Juni 2008 stoppers!!!

Puk: we konden 3 keuzes opgeven en we worden binnen nu en 4 weken gebeld voor n intake. We willen dan bij alledrie gaan kijken en dan eentje kiezen. Moeilijk hoor maar volgens mij komt dat wel goed. Hebben voor de zekerheid (tip van een vriendin) ons kindje opgegeven voor 4 dagen per week, dan heb je meer kans qua dagen blijkbaar, ook al kies je er uiteindelijk maar 2.

groetjes!

hey meiden,

ik zie dat jullie het regelmatig over een kinderdagverblijf hebben......

ik wilde hier eerst niet zoveel over mezelf vertellen, bang voor bekenden maar ach wat maakt het ook uit. hoef me niet te schamen voor onze kinderwens toch???

dus bij deze, ik werk op een KDV dus als jullie vragen hebben.....

liefs Christy

Hallo Allemaal,
Ben weer wakker geworden met een blaasontsteking Vanmiddag naar de huisarts geweest voor de tigste keer en alle maatregelen weer eens doorgenomen maar die kan ik zo langzamerhand dromen. Weer een kuur gekregen. Als het nu weer komt moet ik naar de euroloog voor onderzoek. Maar goed ben er weer redelijk ziek van dus ik houd het kort.

@ Rianne31      Ben erg benieuwd hoe het is gegaan in het ziekenhuis…Ik hoop toch op het beste voor je!
Laat je snel iets van je horen.

@jannie79      Hey Jannie bedankt voor de tip. Ik had al eens eerder op een vruchtbaarheidskalend uitgerekend wanneer ik dan vruchtbaar ben en daar kwam meer week drie dan twee uit zoals die op www.mamaenzo wel aangeeft.   Het zijn trouwens erg leuke sites om wat rond te neuzen.

@ Missx   Wat een enorm compliment dat ze het in een tijdschrift willen plaatsen. Die heb je maar weer binnen!

@hopje Wel heel erg jammer dat de Rdtjes er weer zijn. Echt altijd weer balen!

@Mex      Hoi Welkom! Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang. Maar het is heerlijk van je afschrijven en de verhalen van je medestanders lezen. Zo sta je er toch een beetje minder alleen voor.

@Puk Ik ga zo’n 80 km verder wonen…snik…dat ga ik wel even moeilijk vinden, mar m’n vriend komt er vandaan dus vandaar. Jij heel veel succes met klussen deze week! Zet hem op. Ik duim voor je.

@Christy      Het lijkt mij ook echt super om bij elkaar te komen als iedereen zwanger is. Maar dan moet iedereen vanaf nu verplicht zwanger worden vind ik.
( hihi)

P.s. Ik dacht gister mijn ei sprong te voelen. Eerst rechts steken een half uur en daarna link in de buurt van m’n eierstokken. Maar ik was maandag voor het laatst ongi. Kan je dan donderdag al wel een ei sprong hebben?
Of zouden het misschien m’n darmen zijn geweest? Volgens de vruchtbaarheidskalender is het een week later….
Wie weet er raad?

@Salsadanser, het lijkt me sterk dat je zo kort op je ongi een ei sprong hebt. ik ben geen deskundige hoor maar volgens mij is je ei meestal rond de tweede week na je ongi. of je moet deze maand een hele korte cyclus hebben, maar dat lijkt me ook sterk.
denk echt dat het iets anders is geweest, maar ook ik kan het natuurlijk gewoon mis hebben.

balen dat je weer een kuur hebt gekregen, kan je door die kuur wel eventueel zwanger worden? of is dat beter van niet?

in ieder geval sterkte ermee. hoop echt dat je die klachten snel kwijt bent.

liefs Christy

Hallo Meiden

Ik heb geen goed nieuws.
Vandaag naar de gyn. geweest. Die gaf al aan dat mijn HCG flink aan het dalen is. Flink terleurgesteld dus en met in het achterhoofd mijn aankomende miskraam naar huis gegaan. En thuis aangekomen beon het bloeden al. Ook wel een flinke bloeding. Bah!
Vanavond nog een bruiloft en morgen kraamschudden! BAh!

xx

Rianne, oh meis wat erg!! Weet gewoon niet goed wat ik moet schrijven... Ik had er best goede hoop over. Wat is dit ronduit kl#te zeg!! Ik leef met jullie mee. Neem goed te tijd om dit samen te verwerken meis. Wij zullen er hier voor je zijn. Maar kan het me ook heel goed voorstellen als je hier even geen behoefte aan hebt... En wat betreft die bruiloft en dat kraamschudden: denk vooral aan jezelf en aan wat jij aankunt! Dat is nu even het belangrijkste. Heel veel sterkte...

Liefs, ikke

@Rianne: Wat vervelend voor jullie zeg. Je hebt nu wel duidelijkheid, maar dit had je natuurlijk liever niet willen horen en beleven. Heel veel sterkte!

@Jannie: Lijkt me wel fijn om te kunnen kiezen. Ik neem aan dat alledrie de kdvs bij 1 organisatie zijn   aangesloten, zodat je kunt kiezen.

@Christy: Gaat je toekomstige kindje straks naar het kdv waar jij werkt? Weet je in iedereen geval dat het in goede handen is. Ik heb zelf bij de BSO gewerkt op verschillende locaties als invalkracht. Ik merkte wel veel verschil in kwaliteit.

@Salsadanser: Beterschap! Woon je nu in de plaats waar je zelf vandaan komt? Waarschijnlijk ken je in je nieuwe woonplaats al wel mensen via je vriend. Dat is wel fijn lijkt mij. En straks misschien op een of ander zwangerschapsclubje! Ontmoet je vast ook mensen.

Goed weekend iedereen!

Liefs,  Puk  

@Rianne       Ik vind het echt heel erg voor je en sluit me geheel aan bij missX, zorg goed voor jezelf en wij zullen ervoor je zijn mocht je dat nodig hebben.
Even een knuffel voor jou

Terug
Bovenaan