Juni 2008 stoppers!!!

Hoi hoi!!

Nog steeds niet ongi... Hoop echt dat het gauw komt. Moet me aan de andere kant ook niet te druk maken, het is pas 28 dagen. Had alleen zo gehoopt dat het weer 28 dagen zou zijn... Maar het kan nog, het is nog geen dinsdag, haha!

@Chris, wat ga je aan doen op de grote dag? Of wil je dat liever niet verklappen? Is het een jurk? Kleur? Hoezo nieuwsgierig?? Haha!

@Hopje, jeetje, kwaaltjes! Ik kan je er helaas nog niet bij helpen... Hoop zo dat het komt omdat je zwanger bent! Het kan heel goed zijn dat je cyclus nu korter is dan de vorige keer. Dus wie weet! Ik zal voor je duimen iig!

@Janien, niet meer ongi gelukkig. Wel fijn dat je er niet meer last van had dan anders. En nu op naar de volgende ronde!!!

Wie gaan er vanavond ook weer GTST kijken? Erg hoor, maar vind dat altijd nog leuk. Even lekker een half uurtje onzin kijken. Wie nog meer??

Liefs, ikke

Hoi ladies! Ik snap jullie aanpassing van de lijst wel hoor. Ik wil zelf eigenlijk wel van het wachtbankje af, want er is voor mij nog niets om op te wachten. Behalve de ongie dan...DUS ;-) Speciaal voor alle dames die er ook even niets meer van snappen...

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :

Positief denken
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op, eind april .2009

hey hey

@sabien, hey meis!!! we waren heel benieuwd naar je,wat kl*te zeg dat je ongi nog steeds niet is gekomen...... hoe is het verder met je??

X

Nou, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Maar jullie begrijpen het al, geen RD'tjes. Wel een heel klein beetje goede hoop. Ik had gisteren ineens wat bruinige afscheiding (bleh, sorry). Ik was eigenlijk al helemaal opgelucht en ervan overtuigd dat ze nu wel zouden komen. Maar vandaag kwam er niets. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
En af en toe gemene steken in mijn borsten. Snap er weinig van, maar het lijkt alsof er iets gebeurd. Zou wel fijn zijn, want anders moet ik over krap  twee weken naar de dokter. Dan is het 90 dagen vanaf de eerste dag van mijn laatste ongie.

@Miss X, beetje laat, maar nog heel erg gefeliciteerd met je nichtje. Wat geweldig dat het uiteindelijk helemaal goed is gekomen!!! Maak je niet teveel zorgen over een  verbouwing hoor. Als het zover is komt er vast  hulp uit alle hoeken. En bovendien, want kan een baby nog meer wensen dan twee liefhebbende ouders, de rest komt vanzelf!

@Liss, als je dit nog leest: Fijne vakantie meid!

@ Zonnestraaltje:  GEFELICITEERD!!!

@Christy Ik wens je een hele fijne trouwdag meid!  Met veel zon, geluk en liefde! En vergeet af en toe niet te  kijken hoe blij anderen voor je zijn. Dat is zo bijzonder!

Ik ga vanavond maar eens lekker  op de bank kruipen met America's next top  model en Project Catwalk  haha. En een flinke pot thee!

Liefs
Sabien

Hee liss, jij bent snel ;-) Verder helemaal prima hoor. Ik werk op detacheringsbasis en ben net met een nieuwe klus begonnen. Ik heb er veel zin in, dus dat geeft wel veel energie! En... we hebben met het geld dat we kado hebben gekregen van de bruiloft een prachtig bed gekocht. Dat hebben we woensdag gekregen! GEWELDIG! En elektrisch verstelbaar, dus ik lig echt super!

En hoe is het met jou, al helemaal gepakt?

X Sabien

hoi sabien,

Volgende week maandag gaan we,koffers zijn nog niet gepakt....
morgen gaan we ze wel uit de schuur halen en richting de slaapkamer...
Ga vast me zomerse outfitjes uit de kast halen het is daar op het moment 38 graden
Kan voor ons niet heet genoeg zijn!!!!

We hebben er zooo zin in,we hebben allebei nog geen vakantie dit jaar gehad,dus ben nu ook lekker 4 weken vrij en in december nog 2 weken.

Super dat je het zo naar je zin heb op je job!!! ik vind het ook altijd  heerlijk om daar positieve energie in te stoppen.

Ik weet even niet meer hoelang je getrouwd was??  zal wel super liggen zon bed!!!

Even een ander vraagje,stel je word dus niet ongie over 2 weken(hoop van wel)
en je gaat weer terug naar de dokter.Wat gaat er dan gebeuren?? krijg je dan onderzoeken etc etc

X

Oooh, dus je hebt nog even om in te pakken! Wow, heerlijk om met dat grijze weer lekker je zomerjurkjes te pakken. Wij gaan eind september nog een weekje naar Kreta. Ik veheug me er ook al op! Oh ja, en we zijn inmiddels 3 maanden getrouwd

Ik heb geen idee wat de huisarts wil. Ik had haar een tijdje geleden al gebeld. Toen zei ze dat het soms lang kan duren (soms wel een jaar...) maar dat ik toch maar een afspraak moest maken als er na drie maanden nog niets was. Ik hoop stiekem dat ze wel iets probeert. Ik lees van alles over een kuurtje dat je ongi opwekt in de hoop dat het daarna weer uit zichzelf komt. Zou wel moeilijk zijn als ze me weer naar huis stuurt met niks  Ik heb trouwens wel twee keer een ovulatietest geprobeerd, maar daar kwam niets uit. (en ja hoor, ondertussen gaat dokter Phil over ongewenst zwangere tienermoeders....grrrrr)

X Sabien

Terug
Bovenaan