Hey meiden!
Jeetje wat is er weer veel geschreven!
@Shanna, wat balen dat je ongi geworden bent! Wel een veel kortere cyclus eindelijk he! Maar toch erg vervelend. Ik hoop dat jullie een geweldige nieuwjaarsdag krijgen!
@Bion, meis fijn dat het bloeden gestopt is. Zo raar he, dat het nu weg is... Kan me voorstellen dat je je leeg voelt. Gaan jullie eigenlijk meteen weer verder of wachten jullie even?
@Ryanne,
@Mex, ik ben uit gegaan van een cyclus van 30 dagen, vandaar dat ik niet op 31 juli, maar 2 augustus uitkom, twee dagen later. Omdat m'n eisprong waarschijnlijk ook twee dagen later is geweest, vanwege de langere cyclus. Maar toch kan het wel zijn dat ik al een paar dagen verder ben omdat ik denk m'n ei eerder gevoeld te hebben en omdat ik 6 dagen voor m'n NOD al een heeeeel vaag streep je zag. Dus wie weet ben ik wel 2 of 3 dagen verder. Ik wacht het maar af... Dus jij hebt ook zo'n last van je onderrug? Pff, ik heb het vooral 's avonds echt erg. Verder begin ik gelukkig iets meer eetlust te krijgen, want kreeg echt nauwelijks een hap door m''n keel! Ben vrijdag en zaterdag met vlagen misselijk geweest, maar nu verder niet meer, maa nog wel dat rare, lege gevoel in m'n maag. Verder niet moe... Ik bereken het trouwens op www.babybrabbel.nl. Moet je maar eens kijken onder interactief en dan datum calculator. Heel leuk, want er staat bij veel data in je zwangerschap bij wat er dan gebeurt met de baby en je lichaam!
@Janneke, vandaag alweer 23 weken, jeetje zeg! Ik krijg m'n scriptie vast nog een aantal keer terug om te verbeteren en aan te passen. Verder kan ik toch bij die orthopedagogenpraktijk aan de slag? Ik ga daar aankomende donderdag voor het eerst een dag meelopen. Leuk! Langzaamaan wil ik dat gaan opbouwen. Ze heeft in het gesprek toen toegezegd dat als het goed gaat, ik na twee maanden (ongeveer) ook betaald ga krijgen. Verder kijk ik natuurlijk wel rond. Maar ik ben gek als ik hier de zekerheid van twee die dagen in de week heb, dat ik dat op ga geven voor wat anders. Dus waarschijnlijk tot na de bevalling zal ik daar blijven, als ik het er naar m'n zin heb! Daarnaast heb ik natuurlijk nog m'n bijbaan waar ik een flink aantal uren maak. Maar zodra ik bij de orthopedagogenpraktijk ga verdienen, zeg ik dat op.
@Chris, meis nogmaals gefeliciteerd!!! Wat ben ik blij voor je! Eindelijk is het geluk weer voor jullie weggelegd zeg! Je man een nieuwe baan en jullie zijn in verwachting, joepie!!!! Kun je het al bevatten?? Ik ben trouwens uitgegaan van de dag waarop m'n ongi echt doorzette, dus echt helder rood. Heb wel eens gelezen dat de gyn ook zo rekent...
@Mieka, wij vieren vrijdagavond pakjesavond bij m'n schoonzus en zwager met hun twee kleine kinderen en m'n schoonouders en de familie van m'n zwager. Leuk!!!
@Salsa, spannend voor jou!! Ik duim heeeeel hard, je moet ons echt meteen op de hoogte houden hoor!! Wat balen dat je nog niet kunt testen!!!
@Puk, heb je veel geklust?? Hoop ook zo dat het raak is voor jullie deze maand!!
@Memke, GEFELICITEERD!!! Wat super geweldig voor je, nog een zwangere erbij! Geniet er lekker van meis! Het gaat wel snel zo he?! Haha, ik heb het ook al telkens over WE! Ik heb ook meteen de vk gebeld en wel even de huisarts om het te melden. Wist ook niet zeker of dat moest, maar heb het maar gewoon even gedaan.
@Mex, Chris en Memke, gaan jullie ook meedoen aan Moeders voor Moeders???
@Eva, wat gaaf dat ja al een buikje begint te krijgen, leuk!!! Dus je kunt er bijna niet meer omheen? Top!
Nou, wij hebben het dus eergisteren en gisteren aan de (schoon)ouders en broers en zussen met aanhang verteld. Iedereeen reageerde echt geweldig, zo blij zijn ze voor ons! (En voor zichzelf natuurlijk dat ze opa, oma, oom en tante worden, haha!) Iedereen moest ook huilen, haha! Geweldig zeg. Wel heel erg leuk dat we het er nu ook met anderen over kunnen hebben zeg. Dat maakt het nog wat echter.
Verder heb ik nog steeds af en toe wat bruinverlies. Soms een halve dag alleen doorzichtig, dan zit er toch weer wat lichtbruin bij. Het baart me nog steeds zorgen. M'n schoonzus vertelde dat ze bij allebei de zwangerschappen al in een erg vroeg stadium zelfs rood bloed verloren is. En het zijn twee prachtige gezonde meiden geworden! Dat geeft me dan wel weer een beetje moed. En tja, volgens de vk kan het ook wel weken duren. Maar toch kan ik de zorgen nog niet helemaal opzij zetten. Ik ben gewoon nog bang om te blij te zijn, bang voor de teleurstelling... Maar het is ook niet zo dat ik er de hele dag mee bezig ben er er gestresst van ben hoor. Moet er toch vertrouwen in hebben en positief blijven denken!
Liefs, ikke