Juni 2008 stoppers!!!

Hey MissX,

Ik ga echt wachten tot mijn 38 dagen cyclus om is. Dus ergens na 11 september ga ik pas testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik ga er deze ronde relaxter mee om. Tenminste dat wil ik wel proberen. Al is het wel moeilijk hoor. Als je NOD nadert spookt er van alles door je hoofd. Maar goed, dat zul jij spoedig ervaren! Jouw cyclus is in ieder geval perfect. Dus jouw start is prima, nu nog even lekker klussen deze maand en dan zit ook jij spoedig in spanning! Kun je eindelijk ervaren hoe spannend het allemaal is. Ik vond het echt top dat jij de afgelopen maanden zo met iedereen hebt meegeleefd. Zal soms best moeilijk zijn geweest omdat je zelf nog niet voor het echie ging.

Ik wens je alvast ontzettend veel klusplezier en ik hoop van harte dat  je volgende maand positief nieuws te melden hebt!

Wanneer studeer je precies af? Dan trakteer  je ons toch zeker wel op gebak hè!  Haha!  

X hopje

Hey Zonnestaaltje,

Mijn NOD ligt een beetje moeilijk. Ik heb namelijk pas 1 cyclus van 38 dagen gehad. Op basis hiervan is mijn NOD pas 11 september. Maar volgens mij heb ik vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong gevoeld (steken rechts onderin mijn buik)  en dan zou mijn NOD dus 3 of 4 september zijn. Al dacht ik vorige maand mijn eisprong ook te voelen en werd ik niet 14 dagen daarna maar 25 dagen daarna ongi!!

Hoeveel dagen na je eisprong is er een eventuele innesteling? Want ik heb pas sinds gister "zere" borsten. Het is trouwens meer een branderig gevoel. Herken jij dat? En wat waren/zijn jouw overige kwaaltjes?

Nou ik hoop maar dat het een positieve test oplevert, maar ik blijf duimen, Duim je mee?

X hopje

Hey Zonnestraaltje,

Wanneer heb je trouwens je 1e echo?
Spannend hoor!

X hopje

Hi ladies,

Hier alles ok, wel erg spannend want de volgende echo is pas 18 september, erg lang voor mn gevoel! Als dan alles ok is mag het nieuws ein-de-lijk verteld worden. Fijn want ben al sinds april zwanger en moet zoveel geheim houden, ik haat dat...

Hopje: spannend! Wie weet meid...

MissX: van harte met je ongi! Daarna lekker aan de klus voor t ecchie! Heerlijk vooruitzicht toch? Ik zou idd 29 dagen nemen als cyclus, is het handigste. Je kunt ook eens kijken op www.babybrabbel.org, daar kun je je cyclus berekenen met de laatste keren. En van harte met de beebie in de familie, leuk!
Lukt je scriptie n beetje?

Zonnestraaltje alles ok?

Ryanne: hoe ist met jou meid? Doe rustig aan he, je hormoontjes kunnen nu nogal van slag zijn....

Gr Jannie

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :

Positief denken
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009, 4e echo op donderdag 18 september (12-weken echo!)
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde.uitgeteld op, eind april .2009

hey meiden,

hier gaat alles prima, lekker druk met de laatste voorbereidingen voor onze grote dag. de zenuwen beginnen nu wel een klein beetje te komen.
verder zijn we lekker aan de klus en voel ik me super goed. beetje moe wel maar komt door de spanning voor donderdag.

ik keek ook altijd naar gtst maar komt er nu even niet van. beetje jammer.

Miss X gefeliciteerd met je ongi en wat een mooie cyclus joh. nog even geduld voor jou en dan kun je lekkker voor het echie gaan.

weet even niet meer, ga maar even eten koken denk ik. mijn mannetje komt zo thuis.

tot snel meiden.
liefs Christy

Hoi Janien

Valt inderdaad een beetje tegen wat er in de Ikeacatalogus staat. Mijn babybedje staat nog bij m'n ouders, dus dat lijkt me wel bijzonder om  dat voor m'n eigen kindje te gebruiken. M'n opa heeft het gemaakt. Verder begrijp ik van vriendinnen dat je de kinderwagen vaak van (schoon-)ouders krijgt. Maar goed het duurt nog even voordat we kunnen gaan shoppen, dus hebben we nog de tijd om te sparen.

Groetjes, Puk

Hoi meiden!!

hier even weer een berichtje van mij... heeft even op zich laten wachten, sorry sorry!
Druk gehad en internet problemen... helaas.

Maar jeetje... wat een mengelmoes van berichten, het een zo kl#te en het andere zo leuk!!
@ Jannie: leuk om te volgen hoor !! Blij dat alles goed was!

@ Liss; hebben die ovulatietesten nog zin gehad? ik bedoel gaven ze de eisprong daadwerkelijk aan ofzo?? ben benieuwd naar je ervaringen!

@ Ryanne: wat balen meid, hoop dat je nu wel snel weer kunt berekenen hoe je nu met je volgende NOD uitkomt enzo... maar goed het zal nog wel even moeten bezinken...

@ Essie; oh meid toen ik je verhaal las had ik zo met je te doen!! Hier ga je toch niet van uit!! Wat erg voor jullie!!
Ik hoop dat jullie met die onderzoeken meer te horen krijgen en het op de een of andere manier toch nog mee gaat vallen!! Oh bah... daar wordt ik wel even stil van.... sterkte met alles, ik denk aan jullie  !!

@ Janien; ik kan me je reactie op die zwangerschap van iemand anders wel voorstellen!! Wij kregen ook vorige week het toch heel blije nieuws dat een vriendin van ons in verwachting is van de tweede. En ik was echt super blij voor hun, maar ondertussen denk je inderdaad "verdorie, en wij dan?  voor onze eerste?"  
Maar ik voel me dan al gelijk weer schuldig en ik ga er maar gewoon van uit dat onze tijd nog wel komt!! beetje jaloezie kwam dus wel om de hoek kijken haha, daar heb ik normaal toch eigenlijk niet snel last van!!

Hier gaat alles verder gewoon z'n gangetje, eisprong zal ongetwijfeld geweest zijn nu, maar is in alle stilte voorbij gekomen  Niks gemerkt!! Dus langzaam aan komt het wachten er weer aan. Hebben keurig met regelmaat (om de dag)  geklust, dus daar zal het niet aan liggen  denk ik.  
Klopt het nu eigenlijk dat om de dag beter is dan elke dag?? Ergens zou ik denken hoe vaker hoe beter...

Fijne avond nog allemaal en tot snel !!

Liefs Luxx

oh jeej, nog meer ATWT fans hihi leuk leuk!!
Nick Kasnoff is die neef van Mike die er helaas inderdaad alweer uit is... die was inderdaad best leuk om naar te kijken inderdaad !!! Maar Mike mag er ook zijn!! Helaas niet elke dag tijd enzo om te kijken

GTST volg ik eigenlijk niet echt...

Terug
Bovenaan