JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hi Meiden,

MissX: wanneer ga je ook alweer skien? Je weet dat je niet boven de 2150 meter "mag" komen he als je zwanger bent? je weet t vast wel, maar toch.
En hoe is het met je bruine bloedverlies?

Eva: al 11 weken en 1 dag, wow dat gaat snel! euk hoor meid, echt! Je hebt het al rond gebazuind, leuke reacties gekregen? Leuk die Angelsound! Houd alleen wel in je achterhoofd dat het sowieso soms zo is dat je niks hoort, en dan moet je niet meteen in paniek raken! ;-) Geniet van alles meid! Willen jullie t geslacht ook weten?

Hopje: jij hebt denk ik je eisprong gevoeld, goed geklust? Vast wel!

Bionda: Vervelend dat je je nog zo verdrietig voelt, maar das echt meer dan logisch meid. Wel fijn dat je baarmoeder er weer goed en schoon uitzag. Als je eraan toe bent en als het bloedverlies is gestopt, mag je al eerder aan de slag als alles er goed uitziet, weet je dat? Na een miskraam ben je extra vruchtbaar, doordat je baarmoederslijm nog wat dikker is, je baarmoedermond nog n beetje open staat en er nog wat hormonen in je lijf kunnen zitten. Maar ik lees dat je nog wat bloedverlies hebt dus dan is even wachten toch nog t beste. Maar doe vooral wat voor jullie goed voelt!

Ryanne: je hebt dus een echo gehad en nog niet alles zag er goed uit? Hmm, balen. Binnenkort terugkomen? Weet je, je lichaam wordt toch pas weer zwanger als je lichaam er zelf aan toe is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! En ben je binnenkot weer zwanger en dan moet het goed gaan natuurlijk!

Het gaat al beter met me. Blijf morgen nog wel een dagje thuis om goed uit te zieken en dan kan ik maandag weer aan de slag. Morgen ook op  controle bij mn eigen gynaecoloog, maar zal niet spannend zijn denk ik/
Ons kereltje is erg druk, voel m de hele dag zo ongeveer wel en als ik m even wil voelen, dan wrijf of klopt ik zachtjes op mn buik en dan gaat ie vanzelf even schoppen. Zo mooi... Alles om me heen wordt dan onbelangrijk!

Groetjes Janneke

hey meisjes!!

even een kort berichtje van mij,ben zo druk de laatste tijd en als ik dan thuis ben zooo moe....
dus vandaar dat ik er even momenteel weinig ben

Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje?

-X-

http://lilypie.com"> src="http://bd.lilypie.com/faXap1.png" alt="Lilypie In verwachting Ticker" border="0" />

probeer het nog een keer..

http://lilypie.com"> src="http://bd.lilypie.com/faXap1.png" alt="Lilypie In verwachting Ticker" border="0" />

Goedemorgen allemaal!

Even kort berichtje van mij.
We gaan zo lekker een weekendje weg (alweer)!! Dus nog even spullen pakken enzo!
Hoe is het met iedereen? Ik hoop goed. Zijn er nog nod's in aan tocht?
Salsa: laat je weten hoe je test was?

Nou, sorry voor mijn korte bericht, na het weekend meld ik me weer!

Liefs xxx
Ryanne

Goedemorgen meiden,

Wening nieuws hier. Maar wil jullie alleen even een fijne sinterklaas wensen!

Fijn weekend alvast!

X hopje

Hoi meiden

Volgens mij heb ik m'n eisprong alsnog gehad! Dinsdagavond een vaag streepje en  woensdag onwijze buikpijn en misselijk. Het duurde echt de hele dag. Wist op den duur niet meer hoe ik moest zitten. 's Avonds had ik waarschijnlijk te weinig plas voor het staafje en waren zowel de controle- als teststreep vaag maar wel ongeveer even donker. Gisteren had ik een nog vager streepje en was de controlestreep donker. Dit is de eerste keer dat ik iets van m'n eisprong gemerkt heb. Hopelijk is het een goed teken. M'n NOD schuift nu wel 3 dagen op. Ik zal het lijstje zo even aanpassen. @Iedereen: Bedankt voor het meeleven!

Vandaag een dagje thuiswerken vanwege Sinterklaas. De kinderen hebben nu echt geen zin om bij mij te komen voor begeleiding.

@Luxx: Ik had de midstream van Sensitest, net als Liss volgens mij. Ik ben benieuwd hoe het deze ronde gaat lopen. Ben in ieder geval opgelucht dat er toch nog een streep gekomen is en ik als het goed is m'n ei gevoeld heb.

@Salsa: Een voorzichtige felicitatie dan maar?!

@Eva: Leuk he om met kinderen te werken! Word er ook altijd erg vrolijk van.

@Mex: Geduld is een schone zaak... Ben in ieder geval gerust gesteld en hoop dat de ovutesten bij mij ook wat moois opleveren.

@Hopje: Herken je mijn klachten? Was het voor jou ook de eerste keer dat je iets voelde van je eisprong? We lopen nu weer ongeveer gelijk. Was in het begin ook zo. Ik ben alvast maar begonnen met duimen voor ons!

@Liss: Gefeliciteerd met je mooie echo! Wat leuk om te lezen.

@Mieka: Balen van je negatieve test. Dan komt het goede nieuws van je collega niet echt gelegen he. Ik blijf voor je duimen, want je weet maar nooit! Geen bloed geeft moed!

@MissX: Fijn dat je afscheiding niet meer gekleurd is!

@Salsa en Janneke: Beterschap!

@Rianne: Hopelijk krijg je maandag goed nieuws!

@Bionda: Fijn dat alles er goed uitziet!

X Puk

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1