JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!

wat lees ik.......
@ sylvia van harte gefeliciteerd meid!!!!! gezellig dat je weer terug bent!

@ misX,ja was leuk die intake,hoop info en kleinigheidjes
      verder een form meegekregen voor bloed te laten prikken
      14 jan mag ik weer terug om naar het hartje te luisteren

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Maaike
29
10 dec nod
3 na mk
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Memke

Salsa

Sylvia
18 dec
echo

Goedemorgen meiden,

@Sylvia: Wow!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Wat een verrassing! Leuk dat je weer van de partij bent!!

Ik heb mijn NOD toch maar even aangepast, aangezien ik mijn ei begin vorige week gevoeld denk te hebben.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Hopje
28
17 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
25 december (?)
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Maaike
29
10 dec nod
3 na mk
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Memke
?
?
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Memke

Salsa

Sylvia
18 dec
echo
En jeetje wat een lijst met zwangeren!! Hoop zo dat de lijst van niet zwangeren snel verdwijnt!

Fijne dag allemaal!

X hopje

o meiden, ik was net even jullie stukjes aan het lezen en toen kwam ik bij missx aan en dacht ik geloof dat ik maar even naar de wc moet. En ja hoor ik werd me daar toch misselijk en prompt staan overgegeven. Ik had een kopje koffie gezet maar dat heb ik snel ingeruild voor thee. Ik merk ook dat ik de afgelopen nachten meer dan het klokje rond slaap. Gister viel ik om 20.30 uur al in slaap en vanmorgen was ik pas op 9.00 uur weer wakker. Ik zie er gewoon tegenaan om weer te gaan werken....Ik zou nu even niet weten hoe. Hoe hebben andere zwangeren dit ervaren?

@Hopje Heb je de griep gehad?

@Janien  Wat leuk dat je met guus op puppycursus zit. En wb.t. het klussen, ga ik voor je duimen!

@Sylvia Meid dat meen je niet!? Geweldig. Ik snap dat het nieuws bij jullie voorzichtig nog even moet landen. In het begin is het ook wel heel onwerkelijk allemaal. Maar bij jullie is het wel heel bizar gegaan!

Ik ben trouwens ook wel benwieuwd wat een hcg dieetje is.

@Jannie   Spannend om te moeten wachten tot maandag.Ik ga voor je duimen dat het niet zwangerschapsdiabetes is! En met je rug? Is dat een soort bekkeninstabiliteit?

@Miss Mijn eerste dag van m'n laatste menstruatie was op 29 oktober. Zegt jou dat iets ivm de berekeningen? Wat jij over MvM beschrijft zou ik ook wel willen. Het liefst gewoon zelf ergens afleveren (en dan in het donker hahaha).

Nou, na jou stukje heb ik ook de eerste symptomen van ze zwangerschap ontdekt hahaha. Ik was al niet lekker en dacht eerst maar even niets eten en toen las ik jou stukje en toen moest ik snel eff naar de wc voor het zelfde....

O ja je moet trouwens zelf weten of je wel of niet verteld dat je zwanger bent. Je bent het zeker niet verplicht. Ik werk midden tussen de vrouwen als coördinator en hoor het vaak als eerst.

En wij hebben wel vaker gehad dat vrouwen die er net werkten gelijk al zwanger waren. En bij ons is het niet zo'n isseu.  Het ligt ook aan het soort bedrijf waar je werkt. maar je moet de keus voor jezelf maken denk ik. Dat is even af  tasten bij het bedrijf waar je werkt.  

Ik denk trouwens dat als je echt iets wilt dat je dat best kunt (zoals een GZ opleiding met kind)!

Nou dames ik stop maar weer.

Even bijkomen.

Liefs Salsa

Hey Janien,

Ik herken je gevoel heel goed. Ik denk zelf ook vaak aan het feit dat we toch al weer 5 maanden bezig zijn. Soms denk ik zelfs, als ik dit had geweten dan waren we er eerder voor gegaan. Maar ik weet dan ook weer dat dat niet redelijk is van mezelf. Want eerder was ik er gewoon nog niet aan toe. Maar goed, erg moeilijk is het wel. Zeker ook nu de zwangeren je hier om de oren vliegen, denk ik steeds vaker dat ik zal overschieten, en ga eindigen als de enige niet zwangere.

Maar goed, voor alle meiden die nog niet zwanger zijn: HOUDT GOEDE MOED!!! Ook voor ons is er een wondertje weggelegd!!! Succes meiden!!!

Dikke kus, hopje

He Meiden,

Even een tijdje afwezig geweest, moest aardig wat bijlezen.
Had al eerder geprobeerd een stukje te schrijven, maar kreeg iedere keer fout melding, dus tekst weg... heel irritant!!!!!
Hier alles redelijk goed. afgelopen woensdag een beetje in de stress. Ik heb nu ik zwanger ben last van afscheiding, gewoon beetje wittig. Nu was het afgelopen woensdag donkerbruin achtig..... Maar nu heb ik daar geen last meer van. Dus hoop dat het gewoon nog wat 'ouds' was....

Ik moet zo werken, heb geen tijd om op iedereen te reageren, maar probeer even snel:

Sylvia: Wow, gefeliciteerd!!! Onverwacht, maar toch wel een beetje gewenst!! Gefeliciteerd meid.

Missx/Salsa: Slaat de misselijkheid toe?? Balen. Hoop dat jullie er niet te veel last van krijgen! Al leuke reacties gehad op de zwangerschap?

Eva: Jij ook af en toe steekjes/krampjes? Ik wel. Zeker als ik wat meer moe ben.

Janneke: Balen meid met je rug en al. Hopenlijk helpt de fysio!

Hopje/Janien: Hopenlijk volgen jullie snel!!!!

Bionda: Hoe is het meis?

Rianne: Gelukkig schoon bij de gyn! Nu 3x is scheepsrecht zeggen ze he? Ik duim voor je.

Liss: Hoe is het?

Nou, ik moet zo werken, invallen voor een zieke collega......

Liefs
Ryanne

Hoi meiden

Straks nog een aantal verslagen maken, voordat het weekend begint. Ik heb nog geen plannen voor het  weekend, dus lekker uitrusten maar.
Ik sta alweer bovenaan de lijst zie ik. Gaat nu wat sneller nu er minder NODs zijn. Ik heb gelukkig nog geen gekleurde afscheiding, dus dat geeft moed! Verder voel ik natuurlijk weer vanalles, maar dat kunnen ook tekenen van een aankomende ongie zijn: vlagen van misselijkheid, buikkrampen, rugkrampen, pukkles, gevoelige (.)(.), witte afscheiding.......Maar heb geen zwangergevoel, al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt.  Ik hoop heel erg dat ik zwanger ben, dus duimen allemaal he!

@Rianne: Fijn dat je baarmoeder schoon is! Ik denk ook dat je je ei gehad hebt, omdat je streep lichter was. Je ei blijft 12 tot 24 uur leven en je bent 3 dagen voor je ei tot en met een dag na je ei vruchtbaar. Volgens mij heb je dan wel op tijd geklust hoor!

@Hopje: De 17de moet nu toch wel een mooie dag worden he?! Ik hoop zo dat mijn voorgevoel uitkomt en wij tegelijk zwanger zijn op de 17de! Duim, duim, duim!

@Salsa: Mijn ouders wonen gewoon Nederland hoor! Gelukkig wel zeg. Ze wonen op ongeveer 2 uur rijden en dat vind ik al ver.
Ik zou het zelf wel gelijk aan m'n ouders vertellen  als ik zwanger ben. Met de rest zou ik proberen te wachten tot  12 weken. Maar nu de kwaaltjes bij jou begonnen zijn, weet jij vast beter  wanneer je het wilt vertellen. Hopelijk  heb je niet teveel last van je misselijkheid.

@Bion: Ik snap dat je nu even tijd voor jezelf neemt. Goed  van je  hoor!

@Janien: Wij hebben ook niet op de dag van de eisprong geklust, maar ervoor en erna ben je gelukkig ook vruchtbaar. Hopelijk hoeven wij volgende week niet meer jaloers te zijn: duim, duim, duim!

@Sylvia: GEFELICITEERD! Zo zie je maar weer dat als je er niet mee bezig bent, je zwanger wordt. Geniet ervan meid! Ook leuk dat jullie stiefdochter bij jullie komt wonen! Is jullie huis groot genoeg?
Gezellig dat je weer mee kletst en we onze Hyvesbeheerder houden.

@Janneke: Hopelijk krijg je een goede uitslag. Rustig aan doen hoor!

@Mieka & Maaike: Jullie houden het spannend! Ik duim voor jullie!

@MissX: Ik hoop dat je niet teveel last hebt van je misselijkheid.  
Mijn man wordt ook altijd jonger geschat, maar ik ook dus daar hebben we weinig aan.
Super leuk dat je de GZ-opleiding kan gaan volgen bij de praktijk waar je werkt! Is echt heel zeldzaam hoor zo'n plek. Via de reguliere weg kom je er nauwelijks aan. Het gaat bijna altijd via je werkgever. Het is echt een belangrijke registratie. Ik heb nu altijd de handtekening van een GZ-psycholoog nodig om een dyslexieverklaring af te geven en moet daar voor betalen. Wel vind ik het fijn dat er iemand met me meekijkt.  
Ik zou er wel goed over nadenken of je naast je gezin een GZ-opleiding wilt gaan doen. Een vriendin van mij is er mee bezig en je moet echt al je tijd en geld in de opleiding  steken. Het ligt een beetje aan je werkplek of je  gewoon doorbetaald krijgt en wie de opleiding betaald. Bij mijn vriendin betaalt haar baas de helft  (van 30.000 euro) en krijgt ze een lager  salaris. Je moet  daarbij 4 dagen werken en 1 dag naar de universiteit. In de avonden en weekenden moet je studeren. Je moet dit niet onderschatten.  Mijn vriendin is vrijgezel en wordt gesponsord door haar ouders, dus dan is het wel te doen. Maar ook voor haar zijn het zware jaren.

X Puk    

Hey ladies,

Hier nog steeds   alles goed. Ik vind het wel doodeng hoor! Ben zooooo bang dat het weer misgaat of dat ik mss helemaal niet zwanger ben (zeer onmogelijke gedachte met een positieve test, maar goed). Ik kan het gewoon niet toelaten.

Donderdag heb ik die afspraak bij de gyn, maar ik twijfel of ik zal gaan. Het is nog zo vroeg. kan ik niet beter twee weken later gaan? Dan zien we tenminste wat!

Er was hier toch nog iemand met 5 weken al gegaan? Hoe was dat?

Heeej allemaal,
Sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid.

Was er de laatste tijd zo druk mee bezig en met mijn zwangerschap zo gelukkig maar ook onzeker of t wel goed zat.

Helaas is dit dus ook de waarheid geworden, ik heb woensdag een miskraam gehad.
Voel me onvoorstelbaar kut en klote. Wat een gigantische onmacht.

Voelde me maar een beetje zwanger, zere borsten, krampjes, thats it.
Maar t was zooooo welkom. Bovendien vertelde een vriendin me net dat ze 8 weken zwanger was, heb niks gezegd maar was zo gelukkig dat we 3 weken scheelden en lekker straks samen konden zwangeren.
Helaas, ben redelijk uit t veld geslagen, manlief ook erg verdrietig. Is meteen uit zn werk thuisgekomen. We hebben gelukkig heel veel aan ellkaar.

Nu dus aan t leeglopen, (had woensdag echt soort van  erg pijnlijke  weeen, das nu gelukkig minder), en nu  proberen mezelf bezig te houden want weet echt even niet waar ik met de tijdheen moet.
Gister naar de verloskundige geweest voor een echo, omdat het nog zo pril was, 5.4 weken, kon ze sowieso nog niet veel zien, en ik was blijkbaar t meeste al verloren.
Was overigen een trut van een mens, ga ik na de controle of ik schoon ben nooit weer heen.
Terwijl haar collega die ik aan de lijn kreeg toen t mis was, ontzettend lief was.
Zou anders de 18e heen voor de intake en echo. Kan nu alles wel weer uit mijn agenda krassen................
Nou dat wou ik even kwijt, meiden, ga verder niet teveel reageren hier een tijdje, maar ga jullie echt wel bijhouden hoor, dat deed ik ook nog steeds wel.

Sylvia meid, wat een geweldige verrassing, ik snap dat je onzeker ben hoor, maar t klinkt hardstikke positief, welkom back.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan