Juni 2008 stoppers!!!

Owww ik zie trouwens net dat je NOD pas op 11 september is, dan is het wel vreemd....Dan zou ik misschien toch eerder aan een innestellingsbloeding denken. Nou wie weet....Groetjes Salsadanser

hey meiden,

@hopje wat spannend joh. moet zeggen dat het wel positief klinkt toch?? hoop echt voor je dat het een inestelingsbloeding is.

@Ryanna, laat je nog wat horen meis hoe het bij de HA was???

@Bionda wat vervelend die hoofdpijn. heb je daar vaker last van???

ikzelf heb sinds 2 dagen zo'n opgezet gevoel in mijn buik. een beetje een drukkend gevoel. iemand enig idee waar dirt vandaan komt???

liefs Christy

hoi meiden

@chris salsadanser en missx ja heb hier vaker last van 2weken geleden heb ik 7en een halve dag hoofdpijn gehad ben al door mediche molen geweest paar jaar geleden maar ze denken dat het een hormoon kwestie is en ze zei als je zwanger bent kan het zo zijn dat je er geen last meer van hebt dus laten we dat dan maar hopen..
ik heb ook medicijnen maar die mag ik absoluut niet innemen vande dokter alleen als ik ongesteld ben want kan invloed hebben op je ongeboren kindje maar het is wel vervelend want je denk wel steeds zal ik het doen mis ben ik wel helemaal niet zwanger maarja heb het tot nu toe nog vol kunnen houden zonder..

hoe gaat het met de andere meiden??

@rianne hoe wat het bij de HA??

xbion

Hallo Meiden

Nou een heel gedoe vanmorgen. Eerst naar de huisarts en gelijk een inwendig onderzoek. De Ha gaf aan dat hij toch nog aan een bbz dacht en heeft mij gelijk door naar de gyn gestuurd, Daar ook nog 2 inwendige onderzoeken gehad en een bloedtest. Uit de inwenidge echo blijkt dat ik een cyste heb aan mijn eierstok wat zo'n pijn kan doen. Maar deze willen ze niet weghalen omdat het je eierstokken kan beschadigen. Met de echo kon de gyn. nog geen tekenen zien van een zwangerschap. Maar de kans op een bbz sluit hij nog niet uit.
Uit de bloedtest komt naar voren dat ik inderdaad zwanger ben maar dat het er nog niet goed uit ziet, mijn bloedwaardes waren erg laag. Dus net weer contact gehad met de gyn. die wil mij vrijdag weer terug zien voor een inwendige echo en een bloedtest.Dan wil hij weer verder kijken om  te zien of de waardes gestegen zijn.
Dus nog weinig duidelijkheid.

@luxx balen meid op naar de volgende ronde maar altijd even slikken als je ongi wordt.

ik hou jullie op de hoogte!

Hey Rianne,

Wat een gedoe zeg. Maar wel positief blijven hoor! Bij een vriendin van mij dachten ze ook dat het een bbz was. Zij moest toen ook steeds naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en om een echo te laten maken. En nu is ze al weer 4,5 maand zwanger! En alles verloopt hartstikke goed!

Ik  heel hard voor je meid!

X hopje

Ey

Rianne.. wat een tegenstrijdig gevoel zeg.
Aan de ene kant ben je blij dat je zwanger bent, maar aan de andere kant.
Ben benieuwd hoe je zelf denkt dat het zal gaan aflopen.
Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste van iedereen.
In elk geval zal ik voor je duimen, het zou zo super zijn!!

Hier alles goed. Gisteren mijn eisprong gehad. Rond de middag, had de hele ochtend al pijn rechts onderin bij het opstaan.
Dus we hadden zondag avond geklust en gisteren  ook.
Ik  heb goede hoop. Hopelijk is drie keer scheepsrecht!!

De stratenlegger komt vanavond weer eindelijk!!
Dus ga nu even een hapje klaar maken.

Ben trouwen wel heel nieuwschierig hoe het bij Liss is..

Ooh en Hopje ik vroeg me af of je bloedverlies had tijden het plassen of tijdens het euhm p**pen. Want dan kan het namelijk zijn dat er gewoon een adertje is geknapt.
Als het tijdens het plassen is kan het innestelingsbloed zijn of blaasontsteking.
Dat heb ik namelijk ook een keer gehad. Toen zat er ook bloed bij mijn urine.
Doet het pijn als je plassen moet?

Groetjes!!

Hi hi,

Rianne: jeetje wat spannend meid! Hopelijk heb je vrijdag dan toch echt duidelijkheid! In t begin is het lastig te zien op een echo, ik heb er een gehad met 5 weken en 3 dagen en het enige dat we zagen was een heeeeeel klein zwart rondje. Maar hopelijk ben je "normaal" zwanger meid!

Salsadanser: misschien moet jij maar eens wat gaan googlen over je vruchtbare dagen, hihi! 3e week is in principe (bij een cyclus van 28 dagen) "te laat". Kijk anders even op www.mamenzo.nl bij kinderwens / vruchtbaarheidskalender en op www.babybrabbel.org, daar kun je ook precies uitrekenen wanneer je het vruchtbaarst bent.

Biondaa: vreselijk die koppijn! Ik heb er dus al 3 weken last van, 2/3 dagen per week. Kan zijn dat het  mijn hele zwangerschap zo blijft maar kan zijn dat het ineens weg gaat. Dat hoop ik in ieder geval wel!

Hopje: hoe is het ermee?

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan