JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@Biondaatje   Mannen zijn idd vaak wel anders in het verwerken van emoties. Helemaal als het geen praters zijn (spreek ik uit ervaring). Het hoeft nartuulijk ook geen voorwaarde te zijn dat je het beter verwerkt als je er veel over praat. Iedereen op z'n eigen manier. Lucht het huilen een beetje op?  Dat klinkt wel een beetje vreemd maar  ik heb zelf wel vaak dat als je verdriet er een beetje uit komt dat je dan ook weer even verder kunt of dat het oplucht.  Ik kan me goed voorstellen dat je niet precies weet of en wanneer je evt. weer zou willen beginnen. Lukt het werken nog een beetje?

@Janien Jammer dat je niet vaak op internet kan. Ook frustrerend weet ik uit eigen ervaring. Succes met je NOD ik ga voor je duimen!

@Rianne    hoe is het nu met je? Ik denk dat we allemaal wel redelijk vaak aan jou en bionda denken.

Het is niet niks als je leest wat er allemaal met jullie gebeurt . Het heeft op mij in iedergeval behoorlijke indruk gemaakt. Nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Salsa

Hi meiden,

Sylvia: maar wat een moedige keuze van jullie zeg! Fijn dat jullie er beiden achter staan, lijkt me een goed gevoel. Heel veel geluk voor de toekomst in ieder geval!

Salsa: mag ik je feliciteren? Een streep = een streep! Van harte!

Chris: het is "normaal" dat je pas bij 9-10-11 weken een echo krijgt. Als je eerder een echo krijgt, is dat of omdat er een reden voor is (bijv miskraam) of omdat de verloskundigenpraktijk zelf bijvoorbeeld een echo-apparaat heeft staan en die standaard gebruikt bij de intake.
Maar neemt niet weg dat dat lang duurt voor je, hoor! Maar, als alles goed gaat dan wordt het wachten dus wel beloond....
Wat lief dat kadootje van je man!!!! Fijn, he, een lieve kerel?!

Liss: succes morgen meid!

Ik ben nog/weer ziek, dus morgen niet naar mn werk. Even aan mezelf en aan de beeb denken!
Iemand vroeg t gister: Arnica is idd een homeopathisch middeltje, kan dus geen kwaad maar helt enorm goed tegen de pijn!

Ga lekker chillen, doei!

o ja,

@Liss Leuk morgen, spannend ook wel! Succes en geniet ervan.

@EvaB wat leuk dat jij met kinderen werkt. Ik wordt zelf ook altijd helemaal vrolijk van kinderen.
Wel fijn trouwens dat je collega's zo goed voor je zorgen. Rustig aan!

@jannie Wel verstandig dat je even voor jezelf en je kindje kiest. Jij ook rustig aan.
Ik heb van m'n zusje wel begrepen dat veel mensen (niet de zwangeren) een zwangerschap wat onderschatten. Maar een arts had ooit tegen haar gezegt dat het een soort gezonde 'ziekte' is. En dat je in veel dingen pas op de plaats moet maken.

Nou ik heb dus nu vette koorts. Ik las op internet dat je bij een zwangerschap niet hoger mag hebben dan 38 c. En dat je het dan naar beneden moet brengen met paracetamol. Maar ik begreep dat paracetamol ook niet heel erg goed voor je is? Wie weet hoe dit zit. gewoon even vast voor de zekerheid.
Liefs Salsa

Hey MissX: Ik begrijp het al ( uitgerekende datum..) Wel fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.  Ik moet nog heeeel lang wachten. Leuke site idd. Ik had voor mn 1e zwangerschap de zwangerschapsbijbel gekocht. Ook super. Die ga ik weer van A tot Z lezen. Vervelend dat je zo misselijk was. Daar heb ik gelukkig geen last van.

@ Janneke: ik hoop echt dat je je snel beter voelt. Doe maar lekker rustig aan. Ik heb Arnica, na mn bevalling, in druppeltjes gebruikt. Tegen de zwelling. Blijkbaar is het goed voor meer dingen...haha.Hoop dat het snel werkt.

@Salsa: Wat spannend!!!!! Nou, ik denkt toch ook wel zeker dat je zwanger bent. Een streep en overtijd. Dat kan niet anders. Laat die cursus salsa maar ff zitten...haha. Waarom wacht je tot zaterdag met nog een keer testen???? Ik zou niet zolang kunnen wachten, hoor.

@Sylvia: ik wens je heeeeel veel geluk!!!!!!!

@Puk: heb je helemaal geen streep op de ovutest? Ook geen hele lichte? Ik heb deze maand voor het eerst de ovutesten van sensitest gebruikt (maar 1 keer en toevallig meteen positief) en zie het resultaat. Missschien moet je nog ff geduld hebben en is je ei wat later. Veel succes!!!!!!

@Chris: ik heb ook met 8 wkn een intake en rond 11 wkn pas echo. Ik baal er ook van dat ik zolang moet wachten. Raar he, dat het per regio zo verschillend is.

@Liss: heel veel plezier met je echo morgen!!!! We willen uitgebreid verslag.

@Bionda en Rianne: ik denk aan jullie!!!!!

@zwangere meiden: hebben jullie je al aangemeld voor de blije doos van Prenatal? Op www.babyinfo.nl . Krijg je ook maandelijks gratis een heel leuk magazine.

De mannen zijn in een romantische bui vandaag, zo te horen. Ik kreeg net een grote bos rose rozen. Lief!!!! Wij hebben het afgelopen weekend meteen aan onze naaste fam verteld (zussen, moeder) Wel vroeg maar ik had ze net vorige maand verteld dat we weer bezig waren. Kon dit dus moeilijk geheim houden. We hadden ons dochtertje een t-shirt met "grote zus "erop aangetrokken. Dus eigenlijk heeft zij het verteld.....haha.

Salsa: paracetamol mag je tijdens zwangerschap en bv gewoon slikken. Heb ik ook moeten doen. Veel beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden!!!

was alweer wakker....vindhet zo spannend zo!!
ik moet trouwens met een volle blaas komen wet iemand waarom dat is?

Kom erna verslag brengen!

-X-

goede morgen meiden

ben ik even voor ik moet werken..
het gaat gelukkig al iets beter al denk ik er nog steeds aan maar dat is logische vandaag weer werken en dan heb ik deze week nog 1x lang weekend en vanaf volgende week weer me normale week..

@salsadanser ja huilen lucht idd op heb ik ook en me mannetje is nooit van zijn emoties tonen geweest maarja dat weet ik verder niet beter tuurlijk heeft ie het er moeilijk mee dat zie ik ook maar komt vast allemaal goed bedankt voor je lieve berichtje..
hoe is het nu verder met jou??

nou meiden ik heb niet zo heel veel te vertellen ik moet zo weg en vandaag lukt me niet meer op internet te komen heb een drukke dag en me collega is de hele dag bij me dus dat lukt niet..

hele fijne dag iedereen..
xxbion

@Liss: je baarmoeder is nog maar heel klein. Dat is zodat ze goed het verschil tussen je blaas en baarmoeder kunnen zien. Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan