Hey meiden,
@Chris helaas weet ik niets over MK maar ik kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt als je er moet gaan zitten wachten. Ik zou die twee weken gewoon heel strikt nemen en direct bellen als ze voorbij zijn en er is nog niets gebeurt. Wat een super lief vriendje heb jij. En ik denk dat hij gelijk heeft, ook voor jullie zal er vast een kindje komen!
@Janien wat spannend dat je RD tjes er nog steeds niet zijn. Over morgen je NOD volgens mij. Ik blijf voor je duimen. Laat je het ons zondag na het testen wel even weten!?
@Sylvia Nou meid gelukkig is dus alles goed. Zo zie je maar weer dat je kindje goed beschermd zit in je buik. Maar begrijp ik goed dat je een inwendige echo hebt gehad? Hoe was dat?
Dat werd mij namelijk ook nog verteld bij de eerste echo, dat als de uitwendige echo niet zou lukken ze een inwendige echo zouden doen. Daar was ik helemaal niet op voorbereid. En met m'n zieke hoofd heb ik dat toen geweigerd (van ziekzijn word ik altijd een beetje koppig namelijk). Ik heb altijd een hekel aan inwendige onderzoeken. Maar goed dit is natuurlijk voor een goed doel.
@Missx Dus jij bent ook al volop aan het nadenken over kinder opvang. Ik vind het allemaal best lastig om een goed beslissing te nemen. Maar nou weet ik ook nog niet welke dagen ik blijf werken.
Wat een goed idee dat geregistreerd partnerschap. Zijn daar ook veel kosten aan verbonden? Wij willen ook nog wachten met trouwens omdat we er momenteel niet genoeg geld voor hebben. Want als we het doen willen we het ook echt goed doen, maar ja dat kost wel wat.
Met mijn gewicht gaat het trouwens heeeeel langszaam weer de goed kant uit. Ondanks de misselijkheid eet ik als een bouwvakker (aldus mijn vriend). Ik was in totaal 8 kg afgevallen in 4 weken (door het continu overgeven) en ben nu in twee weken goed eten 1,5 kg weer aangekomen. Het gaat helaas niet zo snel als ik had gehoopt. Het afvallen ging sneller. Maar ja misschien heeft het te maken met het kindje dat ik daardoor meer verbrand ofzo. Ik las dat jij ook wat was afgevallen door de misselijkheid. Het blijft toch een vervelende bijkomstigheid!! Maar het is wel een goed teken voor de zwangerschap en de hoeveelheid hormonen die je in je lichaam hebt alsud mijn verloskundige (toch nog iets positiefs).
@Janien Daar had ik de vorige keer nog niet op gereageerd maar wat een grappig verhaal van de sexparty. Volgens mij is dat echt lachen, gieren, brullen met een heleboel meiden. M'n zusje heeft het eens gedaan en toen kreeg ik van haar een rietje in de vorm van een.....uuhhmm hoe zeg je dat even netjes....het geslachtsdeel van een man zeg maar. Lijkt me ook super lachen om eens te doen met vriendinnen.
@Eva veel plezier in Amstel live, en natuurlijk moet je gaan staan om lekker te swingen!
Hoe zit het eigelijk met de angelsound, van af welke week kan je die gaan gebruiken? En waar heb je die gekocht. (volgens mij je dit ook al eerder verteld maar ik ben het even helemaal kwijt...)
En je bent al weer 18 weken, gefeliciteerd, je zit bijna op de helft!
@Rianne Het is voor jou natuurlijk extra onzeker om nog drie weken te moeten wachten. Ik zal voor je duimen in deze periode. Maar krijg jij bij 8 wk een echo ivm je eerdere MK's? Omdat het anders pas rond de 12 de week is toch? Sterkte nog met je schoonmoeder. Gaan ze haar dotteren?
@Puk Ik blijf voor je duimen hoor! Had je trouwens al een test gedaan? Ik zag dat je nu 2 dagen over tijd bent. Wel weer spannend!
Met zwangerschapszwemmer mocht ik direct beginnen, alleen geloof ik toch dat ik even wacht tot je een beetje een buikje ziet anders voel ik me zo opgelaten tussen alle dikke buiken. Misschien over een weekje of vier...
Nou heb net m'n baas gesproken en ga dinsdag even een paar uurtjes naar m'n werk om te zien hoe het gaat en weer een opbouwschematje te maken. Ben het thuis zitten ook helemaal beu! Ik word er nou niet bepaald vrolijk van en kan wel weer wat afleiding gebruiken.
Groetjes en Liefs Amber