JUNI 2008 STOPPERS!!

Waar is iedereen toch....zijn jullie ergens anders aan het kletsen ofzo.
Jullie laten me toch niet alleen indeze afwachtende dagen he???? hihi

Maar goed gisteren toch nog maar een keer mn best gedaan ,
hopen dat het goed is geweest zo.
Voelde me vanmorgen gewoon al misselijk. haha hoezo inbeelding!!!
Maar goed............afwachten dus.

En bij jullie?
x Anne Robe

Oh sorry bij het plaatsen van mijn berichtje zie ik je berichtje pas staan Ramona:

Ik heb echt geen enkel idee wat t zou kunnen zijn.
Bij mijn ovulatie heb ik altijd echt kramp in mijn onderbuik maar die heb je al gehad toch??

Wat ik zelf aan mijn lijf merk is:
Ik let nu op elk symptoompje van mijn lichaam en wordt dan onzeker wat het zou kunnen zijn, is dit dan een teken dat ik zwanger ben denk ik dan....

Maar goed normaal let ik nooit zo op mijn lijf en voel ik die symptoompjes waarschijnlijk niet en nu denk ik overal bij na waardoor ik er steeds op ga letten. En t ook steeds meer denk te voelen.

Ik zeg zeker niet dat dit bij jou het geval is hoor Ramona, wij als vrouwen moeten ook ons gevoel volgen zeg ik altijd maar weer. Wij weten best wanneer iets wel en niet te vertrouwen is. Anders bel je je huisarts even misschien weet die wel meer.

Sorry een heel verhaal maar kan je eigenlijk niet verder helpen
Sterkte er iig mee!
x Anne Robe

Nee hoor meid ik klets nergens anders mee maar het is hier idd erg rustig
Er zullen vast nog wel meer meiden bij komen kan me niet voorstellen dat wij de enigsten zijn die in juni stoppen/gestopt zijn

Spannende dagen straks voor je dus
Ik ben nog bezig met een strip en daarna kunnen wij lekker gaan klussen

Groetjes mij

he Mam

Wanneer is je strip leeg?
Spannend hoor.

Ik ben het even kwijt hoor met al die meiden hier, jij hebt al een kindje toch....
Hoe oud is hij of zij?

Groetjes van Anne-Robe

l

Hallo allemaal,

Mijn NOD is ook 23 Juni.

Ik schrijf ook nergens anders mee. Dit topic bekijk ik iedere dag.

Ook ik merk dat ik nu heel erg na mijn lichaam luister. Ik kom ook dingen tegen die ik normaal misschien ook niet zou voelen.

Heb nu bijvoorbeeld dat ik savonds beroerd ben. Heb ook beetje kleine steken ver  onder mijn navel , maar nog wel mijn buik. Ook denk ik soms mijn borsten weer te voelen. Maar ach mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden. En zeg nou zelf in 1x raak zou te mooi om waar te zijn.

Ik word helemaal gek van die spanningen. Soms denk ik ook wel. Hey voelde ik dit de eerste keer bij de andere zwangerschap ook niet? Maar daarna denk ik, misschien wil ik dit ook wel voelen... Nou zo kan ik nog wel even doorgaan.

En och we hebben zo zin in onze vakantie 20 Juni. Kan ook bijna niet wachten. Kriebelt hier aan alle kanten en voor allemaal dingen.

Groetjes

Diarich

Ik geloof dat ik nog 7dagen moet slikken
Ja ik heb al een kindje een meid van 15maanden

Dan vullen wij het topic wel met onze verhalen haha

Groetjes mij

Oja toen ik zwanger was van onze meid voelde ik steeds van die "luchtbelletjes"
Het lijkt nu soms of ik ze weer voel maar ik weet gewoon dat het niet kan omdat ik gewoon aan de pil ben
Echt stom  is dat dan denk je van:voel ik nu een kindje?
Maar goed ik hoop dat ik die "luchtbelletjes"snel weer mag voelen  en jullie natuurlijk ook

Ik ga ook lekker mee kletsten,
Wat doen jullie in 't dagelijks leven?
Leeftijden?kids?
Gewoon even 'interesse' hé!

Zal ik ook maar wat over mij vertellen.
Had al eens eerder binnen dit forum gekletst.

Marieke Jacobs woon samen met Ramon Jacobs
2kindjes samen (zie banners) en Ramon heeft nog een dochter uit een eerdere relatie van 11.
Zelf ben ik 22 en Ramon 32
Werk 28u p.w in een winkel,1dag.p.w na school (mbo-verkoop)
Dus goed druk.
Als ik tijd heb altijd druk in de weer met de kids of in ons huisje!

Zoals jullie aan de banner zien..zwemmen we de 'groene' zone in.Hahaha
Klussen dus.

Kus Marieke

Terug
Bovenaan