Hi Meiden,
MissX: wanneer ga je ook alweer skien? Je weet dat je niet boven de 2150 meter "mag" komen he als je zwanger bent? je weet t vast wel, maar toch.
En hoe is het met je bruine bloedverlies?
Eva: al 11 weken en 1 dag, wow dat gaat snel! euk hoor meid, echt! Je hebt het al rond gebazuind, leuke reacties gekregen? Leuk die Angelsound! Houd alleen wel in je achterhoofd dat het sowieso soms zo is dat je niks hoort, en dan moet je niet meteen in paniek raken! ;-) Geniet van alles meid! Willen jullie t geslacht ook weten?
Hopje: jij hebt denk ik je eisprong gevoeld, goed geklust? Vast wel!
Bionda: Vervelend dat je je nog zo verdrietig voelt, maar das echt meer dan logisch meid. Wel fijn dat je baarmoeder er weer goed en schoon uitzag. Als je eraan toe bent en als het bloedverlies is gestopt, mag je al eerder aan de slag als alles er goed uitziet, weet je dat? Na een miskraam ben je extra vruchtbaar, doordat je baarmoederslijm nog wat dikker is, je baarmoedermond nog n beetje open staat en er nog wat hormonen in je lijf kunnen zitten. Maar ik lees dat je nog wat bloedverlies hebt dus dan is even wachten toch nog t beste. Maar doe vooral wat voor jullie goed voelt!
Ryanne: je hebt dus een echo gehad en nog niet alles zag er goed uit? Hmm, balen. Binnenkort terugkomen? Weet je, je lichaam wordt toch pas weer zwanger als je lichaam er zelf aan toe is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! En ben je binnenkot weer zwanger en dan moet het goed gaan natuurlijk!
Het gaat al beter met me. Blijf morgen nog wel een dagje thuis om goed uit te zieken en dan kan ik maandag weer aan de slag. Morgen ook op controle bij mn eigen gynaecoloog, maar zal niet spannend zijn denk ik/
Ons kereltje is erg druk, voel m de hele dag zo ongeveer wel en als ik m even wil voelen, dan wrijf of klopt ik zachtjes op mn buik en dan gaat ie vanzelf even schoppen. Zo mooi... Alles om me heen wordt dan onbelangrijk!
Groetjes Janneke