JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden,

Hoop inderdaad dat ik mijn ei gevoeld heb gister. Dan hebben we ook mooi op tijd geklust, namelijk maadagavond en dinsdagavond. En bovendien zou mijn cyclus dan weer mooier zijn, zo rond de 32 dagen. Mijn NOD komt dan op 16 december, maar laat hem gewoon op de 19e staan. Het zal mij benieuwen!!

@Liss: Oh geweldig meid! Geniet van je eerste  baby foto's!!

@Janneke: beterschap meid!

X hopje

hey meiden,

vanmorgen bij de HA geweest. bloeddruk is weer netjes. hij was echt aardig. feliciteerde me gelijk en zei: eindelijk weer eens goed nieuws voor jullie.

hij heeft gelijk even gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn en hij kwam op 12 aug en heb dus gelijk het lijstje even aangepast. wel grappig want mijn moeder is op die dag jarig. mooi verjaardagscadeautje dacht ik zo haha.

verder heb ik me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders dus nu wachten op een telefoontje voor een afspraak.

@Liss, wat leuk dat alles goed was. bijzonder he. geniet er lekker van meis.

@Salsa en Janneke, hoop dat jullie snel weer beter zijn. Beterschap.

@Salsa, spannend allemaal he? moet wel zeggen dat het er goed uitziet. nog even afwachten.

@Bionda en Rianne, moet echt veel aan jullie denken. hoop dat jullie het langzaam aan een plekje kunnen geven. neem de tijd.

fijne middag nog meiden, ben er vanavond nog wel even.

liefs Christy

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Puk
28
14 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Salsa
29
30 nov nod
5
1

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Hallo Dames,

@Mexx        Wat zijn die mannetjes van ons ook lief!

Echt een enig verhaal van je dochter met de boodschap op haar t-shirtje. Echt heel orgineel! Ik zie het helemaal voor me.

Ga denk ik  toch maar gewoon weer beginnen met salsa en zie wel hoe ver ik kom. Als er geen man meer met mij wel dansen, weet ik hoe laat het is hahahaha.

...Of ik ga vanzelf waggelen en raak uit balans.

@Biondaatje     Fijn dat het al weer iets beter met je gaat. Lekker genieten van je lange weekendje straks.

@Rietjeh   Ja vreemd hoe het leven soms verloopt. Echt heel dubbel.  Maar wat dat betreft is echt niets te voorspellen.

Leuk dat je trouwens al een buikje krijgt. Hoeveel weken ben je nu dan?

@Liss   oooooooo wat schattig ik kan het me helemaal in denken dat het super moet zijn zo'n klein hompje met armpjes en beentjes te zien. Was je mannetje ook mee?

@mamavan tim   Het is idd wel een ongelukkige periode om zwanger te worden!.Ik begrijp heel goed dat je er helemaal gek van wordt om om de dag te klussen. Wij hadden precies het zelfde. En hoe meer je klust hoe meer je er mee bezig bent. Je wordt er dan gewoon een beetje frustie van. Maar soms is het verstandig om het even op een laag pitje te zetten.

@Mieka     Nou we blijven gewoon voor je duimen! Zolang er nog geen RD tjes zijn kan er van alles gebeuren.

@Missx     Ik dacht al waar is miss gebleven....Maar je bent druk druk lees ik. Je hebt dus gelukkig niet super veel kwaaltjes. De dingetjes die beschijft heb ik ook een beetje het zelfde. grappig!

@Jannie     Ik ga idd om die reden pas weer zaterdag testen! Helemaal goed begrepen. Ik heb me vandaag officieel ziek gemeld want ik moest het maar eens wat rustiger aan doen. Ik had nog wat zelfhulp middeltjes gekocht bij de Apotheek voor b.v. vast zittende hoest. Maar er staat idd overal in de bijsluiter dat je het niet kan gebruiken bij zwangerschap. Nou ja dan maar paracetamol.....

@Chris   O wat fijn dat je bloeddruk in orde is. Helemaal nu je zwanger bent!

En ook al bij Mvm! Goed man. Als het bij mij zeker is ga ik me ook aanmelden.

Jeetje, zo heb ik wel veel tijd om hier veel te schrijven/ te zijn. Normaal als ik werk kom ik tijd te kort....

Ben nu aan de paracetamol en het helpt prima, gelukkig maar. Volgende week ook nog lekker weekje vakantie. Heerlijk!

Liefs Salsa

Lieve Sylvia,

Weet niet of je dit nog leest, maar jammer dat je hier weggaat. Moeilijke beslissing voor jullie, maar goed dat jullie jullie gezinnetje compleet vinden. Geniet ervan en je bent wat mij betreft altijd welkom om nog eens hier te buurten of op hyves natuurlijk.

Vind mezelf niet zo geschikt om als beheerder van onze hyves te fungeren, dus ik hoop dat iemand anders daar handiger mee is!

Shanna

Hey meiden,

Waar is iedereen vandaag?
Allemaal druk met het maken van gedichtjes en surprises?

Fijne dag!

X hopje

Hallo Meiden

Hier even een berichtje onder werktijd. Mijn kinderen zitten lekker de film te kijken van het paard van Sinterklaas, erg leuk!
Morgen Sint op school. een leuke dag,

Gister bij de Gyn geweest. Ze vond mijn buik er nog niet helemaal goed uitzien. Maandag krijg ik nog een inwendige echo. Ze gaat dan kijken of er cystes in zitten of dat het nog niet schoon is. Ben benieuwd. Ik ga vanavond beginnen met de ovu test. Wel een beetje vroeg maar na een MK weet je niet meer helemaal wat je cyclus is. En ik ga lekker niet wachten. We gaan er weer gelijk voor...........

Salsa ik denk ook dat je zwanger bent. Alvast een voorzichtige felicitatie,

Deze maand gaat echt goed. Jeetje zeg. Wel een beetje jaloers op jullie hoor. Maar mijn tijd komt nog wel. Ik hoop dat ik op eerste kerstdag kan testen.

Bionda hoe is het meisje. Ik hoop dat jij je ook weer beter voelt. Wat ik uit je berichtje op maak wel. Ik denk er ook elke dag aan hoor. Heb ik bij de vorige ook gehad en ook dat heb ik nog steeds. maar de volgende poging is voor ons!!!!! Ik ga extra hard voor ons allebei duimen.....

Nou ik ga weer lesgeven, daar word ik uiteiendelijk voor betaald.

x

he dames

was ik weer ff ben vandaag bij de vk geweest en heb een inwendige echo gehad alles zag er goed uit me baarmoeder was mooi en alles was eruit en ze zei ook er loopt weer een mooie witte lijn in dus ik denk dat je cyclus weer snel op gang komt en na me vlg menstruatie mag ik er weer mee beginnen..
wel raar om te zien dat het ineens leeg was en vorige week er nog iets in zat maarja gelukkig is alles goed..
ik vloei een stuk minder alleen wat bruin nog dus hoop dat dat ook snel weg is..

@rianne oww balen meid dat je buik nog niet goed is ben je wel leeg?? of wisten ze dat ook nog niet ja ik hoop ook dat de vlg x bij ons meteen goed is en ook alles goed gaat..
ja ik denk er idd nog steeds elke dag aan maar dat is wel logische denk ik moeten het toch verwerken en de vk zei vanmiddag je zit eigenlijk gewoon in een rouw periode maar het komt vast allemaal goed..

nou ik ga even bankhangen..
xxbion

@Biondaatje: wat fijn dat alles "goed" was bij de verloskundige en dat je snel weer verder kan!

@Rianne: wat balen meis dat alles er nog niet goed uit zag! Hoop voor je dat het maandag beter is en hoop voor je dat je snel een positieve ovu.test hebt!!

@Salsa: hoe is het nu met je meis? Al weer wat opgeknapt?

@Hopje: Hoop voor je dat je op tijd geklust hebt! Nu dus afwachten....

@Jannie: hoe is het nu met je? Als weer een beetje beter? Ziek inderdaad maar even goed uit.

@Missx: vind je het niet eng om nu te gaan skieen? Of ga je lekker rustig aan doen?
Hoe is het verder met je?

@Mieka: Nog een test gedaan? Hoop zo voor je dat het raak is!

@Liss: gaaf he, zo'n echo! Vond het zelf erg leuk om het "echte" bewijs te zien.

@Ryanne: jeetje, dat is niet niks na 5 jaar. Kan me voorstellen dat het dan even dubbel voelt. Wat leuk dat je ook al een buikje krijgt! Ziet je mannetje dat ook al? Die van mij niet echt haha. Die ziet alleen dat die dingen daarboven zijn gegroeid haha!

Gister is Sinterklaas langsgekomen (a.k.a. mijn schoonzus). De Sint had een chocoletter en iets leuks voor de kerst in mijn schoen gestopt. Mijn mannetje had ook een letter gekregen en een Axe-pakketje. Zelf Mini heeft al wat gehad: een knuffeldoekje, slabbetjes en een klein chocoladelettertje.
Vandaag kwam de Sint weer langs (a.k.a. mijn mannetje). Ik heb van hem de Angelsound gekregen (apparaatje waarmee je de hartslag van de kleine kan horen). Hebben het wel even geprobeerd, heb alleen niks gehoord. Ik ben vandaag 11 wkn en 1 dag zwanger en eigenlijk kan je het hartslagje met de Angelsound pas na 12 wkn horen. Dus nog even afwachten...

Liefs Eva

Terug
Bovenaan