JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey Liss,

Morgen je 1e echo! Veel plezier meid! En laat snel wat van je horen!

Fijne avond!

X hopje

Hey meiden,

Ik heb al de hele dag een ontzettende ongi buikpijn, zou dat met mijn eisprong te maken kunnen hebben? Heeft iemand hier ervaring mee?

X hopje

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
11 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Memke

Hey allemaal,

Miss: Gefeliciteerd!! Geweldig. Voor alle andere meiden die zwanger zijn geworden, geniet ervan! Het is jullie gegund!!
Hopelijk brengen jullie glitters geluk.

Bionda en Rianne, wat vreselijk voor jullie wat staan geluk en verdriet toch dicht bij elkaar.

Ben lang niet op de site geweest. Geen internet en telefoon thuis, wat is KNP soms toch een zooitje!

Hier alles verder goed, aanstaande zondag mn NOD maar gaan deze week gewoon veel klussen en als ik deze ronde niet zwanger ben dan toch maar aan de ovu testen.
Joldanda: Grappig dat we op dezelfde dag onze NOD hebben! Spannend!

Lieverds ik hoop dat ik snel weer internet heb thuis.

Liefs

hey lieverds!!

hou het even kort,ben net thuis van mijn werk pfffff 4 uur vergadering gehad!

@ sylvia, wat jammer dat je ons gaat verlaten!! maar snap jullie keus!!! wil je verder veel geluk wensen met je familie! en hoop dat je af en toe nog van je laat horen.....?
Ik heb je van de lijst afgehaald.

@ salsa, oei meis klinkt spannend!!!!! duimduim

@ janien, ooh wat kan dat vervelend zijn geen tel en internet,hoop dat het snel is opgelost!

@ mieka, vandaag je   nod spannend!!! heb je al nieuws?

@ misX,beginnen de klachtjes al??

@ christy, heel knap dat jullie het niet willen weten! idd echt een verrassing!!! ik zou zoooooooooooo nieuwschierig zijn...........

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
11 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur
-X-

hey meiden,

@Sylvia, jeetje wat hebben jullie een onwijs moeilijke beslissing genomen maar ontzettend knap hoor. Je gaat bijna denken dat die mk ergens goed voor is geweest. om te beseffen wat jullie nnu hebben en dat dat goed is. ik wens je alle goeds voor de rest van je leven. misschien kom je nog eens terug om ons op te zoeken. veel geluk.

@Puk en Liss, ik moet wel zeggen dat ik het ook heel lastig vind hoor om het niet te weten, maar mijn mannetje wil het niet weten en ik denk dat het niet werkt als de een het wel en de ander het niet weet.

@Liss, spannend morgen je 1ste echo. laat je wat van je horen morgen???

hier is alles nog steeds erg onwerkelijk. wij hebben 30 dec onze intake bij de vk en ik hoopte dan ook op onze 1ste echo maar die doen ze pas rond de 11 weken. moet zeggen dat ik dit erg jammer vind. lees namelijk dat dat bij jullie allemaal anders is.

mijn mannetje was vandaag vroeg vrij en was even de stad ingegaan.
en toen ik thuis kwam van het werk, lag er een cadeautje op mijn bord. ik heb zo'n pandora armband (weet niet of jullie weten wat dat is??) en daar had hij een bedeltje voor gekocht. een kinderwagentje. zo lief. heb wel afgesproken dat ik die nog niet draag, want ken onze moeders. die zien alles.

@Eva, jij werkt toch ook op een KDV? is het allemaal nog vol te houden met de kids? en wanneer heb je daar veteld dat je zwanger bent???

fijne avond nog meiden.
liefs Christy

Hoi hoi!

@ Sylvia; Had je ook al een beetje gemist hier. Jammer hoor,  dat je weggaat!! maar snap het wel als ik je verhaal zo lees uiteraard! Goed dat je je gevoel volgt!! Geniet lekker van alles  en vooral van je gezinnetje zo  en heel veel geluk natuurlijk!!

@ Salsa, meid streep is streep hoor denk ik!!! Dat ziet er goed uit!!!

@ Puk; welke tests heb jij dan? ik heb van die sticks van sensitest besteld en ze werken wel. Langer dan 5 minuutjes hoef ik ook echt niet te wachten voor ik een streepje zie. Betrouwbaarheid heb ik geen idee van, maar het klopte in zoverre wel dat het begon met een vaag streepje die per dag donkerder werd en daarna heel snel in kleur afnam en verdween. Voor zover ik weet had Lis ook van sensitest of niet, Lis? alleen dan een ander soort. Anders zou ik de volgende ronde als ik jou was denk ik eerst een ander soort/merk proberen, als je dan weer alleen maar blanco testen krijgt zou ik misschien voor de zekerheid de HA even bellen, maar nu nog maar niet gelijk zoveel zorgen gaan maken joh!! toi toi toi!!! benieuwd hoe het verder gaat!!

@ Chris, je valt tot nu toe inderdaad erg op in het lijstje! Ik zou het ook niet willen weten denk ik... en knap dat je probeert het nog even voor jullie zelf te houden, de zwangerschap. Ik zou het denk ik ook nog wel even voor ons tweetjes willen houden, maar ik ben bang dat me dat niet echt goed gaat lukken  En anders m'n mannetje ook niet denk ik, dat was met het nieuws dat we gingen trouwen ook moeilijk om geheim te houden haha

@ Janien, had je al gemist hier! Wat irritant he als je geen internet enzo hebt?! Kan er helemaal over mee praten haha, hoop dat het snel verholpen is!!

@ Liss; HEEL veel succes morgen!! Geniet ervan!!!  Horen het wel hier!

@ Mieka; al nieuws?? ik hoop zo dat er nog geen RD-tjes  te bespeuren zijn, die laat voor ons allemaal maar mooi weg blijven haha

Liefs Luxx

@ Chris Volgens mij had ik jou nog niet eens gefeliciteerd. Ik schaam me diep. Gefeliciteerd!!!!!!

Ik ben altijd er slecht in namen en heb meer met gezichten. Soms vind ik het ook een wir war op deze site omdat ik niet meer weet wie wat zei. en wie ik wel en niet heb geschreven.  Maar wat lief van je vriendje dat hij een cadeautje voor je had!

Vanavond kwam mijn vriendje ook thuis met hele leker choclaatjes haha hij gaat me gelijk vet mesten.

Maar hij vond de streep heel duidelijk. Goed, nu was  de test  ook al een paar uur oud. Ik denk alleen toch dat ik heel voorzichtig echt ga geloven dat ik zwanger ben. Want het was idd de regel een streepje is een streepje en dat komt er niet zomaar.

Zaterdagochtend samen nog maar even een testje doen.

Ik zal jullie laten weten wat het zaterdag wordt.

Liefs Salsa

Hallo allemaal!

@Sylvia: jammer dat je "weggaat" meis, maar snap het goed. Ik wens jou en je gezinnetje veel geluk!!!

@Chris: ik heb het op mijn werk redelijk snel aan mijn baas verteld, dit omdat op een dag mijn collega allemaal dingen moest gaan regelen en ik dus veel alleen moest doen. Het werd mij toen een beetje te veel. Mijn vaste collega's wisten het ook vrij snel, vond dat ook wel fijn, kunnen ze er toch rekening mee houden. Nu weten alle collega's het (ben morgen 11 wkn zwanger). Ik heb het aan een deel verteld en er kwamen ook 2 vragen of ik zwanger was, krijg al een buikje haha! En de rest hoorde het via via. Het tillen van de kids valt mij tot nu toe redelijk mee. Ik ben op de groep altijd een bezig bijtje geweest, iemand die altijd wat te doen wilt hebben, net wat meer dan collega's. Dus ik verschoonde toen gewoon meer. Nu probeer ik dat echt te verdelen en mijn collega's sturen mij nu ook  wel eens  bij de commode weg om mij over te nemen. Vooral één van hun, want die kreeg toen zij zwanger was al heel vroeg last van rugpijn en bekkenpijn. Maar ik til nog wel veel, kids in bed, uit bed.. let nu wel goed op hoe ik til (ga nu ook echt door mijn knieen).
Ik merk nu ook wel dat als een kindje iets leuks doet dat ik het allemaal nog schattiger, nog leuker vind.
Hoe gaat het  bij jou  op je werk met tillen enzo? Ik ben nu best  moe na een werkdag, word gelukkig wel steeds iets minder. Heb jij dat ook?
Wat lief dat bedeltje van je mannetje!

@Liss: morgen de eerste echo! Leuk leuk!!! Laat je weten hoe het is gegaan?

@Salsa: oeeeeh! Spannend!! En inderdaad: een streep is een streep! Stiekem toch een felicitatie van mij!

Hier gaat alles nog steeds goed. Had vanmorgen wel echt een chaggiebuitje op mijn werk: vanacht slecht geslapen, dingen verliepen gewoon wat minder soepel.. dus had het echt even gehad. Dus zei al tegen mijn collega's van: sorry jongens, ben echt even chaggie, weet ook niet wat het is. Dus mijn collega gelijk: oeh, hormoontjes! haha. Gelukkig was de bui gelijk weer over toen een kind bij ons op de groep, die normaal alleen maar zit, opeens ging bilschuiven. Toen ik haar riep en zei; " wat doe je nou??", moest ze hard lachen en lachte ze ook heel schattig met haar hand voor dr mondje (en dat voor een meiske van 14 maanden!). Dus toen was ik meteen weer vrolijk. Wat heb ik toch een super beroep, kinderen trekken je zo weer mee in hun vrolijkheid.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan