JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey!

WOW!! Gaat ineens snel hier, aan de lopende band zwangeren!!

@ Christy GEFELICITEERD!! Geweldig!! Geniet er van meid, na alle negatieve gebeurtenissen een positieve! Het is je gegund meid!!

@ Memke; ook GEFELICITEERD!!! geen excuses maken voor je ego-verhaal hoor, geheel terecht, fantastisch nieuws toch?!!?!? Enjoy!! Maar zo te lezen is dat geen probleem haha

@ MissX; wat goed om te horen dat het zo bijzonder en leuk was om het aan de familie te vertellen!! Ik hoop zo voor je dat je snel over je zorgen heen bent, en er totaal, zonder rem van kunt gaan genieten!!! Hopelijk dus snel een eind aan dat bruinverlies!!!

@ Jannie: Beterschap!!! En wat gaat het al snel zeg.... maart is al zo!!
En je  hebt ook gelijk hoor, dat ik me niet blind moet staren op van die tests, had alleen gehoopt op meer inzicht door die testen en het leek er nu alleen maar onduidelijker op te worden, tenminste dat was mijn eerste reactie. Maar dat valt ook allemaal nog wel weer mee dus haha

@ Salsa: Spannend!! Hoop dat je de lijn voort kunt zetten met dames die zwanger zijn!! Wachten vol spanning af en ik duim voor je!!

@ Mex; inderdaad lastig dat je niet  weet  waar je aan toe bent,  maar ja, op zich is het natuurlijk ook wel logisch dat je de natuur niet kunt regelen en het zich ook zeer zeker niet láát regelen!  Gaan gewoon vrolijk door en blijkt maar weer dat er uiteindelijk niet zo heel veel voor nodig is om het te laten lukken als ik jouw verhaal zo lees, behalve  veel geluk    

@ Shanna, helaas meid... ik duim voor ons!! Succes met de ovu-testen!!

@ Puk, Duim ook voor jou!!! toi toi toi! Maar jeetje wat een naar verhaal van die vriendin van je.... blijkt inderdaad maar weer dat het allemaal zeker niet vanzelfsprekend is....

@ Mieka; hoe gaat het bij jou?  spannend!!

Hier zijn de RD-tjes in volle gang... flink last van kramp, maar das na morgen ook wel weer over. Meer last van flinke hoofdpijn, slecht geslapen vannacht, flink liggen woelen en onrustig geweest, aldus manlief. Vandaag maar lekker vroeg erin duiken!!

Tot later allemaal!!

Liefs Luxx

he meiden

ben ik weer even..
nou ik heb echt wat afgejankt vandaag zeg eerst vanmorgen een uur bij me moeder en vanavond weer een tijdje het komt er denk ik nu uit ik voel me echt leeg en nu denk ik steeds aan dat vruchtje wat er zaterdag uit kwam zo stom maarja me moeder zegt laat het er maar uit komen en ze zal denk ik ook wel gelijk hebben het is niet niks maarja we moeten verder en ik moet dit een plekje geven..
iemand vroeg of ik het met me mannetje kon bespreken maar hij is geen prater hij zegt wel steeds klotezooi maar hij toont geen emotie tuurlijk heeft hij het er ook moeilijk mee maar hij kan er niet over praten mis later deze week dat het bij hem los komt en of we meteen weer gaan beginnen geen idee ik wil eerst weer even sterk in me schoenen staan ben op het moment erg labiel..

alle zwangere geniet ervan meiden echt super en hopelijk hebben jullie een mooie zwangerschap..
@rianne ja erg he dat gevoel vloei jij nog?? ik alleen wat bruin en heb jij het vruchtje ook gezien?? ik moet donderdag weer naar de vk krijg ik weer een echo hopelijk is alles eruit..gaan jullie wel meteen weer door voor de volgende??

nou ik ga even tv kijken meiden..

bedankt voor al jullie lieve berichten

xxbion

hey meiden was ik nog even,

@memke, jij ook gefeliciteerd. super.

@Rianne, wat een lief berichtje. maar hou me er zeker ook mee bezig dat het niet allemaal zo mooi is. jij bent daar o.a. het bewijs van en moet je ook eerlijk zeggen dat ik het allemaal dood eng vind.

ik heb vandaag de VK gebeld. mag dinsdagavond 30 dec komen voor een intake. daarna maken ze pas de afspraak voor een eerste echo. duurt dus nog even. pfff, vind het nu al zo spannend.
woensdagochtend om 8:10 ga ik even naar de HA. aangezien laatst mijn bloeddruk niet goed was, wil ik dit even nagekeken hebben om te zien hoe het nu is.

wil jullie bedanken voor al jullie lieve woorden. vindt het zo ontzettend lief dat jullie het ons zo gunnen. heb echt met tranen in mijn ogen jullie berichtjes gelezen.
zou alleen zo graag willen dat we allemaal zwanger zouden zijn, want ik gun het jullie allemaal zo. jullie zijn top. thanks.

verder vind ik het onwijs moeilijk om mijn mond te houden maar we gaan toch proberen om het nog even voor ons te houden. wil nog even wachten met het vertellen aan de ouders en de rest van de familie. ik kan het zelf eigenlijk nog steeds niet geloven dus wil graag nog even ons geheimpje bewaren hoe moeilijk ook.

nogmaals meiden bedankt voor jullie lieve woorden. doen me echt goed.

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
11 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Memke

Goedemorgen meiden!

Ik wil eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik het zo geweldig vind dat ons lijstje zwangeren zich lekker aan het uitbreiden is! Ik gun het jullie zo ontzettend veel! Geniet ervan meiden en blijf glitters strooien voor de (nog) niet zwangeren!!!

En tegen de nog niet zwangeren wil ik zeggen: meiden houdt de moed erin! Ook voor ons is er een wondertje weggelegd!!!

En speciaal voor Biondaatje en Rianne: meiden,  onwijs veel sterkte met jullie verlies.
Blijf positief (ondanks alles) en schriijf hier lekker van je af! Daar zijn we  forum vriendinnen voor! Ik denk aan jullie, dikke kus!

Fijne dag meiden!

X hopje  

Lieve meisjes,

Ik ga mij afmelden hier.

Mijn mannetje en ik hebben er nog eens goed over nagedacht en veel over gesproken en geconcludeerd dat we ons gezinnetje eigenlijk wel compleet vinden zo. We hebben al twee prachtige kids en een heerlijk leven. Doordat we eigenlijk aan parttime parenting doen (allebei de kids hebben een andere vader/moeder) hebben we daarbij ook heel veel tijd voor onszelf. De laatste tijd vragen we ons steeds meer af of we het leuke leven dat we nu hebben wel weer helemaal op de schop willen gooien voor een babietje van ons samen.

We zitten al in een heel andere fase met ons gezin, de jongste is 4,5 de oudste bijna 10 en eigenlijk zijn we heel compleet zo. Kunnen allemaal leuke dingen doen met de kids en met een baby erbij zou dat allemaal weer gaan veranderen en eigenlijk vinden we dat wel jammer.

Daarbij komt natuurlijk mijn lichamelijke conditie met mijn heupen enzo, de fase van werk waar ik in zit: net alles afgestemd op de schooltijden van de kids enzo.

We hebben dus besloten om het zo te laten en lekker te gaan genieten van het leven en het gezin wat we hebben.

Gefeliciteerd al diegene die zwanger zijn!!! Het is jullie gegund hoor! En voor alle nog niet zwangeren: toi toi toi, het komt vast helemaal goed!

Bionda en Rianne: ik weet hoe jullie je voelen meisjes. Het doet ontzettend veel pijn. Neem de tijd om het rustig te verwerken!

Wie wil er zo lief zijn om het beheerderschap van de Hyves pagina van mij over te nemen?

Dikke kus,
Sylvia

Hey Sylvia,

Jammer dat je weggaat, maar je moet natuurlijk je gevoel volgen. En er is natuurlijk niks mooiers dan een compleet gevoel hebben!!

Het ga je goed meid! Veel geluk en gezondheid!

Dikke kus,
hopje

Hey Sylvia,

Ik heb natuurlijk alle respect voor je keuze maar we gaan je natuurlijk wel missen!

Meid, al het beste voor de toekomst en dat je maar gelukkig blijven mag. En zoals ik al eerder zij: jullie zijn een prachtig gezinnetje. Zelfs op je foto's van hyves is dat goed te zien.

Ben vandaag halverwege ziek naar huis gegaan. Pjnlijke hoest en holtes volgens mij ontstoken gezien de hoofdpijn en verhoging. Bah al weer ziek... Maar toen ik thuis kwam vond ik de sensitests (predictor).

M'n vriend belde en na kort overleg toch maar besloten om  direct te gaan testen want zaterdag duurde ons te lang.

Ik kreeg eerst op beide vensters  eerst een heeeeeel vaag streepje. Misschien te veel gedronken vandaag. Maar er stond dat ik het de gehele dag kon testen (niet persé ochtendurine). Na 20 minuten waren ze beide iets beter zichtbaar, maar meer rose dan paars zoals op het voorbeeld van de verpakking staat. Hmm hier wordt ik toch weer onzeker van. M'n vriend geloofde er ook nog niet helemaal in. Die wil hem vanavond eerst met eigen ogen beoordelen. Gelukkig heb ik nog twee tests, dan doen we zaterdag als nog een.

Ik ben zo benieuwd of ik nou zwanger ben of niet.

X Salsa

Hoi meiden

Hoe is het met jullie? Ik baal er een beetje van dat ik nog steeds geen streep op de ovutesten gehad heb. Had er toch al wel 1 verwacht zondag. Wel heb ik al 2 dagen rekbare afscheiding, dus mogelijk komt m'n ei er toch aan. We blijven voorlopig maar even om de dag klussen. M'n NOD verschuift waarschijnlijk naar achter. Ik houd jullie op de hoogte.

@MissX: Leuk lijkt me dat om het nieuws aan je familie te vertellen! Ik denk dat m'n moeder ook wel zal gaan huilen als ik zwanger ben.

@Janneke: Beterschap! Rust maar lekker uit.

@Luxx: Ik ben ook nog niet overtuigd van de werking van de ovutesten. Vorige ronde kreeg ik uiteindelijk wel een streep, maar die was niet zo duidelijk als de controlestreep. M'n man zegt dat het pruttesten zijn. Maar ik maak me wel een beetje zorgen of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Andere meiden hier hebben namelijk wel goede ervaringen met de testen.

@Bion en Rianne: Neem de tijd om je mk een plaats te geven hoor. Het is niet niks, zo'n verlies. Ik leef met jullie mee.

@Christy: Grappig om te lezen dat je het geslacht van je kindje niet wil weten. Het lijkt wel een beetje uit de mode als je op dit forum kijkt. Mijn man en ik zouden het als ik zwanger ben ook niet willen weten. Echt een verrassing!

@Sylvia: Ik had je al gemist de laatste tijd. Wat een beslissing lijkt me dat. Fijn dat jullie samen tot een besluit gekomen zijn. Jij hebt inderdaad al een prachtig gezin en ik snap ook dat je blij bent met je leven zoals het nu is! Veel geluk!

@Salsa: Spannend! Een streep is een streep toch?! Ik ga voor je duimen dat je echt zwanger bent!

@Mieka: Ik duim voor je!

Ik ga zo een marinade voor vlees maken, zodat het een tijd kan staan. En dan nog even aan het werk.

X Puk

Terug
Bovenaan