Juni 2008 stoppers deel 5!!

Ha Sylvia

Bedankt voor je reactie. Dat had ik echt even nodig. Ik laat hem lekker staan. En dan wachten we maar 3 weken. En dan gaan we inderdaad samen aftellen.

Dank je, erg lief van je.

x

Hoi meiden

Hier nog geen RD'tjes! Wel sinds gisteren een licht ongi gevoel in m'n buik. Afwachten dus wat er gebeurt. Allemaal blijven duimen he?! Lief dat jullie allemaal meeleven.
Ik moet zo naar m'n werk, dus probeer nog even snel te reageren op iedereen.

@Bion: Gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet ervan meis!

@Jolanda: GEFELICITEERD! Geniet ervan! Dit geeft weer moed, na 8 rondes zwanger. Ik zit nu in ronde 7. Laat de glitters maar komen!

@Salsa: Fijn dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen van de oma. Doe rustig aan he, als je weer aan de slag gaat. Lijkt me ook leuk zwnagerschapszwemmen. Wanneer begin je daarmee?

@Chris: Wat fijn dat je zoveel steun van je man krijgt! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

@Janien: Ik wacht tot zaterdag met testen. Hopelijk hebben we dit weekend allebei een positieve test in handen. Ik blijf voor ons duimen!

@Sylvia: Fijn dat alles goed is met je kindje!

@Miss X: De vorige rondes bleef ik ook wel acfscheiding houden na m'n ei, maar die was niet doorzichtig. Ik hoop zo, dat het een goed teken is!
Wat gek eigenlijk dat je al wel een buikje hebt, maar toch nog onder je gewicht zit. Hoe was het op het kdv? Wel fijn dat je weinig opvang nodig hebt!
En geregistreerd partnerschap! Goed hoor dat alles straks geregeld is.
Succes met afstuderen! En gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal.

@Maaike: Beterschap!

@Eva: Veel plezier bij het concert! Kijk er altijd naar op tv. Lijkt me leuk om heen te gaan!

@Rianne: Fijn dat je een afspraak hebt bij de vk. Ik hoop voor je dat die 3 weken snel omgaan.

Ik moet nu echt weg. Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Liefs Puk

Hoi Meiden,

Ben weer aan het werken. Maar het is een komen aan gaan van zieken hier.

Hopje,

Ja in de ko.. . Rectaal zoals dat zo mooi heet. Maar dan heb je de beste meting. Mij lukt het al in het donker voor het opstaan. en de digitale thermometer piept als hij klaar is . Mijn vriend wordt nu niet meer wakker van de wekker maar van de thermometer. Ik wordt wakker van de wekker en we blijven dan latijd nog even liggen. De 8 minuten als je de wekker weg drukt. dan meet ik en staat ik op. Pas in de badkamer doe ik het licht aan en kan ik het lezen. Dan noteer ik dat. Ook je afscheiding en je gemeenschap en andere dingen. dus datik ziek was heb ik ook genoteerd.

Verder staat op die site dat het geen zin heeft om langer dan een maand of 3 daar mee bezig te zijn. Dan moet je er ongeveer achter zijn hoe je cylus in elkaar steekt en als je er niet uit komt moet je toch naar de dokter zeggen ze daar. Je temperatuur is bij je menstuatie op zijn laagste dus ook beginen op de eerst dag van je cyslus. deze temperatuur blijft laag tot net na je eisprong dan stijgt deze met ongeveer een halve graad en dit blijft tot je regels weer beginnen en als dat je regels niet beginnen en de temperatuur blijft hoog dan het zijn dat je zwanger bent. Dan is het temperatuur de gehele tijd hoger dan normaal. En ik ben er inderdaad nu al mee begonnen. Ik heb er echt geen zin in dat de dokter mij naar huis stuurt en zegt ga eerst maar een per maanden temperaturen. Ik word 30 in april. en ik wil graag zwanger worden. Liefst voor die tijd. en dan ik de tabelen helemaal niet nodig ga hebben. maar ja dat weet je nooit.

www.9maand.com     home > vruchtbaar > zwanger worden > de basale temperauttrscurve

Ik moet gauw verder hier. 3 dagen afwezig en de heren hier op kantor maken er een  bende van. Eerst maar eens puin ruimen.

Groetjes maaike

Hey meiden,

@Chris   helaas weet ik niets over MK maar ik kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt als je er moet gaan zitten wachten. Ik zou die twee weken gewoon heel strikt nemen en direct bellen als ze voorbij zijn en er is nog niets gebeurt. Wat een super lief vriendje heb jij. En ik denk dat hij gelijk heeft, ook voor jullie zal er vast een kindje komen!

@Janien   wat spannend dat je RD tjes er nog steeds niet zijn. Over morgen je NOD volgens mij. Ik blijf voor je duimen. Laat je het ons zondag na het testen wel even weten!?

@Sylvia   Nou meid gelukkig is dus alles goed. Zo zie je maar weer dat je kindje goed beschermd zit in je buik. Maar begrijp ik goed dat je een inwendige echo hebt gehad? Hoe was dat?

Dat werd mij namelijk ook nog verteld bij de eerste echo, dat als de uitwendige echo niet zou lukken ze een inwendige echo zouden doen. Daar was ik helemaal niet op voorbereid. En met m'n zieke hoofd heb ik dat toen geweigerd (van ziekzijn word ik altijd een beetje koppig namelijk). Ik heb altijd een hekel aan inwendige onderzoeken. Maar goed dit is natuurlijk voor een goed doel.

@Missx   Dus jij bent ook al volop aan het nadenken over kinder opvang. Ik vind het allemaal best lastig om een goed beslissing te nemen. Maar nou weet ik ook nog niet welke dagen ik blijf werken.

Wat een goed idee dat geregistreerd partnerschap. Zijn daar ook veel kosten aan verbonden? Wij willen ook nog wachten met trouwens omdat we er momenteel niet genoeg geld voor hebben. Want als we het doen willen we het ook echt goed doen, maar ja dat kost wel wat.

Met mijn gewicht gaat het trouwens heeeeel langszaam weer de goed kant uit. Ondanks de misselijkheid eet ik als een bouwvakker (aldus mijn vriend). Ik was in totaal 8 kg afgevallen in 4 weken (door het continu overgeven) en ben nu in twee weken goed eten 1,5 kg weer aangekomen. Het gaat helaas niet zo snel als ik had gehoopt. Het afvallen ging sneller. Maar ja misschien heeft het te maken met het kindje dat ik daardoor meer verbrand ofzo. Ik las dat jij ook wat was afgevallen door de misselijkheid. Het blijft toch een vervelende bijkomstigheid!! Maar het is wel een goed teken voor de zwangerschap en de hoeveelheid hormonen die je in je lichaam hebt alsud mijn verloskundige (toch nog iets positiefs).

@Janien   Daar had ik de vorige keer nog niet op gereageerd maar wat een grappig verhaal van de sexparty. Volgens mij is dat echt lachen, gieren, brullen met een heleboel meiden. M'n zusje heeft het eens gedaan en toen kreeg ik van haar een rietje in de vorm van een.....uuhhmm hoe zeg je dat even netjes....het geslachtsdeel van een man zeg maar. Lijkt me ook super lachen om eens te doen met vriendinnen.

@Eva veel plezier in Amstel live, en natuurlijk moet je gaan staan om lekker te swingen!

Hoe zit het eigelijk met de angelsound, van af welke week kan je die gaan gebruiken? En waar heb je die gekocht. (volgens mij je dit ook al eerder verteld maar ik ben het even helemaal kwijt...)

En je bent al weer 18 weken, gefeliciteerd, je zit bijna op de helft!

@Rianne   Het is voor jou natuurlijk extra onzeker om nog drie weken te moeten wachten. Ik zal voor je duimen in deze periode. Maar krijg jij bij 8 wk een echo ivm je eerdere MK's? Omdat het anders pas rond de 12 de week is toch? Sterkte nog met je schoonmoeder. Gaan ze haar dotteren?

@Puk Ik blijf voor je duimen hoor! Had je trouwens al een test gedaan? Ik zag dat je nu 2 dagen over tijd bent. Wel weer spannend!

Met zwangerschapszwemmer mocht ik direct beginnen, alleen geloof ik toch dat ik even wacht tot je een beetje een buikje ziet anders voel ik me zo opgelaten tussen alle dikke buiken. Misschien over een weekje of vier...

Nou heb net m'n baas gesproken en ga dinsdag even een paar uurtjes naar m'n werk om te zien hoe het gaat en weer een opbouwschematje te maken. Ben het thuis zitten ook helemaal beu!   Ik word er nou niet bepaald vrolijk van en kan wel weer wat afleiding gebruiken.

Groetjes en Liefs Amber

Hey meiden,

@Maaike: onwijs bedankt voor je duidelijke uitleg! Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn dan ga ik er ook mee beginnen. Gaat zeker lukken nu je verteld hebt hoe jij het aanpakt! Nogmaals bedankt!

@Puk: oeh spannend, al 2 dagen overtijd! Op welke dag zit je nu? En wat was je langste cyclus tot nu toe? Ik blijf voor je duimen meid! Ik hoop het zo voor je!

@Janien: ook voor jou wordt het weer spannend! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!

Fijne avond!

X hopje

Hey

Maaike bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik weet niet of ik het nodig heb, want ik hoop dat ik deze ronde zwanger ben!!

Hopje gelukkig heb je nu een duidelijkere uitleg. Haha

Silvia wat super zeg dat alles goed is! Wat leuk om is een keer een echo te zien waarop de kleine nog zo ini mini is!! Blij voor je hoor!

Miss: Hahahaha ja ik vond het ook helemaal niks! Net alsof je een rol scherpe pepermunt erop smeert! hahahaha

Puk duimen duimen duimen.. Weet je ik kreeg vandaag last van mn borsten. Baal er best wel van, want vaak betekend het dat ik dan ongesteld word. Alleen zo net na het eten keek ik even naar mn tepels en mn linker tepelhoof was beetje blauw en opgezet.
Geen idee.. hoop dat het een goed teken is en dat het niet zo is omdat ik ongesteld ga worden...

Fijne avond!

Goedemorgen meiden,

@Janien: oh wat spannend! Ik blijf voor je duimen meid!

@Puk: al nieuws? Wanneer ga je testen?

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Fijne dag vanadaag!

X hopje

hey ladies!!

sorry sorry dat ik even niet ben geweest,tijdje terug vertelde ik dat mijn mannetje zo ziek was,vervolgens was ik de pineut

ben flink anderhalve week goed ziek geweest,veel pijn ,koorts en keelonsteking.......
wat kan een mens goed ziek worden zeg!
dokter nog laten komen,mocht om de 4 uurtjes een paratemol
maar ben weer aan de betere hand nu,voel me weer goed,alleen heb iknog mijn stem niet terug.......

@ jolanda, leuk dat je wat liet horen! gefeliciteerd!!!!!

@ rianne en puk,

@ janien, bijna is jou nod er ook!!!!! hoop het zo!!

@ sabien, lang niks gehoord? hoe is het?

@ eva, we komen bij dezelfde praktijk haha lekbrug toch? ik stap half feb over

Inmiddels zijn wij ook geslaagd voor een kinderwagen Quinni heerlijk ding!

-X-

Terug
Bovenaan