JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden,

@Rianne, wat goed om te lezen dat alles schoon is. lijkt me idd een opluchting. ik heb afgelopen keer ook ovutesten gebruikt.

op zaterdag een heel licht streepje, op zondag een zeker duidelijkere streep en die dag ook geklust en op maandag was de streep weer net zo licht als zaterdag. en op dinsdag geen streep meer. nu dus zwanger. kun je me nog volgen??? haha ingewikkeld he. maar ik denk dat als de test weer lichter word dan is je ei geweest.

Salsa, ik zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was. sommige vrouwen hebben idd geen klachten. ik heb ze wel en moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel een beetje zorgen maak hoor. komt ook door de ervaringen hier en om me heen en het is ook allemaal nog zo pril. daarom zou ik ook willen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn.
wij hebben ook erg getwijfeld of we het wel met kerst gaan vertellen want dan hebben we ook nog geen echo gehad, maar het is natuurlijk wel zo, mocht het mis gaan dan kunnen de mensen om je heen je ook steunen.
maar begrijp je dat het een lastige keuze is hoor.

slaap lekker alvast meiden. liefs Christy

he meiden

even geleden maar lees echt elke dag maar geen tijd en puf om te reageren nu ff snel voor ik ga werken

@salsa gefeliciteerd meid..

@rianne wat goed meid dat het goed is nu is wel een opluchting he..

nou hier gaat het redelijk nog niet super maar het heeft tijd nodig..
ik heb denk ik maandag me ei alweer gehad het voelde echt zo maar deze ronde slaan we ff over eerst me volgende menstruatie afwachten we hebben de tijd al is het onze grote wens ik kan het nu nog even niet..
nou meiden ik ga werken hele fijne dag en spreek jullie snel..

xxbion

He Meiden
Ik heb vanmorgen een test gedaan....helaas niks :-(
Ik denk dat ik binnekort weer ongi ga worden.  
Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!
Ben nog steeds niet ongi.

Hoe is het met jullie?
Alles goed?
Lieve groet,
Mieka

jeetje wat is het hier vandaag rustig. waar is iedereen????

vandaag moeders voor moeders gehad. leuk mens. had gelijk een goeie hcg piek en mag dus vanaf vandaag al meedoen terwijl dat normaal bij 6 weken is geloof ik. moet er wel even aan wennen maar is voor een goed doel he

@Bionda, kan me voorstellen dat je err nog niet klaar voor bent. vind het erg knap dat je het allemaal goed de tijd gunt.

Verder geen nieuws hier, oh ja vandaag voor mijn vader het boekje van opa en oma pluis gekocht en voor de moeders een fotolijstje. nu maar hopen dat het snel kerst is.

slaap lekker allemaal. liefs Christy

Hey meiden dit kan niet hoor! Ik moest gewoon helemaal naar onderaan de lijst opzoek naar onze topic.

We moeten hem echt wat ophalen. Maar ja het is ook wel erg druk met al die feestdagen. Zelf lekker nog een paar daagjes vrij.

Heb vandaag m'n nichtje op visite van twee. Gezellig kerst sterretjes betekend voor in de kerstboom.

Echt heel leuk die kinderen. Zo lekker onbevangen!

Gister aangemeld bij de verloskundige. Ze vroegen naar m'n eerste dag van m'n laatste menstruatie en daaruit concludeerde ze dat ik gister 6 weken was???? vaag...Ik heb op 31 dec een intake en krijg daarna een afspraak voor echo. M'n mannetje wil ook mee dus dat wordt super spannend! Ben wel heel benieuwd naar de uitgerekende datum.

@Chris       Bedankt voor de oppepper. Wat leuk dat jij al MvM consulente hebt gesproken. Ik ga me vandaag via internet maar vast aanmelden om even te overleggen.

@Mieka         Meid het is gewoon nog even afwachten. Je weet het natuurlijk nooit eerder dan dat de RDtjes er ook daadwerkelijk zijn.

@Biondaatje       Wat een moeilijke keus, maar goed je kiest dus duidelijk even voor jezelf. Heel goed want het is natuurlijk niet niks wat er is gebeurt. sterkte en rustig aan.

Nou tot schrijfs, Liefs Salsa

Nou net aangemeld bij MvM dus ik wacht af. Maar ik kon weer de datum uitrekenen waarop ik uitgerekend zou zijn....5 augustus. Heb nou drie datums, 4,5 en 7 aug hahaha....

Ik ben  benieuwd!

Hey meiden,

Alles goed met jullie?
Ik ben een paar dagen ziek geweest dus daarom niet hier te vinden. Nu ben ik weer beter dus ook weer van de partij!

Jullie hadden het over leeftijdsverschil zag ik net snel.
Nou ik ben 28 en mijn mannetje is 33.

@Salsa: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meid!!

Fijne dag allemaal.

X hopje

Hey meiden

Hier alles rustig.
Ik dacht gisteren mn ei te voelen. Terwijl ik afgelopen zaterdag mn eisprong hoorde te hebben. Heb toen alleen niets gevoeld. We hebben dinsdagavond geklust. Gisteren helaas niet. Manlief lag in bed en sliep helaas direct. Erg druk gehad op werk. En om dan zo plichtmatig hem wakker te maken.. nee kon het niet over mn hart verkrijgen helaas. Maar goed dinsdag dus wel geklust en lekker lang met de benen omhoog. hahaha we zullen zien.

Puk: Ja erg niet die jaloezie!! Vreselijk. Maar we hebben goede hoop!!

Miss: Wat een leuk gedichtje! Heb hem direct in mn agenda gezet. haha

Mieka: Balen zeg!! Maar ja gewoon nog even hoop houden, mss komt er nog wel een streepje bij!

Ik ga der weer vandoor sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd. Druk druk
mn broertje is vandaag jarig. Dus nog even de stad in voor een cadeau.
Volgende week woensdag examen van puppycurcus. Als we die gehaald hebben gaan we door met de basiscurcus. Guus doet het enorm goed! Leert heel snel en vind het erg leuk om te doen. dat scheelt!!

liefs

Terug
Bovenaan