Juni 2008 stoppers!!!

Hey MissX, leuk dat je mij ook in het lijstje hebt gezet. Ik heb alleen misgerekend want mijn NOD moet ongeveer 27 sep zijn. Maar ja, maakt niet uit.....het is toch maar een schatting met zo'n onregelmatige cyclus.

MissX: wat leuk zeg van het evt publiceren van je scriptie! Dat is nog eens een compliment! geeft je wel een energy-boost neem ik aan? ;-)
Mn hoofdpijn  is wel weg maar t sluimert zo af en toe wel n beetje. Ik ga zo lekker slapen, nog 1 dag werken en dan weekend. En dan is het weer zo maandag en dan ben ik al 11 weken zwanger, jeujjj!

Wb echo plaatsen: kan alleen als de echo ergens al online staat. En dat heb ik nog eventjes niet. We hebben wel een site maar daar staat nog niks van onze zwangerschap op, maar dat duurt nog wel een tijd. Je kan de echo namelijk niet zomaar knippen / plakken.

Of weet iemand anders een andere optie?

Anders doe ik het graag hoor, ben nu al zo trots als een pauw op ons kleintje!

Kreeg vandaag een verzilverd echo-lijstje van mn moeder, leuk! Krijg elke keer een kadootje van haar, ze heeft er nog n heleboel liggen evrtelde ze. Haha! Die gaat helemaal los nu!

Meiden ik ga even verder, tot snel maar weer.

MissX: fijne stapavond! Ik zou zeggen: giet jezelf even lekker vol, wie weet mag t over n tijdje heeeeeel lang niet meer! ;-)

Groetjes Jannie

@missx ja de neusspray is we heel fijn is je hoofpijn in 15a 20min weg wel heb je dat het later na 10min een beetje in je keel loopt maar dat is ff slikken en weer weg maar daarna voel ik me weer een stuk beter..
ik ben doorgestuurd naar de neuroloog omdat me moeder het niet vertrouwde want mijn opa en zijn moeder zijn overleden door een hersenbloeding en het is wel niet erfelijk zeggen ze ze wilde wel wat meer zekerheid en mijn arts is daar helemaal niet moeilijk in in welke doorverwijzing dan ook maar heb een ecg scan gehad geloof dat dat zo heeft met allemaal draadjes op me hoofd gingen ze me hersenen testen en een mri-scan maar er was niks te zien en al me bloedvaten waren mooi maar waar het dus vandaan komt weten ze niet en denken ze dus dat het een hormoon kwestie is nu loop ik niet meer bij de neuroloog maar mocht ik iets hebben kan ik direct afspraak maken met de neuroloog ik heb ook verschillende medicijnen gehad maxalt zuigtabletten en nog wat andere dingen maar immigran helpt bij mij het beste..
ik heb ook medicijnen gehad voor elke dag maar dat waren eigenlijk harttabletten maar het voorkwam migraine aanvallen maar doordat het harttabletten waren zorgde ze ervoor dat je hart constant 80to100slagen klopte geloof ik maar als ik dan ging sporten dan werd ik niet goed bleek dus door die pillen te zijn want die willen je hart op 1 ritme houden maar door me inspanning wilde mijn hart sneller dus daar ben ik mee gestopt afgebouwt maar ze werkte wel goed maar vond het maar niks het idee dat het harttabletten waren..

maar goed genoeg gekletst haha geniet van je stap avond..

iedereen fijne avond
xbion

Goedemorgen meiden,

Ik ben er al weer overheen hoor. Ik ga gewoon weer vol goede moed naar de volgende ronde!

@Rianne: heel veel succes vandaag! Ik denk aan je en duim voor je! Laat je snel iets van je horen?

@MissX: je zult nu nog wel je roes aan het uitslapen zijn. Was het gezellig gisteravond? Wat goed van je scriptie! Dat wordt  met vlag en wimpel  afstuderen in oktober! Even terugkomend op je vraag. Ik heb voor mijn nieuwe NOD gewoon de 31 dagen van deze laatste cyclus aangehouden. Heb het idee dat die van 38 dagen kwam doordat ik pas net gestopt was met de pil. Voordat ik begon met de pil had ik altijd een cyclus van 28 dagen vandaar. Hoop nu zelfs dat mijn cyclus deze ronde weer korter zal zijn. Maar ik ben er nu wel van overtuigd dat ik mijn eisprong voel, dus dan kan ik mijn NOD altijd nog aanpassen. Jouw eisprong schiet al weer op! Druk aan het klussen nu?

@Mag: welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen! Druk aan de klus?

@Jannie: fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Ben je nu al meer gerustgesteld? Of wil je eerst de 12 weken echo afwachten om helemaal relaxed te kunnen zijn? Heb je zelf ook al wat leuke spulletjes gekocht? En krijg je al een buikje? Jij werkt ook full time hè, hoe ga je dat straks doen?

Fijne dag allemaal!

X hopje

hey

Hopje wat kut zeg!
Maar aan de andere kant wel fijn dat het niet zo lang als de vorige ronde duurde!
Op naar de volgende ronde toch?

Liss wat shit zeg! Helemaal nu in je vakantie. Je hebt idd wel gelijk dat je je vakantie er niet door laat verpesten. Hoe is het daar anders? Lekker aan het genieten?

Hey Mex welkom hier! Leuk dat je met ons gaat mee kletsen. Zag dat je al in het lijstje was geplaatst. Dus jij hebt al een kleine, leuk zeg weer iemand met ervaring hier.
Pas maar op we vragen je de oren van het hoofd. haha

Jannie, spannend zeg en nog even dan mag je het iedereen vertellen!!
Knap dat je het zo lang voor je kunt houden.

Ik ga der weer vandoor. Ons straatje is klaar dan dus gaan planten!

Liefs

hey meiden,

was ik weer even.

@mex welkom hier. leuk dat je meekletst. hier kun je alles lekker van je af schrijven. zal wel even duren voordat je alle namen weet, maar dat went vanzelf.

@ Ryanna, succes vandaag meis, ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt. laat je nog iets van je horen vandaag? rustig aan he

verder hier geen nieuws te melden. heb alleen al 2 dagen een ongi gevoel. zou eigenlijk niet kunnen want dat is 1,5 week te vroeg. mijn vorige 2 cyclussen waren precies 28 dagen dus dan zou dit wel heel raar zijn als ik nu al ongi ga worden. hoop dat het wegblijft.

fijne dag allemaal. kom vanmiddag of vanavond weer even spieken hier.

liefs Christy

Rianne succes vandaag!!
Spannende dag, maar hopelijk krijg je nu wel meer zekerheid.

Liefs

Terug
Bovenaan