianne31 27 25 december (?) 3 (na 2 MK) 1
Bionda 21 .... ........... 1
Luxx 27 27 december 7 1
Shanna 27 1 januari 2009 4 1

Wachtbankje
Naam: Leeftijd: Reden: Ronde: Kindje:
Salsa 29 30 nov nod 5 1

Zwanger
Naam: Leeftijd: Ronde: Kindje: Uitgerekend:
Janneke 29 1e na mk 1 30 maart 2009
Ryanne 26 3e 1 24 juni 2009
Eva 25 4e 1 24 juni 2009
Liss 24 5e 1 9 juli 2009
Miss X 24 3e 1 2 aug. 2009
Mex 29 5e 2 3 aug 2009
Christy 25 6e 1 .. 2009
Memke 26 6e 1 9 aug 2009
Geslacht beeb: Wel of niet weten?
Mogen wij het weten? Het wordt een:
Janneke ja ja JONGEN
Ryanne ja ja ??
Eva ja ja ??
Liss ja ja ??
MissX ja ja ??
Mex ja ja ??
Christy ??
Memke ??
Echo's:
Naam: Datum: Hoeveelste: Hoever dan:
Ryanne 11 novemver vk en 25 nov echo 2e echo ???
Janneke 11 november
6e echo ( = voor vk-opleiding) 20 weken en 1 dag 20.00 uur
Eva 27 november 2e echo 10 wkn en 1 dag(of 11) 10.10 uur
Liss 3 dec 1e echo 8 wkn en 6 dgn 9.15 uur
MissX 23 dec intake en 1e echo 8 weken en 2 dagen 15.30 uur
Mex
Christy
Memke

@ de rest hoe is het met jullie???

fijne dag!

http://lilypie.com"> src="http://bd.lilypie.com/faXap1.png" alt="Lilypie In verwachting Ticker" border="0" />

Terug
Bovenaan