JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen allemaal!

He bah, ben zoveel van huis telkens dat ik er gewoon niet aan toe kom om te schrijven!  Moet zo weer werken tot 16.00 uur en daarna weer een verjaardag waar we blijven eten. Maar goed, ga vast proberen een eind te komen, haha!

@Janneke, fijn dat je je weer wat beter voelt! Goh zeg, wist helemaal niet dat je dan zelfs geen strepsils mag nemen! Ik weet het idd van die hoogte... Ons dorpje ligt op 1600 meter. Het tussenstation op 2200 meter. Dus ik zorg dat ik meest van de tijd daar tussen blijf skien. De gletsjer ligt op 3600 meter en vanaf daar tot aan het tussenstation is wel het mooist skien, maar ja.... Mag dat helemaal niet eigenlijk of een enkele keer wel? Ik ga sowieso straks bij de vk daar even advies over inwinnen. Mijn bruinverlies is trouwens vanaf dinsdag helemaal weg, joepie!!! Wat gaaf dat je de kleine zo goed voelt! Wat moet dat bijzonder zijn zeg...

@Hopje, dan hebben jullie idd mooi op tijd geklust zeg!

@Chris, wat fijn dat je bloeddruk weer goed was.   Wat toevallig dat je op de verjaardag van je moeder bent uitgerekend zeg! En goed dat je meedoet aan MvM! (Het boek is erg leuk, haha!).
Heb je nog aan die mensen gevraagd hoe ze het aan je konden zien? Wat apart zeg! Haha! Misschien straal je wel van top tot teen?!

@Salsa, ik weet gewoon zeker dat je zwanger bent, hihi! Maar ik zou ook nog een test doen voor de zekerheid hoor. Vandaag he?! Hoe voel je je?

@Rianne, meis ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Helemaal in jouw situatie! Is ook niet niks, zoveel zwangeren ineens er weer bij. Vervelend dat je weer terug moet naar de gyn i.v.m. je buik! Hoop dat alles oke is en jullie gauw verder kunnen!

@Bion, alles zag er goed uit, fijn meis!

@Eva, ik ga wel gewoon mee op wintersport, maar ga wel heeeel erg voorzichtig doen. Geen risico's voor mij dit jaar, haha! Hoop op een lekker zonnetje daar, dan ga ik gewoon lekker vaak relaxen in die ligstoelen in de sneeuw.
Wat ben je goed verwend door de Sint!  Wij hebben gisteravond pakjesavond gevierd bij m'n schoonzus. Er waren ook mensen bij die nog van niks weten, dus was wel moeilijk om het stil te houden. Maar we hebben al aardig wat cadeautjes gekregen van de (schoon)ouders en broers en zussen! (boekjes, bloemen, slofjes, rammelaartjes, fotolijstjes, haha ze slaan helemaal op hol!)

Oh, ik ga het echt niet redden om op de rest te reageren nu. Moet er echt vandoor.

Fijne dag allemaal!!!

Liefs, ikke

Hoi meiden

Leuke Sinterklaas gehad? Wij hebben er niks aan gedaan, maar m'n mannetje was zo lief om allemaal lekkere Sinterklaas dingen voor me te kopen en in te pakken!
Straks gaan we om een kerstboom, dus dan kan ik dit weekend het huis in kerstsfeer gaan brengen. Vanmiddag ook maar alvast beginnen aan het kopen van kerstcadeautjes. Lekker over 2 weken kerstvakantie!

@Christy: Mijn moeder ziet ook altijd heel snel dat iemand zwanger is. Er schijnt al snel iets te veranderen in je gezicht. Wel grappig dat ze het raden en ik begrijp dat het dan moeilijk is om het geheim te houden.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Puk

he meiden

ben ik even..
hebben jullie leuke sinterklaas gehad??
wij deden suprises met me schoonfamilie enj ja je raad het nooit wat krijg ik een baby bedje met een hemeltje maarja dat konden ze dus ook niet weten moest even slikken maar heb niks laten merken..
ik heb een flesje wijn gehad en 2 zilveren bloemen kaarsenhouders klinkt ingewikkeld maar heel leuk haha.
nou hier is het vloeien bijna weg wij gaan zo een kerstboom kopen en optuigen voor vanavond nog geen plannen maar mis ff de stad in..

@jannie ja dat hoorde ik idd ook dat je meer vruchtbaar ben na een miskraam maar daar lees je toch ook weer hele verschillende verhalen over maar ik laat  eerst het vloeien maar weggaan en dan zien we wel verder ik weet op het moment niet of ik er al aan toe ben een andere zwangerschap maar we zullen zien ik voel die hormonen nog steeds in me lichaam en ik heb hele wisselende stemmingen de ene minuut lach ik de andere ben ik stront chagrijnig maar het zal vast goed komen..

@rianne hoe is eht met jou meis??

en alle zwangere genieten jullie er een beetje van??

nou fijne dag
xxbion

Even een ego-berichtje:

Net de hartslag van de kleine gehoord met de Angelsound! Het was even zoeken maar na een tijdje hoorden wij echt een locomotiefje  Wow!

Liefs Eva

He meiden
Leuk om te lezen dat sinterklaas veel gevierd wordt.
Ik vind het altijd zo'n leuke tijd.
Ik werk in het onderwijs.....Ik vind het super maar ben stiekem nu toch ook wel blij dat het voorbij is. Komt door de drukke tijd en de kinderen zijn dan ook drukker.

Ik heb vrijdag en zaterdag gevierd.
Vrijdag met vrienden --> Gourmetten en daarna een spel. Leuk kado en onzin kado en daar voor dobbelen. Heel leuk!
Zaterdag bij mijn moeder gourmetten en pakjesavond. Ik heb een klein neefje van 2,5 jaar oud. Voor hem was het heel spannend!
Leuk om te zien.
Verder gaat mijn broer trouwen en mag ik zijn getuigen zijn :-D
Gisteren vroeg hij mij! Cool he ;-)

Vandaag een rustdag!!
Heerlijk ;-)
Net in bad gelegen en nu zo ontbijten en sex and the city kijken. Ben nu bij seizoen 3.
Mijn man is nu aan het hardlopen (15 km wedstrijd) dus heb effe de rijk alleen.
Hoe ziet jullie zondag eruit?

Verder ben ik nog steeds niet ongi....
Woensdag mag ik van mezelf weer een test doen.
Ik hou jullie op de hoogte :)

Genietse van de mooie zondag!
Lieve groet
Mieka

Hallo Meiden,

Hier even een berichtje van nog steeds zieke salsa.

Volgens mij heb ik m'n holtes ontstoken, ik heb zo'n mega koppijn.

Nog steeds aan de paracetamol dus morgen maar eff naar de huisarts.

Verder hebben we gister nog eens een testje gedaan. Eerst helemaal niet te zien....na vijf minuten weer vage streepjes en na 15 min waren ze beide wat duidelijker. Nu ruim een week overtijd geloof ik wel dat ik zwanger ben. Op de gebruiksaanwijzing van de test staat ook dat een vaag streepje 'zwanger' betekend.

Eerlijk gezegd dringt het nog steeds niet helemaal tot me door. En als dat het wel doet krijg ik zo wat een halve hart verzakking. Het is niet dat ik het niet leuk vind ofzo, maar wel heeeeeeel spannend. Omdat ik niet weet wat me te wachten staat en toch wel wat bang ben voor de enorme verandering in m'n leventje. Misschien komt het wel wat door de hormonen. Maar ik voel me soms mat en aan de andere kant heb ik af en toe zeer emo momenten of ben ik ineens zeer onredelijk en poep chaggie.

O ja ik heb even opgezocht wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en dat is dat op 4 aug...pfff dat het maar niet te warm mag zijn.

Hoe is het met jullie?

@Rianne        Ik weet zeker dat jou tijd ook nog gaat komen! Er gewoon in blijven geloven! Goed dat je er weer helemaal voor gaat.

@Bioondaatje   Wel goed om te horen dat alles schoon was bij de inwendige echo.Maar heftig van de surprise. Weet je schoonfamilie het nog niet?

@Evab   Wat leuk dat apparaatje angelsound! Echt een origineel kado.En ook heel bijzonder om een hartje te horen. Daar wordt het wel wat echter van. Want ik moet zeggen dat als er nu tegen me gezegd zou worden dat ik niet zwanger ben ik het ook ou geloven.

@Riethje     jeetje wat spannend! Nog steeds geen RD tjes.....je weet ons wel in spanning te houden! (en je zelf)

@Liss     Meid hoe komt het dat je zo moe bent? Erg druk de laatste tijd ofzo? Of gewoon hormonen?

@Puk     Spannend dat je je ei hebt gevoeld. Ook wel handig want dan weet je wanneer je flink moet klussen. En ik neem aan dat jullie dat in de afgelopen periode hebben gedaan. Ga voor je duimen.

@ Hopje     Jij ook al je ei gevoeld! Ook voor jou ga ik  duimen. Het zou wel grappig zijn als jullie samen zwanger werden en tegelijk uitgerekend zijn.

@Chris   Jeetje wat een bizar verhaal. Ik weet b.v. van mijn moeder dat ze het ook vaak aan iemands gezicht kan zien. Dus ik ontwijk haar nu een beetje uit angst dat ze het ziet (we willen het met kerst vertellen aan familie) Maar als ik dan jou verhaal hoor krijg ik het toch een beetje warm.

@Missx       Ik kan niet echt duidelijk klachten bedenken die bij een zwangerschap horen. Dus daarvan af gezien voel ik me nog steeds ziek. (wel pijnlijke (.)(.) en veel witte vloed. Heb jij nog vreemde klachtjes?

Nou tot ziens en liefs Salsa

Hi ladies,

Salsa: Van harte meid, je bent zwanger!!!!! Kan idd even duren voordat zoiets doordringt, ik weet er alles van. Weet je, het is niet voor niets dat vrouwen 9 maanden zwanger zijn; tijd genoeg om aan het idee te wennen! Hopelijk ben je snel weer beter, helaas schiet dat met keelsnoepjes en thee met honing niet echt op, I know. ;-)
4 Augustus, leuk hoor een Leeuwtje! Ik ben zelf eind juni jarig, vind dat heerlijk! Lekker in de zomer, kan t meestal buiten vieren.

@ Salsa en alle andere zwangeren: Slik je al foliumzuur trouwens? Zo nee kun je daar t beste zsm mee beginnen. Ik slik Dagravit Mama & baby, aanradertje. En tot de 5e maand heb uik visoliecapsules geslikt, schijnt weer erg goed te zijn voor de hersenontwikkeling en voor je eigen gezondheid. Vind vis heerlijk maar soms kan ik de lucht ff niet hebben.

Mieka: voor jou duimen we meid!

MissX: fijn dat je geen bloedverlies meer hebt, lijkt me hele geruststelling! Wanneer ga je skien? Met Kerst al? Slim van je om beneden die hoogte te blijven! Als je twijfelt zou ik t even checken bij de verloskundigen, die weet er vast raad mee!

Puk & Hopje: hopelijk heeft jullie gevoelde ei zn vruchten afgeworpen dames!

Bionda: oef, pijnlijk die surprise! Maar goed kunnen ze idd niet weten. Je zit nog wel in n dipje geloof ik. Ik heb na mijn miskraam een herinneringsboek gemaakt. Met fotootjes van de cadeautjes, de zwangerschapstesten en stukjes uiit mn dagboek. Heeft bij mij enorm goed geholpen voor de verwerking! En heb het boek 'omgaan met een miskraam' besteld via bol.com. Staan ook wat (herkenbare) verhaaltjes in. Hou je taai!

Ik ben weer beter gelukkig! Vrijdag en gister nog lekker rustig aan gedaan, gister bij vrienden wezen eten en was gezellig. Vandaag pyjama-dagje, laatste hand leggen aan de gedichtjes en om 17u hebben we Sinterklaas / surprise bij mn ouders, zin in.
Gister belde de Baby-dump (aanrader trouwens, goede prijzen en goede service!) dat ons kamertje al helemaal klaar staat en ze komen het 23 december al brengen en installeren! Joepie! Weekend ervoor gaan we de kamer leeghalen (is niet zoveel) en een muur rood verven en dan kan ik beginnen met poetsen, kleertjes wassen alles inruimen. Leuk leuk, zin in!

Ladies; fijne zondag nog!
Groetjes Janneke

Hoi meiden

Gisteren goed geslaagd voor de kerstcadeautjes! We vieren bij mijn ouders altijd Kerst met cadeautjes en ik heb voor iedereen al wat leuks gevonden. M'n man is de 24ste ook nog eens jarig, dus voor hem moet ik altijd dubbel inslaan.
Vandaag de kerstboom versierd. We hebben grijze kerstballen in de boom. Altijd weer gezellig een kerstboom en lichtjes in huis!

@Salsa: GEFELICITEERD! Geniet ervan meid! Laat de glitters maar komen! En ziek maar goed uit.

@Mieka: Spannend! Ik blijf voor je duimen!

@Janneke: O wat leuk dat je al bijna kan beginnen met het inrichten van de babykamer! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Het wordt vast hartstikke mooi!

Fijne zondag nog!

Liefs Puk

Terug
Bovenaan