Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen meiden,

@Luxx: balen meid dat de RD'tjes zijn doorgebroken. Vol goede moed naar de volgende ronde!

@Rianne: ohh meid, ik duim voor je! Succes bij de HA!

Hier nog geen RD'tes. Al dacht ik gisteravond van wel. Bij het afgeven zat er een klein beetje felgekleurd bloed op het wc papier. Daarna nog 1 keer naar de wc gegaan, maar toen was er niets meer te zien. Vanochtend ook al 3 keer naar de wc geweest, maar weer (nog) niks te zien.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen!!

Vandaag de NOD van Liss, ben zo benieuwd!!!

@Chris, goed geklust, ik duim voor je dat het raak is meis!

@Hopje, lastig is dat he, zou het ook echt niet weten. Wie weet is het wel je ei geweest, ik heb er natuurlijk ook niet veel verstand van, haha! Toch super knap van je dat je wacht tot de 38 dagen om zijn!

@Zonnestraaltje, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Wanneer heb je je eerste echo?

@Jannie, m'n ei is volgens babybrabbel dinsdag de 9e. Ben heel erg benieuwd of ik 'em ga voelen! Hope so!

@Puk, het kan nog zo zijn dat onze namen weer veranderen hoor! Maar dit hebben we op dit moment in gedachten. Als ik eenmaal zwanger ben, ga ik er denk ik ook pas weer actief mee aan de slag! Ik ben van plan om te gaan solliciteren op het moment dat ik m'n cijfer binnen heb voor m'n scriptie. De uitreiking is vaak pas twee maanden later, dus daar wacht ik maar niet op. Ben in de tussentijd al wel actief aan het zoeken op het net, maar geen vacatures hier in de buurt. Ben bereid om maximaal anderhalf uur te reizen. Ik zag vorige week wel een praktijk hier in de buurt en toevallig is de oprichtster mijn oud lerares Nederlands (die zich heeft omgeschoold), haha! Heb dus een telefoontje gepleegd met de vraag of ze niemand kan gebruiken en waarschijnlijk wel straks! Dan zou het wel voor twee dagen in de week zijn, maar goed, dan kan ik er altijd nog wat bijzoeken. Alle ervaring is mooi meegenomen! Ze vroeg me om meteen weer te bellen zodra ik klaar ben. Ze klonk enthousiast!

@Rianne, en weet je al meer? Ik heb goede hoop voor je meis! Heel vreemd, zo'n assistente...

@Luxx, shit... Wat balen zeg!! Hoe heb je nu je volgense NOD berekend??

@Bion, vervelend die hoofdpijn!! Heb je al wat ingenomen? Of even een handdoek warm maken en in je nek leggen misschien??

Nou meiden, ik ga de hond uitlaten, die heeft duidelijk aandacht nodig, haha!! Weet niet zeker of ik vandaag nog tijd heb om langs te komen. Moet erg veel doen voor m'n scriptie en eind van de middag komen m'n vader en z'n vriendin en die blijven eten. Fijne dag allemaal!!

Liefs, ikke

@Hopje, haha. Dat berichtje van net sloeg nog op je vorige bericht. Lees net het laaste pas. Goh, wat raar. Als het zo weinig was, zou het dan niet een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Ook omdat het zo helder felgekleurd was! Bij mij begint een ongi meestal met een beetje bruinig... Ik hoop het zo voor je meis!!!

Kussss

Hallo dames,

Nou mijn ongi zit er weer bijna op. Heb eergister (hopelijk) de laatste vaginale tablet genomen zodat we straks weer kunnen gaan klussen (mag pas klussen drie dagen na deze tablet en niet aan het begin van je ongi).
Ik hoop deze maand wel echt om de dag te kunnen klussen en daarom ben ik begonnen met cranbarry tabletten als “onderhoudkuur” tegen blaasontstekingen. Ben trouwens gelukkig weer 1 kg aangekomen zag ik vanmorgen op de weegschaal!!! (Ik was 4 kg afgevallen door de misselijkheid van de blaasontsteking en ik weeg al niet zo veel.)
Verder heb ik een vraagje want ik las dus op internet dat je in de tweede week van cyclus met meest vruchtbaar bent? Ik heb dus steeds het meest geklust in de derde week.
Klopt dit verhaal? Heeft iemand hier ervaring mee?

@Rianne      Hoe was het bij de huisarts?
En laat je idd niet gek maken door de dokterassistente. Laat het advies maar aan de huisarts zelf over die hebben er immers voor gestudeerd.

@Jannie79      Wat een mooi doel MvM. Als ik ooit zwanger word dan ga ik hier zeker ook over na denken!
Sterkte met je hoofdpijn.

@Missx1983      Pffff ja idd erg wenen al die lijstjes. Maar ik geloof dat ik het nu wat heb uitgevogeld.
Ik vind het trouwens wel super stoer van je dat je gewoon begint met zwanger worden tijdens je studie.
Wou ik gewoon nog even zeggen.
Ik heb altijd gedacht eerst een goede baan, huis etc ect. Maar het stomme is dat ik maar bleef uitstellen. En nu ben ik bijna 29 en voelt het als of er toch wat haast bij zit.
Daarnaast heb ik nu een goede baan en (bijna) een huis en nou blijkt m’n baan op de tocht te staan door een reorganisatie! Maar ik ga gewoon stug door met m’n pogingen. Kortom je kan maar beter zwanger proberen te worden wanneer ja hart het je ingeeft! (Ik had het dan w.s. al veel eerder gedaan)

@Luxx      Wat balen! Ik voel echt met je mee. Zelf baal ik ook iedere keer weer als ik toch weer ongi wordt.
Soms ben ik er zelf een beetje emo van (zal wel door de hormonen komen)
Het gekke is dat na m’n ongi m’n hoop al weer een beetje terug is en ik al weer met de volgende NOD bezig ben. Ik hoop dat dit straks ook voor jou opgaat.

@ Biondaatje      Ik zal voor je duimen ivm je nieuwe NOD!
Sterkte met je hoofdpijn. Het lijkt me echt heel vervelend als je daar steeds last van hebt.

Zo nu ga ik weer druk aan het uitzoeken en inpakken ivm onze verhuizing
1 oktober naar ons nieuwe stulpje in een nieuwe stad. Heerlijk een eigenhuisje (we hebben nu namelijk huur)!
Liefs Salsadanser

Hello meiden,

Rianne: hoe was het bij de HA? Hopelijk paniek om niks, kan idd zijn dat die pijn komt doordat er een eitje is gesprongen. Maar als ze bang zijn voor een bbz zul je vast een echo krijgen, gelukkig heb je dan wel duidelijkheid!

Luxx: balen dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde!

Mijn hoofdpijn is weg! Erg fijn! Komende weken (mn de weekenden) maar even rustig aan doen, geen nachtwerk meer. Voel aan alles dat het me 3 dagen kost om daarvan bij te komen.

Hopje: het kan idd een innestelingsbloeding zijn of een voorbode van een menstruatie. Ik hoop voor je natuurlijk optie 1!

MissX: spannend je ei? Zijn jullie nu al om de dag aan het klussen? Zou het zeker doen hoor, wie weet! ;-)

Groetjes Jannie

Hey Hopje,
Ik denk een beetje het zelfde als wat jannie schrijft.
Het kan een innestelingsbloeding zijn (dat hoop ik voor je!). Maar ik ben zelf de laatste twee maanden ook op deze manier voor de gek gehouden door m'n lichaam. Voorheen begon m'n menstruatie met buikpijn en daarna bloedverlies alleen de afgelopen twee maanden heb ik eerst een beetje bloed verlies gehad zonder buikpijn, en daarna 1 of twee dagen niets en dan dacht ik steeds weer dat het een innestellingsbloeding was. Maar vaak begon dan als nog de buikpijn met het bloed verlies. Het kan natuurlijk ook echt wel het eerste zijn. Maar ik denk dat je dat pas over een dag of drie zeker weet. Wel spannend! Succes en ik duim voor je!

Terug
Bovenaan