JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Net een heel stuk getikt, nu weer alles weg... pfff...!!!! Nu even dus was korter.

@Janneke: wat leuk! Bijna de babykamer! En dan kunnen de verdere voorbereidingen beginnen! Ik begon gelijk met folimzuur toen ik stopte met de pil. Nu slik ik vitaminetabletten van VSM mama.

@Janien2008: ik hoop dat je gevoel klopt over deze ronde!!!

@Liss: hier alles goed! En met jou? Lekker dat je vermoeidheid minder word! Ik dacht dat die van mij ook minder werd, maar ben nu ook weer op.. hmm.. Maar verder niks te "klagen".

@Missx: als je altijd een cylcus hebt van 30 dgn dan gaat de verloskundige hier ook van uit. Wat mooi dat je je goed voelt. Ik kreeg al vrij snel een buikje. Ben nu bijna 12 wkn en het is nu echt een klein bolletje onderin mijn buik, erg leuk om te zien. Super dat je scriptie nu zo goed als af is!
De angelsound werkt net als een dopptone bij de verloskundige. Je doet er gel op en legt het op je buik. Het werkt met geluidsgolven en versterkt zo het geluid. Je luistert ernaar met een koptelefoontje en je hebt ook een snoertje zodat je het aan kunt sluiten op de computer en het geluid op kunt nemen.

Wij gaan zo ook de kerstboom opzetten, dus ga er weer vandoor.

Liefs Eva

@Liss: Het klinkt allemaal geweldig. Leuk he, zo;n eerste ontmoeting met je kleintje! En fijn dat alles goed is. Het nieuws is hier idd wel zo,n beetje geland maar ik ben niet zo hotel de botel als de vorige keer. Misschien omdat ik het te druk heb met mn kleintje maar het komt vast wel als straks mn buik gaat groeien of als ik mn echo krijg. Verder voel ik me moe en misselijk..echt zwanger dus....haha. En ik heb 23 dec mn 1e afspraak bij de vk. Echo komt later pas.

@Salsa: Nu toch echt officieel: VAN HARTE GEFELICITEERD. Super voor je. We lopen gezellig samen op ik ben nl 3 aug uitgerekend. Ik herken het goed hoor, die buien. Ik  was deze week vooral smorgens heel sachie. Hormonen!!!Je hebt idd groot gelijk om weer een cursusje te doen. Goed voor je conditie en nu kan je het er nog lekker van nemen. Straks wordt het een stuk drukker. Ik dans trouwens ook wel LA en NY maar ben zo gewend om contratiempo (2e tel) te dansen dus kom ik vaak in de knoop....haha. Reageer ik net een tel te laat op een shouldercheck ofzo. En tja, als je dalijk door je buik je partner niet meer vast kan houden, zou ik maar langzaam stoppen.....haha. Veel beterschap trouwens!!!

@Rianne: hoe was je echo? Hoop dat alles goed was bij de gyn. Je hebt gelijk hoor, dat je er meteen weer voor gaat. Ik gun het je enorm dat je snel een super zwangerschap hebt.

@Bionda: Fijn dat alles er goed uit zag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Eva: wat leuk zo'n angelsound. Ik durfde 'm de vorige keer niet te kopen omdat ik bang was dat ik mezelf gek zou maken als ik het hartje een keer niet zou horen. Maar als ik jou zo hoor klinkt het wel erg leuk. Op het eind van mn zwangerschap kon mijn man wel heel ouderwets via een wc-rolletje het hartje horen.....haha.

@Jannie: is het goed gegaan met werken vandaag? Helemaal opgeknapt? Echt genieten dat je je kleintje zo voelt. Heerlijk!!!! En straks lekker je kamertje inrichten. Leuk!!!!!

@Puk en Hopje: Duim voor jullie dat jullie dalijk gezellig samen zwanger zijn.

@Janien: ik begrijp echt supergoed hoe je je voelt. Ik was voorheen ook soms wel jalours en wou ook zo graag bij dat zwangerelijstje. En toen stonden er niet eens zoveel op als nu. Maar je hebt een goed gevoel over deze ronde dus wie weet!!!!!! En we blijven net zo lang hier met elkaar kletsen totdat we met zn allen naar het zwangerforum kunnen, toch?!

@Chris, Salsa  en Miss: mijn ervaring is dat de arts en vk in principe uitgaan van een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Dan bereken je je uitgerekende datum door bij de eerste dag van je laatste menstruatie 9 maanden + 7 dagen op te tellen. Bij mij hebben ze niet eens naar mn cycluslengte gevraagd. De vk zei al meteen door de telefoon dat 3 aug mn uitgerekende datum was. Pas als het bij de termijn echo flink afwijkt dan passen ze het aan. Heb geen idee of andere vk's anders werken.

Over dat hyves-gebeuren. Ik heb me niet aangemeld. Gebeurt er veel spannends en mis ik heel erg veel of valt dat wel mee?
Vandaag 6 weken...Hoera!!!!! Ik zal eens proberen of ik ook zo'n banner kan fabriceren. Dat rijmt....haha. Zit nog steeds in de Sinterklaas-sfeer.

Hoi Meiden,

Nog geen nieuws vanuit mij kant, en het   wel erg stil hier op het forum.

Over hyves, ik had gezien dan bij vrienden (die ik dus heb geaccepteerd) stond miss x met de tekst uitgerendendatum toegevoegd. Dat berekent niet at al mijn vrienden dit kunenn lezen. Allen de vrienden die miss x heeft geaccepteerd kunnen dit lezen, maar ik neem aan dat nog niet iedereen het nieuws hoeft te weten dat is de reden dat ik miss x een berichtje heb gestuurd om haar dit te melden, dus allen de vrienden van miss x ( een een goed deel ook wij omdat ze ons ook heeft geaccepteerd) kunnen dat lezen. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk verteld heb. Verder weet ik te weinig van hyves af om beheerder te worden, en ik heb het ook een beetje te druk er voor.

Moren mij nod ik probeer er niet niet veel aan te denken.

Groetjes maaike

Ik laat wel iets weten als het zover is.

Ik hoop op dat alle "goed"geschreven is ik heb namelijk heeel erg dyslexie.

hey girls!!

Het is idd stil hier....... iedereen zal wel erg druk zijn en het is tenslotte een feest maand

@ maaike,spannend hoor morgen ik duim voor je!

@ mieka, al nieuws???

@ misX,er staat mij iets bij dat je deze maand jarig bent?? de hoeveelste?

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Puk
28
17 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Salsa
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
9 dec
intake
9 wkn en 5 dgn
16.15

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

hey meiden,

waar is iedereen???? het is hier inderdaad wel heel erg rustig hoor.

@Salsa, leuk dat jullie precies hetzelfde doen met eten met de kerst. hoop voor je dat er niet iemand rauw vlees ofzo meeneemt. das bij ons dan wel handig dat mijn schoonzus zwanger is.  
over die datum, ik denk idd ook dat ze gewoon vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie uitgaan. dat vins ik zelf wel jammer want dat verschilt 3 dagen met wat ikzelf heb uitgerekent en dat lijkt niets maar is nu toch best wel veel.
ik moet 30 dec naar de Vk. heb me al aangemeld, maar krijg dan nog geen echo alleen een intake gesprek  en morgen komt er iemand van moeders voor moeders langs. doe jij daar ook aan mee?

@MissX, volgens mij is het vertellen aan je werkgever met 12 weken toch vroeg genoeg. ik ga dat ook proberen maar zal niet makkelijk zijn. hoorde namelijk gister dat mijn collega zwanger is. pas 4 weken hoor maar zij kon geen kinderen krijgen en zat in een ixxi (weet niet hoe je het schrijft) behandeling. en nu is ze bij de eerste poging al zwanger. echt goed dat dat allemaal kan. nu is het alleen even bedenken wanneer ik het ga vertellen. denk in het nieuwe jaar pas. moet volgende week nog een gewone week werken en dan volgen er 3 rare weken van maar een paar dagen per week werken dus als die dan om zijn zitten we al in half jan. denk dat ik het dan ga vertellen als ik het zolang volhoud???

ik vind het echt zo moeilijk om mijn mond te houden. echt niet normaal. durf al bijna niet meer bij mijn ouders op bezoek te gaan erg he?
en idd MissX het duurt nu zo lang lijkt het totdat het kerst is.
wij gaan onze moeders een fotolijstje geven met een gedichtje erin en mijn vader krijgt een voorleesboekje van opa en oma pluis denk ik. of heeft er iemand nog meer ideen???

alle andere meiden, hoe is het verder met jullie?

zo heb wel weer genoeg gechreven geloof ik. ik ben er vanavond nog wel even.

oh ja nog even een vraag aan de zwangere, hadden jullie in het begin ook last van jullie onderbuik? een soort spierpijn zeg maar.

liefs Christy

hey Liss,

ik las net in een ander topic dat jij 24 bent en je vriend/man 37. dat is grappig want dat is bij ons ook zo. mijn man is ook 37 en ik ben 25.Toevallig.

hoe zit het bij de rest? hebben jullie een groot leeftijdsverschil???

liefs Christy

Terug
Bovenaan