Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi Meiden,

Sorry dat ik even niets van mij liet horen vriend sinds dodnerdag ziek en dan moet ik op kantoor extra werken en ik ben zondag op maandag ziek geworden, gelukkig gaat het vandaag al iets beterer. Griep maar dan heb ik het maar gehad voor deze winter.

Ik heb zoveel mogelijk gelezen net.
Jolanda gefeliciteerd. Ik hoop dat wij ( de niet zwangeren) het nieuws ook snel kunnen brengen.

Verder las ik iets over temperaturen, ik ben er nu inderdaad 10 dagen mee bezig. op www.9maand.com staat een mooie tabel in pdf-formaat gemakkelijk uit te printen om op het nachtkastje te leggen. Ik weet alleen niet op deze maand zo goed ik bij mij nu ik ziek ben geweest maar ik ga gewoon verder. Want als het in april niet raak ik ga ik na de dokter of bij vriend dan mee gaat weet ik niet. Dan ben ik ook een jaar gespotd met de pil. En sinds de mk is mij cyslus ook orechtmatig geworden en ik heb bijna nergens last meer van, ook de eisprong voor dien voelde ik die nu iets. Als ik niet uit krijg gaat het nog eens een keertje mis als ik orgie wordt.

En ik ben vooral dat als ik na de dokter ga dat ik de lijsten kan laten zien. Je moet op die lijst ook je afscheiding en zo in de gaten houden. Ik vind het wel gemakkelijk om te doen. Maar wel elke ochtend om dezelfde tijd de temperatuur nemen. En voor dat je opstaat en zo.

Hier voorde rest niet veel nieuws. we gaan er weer voor flinken klussen dus.

Groetjes maaike

Hey meiden!

@Maaike: Bedankt voor je lieve woorden! Nog even over dat temperaturen. Steek jij de thermometer in je ko..? Of hoe gaat dat?

@MissX: Jij ook bedankt voor je lieve woorden! En wat een mooie mijlpaal, 12 weken!! Geniet ervan! En ik wens je hierbij alvast veel succes voor vrijdag! Zet hem op!

X hopje

Hoi meiden!

@Rianne: hoe is het met je?

@Hopje: meis, balen zeg!! Ik duim heeeeel hard voor je voor de volgende ronde! Ik ben zelf met de eerste ronde ovulatietesten (in ronde 4) zwanger geworden. Misschien is dat iets voor jou?

@Mex: wat super dat alles goed was met de kleine! Ik vind het echt leuk al die leuke spullen, maar ik houd me nu nog heel even in. Wij willen ook weten wat het word dus dan kan ik wat meer gerichter gaan kijken. Wij gebruiken de Angelsound nog elke week, luisteren elke zondag even samen naar het hartje. We hebben het tot nu toe elke keer gehoord (ok, op de eerste keer na dan maar toen was het ook nog te vroeg). De ene keer hebben we het hartje zo gevonden, de andere keer is het even zoeken. Maar elke keer een luid kloppend hartje, echt een aanrader!

@Puk: En? Hoe is het met je??? Al nieuws?

@Bionda: gefeliciteerd meis! En wat een leuke datum zeg haha!

@Jolanda: wow, gefeliciteerd!! Hoe voel je je???

@Sylvia: wat fijn dat alles goed is met de kleine!! Super zeg!

@Missx: wat leuk dat jullie toch een soort gaan "trouwen". Fijn dat alles dan op papier goed geregeld is! En de 12 weken voorbij, wat een mijlpaal he!!!
Mijn buikje groeit al goed ja, en inderdaad echt aan de voorkant. Hoe is het met jou buikje? Al de vraag gehad van mensen die het officieel nog niet weten of je zwanger bent? Hoe was het dagverblijf van je nichtje? Onze kleine gaat met mij mee naar mijn werk, dan naar de andere vestiging.

Vandaag al weer 18 wkn zwanger    
Morgen lekker een dagje vrij en dan vrijdag nog werken en 's avonds naar de Vrienden van Amstel live! Ik heb er zin in! Wij hebben gelukkig zitplaatsen, het concert duurt namelijk 3 uur! Ik denk dat ik ook best veel zal staan hoor, dansen!! En daarnaast krijg ik nu soms last van mijn heupen als ik te lang zit.

Liefs Eva

hallo allemaal,

wat een leuke reacties allemaal, dank jullie wel!!!!

ik voel me opzich heel goed, heb zo nu en dan wel last van een zeurende buikpijn en zere vollere  borsten, vooral tepels zijn erg gevoelig  en vlagen van misselijkheid maar nog niet heel erg!! dat komt misschien nog?!
al was ik bij mijn zoontje ook niet echt misselijk dus we wachten het af!

we gaan aankomend weekend naar winterberg samen met schoonfamilie!!!
we denken het al wel vast te vertellen omdat ik door de mand ga vallen als ik het hele weekend geen wijntje drink!!
mijn ouders gaan we het dan ook binnenkort vertellen maar verder houden we het nog rustig omdat het nog zo prill is en er nog van alles mis kan gaan zoals jullie allemaal wel weten!

Silvia: wat fijn dat alles goed is met de baby, moet echt een opluchting zijn! nu lekker gaan genieten!

Eva B: veel plezier bij amstel live!!! leuk hoor!!! ik ben toen ik 22 weken zwanger was van mijn zoontje naar borsato geweest, staanplaatsen!!!!! maar het is vol te houden alleen daarna was ik wel moe!!!! haha

Maaike: succes met tempraturen! slim van je om alvast een paar maanden klaar te hebben voordat je naar een  dokter gaat , kan hij je in ieder geval niet weer naar huis sturen om eerst maar eens te temperaturen!! maar ik hoop natuurlijk dat je voor die tijd al zwanger ben!!

Janien: zeker moet je de moed houden!! ik dacht ook even dat het niet zou lukken omdat het deze keer dus langer duurde dan bij mijn zoontje maar je ziet het!!!
ben erg benieuwd als ik terug kom van het weekendje of ik leuk nieuws over je lees!!! zou wel erg grappig zijn omdat we steeds ook een beetje dezelfde cycles hebben gehad!!! ik duim voor je!!!!

groetjes jolanda

Hallo Meiden

Hoe is het met jullie?

Puk hoe is het? Nog geen Rdtjes? Ik hoop het zo voor je?

Jolanda gefelciteerd! Leuk man! Lekker van genieten nu. Veel plezier in Winterberg en met het vertellen natuurlijk.

Chris gezellig een dagje winkelen en een heel lief kado van je mannetje.

Miss X jeetje alweer 12 weken. Echt een mijlpaal. Ik vind je buikje ook echt heel mooi. En lekker man. Volgende week afstuderen. Dan kun je lekker van je zwangerscha genieten. Ik hoop dat je gelijk hebt over de buikijn en de rugpijn.

Eva jeetje alweer 18 weken. Wat gaat dat snel zeg.

Bionda wat een leuke datum en wat fijn dat alles goed is. Met hoeveel weken had je je eerste echo?

Hier is alles nog goed. Ik heb bij vlagen zere buik en zere rug. En af en toe misselijk. Ik had hele zere borsten maar dat is minder geworden. Aan de ene kant wil je van alles voelen maar dan voel je wat en dan maak je je er weer zorgen om. Ik heb in ieder geval nog geen bloed verloren. Ik heb vandaag gebeld met de gyn. Ik heb een afspraak voor 12 feb. Ben dan op 2 dagen na 8 wken. Vinden jullie dat ook niet heel laat? Kan ik ook bellen voor   een weekje eerder, of zie je dan nog niks? Anders moet ik nu nog drie weken wachten. Even jullie mening afwachten en anders toch proberen om het een weekje eerder te zetten.
Wat een gezeur weer maar blijf me een beetje zorgne maken.

Net ook nog mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis gebracht. Ze heeft alle aders in haar bovenbeen dicht zitten. De artsen vonden het ernstiig maar gelukkig niet levensbeddreigend. We zijn wel geschrokken natuurlijk .Ze moet zeker een week blijven.

Nou weer genoeg gepraat ik ga lekker hennig aan doen!

x

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
20  januari
7
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne31
27
zwanger?????
2 na 2 MK
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Hoi Rianne!

Nee, een weekje eerder heeft echt geen zin. Pas vanaf 7 weken zou je het hartje op volle sterkte kunnen zien kloppen.
Als je eerder gaat, loop je het risico dat je nog geen hartje ziet en dan ga je je daar misschien onnodig zorgen over maken.

Ik heb bij Jasper met 6 weken een echo gehad en toen was er een hele slechte hartactiviteit te zien. Achteraf gewoon omdat het hartje net op gang kwam, maar ik heb wel een week enorm in de rats gezeten daardoor.

Ik ben nu ook met precies 8 weken gegaan en volgens mij Bionda ook zoiets.
Dat duurt heel lang in deze situatie, dat weet ik, ik vond het ook vreselijk.

Maar je moet maar zo denken, beter in één keer iets goeds zien als maar iets halfs en je nog meer zorgen maken.

Ik zou hem lekker laten staan zo, weet je zeker dat je alles gaat zien werken. Hoe moeilijk het ook is.

Kop op meis, het is zo 12 februari! Ik moet ook 12 februari weer, dus dan tellen we samen af, ok?

Liefs,
Sylvia

Terug
Bovenaan