A
Anoniem
Guest
@Biondaatje Mannen zijn idd vaak wel anders in het verwerken van emoties. Helemaal als het geen praters zijn (spreek ik uit ervaring). Het hoeft nartuulijk ook geen voorwaarde te zijn dat je het beter verwerkt als je er veel over praat. Iedereen op z'n eigen manier. Lucht het huilen een beetje op? Dat klinkt wel een beetje vreemd maar ik heb zelf wel vaak dat als je verdriet er een beetje uit komt dat je dan ook weer even verder kunt of dat het oplucht. Ik kan me goed voorstellen dat je niet precies weet of en wanneer je evt. weer zou willen beginnen. Lukt het werken nog een beetje?
@Janien Jammer dat je niet vaak op internet kan. Ook frustrerend weet ik uit eigen ervaring. Succes met je NOD ik ga voor je duimen!
@Rianne hoe is het nu met je? Ik denk dat we allemaal wel redelijk vaak aan jou en bionda denken.
Het is niet niks als je leest wat er allemaal met jullie gebeurt . Het heeft op mij in iedergeval behoorlijke indruk gemaakt. Nogmaals heel veel sterkte.
Liefs Salsa
@Janien Jammer dat je niet vaak op internet kan. Ook frustrerend weet ik uit eigen ervaring. Succes met je NOD ik ga voor je duimen!
@Rianne hoe is het nu met je? Ik denk dat we allemaal wel redelijk vaak aan jou en bionda denken.
Het is niet niks als je leest wat er allemaal met jullie gebeurt . Het heeft op mij in iedergeval behoorlijke indruk gemaakt. Nogmaals heel veel sterkte.
Liefs Salsa