JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

He Meiden,

Ik heb het een tijdje af laten weten, moest ook erg veel bijlezen. Beetje rare periode achter de rug. Druk op het werk en van de zus van mijn vriend is haar relatie na ruim 5 jaar verbroken. Ze hadden ongeveer gelijk met ons een huis gekocht, bijna een jaar geklust en nu woont ze weer thuis. Krijg je zo'n dubbel gevoel van. Wij bezig met een volgende stap en dan voor haar juist zo'n megastap achteruit. En ze wilde heel erg graag kindjes....... rare situatie.

Ik had gisterenavond al een heel stuk geschreven, maar toen deed hij het weer niet, dus alles weg. En ik was zo moe gisteren, dus probeer het nu nog een keer.

Als eerste: Christy, Mex en Memke: onwijs GEFELICITEERD!!! Yes! Gaat goed zo met de groep, mooi!

Bionda: Gooi alles er maar lekker uit hoor, dat mag. Een miskraam is niet niks. Hoe pril het allemaal nog was, je bent er al zo mee bezig geweest. Je moet het allemaal rustig verwerken en een plekje geven.

Rianne: Hoe is het nu meid? Voel je je al weer beter?

Liss: heel veel succes vandaag! Je eerste echo, spannend!!!

Salsa: spannend... je zou zeggen, een streep is een streep..... ik duim voor je!!!

Jannie: balen dat je ziek bent. neem idd lekker de tijd voor jezelf en de beeb!!

Eva: jij ook al een klein buikje? Bij mij beginnen ze ook steeds vaker naar mijn buik te kijken... nu had ik wel geen hele strakke buik, maar hij groeit echt. (helemaal als je wat meer gegeten hebt, haha. ) Maar op je werk gaat het allemaal goed, gelukkig!

Sylvia: Succes meid, met wat alles wat op je pad mag komen. Moeilijke keuze genomen. Ik hoop dat alles goed gaat!

Janien: lekker aan de klus? Ik hoop dat alles goed gaat!

Puk: idd balen dat je nog steeds geen streep hebt op je ovutesten? Ook niet een licht streepje?

Hopje/Luxx: hoe is het?

Nou, ik ga nog een keer proberen mijn stukje te plaatsen. Dan zo aan het werk. Lekker maar tot half 1, wat een luxe!!

Liefs en dikke kus
Ryanne

Goedemorgen meiden,

Ik schreef gister al dat ik gister een ontzettende ongi buikpijn had de hele dag. Ook had ik pijn in mijn onderrug. Weet iemand of dit misschien met mijn eispong te maken kan hebben? Vandaag is die buikpijn trouwens weer weg.

@Liss: nogmaals veel plezier vandaag!!

Fijne dag allemaal!

X hopje

hey meiden!

Daar was ik weer............
Dit was zooo gaaf om mee te maken!
Meteen toen ze het apperaat op mijn buik deed zag je een heel klein hompje
je zag ook meteen het hartje knipperen(ben er nog helemaal vol van)
verder zag je ook al goed waar het hoofdje lag en het kondje...
De uitleg van de verloskundige was ook super! er zit nog een soort luchtbel boven het kindje(dooierzak) die je ook goed zag,daar voed het zich nog mee,en de navelstreng was ook goed te zien!
Wat ik ook heel gaaf vond is dat ze mijn eierstokken liet zien,bij de linker zat iets,ze vertelde dat dat betekende dat mijn eitje uit mijn linkereierstok was gekomen.
Nog 2 mooie foto s meegekregen,mijn dag kan niet meer stuk!!!!

@ hopje,geen idee of dat met je eisprong te maken heeft mischien iemand anders??

nou meiden ga mij even klaar maken voor werk,moet tot 20.00

kom later nog even
-X-

hoi allemaal,

hopje: het lijkt erop dat je je eisprong gevoeld heb! heb ik ook vaak! buikpijn, metname aan een kant en rugpijn!
ik hoop dat jullie goed geklust hebben voor en op de dag zelf!!!

ikzelf doe deze maand een stapje terug, ga even relax de maand door, wordt even gek van het graag zwanger willen  worden en klussen om de dag!!   ik ben er teveel mee bezig!
als ik het deze maand niet ben zie ik ook weer de voordelen van alles kunnen eten en drinken tijdens de feestdagen!!!!!

Liss: geweldig mooi he zo'n echo van je wondertje!!! ik moest zelf bij mijn zoontje echt een traantje wegpinken, en ik niet alleen!!!! mijn man had ook waterige ogen.

groetjes jolanda

He Meiden
Ik had vanmorgen een test gedaan
Helaas niks :-(
Collega/vriendin kwam net langs met goed nieuws... zij is zwanger
Ik ben heeeeeel blij maar ook een beetje jaloers.
Ik zit nu op dag 31. Ik hoorde van haar dat je twee weken na eiersprong ongi moet worden.
Dus dat is ongeveer nu.
Afwachten.....ik wacht dus nog even met testen.

Jammer als het nu niet lukt...maar kan dan wel drinken met de feestdagen ;-)

Hoe gaat het verder met jullie?
Lieve groet,
Mieka

Hoi lieverds!

Sorry dat ik er even niet was, ben echt druk geweest met van alles en nog wat. Moet zo werken tot vanavond half 10, dus ben er maar even.

@Liss, wat geweldig dat je zo'n mooie echo hebt gehad, speciaal he!? Geniet er lekker van meis! Hier nog niet echt andere kwaaltjes. Wel nog geregeld last van m'n onderrug, vooral 's avonds. Ook beginnen m'n borsten wat gevoeliger te worden. Verder niets eigenlijk, laten we het zo houden, haha! Oja, af en toe een raar steekje in m'n buik, meestal rechts onderin, maar soms ook links. Iedere keer als ik dat voel dat weet ik weer even dat het goed zit, hihi!!

@Janneke, vervelend dat je zo ziek bent joh! Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Ik heb verder niks met de vk afgesproken. Alleen dat ik zou bellen als het echt rood zou worden. Maar gisteren de hele dag geen bruinverlies gehad en vandaag nog steeds niet! Wel afscheiding, maar gewoon kleurloos.

@Hopje, ik denk ook dat dat je eisprong geweest is meis! Zou wel mooi zijn als je die gevoeld hebt. Ook nog geklust deze dagen?? Lief dat je altijd zo met iedereen mee leeft en dat terwijl je zelf nog niet zwanger bent. Je bent een schat!

@Salsa, meis een streep is een streep, GEFELICITEERD!!! Je kunt er echt vanuit gaan dat het raak is hoor meis, joepie!!!! Ben zo blij voor je!!! Strooi ff wat glitters meis! Hoop dat je je gauw weer beter gaat voelen! Als je paracetamol neemt, kun je het beste een zetpil nemen van 1000 mg. Dat slaat sneller aan. Heb gehoord dat dat zeker weten mag als je zwanger bent!

@Rianne, vandaag weer naar de gyn. Laat je weten hoe het gegaan is meis?

@Luxx, wat verevelnd dat je zo last hebt van de rd's! Hoop dat je gauw de volgende ronde in kunt! Ik ga weer heel hard voor je duimen hoor!

@Bion, goed dat je lekker hebt gehuild en alles eruit hebt gegooid. Kan echt een opluchting zijn of niet? Mannen zijn daar vaak toch wat meer gesloten in he...

@Chris, super dat je voor Oud & Nieuw mag komen! Wel jammer dat je dan nog geen echo krijgt joh... Ik had ook echt niet verwacht dat ik 'em al zo snel zou krijgen, maar komt omdat er in deze vk praktijk zo'n apparaat staat denk ik... Hoe was je bloeddruk?? En wat een lief cadeautje van je man zeg! De schat!

@Sylvia, meis ik vind het een hele moedige beslissing van je zeg! Als jullie het compleet vinden zo en gelukkig zijn, geef ik je groot gelijk! Wil je heel veel geluk voor de toekomst wensen en vind het top dat we je hier hebben leren kennen. Kom je heel af en toe nog langs???

@Puk, wat shit nog steeds geen streep op de ovutest! Maar aan je slijm te zien zou het er toch wel aan moeten komen nu! Ik hoop dat de Kerstman iets moois voor jullie in petto heeft!

@Janien, dankjewel meis! Vervelend dat je geen internet en telefoon hebt zeg! Miste je al wel hier! Het wordt spannend voor je dit weekend zeg, ik duim heel hard!! Hou je ons op de hoogte??

@Mieka, hoe is het met jou!!??? Gisteren was je NOD!!!

@Eva, echt gaaf dat je al een buikje krijgt! Hoop dat ik dat ook snel krijg. Hoewel, moet met 11 weken nog wel in m'n skibroek passen, haha! Fijn dat iedereen op je werk het nu ook weet. Je hebt echt leuk werk!

@Mex, ben heel erg benieuwd of je deze zwangerschap anders gaat ervaren dat de eerste! Ik ben nu verder niet misselijk meer.  Nog wel minder eetlust dan anders. Ik heb me meteen aangemeld voor de blije doos! Leuk idee van dat t-shirtje zeg!!

@Ryanne, jeetje wat erg voor je schoonzus zeg! Pff, wat een tegenstrijdigheid zo he... En wat super da jij ook al een buikje begint te krijgen!

@Jolanda, meestal als je er iets minder mee bezig gaat, is het raak he! Wij hebben echt minder geklust dan de andere rondes, en zie het resultaat!! Ik duim voor je hoor!

Nou, sorry als ik iemand vergeten ben, maar ik moet er echt vandoor.

Liefs en een dikke kus,

Ikke en....????

Mieka, wat vervelend meis! Maar wel moed houden hoor! Zolang er geen rd's zijn... Soms heeft een lichaam gewoon net wat langer nodig om voldoende hormoon aan te maken!!

Kuss

Hi meiden,

Vandaag rustig dagje thuis, lekker slapen en bijkomen. Moet ff goed uitzieken en dat ik ook zeker doen!

Salsa: begrijpelijk dat je pas zaterdag wil etsten want dan is je mannetje er weer! ;-) Als  je zwanger bent mag je wel paracetamol, beste is om meteen 2 te nemen want 1 helpt vaak niet. En rusten, dat helpt t beste! Jij ook even goed uitzieken, is belangrijk vooral ook in de eerste weken.
Verder mag je naast paracetamol niet zoveel, dus das beetje balen. Nog geen strepsil... Heb wel een keelsiroop van Dr Vogel, is wel verlichtend. En anta-flu'tjes.

Bionda: laat alles lekker gaan meid! Voor mannen is t ook anders; jij bent zwanger, jij voelt vanalles en als het misgaat ben jij ook degene die alles voelt. Zolang je maar bij m terecht kan, toch?!
Sterkte!

Liss: bijzonder zo'n echo ja, leuk voor je meid! Geniet ervan en staar maar lekker naar die fotootjes! ;-) Hoe ver ben je nu?

Zwangeren: op www.babybrabbel.nl kun je bij interactief leuke banners maken, das handig voor anderen dan zien we hoe ver je bent. ;-)

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan