Juni 2008 stoppers!!!

Hi ladies,

Hopje: mijn buikje begint te komen, zooo bijzonder! Ik denk dat sommigen het wel zien maar ach. Ik snoep ook meer dan voorheen dus mss denken ze dat het daardoor komt. Vooral 's avonds heb ik een buikje. Al mn broeken zitten vreselijk en liefste dus jurkjes en leggings! Ik heb al wel een paar dingetjes gekocht zoals een mooi pakje, speentje en sokjes maar het valt best mee. Mn moeder is meer van het kopen!!

Ik wil 3 dagen gaan werken. 2 dagen gaat ons beebje dan naar een kdv en 1 dag past mijn moeder op. Mn man neemt het dan een dag in de maand van haar over, handig voor als ze op vakantie willen en hij vindt het zelf ook geweldig, een papa dag.

Chris: zou idd veel te vroeg zijn voor een ongi! mss is het wel een teken! Ik had vanaf 10 dagen na mn eisprong van die zeurderige pijn in mn buik / baarmoeder, heb ik nu trouwens nog bijna elke dag. maar toen werden die kwaaltjes snel uitgebreid met gevoelige en jeukende borsten / tepels, moodswings, sterker ruiken en het "zwangere gevoel".

MissX: lekker brakjes vandaag? Leuke avond gehad?

Rianne: nogmaals succes meid!

Groetjes Jannie

Hoi meiden

Lekker bijna weekend! Nog even thuis wat verslagen en administratief werk doen, dus kan ik eerst wel even bijlezen en mee kletsen. Ik zit nu in de week van m'n eisprong, maar heb nog niks gevoeld.

@Rianne: Wat een verhaal! Wel fijn dat ze je gelijk gaan onderzoeken. Ik duim voor je dat je goed nieuws zal krijgen!

@Luxx: Wat jammer dat de RD'tjes gekomen zijn. Vol goede moed naar de volgende ronde maar weer!

@MissX: Wat leuk dat je misschien al een plek hebt om aan de slag te gaan! Wat voor praktijk is het? Ben je trouwens al lid van Volkskrantbanen? Is gratis en krijg je elke week in de brievenbus.
Laat je het weten in welk blad je staat, als het gepubliceerd wordt?
Zou wel bijzonder zijn een tweeling! Leuk dat je vader zo enthousiast is. Mijn ouders weten wel van onze plannen en vinden het ook allebei erg leuk. Van m'n moeder wist ik dat wel, maar van m'n vader kreeg ik laatst een mailtje met allemaal uitroeptekens omdat hij het zo leuk zou vinden.
Ik ben gestopt met wijn drinken vanaf het moment dat we voor het echie gaan. Heb nog wel een keer tijdens m'n ongi  wijn gedronken. Je moet doen waar je je goed bijvoelt. Aangezien ik nog geen regelmatige cyclus heb, wil ik geen risico nemen.
Je schuift nu wel weer steeds een plaatsje op he in het lijstje! Leuk om ook mee te doen he?!

@Salsadanser: Succes met de voorbereidingen voor je verhuizing. Ga je ver weg verhuizen van je oude woonplaats?

@Liss: Balen zeg! Maar inderdaad gewoon lekker vakantie vieren en op naar de volgende ronde!

@Christy: Zou leuk zijn he, een ontmoeting met allemaal dikke buiken! Wie weet.... Ik ben er ook erg mee bezig hoor, al leidt werk wel af.

@Hopje: Balen zeg! Maar gelukkig is je cyclus wel korter en kan je snel beginnen aan de volgende ronde. Duimen dat de derde ronde voor ons geluk brengt!

@Jannie: Je hebt het al goed geregeld met je werk en opvang! Hoe lang is de wachttijd op het kdv? Mijn ouders wonen helaas te ver weg om op te kunnen passen. Daarom wil ik als het zover is waarschijnlijk 2 dagen werken en als het mogelijk is nog 1 dag thuis erbij.
Leuk hoor spulletjes kopen en krijgen!

Liefs Puk

Puk: we hadden dit tijdens de vorige zwangerschap al doorgesproken met mn moeder. 3 dagen werken: is nog even de vraag hoor, kijken of mn baas het ok vindt maar denk t wel. Werk bij n groot bedrijf (1400 mw). Maar vindt 4 teveel en 2 te weinig. En ik kan thuis altijd beetje bijbeunen met mn salon. Erg benieuwd hoe dat gaat als ik hoogzwanger ben of net bevallen.
Wachtlijst kdv weet ik niet, maar ze adviseerden ons om ons zsm aan te melden dus heb het formulier al ingestuurd. Ben benieuwd!

Maar tis idd allemaal wel leuk en spannend!

Poweej ik val bijna in slaaaaaap.... Ik werk tot 16.30uur, ben dan 40 minuten later thuis en vrees dat ik meteen ga slapen. kan geen boe of bah meer zeggen... Balen.... Vanavond feestje dus vooraf even slapen en op tijd t bedje weer in.

Groetjes!

Goedemorgen!!! Oh nee, haha, voor jullie is de dag natuurlijk alweer bijna voorbij! Ik daarentegen kwam pas 12 uur m'n bed uit rollen, hihi! Bleef bij die vriendin slapen. Zij woont wat dichterbij, scheelt mij 30 euro voor een taxi. Het was echt hartstikke gezellig! Lekker wijntjes gedronken en gedanst. Even alle drukte rondom het afstuderen van me af gegooid. Pff, wel een kort nachtje. Lag om 5 uur er pas in, en die vriendin woont boven een supermarkt, dus om 8 uur al wakker van de glasbakken en de winkelwagentjes, haha! Ach ja, nu ben ik nog jong en kan ik het hebben . Ik ga nu zo eens in de twee maanden een keer stappen. Soms twee keer wat sneller achter elkaar en soms zo weer een paar maanden niet. M'n vriend vindt het gelukkig erg leuk dat ik dat doe, hij heeft er zelf niet zo de behoefte aan, is meer een 'barhanger'. We hebben afgesproken dat ik dit in de toekomst wel blijf doen, zo eens in de paar maanden. Maar dan wordt het geen ochtendwerk meer en slaap ik wel lekker in m'n eigen bedje. Vraag me ook af of ik er dan nog echt de behoefte aan heb...

@Mag, ik heb het lijstje al even aangepast. Is idd altijd erg lastig te berekenen he, met een onregelmatige cyclus! Mag ik vragen hoe jij dat doet met jullie kindje? Werk je en zo ja hoeveel? Heb ben je lekker thuis bij je kleine? En hoe heb jij jouw eerste zwangerschap ervaren?? Ik = nieuwsgierig, haha!!

@Jannie, dat van die echo... Heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat zou moeten doen hoor? Misschien met je camera een foto van de echofoto maken en die op je comuter zetten onder mijn afbeeldingen. Vervolgens kopieren en plakken?? Weet niet of dat kan hoor en of het er duidelijker op wordt... Wat lief dat he moeder met die cadeautjes aan komt zetten. Echt al een omaatje, hihi! En wat super dat je al een buikje krijgt! Ik denk dat ik heel trots zou rondparaderen, hahaha! Ook van die leuke banden wanneer dat kan. Heb er nu al zin in!

@Bion, wel fijn dat ze toen iig niets ernstigs hebben gevonden! Hoop ook voor jou dat het met een zwangerschap wegtrekt en dan nooit meer terugkomt!

@Rianne, weet je al meer? Ik denk de hele tijd aan je meis. Hoop zo dat je straks met goed bericht komt!

@Hopje, fijn fat je er zo positief tegenover staat! Ik verwacht dinsdag m'n eisprong. Dat zou toch betekenen dat ik vandaag of morgen al een klein beetje vruchtbaar ben of niet? Denk dat het 'klussen' dan wel heel speciaal zal zijn. Het idee dat het dan echt ergens om gaat... Krijg al de kriebels in m'n buik als ik eraan denk, zo spannend!! Zal zo nog eens m'n vruchtbare dagen berekenen via babybrabbel.

@Janien, fijn dat het klaar is nu! Leuk is dat he, shoppen voor nieuwe plantjes! Of hadden jullie alles al? Is het helemaal naar je zin geworden? En is je vent het er ook mee eens?

@Chris, meis, ik hoop dat je gevoel je voor de gek houdt! Het zou idd raar zijn als je nu al ongi zou worden. Dus wie weet zijn het krampen van een innesteling! We blijven positief he!

Nou, ik ga vandaag eens een dagje helemaal niets doen. Zo even GTST terug kijken, even stofzuigen en misschien snel een dweil. Straks even koken en vanavond lekker de bank op. Denk ook dat ik er vroeg in duik, want ben nu echt moe aan het worden. Een 'after-stap-dip' laten we maar zeggen...

Liefs, ikke

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mag, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  1 oktober,  4e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hoi Puk!

Het gaat om een orthopedagogenpraktijk voor kinderen en jongeren met leer-, gedrags- en/of ontwikkelingsproblemen. Precies wat ik zoek dus! Het is wel een kleinschalige praktijk met waarschijnlijk geen mogelijkheden voor heel uitgebreid diagnostiek, maar goed. Alle ervaring is mooi meegenomen. Goed idee van je trouwens over die krant! En tuurlijk laat ik het jullie weten als en waar het gepubliceerd wordt! Maar niets is nog zeker hoor! Vond het iig al heel erg leuk dat ze het voorstelden. Wat fijn dat je ouders zo leuk reageerden! En w.b. alcohol heb je helemaal goed. Het is dat ik nu voor m'n vruchtbare periode zat, maar ik zou geen alcohol nemen als het zou kunnen dat ik zwanger zou zijn. Denk niet dat het veel mensen op zal vallen, drink toch niet altijd. Heb er vaak ook geen zin in, of ik BOB dan.
Ben benieuwd of je je ei gaat voelen! Succes met klussen meis, maar dat komt vast wel goed.

Liefs, ikke

Hey MissX: leuk joh van t stappen! Gropot gelijk, leuk toch! Krijg je vaak veel energie van en nu kan je er weer even tegenaan. Of nou, vanaf morgen dan.... ;-)

Dinsdag je eisprong?  Misschien kun je nu al beginnen met het checken van je (cervix)slijm. Kijk eens voor een hele duidelijke uitleg op www.zozwanger.nl en dan bij cervixslijm. Tis even zoeken hoor. Komt erop neer dat je elke ochtend na het douchen met 2 vingers bij jezelf naar binnen gaat en slijm vana je baarmoeder mond afhaalt. (op de site staat het netter hoor ;-)) Als het slijm rekbaar is, dan betekent het dat je ei onderweg is! Heb je meestal maar 1-2-3 dagen namelijk!
Ik heb het ook gedaan (achteraf bleek dat mn ei / bevruchting al geweest was) en soms dacht ik: "heey mn ei komt eraan!" maar dan bleken het 'klusresten' te zijn van de avond van te voren...
Wb het klussen: zou sowieso maandagavond klussen en evt zondagochtend en vanavond? Succes meid! ;-)

groetjes!

@Jannie: Ben je al op het kdv wezen kijken? Of hoe werkt zoiets? Lijkt me wel prettig dat je er een goed gevoel bij hebt. Veel plezier op je feestje! Hopelijk kan je nog een beetje uitrusten voordat het begint.

@MissX: Lijkt me een erg leuke baan. Ik heb zelf ook bij zo'n praktijk gewerkt. Ik ben er gestopt, omdat het reizen erg veel tijd kostte en er geen mogelijkheid was voor een vast contract. Vaak werk je op 0 urenbasis.
Ik ga helemaal niet meer vaak stappen. Afgelopen weekend ben ik naar een strandfeest geweest. Was super leuk, zeker met dat mooie weer. Heb met m'n vriendin afgesproken dat we echt weer vaker moeten gaan stappen. Ik ben niet zo'n alcoholdrinker, dus valt niet drinken niet echt op. Mijn vriendin was de BOB. Gezellig samen aan 'f fris. Had maar gezegd dat ik geen zin had om de volgende dag brak te zijn.
Jij ook veel klusplezier! We houden het ritme nog goed vol, al gaat het wel ten kosten van m'n nachtrust...haha.

X Puk

Hoi meiden,

Ik zit nu nog op mijn werk, maar ga er zo vandoor.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en spreek jullie maandag weer!

X hopje

PS: MissX, heel veel klusplezier!

Terug
Bovenaan