Hey meiden!
M'n vader en zijn vriendin zijn weer weg, was gezellig! We hebben m'n vader even om advies gevraagd over onze zolder die we in de toekomst willen isoleren en 'kamerklaar' maken. Hij heeft daar altijd nog wel ook voor. Haha, moest zo lachen! Hij zat allemaal opmerkingen te maken over kleinkinderen. Ook tegen m'n vriend: "Pas maar op! Je vriendin (ik dus) is van een twee eiige tweeling dus grote kans dat jullie ook een tweeling krijgen!!" Ik wist niet waar ik moest kijken! Ik denk dat hij er best wel mee bezig is en het super leuk zou vinden om opa te worden. Hij moest eens weten dat we al plannen hebben...
@Salsadanser, hoop ook dat je gauw weer kunt gaan klussen meis! Nog even over je vruchtbare dagen: als je een cyclus hebt van 28 dagen, heb je meestal op de helft je eisprong. Je ei komt altijd rond de 14 tot 17 dagen (maximaal) voor je NOD. Je bent volgens mij vruchtbaar vanaf een paar (4?) dagen voor je eisprong tot ik geloof 24 uur na je eisprong. Daarna klus je dus alleen maar voor je plezier. Zoals Jannie al zei zijn er leuke sites waarop je je vruchtbare dagen kunt berekenen. Vooral handig voor als je een langere of onregelmatige cyclus hebt. Het berekent dan je gemiddelde geloof ik.
Trouwens erg lief wat je zegt over m'n plannen en de studie. Ik had het niet gedaan als ik er nog midden in zou zitten hoor. Maar ik heb hoe dan ook m'n bul voor ik beval, haha! En wie zegt dat het meteen raak is? Maar onze wens is gewoon te groot om te wachten op zekerheid w.b. een baan voor mij. Die zekerheid heb je naar mijn mening pas echt als je een vast contract hebt, en dat kan tegenwoordig nog best lang duren, als je al snel een baan vindt. En gelukkig is het financieel te redden alleen van het salaris van m'n vriend.
@Jannie, ben idd al druk aan het klussen!! Best vaak, maar dat deden we altijd al , dus daar zal het niet aan liggen. We gaan ook niet nu al expres al wat aan dat 'patroon' veranderen. Doen het gewoon wanneer we zin hebben.
@Bion, meis, heb je ook zo'n last van hoofdpijn? Weet niet of je mijn verhaal van laatst hebt meegekregen, maar heb het ook zo erg. De laatste vier maanden zo'n drie tot vier keer in de week. Soms een week niet, maar dan komt het net zo hard weer... Blijkt nu dus migraine te zijn en heb Sumatriptan voorgeschreven gekregen. Maar net als wat jouw ha zegt: alleen gebruiken op momenten dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben: dus tijdens en vlak na m'n ongi.
@Rianne, meis toch, wat een onzekerheid zo he.. Hoop dat je het nog een beetje trekt allemaal en dat er gauw duidelijkheid komt!
@Janien, je ei gehad, ik duim voor je!!
@Ryanne, wat vaag joh, van je ei! Heb je wel gekust?? Ik verwacht aankomende dinsdag m'n ei. Ben benieuwd of ik er wat van ga merken!
@Liss, wat kl#te zeg!! Wel fijn van je mooie cyclus, maar toch... Ik pas het lijstje even aan. Geniet er toch lekker van daar he!!! Tot snel!
Nou meiden, ik ga nog even de bank op en dan lekker vroeg naar bed. Morgen een volle dag. 's Ochtends nog veel voor m'n scriptie doen, 's middags een afspraak met m'n begeleidsters en 's avonds ga ik lekker stappen met een vriendin. Vraag jullie even om advies. Wat zouden jullie doen? Ik verwacht dinsdag m'n ei, kan ik dan morgenavond gewoon wijntjes drinken? Het is niet zo dat ik me helemaal klem zuip ofzo, haha! Maar weet niet in hoeverre het m'n ei beinvloed??? Vooral omdat ik pas in het weekend vruchtbaar denk te zijn. Is het niet stom dat ik daar over nadenk? Het is pas de eerste ronde!! Maar wil toch graag niets in de weg zitten, haha! Wat zouden jullie doen??
Nou, fijne avond nog en slaap lekker voor straks!
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 3 september 3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 1 oktober, 4e ronde , 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)