Hey meiden!
He he, eindelijk tijd om even rustig te schrijven hier!
@Chris, wij hebben vrijdagavond pakjesavond gevierd bij m'n schoonzus en haar vriend. Zij hebben twee kleine meiden van bijna 2 en net 3 maanden. Was erg gezellig! Wel moeilijk om onze mond te houden, want de ouders en broer van m'n zwager waren er ook en die weten nog van niks. Willen we nog even zo houden! We hebben lekker gegourmet die avond en de kleintjes zijn goed verwend, hoe klein ze ook zijn!
Wat super dat jullie het met Kerst gaan vertellen. Leuk ook iedereen bij elkaar dan! Lijkt wel een eeuwigheid te duren of niet voor het Kerst is? Haha!
Even over je vraag, ik zit dus precies met hetzelfde probleem. Ik ga uit van een cyclus van 30 dagen, omdat die telkens zo was, en kom dus uit op 2 augustus. Maar als je van 28 dagen uit gaat (doet de vk dat?), dan kom ik uit op 31 juli. Ben benieuwd of iemand het antwoord weet?
@Puk, je bent goed verwend door de Sint, haha! Lief van hem zeg. Wij wachten nog even met de kerstboom. Zal volgende week worden. Hebben er gewoon geen tijd voor, erg he!? Bij ons moet ie er ook al snel weer uit, 1 januari, omdat we de 2e op wintersport gaan. Lekker dat je bijna vakantie hebt!
@Bion, oef wat pijnlijk dat sinterklaas cadeau zeg! Gelukkig is het vloeien bijna over. Lekker rustig aan doen meis en niets forceren. Jullie moeten er beiden weer achter staan.
@Eva, hoe werkt dat joh, die Angelsound? Nog nooit van gehoord!
@Mieka, wat leuk dat je broer gaat trouwen en wat een eer om getuige te mogen zijn! Hoop dat je woensdag een positieve test in handen hebt meis, ik duim voor je! Laat die stomme rd's maar zo'n 9 maanden wegblijven of niet!?
@Salsa, joepie het is gewoon echt zo, geweldig zeg!! Ik ken het gevoel dat het heeel spannend is. Af en toe krijg ik het even heel erg benauwd en denk ik aan wat we allemaal nog moeten doen de aankomende maanden en wat voor impact het op ons/mijn leven zal hebben. Het lijkt wel of m'n vriend daar helemaal geen last van heeft. Die is er zo relaxed onder! Maar goed, dat gevoel zal wel normaal zijn toch? Ik ben er vooral heeeeeeeeeeeeeel blij mee en hoop zo dat alles goed blijft gaan! We moeten het allemaal ook maar op ons af laten komen, wat kunnen we anders he?
Heb je de vk al gebeld? En ga je meedoen aan MvM?
@Janneke, ik slik ook Dagravit mama & baby, al vanaf juli. Wij gaan 2 januari weg voor 10 dagen, heerlijk! Heb er zoveel zin in! Ook al zal het een andere vakantie worden dan anders, dat maakt me niet uit. Ik ga sowieso even aan de vk vragen hoe hij over die hoogtes denkt, maar ik neem liever geen risico's. Ook wel lekker dat zo Kerst en Oud & Nieuw en de vakantie eraan komen. Als we terug komen ben ik namelijk al 11 weken. Dan vliegt de tijd, fijn die afleiding!
Gelukkig voel jij je alweer beter. Heeft lang genoeg geduurd he! En bijna het kamertje! Wat leuk dat jullie voor rood gaan. Ga je hier nog foto's plaatsen? Alle ideeen zijn welkom, hihi!
@Janien, joepie je hebt weer internet! Wat fijn dat je een goed gevoel hebt over deze ronde! Hoop zo dat je gevoel gelijk krijgt!
@Liss, moeten jullie je eigen huis eigenlijk nog verkopen of is het een huurwoning? En wel goed op jezelf passen he, maak je niet te druk! Ben benieuwd hoe je baas reageert! Als alles hier goed blijft gaan, ga ik het op m'n nieuwe werk vertellen eind januari, als ik 12 weken ben. Of vinden jullie dat te vroeg/laat???
@Maaike, bijna je NOD, spannend!!! Wie weet heeft het een positief effect gehad dat je er deze maand minder mee bezig bent geweest!
Ik heb ook nog even nagedacht over dat beheren van Hyves, maar ik twijfel ook hoor. Ten eerste omdat ik bijna nooit op Hyves zit, maar ook omdat ik al zo druk ben en het alleen nog maar drukker krijg. Daarnaast kreeg een paar dagen terug een mail van Maaike dat op een bepaalde pagina zichtbaar was geweest dat ik op onze gezamenlijke Hyves had geplaatst wanneer ik uitgerekend ben en dat iedereen die bevriend is met Maaike dat kan zien. De laatste activiteiten zeg maar. Was daar helemaal niet blij mee en durf er nu al niets meer neer te zetten. Weet iemand hoe dat zit? Is het echt zo dat al die vrienden dat konden zien of alleen Maaike? En ik dacht dat onze Hyves beschermd was en de naam dus ook nergens in beeld te zien zou kunnen zijn. Maar dat is dus wel zo....
Als het goed is krijgen wij trouwens ook een Leeuwtje. Vraagje aan de kenners: Hoe is een Leeuw?????
Nou, ik heb vandaag weer een afspraak gehad met m'n scriptiebegeleidsters. We hebben m'n hele scriptie doorgenomen en moet nog best wat aanpassen aan de tabellen in de resultaten sectie en aan de discussie. Ik lever dat overmorgen in en dan is ie dus zo goed als af!! Misschien nog wat lay-out dingetjes. Maar voor de Kerst wil ik 'em dus helemaal klaar en ingebonden afleveren, ook bij de tweede lezer. Dan zal in januari m'n eindgesprek plaatsvinden. Leuk leuk! Heb al bedacht dat ik aan het eind van m'n eindgesprek, als ik m'n cijfer heb, m'n begeleidsters ga vertellen dat ik zwanger ben. Ben dan 12 weken. Zo spannend, hoe zullen ze reageren? Misschien zien ze het dan ook al wel aan m'n buik???
Voor de zwangeren: wanneer kregen jullie een buikje?
Ik voel me verder overigens hartstikke goed. Geen misselijkheid (afkloppen), rugpijn wordt wat minder. Wel gevoelige borsten en een vieze smaak. En moet meer plassen. Maar als het zo blijft gaan dan teken ik ervoor! Oja, ook idd wat meer afscheiding wat Salsa ook al beschrijft. Maar dat nemen we maar voor lief. Las trouwens dat je beter geen inlegkruisjes kunt gebruiken, i.v.m. infecties, maar beter wat vaker je ondergoed kunt verschonen.
Liefs, ikke