Juni 2008 stoppers!!!

goede morgen dames..

@liss ja nog 2 nachtjes en heb ik het weer doorstaan:D:D
voel wel af en toe raar zeurend gevoel bij me ei maar mis omdat ik bang ben dat ik hem krijg.. en tis ook niet heftig zoals normaal maar we zien wel..

hoe is het met de andere meiden??
lekker   geslapen iedereen??
xbion

zo was ik weer even, kan nog net voor morgen haha,

heb heerlijk geslapen Bionda dank je, nog 2 dagen en dan is je mannetje weer lekker thuis.

ik heb geen ervaring met ovu testen, moet ook zeggen dat we veel aan ons hoofd hebben op dit moment en dus er ook niet zo erg mee bezig zijn. we zien het allemaal wel. misschien wat voor later als het heel lang gaat duren zwanger te raken.
wil ook mezelf een beetje beschermen door er nu niet al heel veel mee bezig te zijn.

verder hier geen nieuws. druk aan de klus weer en morgen lekker trouwen.

ga nu even heerlijk douchen. kom vandaag nog wel even gluren hier. Fijne dag allemaal.
liefs Christy

Hallo Allemaal,
Wat een warm onthaal en leuke reacties. De berichtjes gaan snel op jullie forum zeg!
Ik ben toevallig een dagje vrij dus ben vanmorgen gelijk achter ‘het net’ gekropen om te kijken hoe het er voor stond.
@Biondaatje          Bedankt! Ik vind het erg lekker op hier even van me af te schrijven.
@MissX_1983          Spannend dat je het aan je broer en vriendin hebt verteld. Ik snap dat dit noodzaak is natuurlijk, maar zo kan je het er wel af en toe met iemand (anders dan je vriend) over hebben. Zelf wil ik het af en toe wel van daken schreeuwen maar ik heb m’n vriend beloofd dat niet te doen dus ik zwijg. Heb jij daar geen moeite mee?
Voor de blaas ontstekingen heb ik drie keer dezelfde kuur geslikt welke je tijdens een zwangerschap kan gebruiken want de rest was niet veilig. Ook heb ik een kuur laten liggen omdat in de bijsluiter stond dat je hem absoluut niet mocht gebruiken tijden de zwangerschap of het (bezig zijn met) krijgen van kinderen. Ik heb het de huisarts toen maar verteld dus hij kan er nu rekening mee houden.
@Liss84          Het lijkt mij leuk om in het lijstje te komen! Mijn eerst volgende NOD (is maar goed dat je er even bij gezet hebt wat het betekend want ik ken de afkorting niet) zondag 31 augustus (maar kan ook maandag ochtend vroeg worden). Dit wordt dan mijn derde poging. Maar ik verwacht er niet te veel van ivm met een kuur die ik heb gehad deze maand en het niet optimaal kunnen klussen en steeds ziek zijn. Fijn dat je vraagt naar m’n cyclus want daar heb ik nou net een vraag over. Mijn cyclus is vrij regelmatig om 30 dagen. Alleen ik zie dat de meeste schrijven dat ze hun ei-sprong voelen….Ik heb nog nooit gehad dat ik dit voelde, waar moet ik op letten?
Ik ben trouwens niet aan de pil geweest de afgelopen 2 jaar (wel in juni begonnen). Misschien dat het hiermee te maken heeft?
Nou Groetjes de salsadanser

Goedemorgen!!

@Biondaa, nog eventjes en dan is je mannetje er weer, heerlijk he!

@Jannie, je verhaal stelt me wel een beetje gerust gelukkig. Alleen: wij gaan altijd naar Frankrijk. Les Deux Alpes ligt op 1650 meter, dat is geen probleem. Maar de gletsjer daar op 3650 meter. Het tussenstation ergens op 2200 meter. Dan zal ik dus daaronder moeten blijven, alleen is het daar niet altijd sneeuwzeker vanwege de kant van de berg... Weet jij waarom je niet hoger dan 2150 meter mag? Anders moeten we misschien maar eens aan Oostenrijk denken.

@Chris, het komt erg dichtbij nu he!? Verklap eens iets over je jurk!!

Kus, ikke

hoi hoi

NOD   :

Salsa,...jaar.31 augustus,3e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :

Positief denken
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009, 4e echo op donderdag 18 september (12-weken echo!)
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde.uitgeteld op, eind april .2009

@ salsadanser,heb je in het lijstje gezet,maar kon niet even je leeftijd zien.
       wel ideaal dat je zo regelmatige cyclus hebt!!
      Er zijn een hoop meiden die hun eisprong voelen maar ook een heleboel meiden
      niet,wat je meestal leest van de meiden die hem wel voelen dat ze meestal een soort stekende pijn rechts of links onder in de buik voelen.
    sommige voelen dit een half uurtje een urrtje etc etc of 10 min
    het verschilt weer per vrouw.
    Ik heb hem ook pas deze maand voor het eerst gevoeld,dit omdat iker echt op ben gaan letten.
  Ik heb namelijk geregeld last van mijn buik(veel problemen met me darmen gehad)
  Ben je verder op de hoogte van de andere afkortigen die vaak gebruikt worden??
  Hier een paar voorbeelden:
  rd'tjes= rode duiveltje(ongesteldheid) ofte wel: ongie
  ovu= ovulatie

--X--

P.S cris als ik je niet meer spreek vandaag een hele fijne dag morgen!!!!!

Goedemorgen meiden!

@Christy: ben je al een beetje zenuwachtig? Spannend hoor. Ik wens je nu maar alvast een hele mooie, liefdevolle, romantische dag toe! Geniet van de dag maar vooral van elkaar! En natuurlijk wens ik jou en je (bijna) man  veel geluk voor de toekomst! Dat jullie maar snel met zijn 3tjes mogen zijn!

@Salsadanser: Welkom! Ik ben hopje, 28 jaar en zit nu in de 2e ronde. Ik denk ook mijn eisprong te voelen. 100% zekerheid heb  ik niet, maar volgens mij kan het niet missen. Tijdens mijn ei voel ik namelijk 2 dagen lang steken rechts onderin mijn buik en zij. Vorige maand voelde ik mij eisprong voor het eerst (na het stoppen met de pil) en toen was de pijn heviger dan vorige week. Maar ook toen herkende ik mijn ei aan de steken rechts onderin mijn buik.

@MissX: moeilijke kwestie: wintersport. Maar wat Jannie ook zegt, je kunt natuurlijk niet alles uit gaan stellen of afzeggen vanwege je plannen. Ik zou  gewoon gaan en mocht je ten tijde van je wintersport zwanger zijn kun je altijd nog besluiten om niet te gaan skieën, maar bijvoorbeeld alleen te gaan wandelen in de sneeuw of naar leuke stadjes of dorpjes gaan om te shoppen. Mocht je niet zwanger zijn kun je wel lekker gaan skieën. Ik zou sowieso gaan. Zometeen ben je misschien niet zwanger en zit je suf thuis terwijl je in Frankrijk had kunnen zitten op de piste!

@alle andere meiden: alles goed met jullie?

Ik heb weinig nieuws. Mijn (.)(.) lijken minder gevoelig. Wel heb ik met vlagen rugpijn (gister zelfs zo erg dat ik de boodschappen niet meer kon tillen!!) en was ik gister wederom misselijk (rond het avondeten). Ik hoop maar dat mijn lichaam me niet weer voor de gek aan het houden is!

Fijne dag allemaal!

X hopje

MissX: de lucht wordt minder bij een hoogte van 2150 meter en hoger, vandaar. Mara sals je t googlet dan kom je veel info tegen. Ons dorp ligt op 1950 meter maar ga dus sowieso niet skien, ben jij dat dan wel van plan? Het dorp waar jullie heen willen ligt dan namelijk prima, toch?
Succes!

Gr Jannie

Meiden, ik wordt met de dag misselijker! Zou ik het mij allemaal verbeelden of kan dat nu echt al een zwangerschapskwaaltje zijn? Daar is het toch veel te vroeg voor?

X hopje

Terug
Bovenaan