Juni 2008 stoppers!!!

Hey Bion,

Dank je voor je lieve woorden!
Heb jij al kwaaltjes? Of alleen een beetje een ongi gevoel?

Ik duim heel hard voor je!

X hopje

@hopje, balen meis. hoop dat je er niet al teveel last van hebt. 3 keer   is scheepsrecht zeggen ze toch. volhouden hoor.

@Bionda, hoop dat je ongi weg blijft. vind het ook raar om te zien dat ik alweer bijna bovenaan sta. wordt er soms zelfs zenuwachtig van. is natuurlijk niet echt goed. afwachten maar he? ga voor je duimen hoor

liefs Christy

Hallo Meiden

@hopje wat jammer zeg, altijd weer een teleurstelling. Ik heb ook gehad dat ik een week t vroeg ongi werd. En ook eerst een paar dagen een paar druppels. Jammer jammer, op naar de derde ronde!

@Hopje hopen dat het niet doorzet, ik hoop het voor je en duim voor je meid!

Zelf wordt ik aardig onzeker hier. Heb vandaag zo onwijze buikpijn dat ik het somber in zie. Ben blij dat ik morgen weer naar het ziekenhuis mag. Morgen om half drie er weer zijn. Maar eerst voor negen uur bloedprikken. Het poitieve is dat ik niet bloed dus een miskraam of een BBZ is nog steeds niet zeker. Morgen maar eens kijken of er nu wat te zien is op de echo en of mijn cyste aan mijn eileider niet groter is geworden en niet in de weg zit. Anders moet ik geopereerd worden.
We blijven poitief maar moeilijk wordt het wel.
Ben wel erg blij met jullie, zo kan ik in in ieder geval veel van mij afschrijven. Heb trouwens ook mijn baas ingelicht. Zal wel moeten moet wel erg vaakn nu naar het ziekenhuis. Gelukkig reageerde hij heel lief.

Tot morgen

xx

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Maar ook in juni 2008 gestopt met de pil dus hoop dat ik mee mag kletsen. De eerste ronde ben ik na 32 dagen ongi geworden en de afgelopen week werd ik na 26 dagen weer ongesteld. Maar een klein beetje en het duurde maar een paar dagen. Aangezien ik stiekem hoopte dat het maar een innestelingsbloeding was, heb ik zojuist toch nog een test gedaan. Helaas negatief. Op naar ronde 3. Wel een beetje teleurgesteld want bij de eerste (heb een dochtertje van 18 maanden) was het de 2e keer al raak. Mijn NOD is nu ongeveer 24 sep. Weer druk aan de slag dus. We hebben het de afgelopen maanden om de dag gedaan. Ik denk dat we het deze maand rond de vruchtbare dagen maar eens elke dag gaan doen om alle kansen te benutten. Heel veel succes allemaal en leuk dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.
Liefs Mag.

oh ja.......als jullie mij misschien ook in het schemaatje willen plaatsen...ik ben 29 jaar, verwachte NOD 24 sep, 3e ronde en 2e kindje. Bedankt!!!

Hey meiden!!

Hier ben ik even snel voor ik zo ga stappen!! Dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan, op een donderdagavond weg, hihi!
Nou, heb vanmiddag m'n scriptiebegeleidsters weer gezien en het gesprek verliep super! Ze zijn hartstikke tevreden en vinden dat ik de lat veel te hoog leg voor mezelf. Ben namelijk nogal onzeker en niet gauw tevreden. Ze stelden zelfs voor om het te publiceren als het af is in een psychologisch tijdschrift!! Wist niet wat ik hoorde en dacht eerst dat ze een grapje maakten. Maar goed, laten we eerst de scriptie zelf maar eens afmaken en dan zien we wel verder. We hebben nu als deadline eind oktober gepland. Wist stiekem al wel dat het iets uit ging lopen, dus kwam niet echt als een verrassing. Maar die vier weken uitloop daar kan ik wel mee leven, ook als blijkt dat ik in de eerste ronde (eind september) al zwanger blijk te zijn. Dat is dan maar zo. Het einde is in zicht, joepie!!!! Wordt de aankomende weken wel flink aanpezen, maar komt goed.

@Bion, wat vervelend die migraine zeg! Maar jij loopt dus bij een neuroloog ervoor? Mijn ha is niet zo makkelijk in doorverwijzen. Hoe ben jij daar terecht gekomen als ik vragen mag? Maar goed, heb nu iig pilletjes die helpen. Is die neusspray fijn? En slaat het snel aan? Ik krijg na een kwartier eerst flinke bijwerkingen van die pillen. Krijg dan heeeeeel erg pijn in m'n nek en kaken,  alsof het helemaal stijf staat. Dat trekt na tien minuten weg en dan trekt de hoofdpijn binnen een uur ook weg gelukkig. Ik hoop dat mocht ik zwanger raken, ik er geen  last meer van heb zoals je zo vaak hoort.

@Jannie, jij dus helaas wel koppijn... Nog even geduld en dan je echo, leuk!!! Wil je proberen hier een keer een fotootje van je echo te plaatsen? Of vind je dat te persoonlijk? Ik denk ik vraag het maar gewoon, haha. Zag het laatst binnen een ander topic namelijk.  

@Chris, wat grappig dat je over ons gedroomd hebt! Wie weet komt het ooit nog uit, haha!  

@Hopje, wat lees ik nu, balen!!! En zo vroeg ook. Je hebt nu wel een mooie korte cyclus gehad, maar toch.. Ik baal met je mee meis. Op naar ronde 3!  Hoe heb je nu je NOD berekend? Het gemiddelde genomen?

@Rianne, morgen gelukkig meer duidelijkheid. Reageerde je baas wel een beetje leuk voor je? Of zat hij alleen maar aan het werk te denken zoals veel bazen doen als een werknemer aangeeft zwanger te zijn. Probeer een beetje moed te houden meis, er is nog niets bekeken!! Ik denk aan je...

@Mex, welkom hier! Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan zeg! Kom maar lekker met ons meekletsen, wij zijn heel gezellig, hihi!! Ik zal je even in het lijstje zetten. Ik zie dat we op dezelfde dag onze NOD's hebben, gezellig!!! (Zag dat de mijne nog op 22 september stond, maar moet de 24e zijn).

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  1 oktober,  4e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hello,

Rianne: buikpijn? Wat vervelend.... Echt buikpijn of lijkt het op ongesteldheidspijn? Ik duim echt voor je meid dat je morgen goed nieuws krijgt. Het zou toch wel heel sneu zijn als er iets anders aan de hand is! Laat ons morgen even weten hoe en wat, maar dat doe je vast wel. Sterkte!

Meg: welkom hier! Ken me indenken dat je er dan toch n beetje op rekent dat het weer binnen 2 rondes raak is. Ik ben in maart gestopt met de pil en was meteen zwanger. helaas kreeg ik een miskraam in juni maar toch ging ik er stiekem van uit dat ik weer meteen zwanger zou zijn. Gelukkig was dat ook zo, maar weet nu al dat als we voor nummer 2 gaan klussen, ike r stiekem weer op reken! Maar succes meid, gelukkig is je cyclus niet al te lang!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan