JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey Puk,

Ja ik herken je klachten. Ik had dinsdag echt de hele dag ongi buikpijn. Was niet misselijk. Maar dus wel buikpijn en rugpijn. Woensdag had ik nergens last meer van.

De allereerste keer na het stoppen met de pil heb ik mijn ei ook gevoeld. Tenminste ik denk dat dat toen mijn ei was. De pijn was toen wel anders. Hele zere steken rechts onderin mijn buik. En nu dus buikpijn in mijn hele buik. Tijdens de andere cyclussen heb ik mijn ei niet gevoeld.

Ja, Puk nu lopen we dus weer bijna gelijk. Leuk! Hoop op een geweldig kerstcadeau voor ons! En voor alle andere meiden natuurlijk!

X hopje

Hoi Hopje

Grappig dat we allebei onze eisprong gevoeld hebben! Gebeurt er in ieder geval wat in ons lichaam. Ik hoop echt dat het bij ons allebei raak is. Heb je goed geklust? Wij vanaf het eind van m'n ongi om de dag en 3 dagen achter elkaar voor de dag van de eisprong. Op de dag zelf helaas niet. M'n mannetje was die avond niet thuis. Baalde hier wel een beetje van. De dag na m'n sprong nog wel geklust, dus hopelijk is het voldoende.
Heb de hele tijd op dit forum het gevoel gehad, dat wij tegelijk zwanger gaan worden. Gek he? Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat we in het begin gelijk liepen, maar het is ook wel weer bijzonder dat we na een aantal maanden weer gelijk lopen. Ik hoop dat mijn voorgevoel klopt en we allebei deze maand zwanger zijn!

Liefs Puk

Hey Puk,

Wij hebben ook na mijn  ongi om de dag geklust en vanaf 2 dagen voor mij ei elke dag, en op de dag van mijn ei ook. En nu gaan we nog even om de dag verder klussen. Dus daar kan het niet aan liggen deze maand!

Ik duim ook voor ons! Het feit dat wij na maanden weer gelijk lopen is gewoon een voorteken! Kan niet anders of we zijn ook gelijk zwanger! En dus gelijk uitgerekend!
Ohh ik hoop het zo!

X hopje

hallo allemaal!!!!
fijne sinterklaasavond!!!!

groetjes jolanda

hallo allemaal!!!!
fijne sinterklaasavond!!!!

groetjes jolanda

@Janneke: wat fijn dat je je weer wat beter voelt! En wat leuk dat je je mannetje zoveel voelt. Kan niet wachten haha! Ik heb inderdaad ook verhalen gehoord over vrouwen die niks horen met de Angelsound, dus houd dat zeker in mijn achterhoofd. Veel mensen weten het nu ja, vrienden, familie, collega's.. maar ik denk dat ook steeds meer ouders op de groep een vermoeden krijgen, sommige staren echt naar mijn buik!
Vandaag kwam er opeens een ouder van een andere groep naar mij toe. Die zei : "wat hoor ik? Mag ik je feliciteren?". Dus ik zo van: "uhh, ja..". Hij zag aan mijn reactie dat het nog niet echt algemeen bekend was bij de ouders en toen hoorde ik dus hoe hij het wist. Een collega van zijn vrouw staat bij mij in mijn hyves, en zij weet toevallig dat ik daar werk. Kleine wereld he, zo gaan de verhalen wel snel.
Ga jij nog sinterklaas vieren? Fijn weekend in ieder geval!

Liefs Eva

@Janneke: wat fijn dat je je weer wat beter voelt! En wat leuk dat je je mannetje zoveel voelt. Kan niet wachten haha! Ik heb inderdaad ook verhalen gehoord over vrouwen die niks horen met de Angelsound, dus houd dat zeker in mijn achterhoofd. Veel mensen weten het nu ja, vrienden, familie, collega's.. maar ik denk dat ook steeds meer ouders op de groep een vermoeden krijgen, sommige staren echt naar mijn buik!
Vandaag kwam er opeens een ouder van een andere groep naar mij toe. Die zei : "wat hoor ik? Mag ik je feliciteren?". Dus ik zo van: "uhh, ja..". Hij zag aan mijn reactie dat het nog niet echt algemeen bekend was bij de ouders en toen hoorde ik dus hoe hij het wist. Een collega van zijn vrouw staat bij mij in mijn hyves, en zij weet toevallig dat ik daar werk. Kleine wereld he, zo gaan de verhalen wel snel.
Ga jij nog sinterklaas vieren? Fijn weekend in ieder geval!

Liefs Eva

hey lieve allemaal,

en heeft iedereen sinterklaas gevierd? wij eigenlijk niet echt. zijn bij mijn schoonmoeder wezen eten met mijn ouders en zwagers. was gezellig.

heb wel erg mijn best moeten doen om mijn mond te houden.

afgelopen woensdag had ik zo'n rare actie. ik heb een oppasadres waar ik al 5 jaar kom, maar had ze even 4 maanden niet gezien vanwege alle ellende. afgelopen woensdag ging ik er even thee drinken om te kijken hoe het er was. Toen ik op het punt stond om te gaan kwam de man des huizes binnen en vroeg hoe het was. hij zei"ik zie iets aan je maar weet niet wat"misschien je haar ofzo? Toen zegt zei"oh ik zie dat ook en heb eigenlijk wel een vermoeden wat het is" eerst wilde ze er niets over zeggen maar later zei ze. ok ik vraag het gewoon, ben je soms zwanger?
nou ik schrok me rot en mijn gezicht sprak boekdelen hahaha. zij weten het nu dus. gewoon dom geraden. heel apart. heb ze wel gevraagd om nog even hun mond te houden.

verder heb ik een afspraak staan met moeders voor moeders. komende woensdagmiddag komt er iemand langs. ben zo beniewd.

@hopje en puk, ik hoop zo dat jullie gelijk hebben en zometeen gewoon lekker samen zwanger zijn. ik duim voor jullie en zo te lezen kan het aan het klussen niet liggen.

slaap lekker allemaal. ben er het weekend nog wel even. liefs Christy

Terug
Bovenaan