JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug 2009

Christy
25
6e
1
   ..               2009

Memke
26
6e
1
9 aug         2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy

??

Memke

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy

Memke

Goedemorgen meiden,

Wat lees ik nu!! 3 zwangeren erbij!!!!! JOEHOE!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan meiden, ik hoop dat ik mij snel bij jullie aan mag sluiten.

Fijne dag allemaal!

X hopje

he meiden

hoe is het met jullie??
wat leuk al die zwangere nou het lijstje van de zwangere word steeds langer hihi.
nou ikm weet niet hoe ik me voel ik vloei niet echt meer alleen nog wat bruin  maar voel me gewoon heel erg leeg.. gister had ik echt zoiets van ik ben het echt   kwijt ons wonder gewoon weg maarja moet het een plek geven alleen voel ik me zo leeg..
ik moet zo werken dus heb niet veel tijd..
alle zwangere geniet ervan meiden..
@rianne hoe voel jij je nu meid??

nou spreek jullie snel

xxbion

Hey meiden!

Jeetje wat is er weer veel geschreven!

@Shanna, wat balen dat je ongi geworden bent! Wel een veel kortere cyclus eindelijk he! Maar toch erg vervelend. Ik hoop dat jullie een geweldige nieuwjaarsdag krijgen!

@Bion, meis fijn dat het bloeden gestopt is. Zo raar he, dat het nu weg is... Kan me voorstellen dat je je leeg voelt. Gaan jullie eigenlijk meteen weer verder of wachten jullie even?

@Ryanne,

@Mex, ik ben uit gegaan van een cyclus van 30 dagen, vandaar dat ik niet op 31 juli, maar 2 augustus uitkom, twee dagen later. Omdat m'n eisprong waarschijnlijk ook twee dagen later is geweest, vanwege de langere cyclus. Maar toch kan het wel zijn dat ik al een paar dagen verder ben omdat ik denk m'n ei eerder gevoeld te hebben en omdat ik 6 dagen voor m'n NOD al een heeeeel vaag streep je zag. Dus wie weet ben ik wel 2 of 3 dagen verder. Ik wacht het maar af... Dus jij hebt ook zo'n last van je onderrug? Pff, ik heb het vooral 's avonds echt erg. Verder begin ik gelukkig iets meer eetlust te krijgen, want kreeg echt nauwelijks een hap door m''n keel! Ben vrijdag en zaterdag met vlagen misselijk geweest, maar nu verder niet meer, maa nog wel dat rare, lege gevoel in m'n maag. Verder niet moe... Ik bereken het trouwens op www.babybrabbel.nl.  Moet je maar eens kijken onder interactief en dan datum calculator.  Heel leuk, want er staat bij veel data in je zwangerschap bij wat er dan gebeurt  met de baby en je lichaam!  

@Janneke, vandaag alweer 23 weken, jeetje zeg! Ik krijg m'n scriptie vast nog een aantal keer terug om te verbeteren en aan te passen. Verder kan ik toch bij die orthopedagogenpraktijk aan de slag? Ik ga daar aankomende donderdag voor het eerst een dag meelopen. Leuk! Langzaamaan wil ik dat gaan opbouwen. Ze heeft in het gesprek toen toegezegd dat als het goed gaat, ik na twee maanden (ongeveer) ook betaald ga krijgen. Verder kijk ik natuurlijk wel rond. Maar ik ben gek als ik hier de zekerheid van twee die dagen in de week heb, dat ik dat op ga geven voor wat anders. Dus waarschijnlijk tot na de bevalling zal ik daar blijven, als ik het er naar m'n zin heb! Daarnaast heb ik natuurlijk nog m'n bijbaan waar ik een flink aantal uren maak. Maar zodra ik bij de orthopedagogenpraktijk ga verdienen, zeg ik dat op.

@Chris, meis nogmaals gefeliciteerd!!! Wat ben ik blij voor je! Eindelijk is het geluk weer voor jullie weggelegd zeg! Je man een nieuwe baan en jullie zijn in verwachting, joepie!!!! Kun je het al bevatten?? Ik ben trouwens uitgegaan van de dag waarop m'n ongi echt doorzette, dus echt helder rood. Heb wel eens gelezen dat de gyn ook zo rekent...

@Mieka, wij vieren vrijdagavond pakjesavond bij m'n schoonzus en zwager met hun twee kleine kinderen en m'n schoonouders en de familie van m'n zwager. Leuk!!!

@Salsa, spannend voor jou!! Ik duim heeeeel hard, je moet ons echt meteen op de hoogte houden hoor!! Wat balen dat je nog niet kunt testen!!!

@Puk, heb je veel geklust?? Hoop ook zo dat het raak is voor jullie deze maand!!

@Memke, GEFELICITEERD!!! Wat super geweldig voor je, nog een zwangere erbij! Geniet er lekker van meis! Het gaat wel snel zo he?! Haha, ik heb het ook al telkens over WE! Ik heb ook meteen de vk gebeld en wel even de huisarts om het te melden. Wist ook niet zeker of dat moest, maar heb het maar gewoon even gedaan.

@Mex, Chris en Memke, gaan jullie ook meedoen aan Moeders voor Moeders???

@Eva, wat gaaf dat ja al een buikje begint te krijgen, leuk!!! Dus je kunt er bijna niet meer omheen? Top!

Nou, wij hebben het dus eergisteren en gisteren aan de (schoon)ouders en broers en zussen met aanhang verteld. Iedereeen reageerde echt geweldig, zo blij zijn ze voor ons! (En voor zichzelf natuurlijk dat ze opa, oma, oom en tante worden, haha!) Iedereen moest ook huilen, haha! Geweldig zeg. Wel heel erg leuk dat we het er nu ook met anderen over kunnen hebben zeg. Dat maakt het nog wat echter.

Verder heb ik nog steeds af en toe wat bruinverlies. Soms een halve dag alleen doorzichtig, dan zit er toch weer wat lichtbruin bij. Het baart me nog steeds zorgen. M'n schoonzus vertelde dat ze bij allebei de zwangerschappen al in een erg vroeg stadium zelfs rood bloed verloren is. En het zijn twee prachtige gezonde meiden geworden! Dat geeft me dan wel weer een beetje moed. En tja, volgens de vk kan het ook wel weken duren. Maar toch kan ik de zorgen nog niet helemaal opzij zetten. Ik ben gewoon nog bang om te blij te zijn, bang voor de teleurstelling... Maar het is ook niet zo dat ik er de hele dag mee bezig ben er er gestresst van ben hoor. Moet er toch vertrouwen in hebben en positief blijven denken!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
   ..               2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
?
?
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy

Memke

Hi meiden,

Bionda: logisch dat je je leeg voelt, heel herkenbaar! Stop t gevoel niet weg maar probeer er iets mee te doen, hoe vaag het ook klinkt... Dit kindje was erg welkom bij jullie en nu valt jullie droom even helemaal in duigen. Er komt zeker een nieuwe kans voor jullie, maar dit moet je ook verwerken. Tis niet niks en je lichaam moet ook nog even bijkomen.

MissX: wat leuk zeg dat je het goede nieuws hebt kunnen vertellen!!! Leuk is dat he?!
Fijn dat je nu werkervaring op kan doen naast je bijbaan, goed vooruitzicht! En vervelend dat je nog steeds bruin bloedverlies hebt. Wat heb je afgesproken met de verloskundige of moet je sowieso wachten tot 23 december wanneer je de intake / echo hebt?

Salsadanser: hoe is het met jou dan? Al nieuws? Spannend meid, zou te gek zijn voor jullie!

Ik ben vandaag ziek thuis. Voel me enorm beroerd en vind het supermoeilijk om t rustiger aan te moeten doen. Maar das wel wat ik moet doen want ik heb het veel te druk! Ga vandaag afspraak maken met een mensendieck-therapeut en ga deze week elke ochtend langs mijn huisarts voor een injectie Arnica, kan geen kwaad en kan de pijn in mijn bil (bot links van mn stuitje) zelfs helemaal wegnemen. Zou geweldig zijn!

Dag dames ik ga weer even slapen!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
   ..               2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
?
?
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy

Memke

Hallo Dames,

@jannie        Rustig aan hoor meid! Ben je nog steeds verkouden of is het wat overbelast?

Is arnica niet een homeopatisch middel? Ik wist niet dat je dat per injectie kon krijgen. Heb je dat vaker gehad?

@Biondaatje      Meis zorg je wel goed voor jezelf. Ik ben het wel met jannie eens dat je er iets mee moet proberen te doen.  Kan je het er goed met je vriend over hebben?  

@missx          Ik kan me zovoorstellen dat het echt super leuk geweest moet zijn om het te vertellen. En een beetje emotie erbij is natuurlijk wel te begrijpen. Wel vervelend dat bruin verlies steeds. Ik zou me er dan denk ik ook steeds mee bezig houden.

@Memke        Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

@Mexx   O wat super dat je in verschillende landen danst! Daar leer je vast heel veel van.

Ik heb trouwens ook vier jaar cubaans gedanst. Dat is wel heel erg vrolijk trouwens. Nu doe ik al weer vier jaar de NY- en LA- style. Ook erg leuk trouwens. wel wat strakker allemaal.

Ik zit nu dus een beetje in dubio of ik me wel of niet moet opgeven voor de nieuwe cursus.

Straks ben ik zwanger en moet ik tot zes maanden dansen. Geen idee of dat wel kan.

Maar goed daar moet ik ook niet perse vanuit gaan. En ik leef immers vandaag...

Nou ik heb gister sensitesten besteld. Dus die zullen morgen wel in huis zijn. Ik weet alleen niet of ik woensdag wel wil testen (ben ik vrij) want dan ik m'n mannetje is dan aan het werk. Misschien stel ik het wel uit tot zaterdag. Verder ben ik snip verkouden en weet ik niet zo goed meer waar ik me zo ellendig door voel.

Ik heb het nu al drie dagen aan het eind van de dag zo koud dat ik niet meer warm kan worden zonder heet bad. Gister middag was de buikpijn trouwens wel even weg. Maar vanmiddag is het weer begonnen. En ook af en toe steekjes in m'n buik of schaambeen. ooooooo zo vreselijk is dit.

Ik had m'n NOD op 30 nov. gezet voor de veiligheid maar de meest voorkomende cyclus die ik heb was eigenlijk al op de 28 ste nod. Nou ja ik hou nu op met deze over-analyse.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs salsa

Hallo Meiden

Jeetje wat een zwangeren erbij! Mex,Memke en Chris gefelciteerd.

Chris wat lief van je om aan Bionda en mij te denken maar dat hoeft niet hoor! Geniet er nou maar van. Je hebt zoveel meegemaakt afgelopen tijd als ik het iemand gun dan ben jij het wel.

@ Bionda ik ken dan lege gevoel wel, dat voel ik ook. En ik ga in uitersten met mijn emoties. Ene moment ben ik vrolijk eb het volgende moment ben k weer verdrietig. Ken je dit ook? Verder weinig lichamelijke klachten. Ik moest woensdag weer naar de gyn. ben benieuwd wat hij zegt. Wanneer moet jij weer?

@Miss x snap dat je bezorgd bent. Maar zolang je geen propjes verliest hoef je je nog geen zorgen te maken. Geniet nou maar!

Ik ga weer.

xx

Terug
Bovenaan