Juni 2008 stoppers!!!

@chris moest MISSX zijn haha kan het soms niet allemaal meer bijhouden maar het kan bij jou dus ook dat het in je zwangerschap weg trekt..

xxbion

Hi meiden,

Ryanne: jouw ovulatietesten zijn waarschijnlijk niet betrouwbaar omdat je nog HCG (=zwangerschapshormoon) inj je lichaam hebt, volgens mij reageert die ovulatietest daar ook op namelijk.... Ik zou ze nog even in de kast leggen want je lichaam is nog even van slag. Enige remedie is  regelmatig klussen. Heeft bij mij ook gewerkt dus wie weet!

Rianne: hoe is het met je meid? Kan je het een beetje volhouden?

Hopje: hoe is het bij jou meid?

Vandaag over precies 2 weken hebben we onze echo nèt gehad! Spannend!

Groetjes Jannie

hey meiden,

het wachten is hier weer aangebroken en moet zeggen dat ik daar toch wel een beetje mee bezig ben. wel lastig hoor en wil dat ook helemaal niet.

ik heb trouwens gedroomd dat we elkaar allemaal in het echt gingen ontmoeten en dat we allemaal zwanger waren. gek he?

het houd me dus behoorlijk bezig. vind ik echt zo lastig pfff.

ga nu maar eens even lekker douchen
liefs Christy

Hoi meiden,

Met mij gaat het nog hetzelfde als gister. Bij het afvegen steeds een beetje bruin slijm. Nog geen echte RD'tjes dus. Maar ik vrees er wel voor. Ben steeds bang om naar de wc te gaan. Bahh, niet leuk deze onzekerheid. Al verwacht ik toch elk moment dat mijn ongi doorbreekt. Maar dan vind ik het ook weer erg vreemd dat ik dinsdagavond echt super helder bloed had bij het afvegen. Dat heb ik dan weer nooit eerder gehad als ik ongi moest worden. Is bij mij altijd bruin/donkerrood. Heeft een van jullie dat misschien wel ooit meegemaakt? En heeft een van jullie het wel eens meegemaakt dat het dagen duurt  voordat de ongi echt doorbreekt? Normaal wordt ik meteen na het bruine bloed ongi namelijk. Ooh ben nu wel erg onzeker hoor meiden!

Sorry voor dit "hopje" berichtje. Ben natuurlijk ook benieuwd hoe het met jullie gaat, maar kan mijn  concentratie er  maar moeilijk bijhouden vandaag. Sorry meiden.

Fijne dag allemaal.

X hopje  

Zag dat het lijstje niet klopte, volgens mij is hij zo weer goed. Liefs Christy

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  1 oktober,  4e ronde , 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

@hopje wat vervelend zeg nou ik had dus vorige maand dat ik ineens ongi werd maar ik had dus ook puur bloed en heb ook meestal roodbruinig vooral op het begin maar nu dus ook niet maar het brak wel door bij mij helaas ik ga wel duimen voor je dat het wegblijft hoor het is echt vervelend dat je zo in onzekerheid zit..

nou ik heb vanaf vannochtend beetje menstruatiepijn heel licht maar hoop dat het weg blijft zou pas over een week moeten zijn...
wel spannend als ik mezelf zo zie op nummer 1 van de lijst die zijn RD-TJES  moet krijgen hoop dat het weg blijft hihi..

hoe gaat het met de andere meiden??

xbion

Hoi meiden,

Balen, balen en nog eens balen!! Mijn ongi heeft zojuist doorgezet! Niet gehoopt maar wel al gedacht.  Wel is mijn cyclus deze keer een week korter dus dat is dan wel weer positief. En precies 2 weken geleden had ik dus ook echt mijn eisprong. En nu dus op voor ronde 3! Hopelijk is de 3e keer scheepsrecht!

X hopje

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  1 oktober,  4e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

@hopje jeetje meis wat rot he nou kom op idd met volle moed naar ronde3 en idd 3x is scheepsrecht hoop ik bij mij ook!!!

Terug
Bovenaan