JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden!

Oh oh oh, ik moet vandaag zoveel aan m'n scriptie doen, heb gezegd dat ik morgen m'n eindversie inlever. Waar ben ik aan begonnen? Kan me vandaag dus echt niet concentreren!

@Eva, frustrerend is dat he, als alles ineens weg is wat je geschreven hebt. Had dat laatst ook! Wat gaaf dat je echt al een bolletje hebt zeg, hihi! Lijkt me erg leuk die angelsound, maar ik ben ook wel zo'n muts die gaat paniekeren als het niet lukt....
Is de kerstboom mooi geworden?

@Mex, kan dat echt op het eind met het wc rolletje? Lijkt me leuk! Ben jij van je eerste trouwens thuis of  in het ziekenhuis bevallen? Misschien heb je het al wel eens verteld hoor... Ik twijfel zo erg! Heb altijd gezegd in het ziekenhuis i.v.m. mogelijke complicaties. Maar thuis lijkt me ook wel heel fijn zo in je eigen omgeving... Het enige waarover ik dat twijfel is dus wat als er iets gebeurt... Maar goed, je moet daar ook niet vanuit gaan en juist positief blijven. Eigenlijk wil ik het dus heel graag thuis, maar voor m'n eigen gemoedsrust misschien toch het zh? M'n vriend zegt dat ik die keuze moet maken, dat ik moet doen waar ik me het fijnst bij voel. Lekker makkelijk... Haha!
Wat betreft Hyves, ik vind het wel erg leuk om te weten welk gezicht er bij iedereen hoort. En welke echte namen! Er wordt eigenlijk bijna niet gekrabbeld. Het leuke aan dit forum is toch dat iedereen meeleest, ook degenen die niet aangemeld zijn op Hyves.

@Maaike, nu snap ik wat je bedoelt ja. Ik heb gelijk m'n instellingen van de Buzz veranderd, zodat nu niemand iets kan zien van mijn acties. Hoop alleen dat het niet te laat is en dat niemand het gezien heeft....
Ik vind dat je netjes schrijft hoor voor iemand die dyslexie heeft! We begrijpen toch wel wat je bedoelt. Bij mij zullen er hier en daar ook wel typfouten instaan!
Morgen is spannend voor je! Ik duim voor je!!!

@Liss, dat heb je goed onthouden zeg! Ik ben de 28e jarig. Heel fijn zo tussen de feestdagen en de drukte in...  Ach ja, alles went. Als alles goed gaat ben ik dan 9 weken! We hebben de 23e (8 weken en 2 dagen) de echo. We denken wel dat als het goed is dat we het dan gelijk aan iedereen vertellen en niet perse wachten tot mijn verjaardag. We gaan namelijk 2 januari op vakantie en ik heb niet zoveel zin in een hoge telefoonrekening vanuit het buitenland, haha! Dus dan mag het nieuws wel bij iedereen zijn aangekomen.

@Chris, ik herken dat gevoel in m'n buik wel wat je beschrijft. Soms lijkt het ook een beetje een menstruatie gevoel. Geen echte krampen, maar een beetje een zeurderig gevoel. Er gebeurt ook van alles daarbinnen! Goh, dat een collega nu ook zwanger is! Dan gaan jullie best gelijk op zeg.
Wij hebben de (schoon)ouders ook een fotolijstje gegeven met een gedichtje erin:

Jullie kunnen me nog niet horen
Jullie kunnen me nog niet zien
In augustus word ik geboren
Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Ze vonden het helemaal geweldig!

Nou, ik ga nog maar weer een poging doen om m'n scriptie af te maken...

Liefs, ikke

Ik wordt trouwens deze maand 25 en mijn vriend wordt in februari 33. Dus ook aardig wat verschil. Wij zijn er blij mee!

MissX,
wij zijn ook blij met ons leeftijdsverschil hoor. in het begin moesten er wel een paar mensen aan wennen maar nu is het voor iedereen heel gewoon. ze weten niet beter en zze zeggen ook wel eens dat ze het eigenlijk helemaal niet zien.
dat gedichtje had ik ook op internet gevonden ja erg leuk. denk dat we daar wel iets mee gaan doen. zou willen dat het al kerst was haha. ikke is ongeduldig.

succes met je scriptie, hoop dat het snel af is en je je volledig op je kindje kunt concentreren. nog bedankt trouwens voor je snelle reactie op mijn vraag over die spierpijn. het is idd een zeurend gevoel. maar ben dus niet de enige die er last van heeft.

liefs Christy

Hoi meiden

Heb vandaag lekker gewerkt. Even een normale week tussen alle feesten door! Dat merk je gelijk aan de kinderen; zijn ze een stuk rustiger.
Hier is de wachtperiode aangebroken. Ik vind het nu alweer eng om naar de wc te gaan. De laatste rondes begon de gekleurde afscheiding op de woensdag voor m'n NOD, dus ik ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Ik hoop natuurlijk dat er helemaal geen RD'tjes komen deze ronde. Van mij mag deze week heel snel voorbij gaan!

@Salsa: Wij vieren eerste Kerst bij mijn ouders met cadeautjes. M'n oma is er dan ook bij. Tweede Kerst vieren we bij de familie van m'n man. We krijgen dan cadeautjes van zijn moeder en we geven haar natuurlijk ook wat.
Jij hebt dit jaar wel een heel leuk kerstcadeautje voor je familie! Ik hoop ook dat ik hetzelfde cadeautje aan mijn familie kan geven met Kerst. Alleen denk ik dat ik als ik weet dat ik zwanger ben, het gelijk aan m'n  ouders zal willen vertellen. Ik vermoed dat ik hun dan voor Kerst al wel gebeld heb. We wonen niet echt dicht bij elkaar, dus kan ik ook niet even langs om het te vertellen. Maar goed, eerst nog maar eens zwanger zijn he.

@Janien: Ik heb ook last vvan jaloezie hoor! Zeker nu het zwangerenlijstje zo lang wordt. Hopelijk staan wij ook snel op het lijstje. Ik ben alvast maar begonnen met duimen!

@Maaike: Duim, duim, duim! Voel je al iets?
Vervelend voor je dat je dyslexie hebt. Eerlijk gezegd had ik het al wel eens gedacht. Maar het werken met dyslecten is dan ook mijn beroep. Zolang we maar begrijpen wat je schrijft, maken die spelfouten echt niet uit hoor! En iedereen maakt wel eens fouten bij het typen.

@Liss: Je hebt nu geloof ik je intake. Ben benieuwd!

@MissX: Wij nemen altijd vroeg een kerstboom, omdat we de periode van Kerst tot Nieuwjaarsdag altijd bij onze familie doorbrengen en dus niet thuis zijn.
Ik zou als er gepraat gaat worden over een aanstelling bij je werk wel vertellen dat je zwanger bent. BIj ons op de praktijk hebben we 3 keer gehad, dat iemand  net bij ons werkte en vertelde dat ze zwanger was. Dat werd niet echt gewaardeerd.
M'n moeder is een leeuw en als ik m'n oma mag geloven was ze als kind erg makkelijk. Nu nog hoor! Leuk gedichtje hadden jullie trouwens voor in het fotolijstje! Goede tip!
Veel succes met het afronden van je scriptie!

@Mex: Ik vind Hyves vooral leuk omdat je dan het gezicht bij de naam kan zien! Wel een aanrader hoor. Ik hoop dat er iemand is, die een beetje technisch is en het beheer over kan nemen. Ikzelf ben niet zo handig met computers.

@Chris: M'n man is 36 en ik 28. We schelen ruim 8 jaar. We hebben er geen probleem mee hoor. We hebben altijd wel in dezelfde levensfase gezeten. Zo heeft m'n man heel lang gestudeerd en thuisgewoond en heb ik m'n studie vlot afgerond en ging ik op m'n 18de het huis uit. Qua kinderwens was ik zelfs eerder dan hij.

X Puk

Hallo Allemaal

Even een tijdje niet geschreven, maar wel mee gelezen hoor.

Als eerste Salsa van harte meid ,leuk leuk.

Nou ik heb gister de echo gehad, mijn baarmoeder is schoon en de eileiders zijn goed. Pfff opluchting. Nou heb ik wel weer bloed moeten prkken voor het hcg. even afwachten. En heb medicijnen gekregen voor mijn stoelgang die komt niet opgang en daardoor buikpijn vermoeden ze.
Ik ben weer begonnen met de ovulatietesten, en nu het volgende ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb vrijdag en zaterdag getest allebei een lichte streep. Zondag ben ik het vergeten, maar gister al een dikkere streep maar nog niet gelijk. Maar vandaag is de streep weer veel lichter. Hoe kan dat nou, heb ik mijn ei dan gehad of komt hij dan nog? Het zou kunnen zijn dat ik hem zondag dus gemist heb maar kan het zijn dat hij dan van heel licht naar de volgende dag heel donker gaan? En moest ik nu nog doorgaan met klussen? Ik heb vrijdag en zondag wel geklust gelukkig. maar heeft het zin om vandaag ook nog te klussen? Baal wel want gister dus net geklust.....

Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen.Want moest straks nog wel naar een vergaderng en ik anders moest ik daarna nog even aan de klus hihihi (wel een latertje....)

Bionda hoe voel je je nou? Ga je rustig aan doen?

Ik ga nu even eten en dan lees ik vanavond alles weer goed door en ga ik reageren op de anderen.

xx

O meiden goed om te horen dat ik (wij) niet de enigen zijn die het af en toe wat benauwd krijgen van het idee en dat het er dus gewoon bij hoort.

En dat van MvM; ik wil heel graag mee doen maar ergens ben ik bang dat daardoor er iemand (lees m'n over nieuwsgierige schoonmoeder) er achter gaat komen voor dat wij het zelf hebben kunnen vertellen. We hebben dan natuurlijk wel flessen etc in huis staan. Misschien meld ik me wel aan en begin ik na kerst. Ik   Weet het niet, wat zijn jullie ervaringen? Ik begreep dat iemand de flessen dan ook dagelijks komt halen?

@Miss   Wel fijn dat je niet veel last van klachtjes heb. Maar zelf heb ik af en toe zo iets van Hmmmmm ben ik eigenlijk wel zwanger.....? Even over leeuwtjes; Volgens mij zijn dat idd wel  makkelijke mensen.

E is ook wel het een en ander over op internet vinden. In iedergeval eigenwijs haha.

@Maaike   Succes met je NOD! Ik duim voor je! En w.b.t. de dislexie ben ik het met miss eens; als we het kunnen lezen lijkt het mij geen probleem. Ik ben zelf ook een ramp in nederlans schrijven.

@Rianne Idd een hele opluchting! Wel fijn om te horen dat je nu weer kunt beginnen. W.b.t. de ovu testen daar kan ik je geen advies over geven. Ik ben echt een mega stuntelaar wat dat betreft. Maar ik vermoed bij een streepje hoe vaag ook gewoon lekker klussen (ook al wordt het een latertje).

@Chris Je mist niet heel veel hoor met hyves. Het meeste gebeurt gewoon hier! O jeetje op de tweede tel! Ik ben er zelf net aan begonnen in de NY style en ik moet zeggen dat je er erg warrig van wordt als je altijd op de eerste danst. Maar het blijft leuk om te leren! Als ik het trouwens bereken zoals jij het zegt dan kom ik op 7 aug uit. Maar goed ergens in de buurt van begin augustus. Ik  laat de verloskundige het verlossende woord doen hahaha.

Ik heb medelijden met je trouwens!. Misselijk dat is niet fijn tijdens je zwangerschap. Nou rustig aan dan maar.

@Puk   Dat zou natuurlijk wel een mega mooi kado zijn voor kerst! Ik ga voor je duimen. Wonen je ouders trouwens wel in NL? Of nog verder weg?

O ja wij verschillen ook in leeftijd alleen dan is m'n vriend  twee jaar jonger. Hahaha dat kon ook nog.

Maar ik merk er niets hoor. Ik viel vroeger altijd voor oudere mannen....maar goed het is een jonkie geworden. Het zit hem ook niet in de leeftijd.

Ik heb nog wel een vraagje aan jullie allemaal, ik maak me toch af en toe wat zorgen. Omdat ik echt heel weinig duidelijk klachten heb waaraan ik zou kunnen zien dat ik zwanger ben. Zou dat wel goed zijn? Ik vraag me ook af of het wel verstandig is om met kerst het onze familie te vertellen zonder dat we een echo hebben gehad. (misschien voor de zekerheid nog even een testje doen op 1 ste kerstdag). pfff wat een dilema's weer.

Nou tot schrijfs Salsa

P.s. wij zijn er nog niet over uit of we het wel of niet willen weten.

Hallo allemaal!

@Chris: ik had (en heb nu af en toe nog steeds) een soort van steekjes/spierpijngevoel echt helemaal in mijn onderbuik.. Even nagevraagd bij de verloskundige, die zei dat het bij mij baarmoederpijntjes waren, als de baarmoeder zich oprekt zeg maar. Nu weet ik ook precies wanneer ik dat voel, daarna groeit mijn buik ook iets hihi.

@Missx: ja, de boom is mooi geworden. Ook maar gelijk de rest van de woonkamer kerst klaar gemaakt haha! Is het verder nog gelukt met  je  scriptie??

@Rianne: wat fijn dat je baarmoeder schoon is! Het kan idd zo zijn dat je zondag positief had getest als je de test had gedaan. Ik had ook de dag voor de positieve test een lichtere streep en de dag daarna dus een positieve test. Ik heb de dag daarna dus niet meer getest, dus weet niet wat er de dag erna kan staan! Als je zondag een positeve test zou hebben gehad dan is je vruchtbare periode tussen 24 en 36 uur daarna, dus nu klussen daarvoor heeft geen zin meer. Maar je hebt dan wel precies op de goede dag nog geklust :)

@salsa: ik wilde niet dat de hele buurt het gelijk wist, dus de chauffeur van MvM (bij ons in de buurt worden de flessen opgehaald, 1x per week) zet ze in de achtertuin neer. Dan laat ik die dan gewoon de poort van het slot af en dan haalt hij de flessen op en zet er weer genoeg flessen voor een week neer.
Er zijn wel meerdere vrouwen zonder klachten hoor, maak je maar geen zorgen! Het is natuurlijk wel leuk om het met kerst te vertellen aan de familie, maar als je je daar nog niet fijn bij voelt moet je dat niet doen.

Ook wij schelen wel iets in leeftijd. Ik ben 25 en mijn man is 32. Maar daar merken wij niks van hoor.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan