Juni 2008 stoppers!!!

Ik ben echt een computer nurd en heb dus geen idee hoe er een kopje koffie achter m'n laatste zin is gekomen!!!....Sorry daarvoor

O ja voor puk1980       Dat is trouwens wel een heel goed idee van je! Daar had ik nog net zo over na gedacht. Wie weet als ik zwanger wordt, dan ga ik dat zeker doen
Er wonen verder idd gelukkig ook vrienden van mijn vriend in die stad! Maar ga mijn eigen stad ook zeker missen. En dan m.n. m'n zusje en haar kindertjes want die groeien zo hard dat ik ze elke week zeker één keer moet zien om alles bij te houden.  

Hey meiden,

Rianne: wat een vreselijke teleurstelling zeg.. Jeetje, weet even niet wat ik moet zeggen. Wat een domper op het beetje feestvreugde dat je had.... Ok, gelukkig geen bbz maar dit is wel balen zeg. Sterkte meid! Enneh... die bruiloft en kraamschudden: daar hoef jij niet heen hoor als je daar geen zin in hebt. Ziek = ziek!
Hou je taai, neem even de tijd want je lijf zal wel even in de war zijn, al was het nog zo pril!

Puk: alle kdv's bij ons in de stad zitten bij 1 organisatie dus is idd handig; kunnen we kiezen als in alledrie plaats is.

Ik ben thuis, we gaan niet naar het feest van mn broer vanavond. Ben moe, brak, beroerd, blehk. Even krachten sparen en op tijd t mandje in!

Groetjes Jannie

Hallo allemaal, hartstikke bedankt voor alle reacties. Ik voel me helemaal welkom. Leuk!!!!!!! Ik volg jullie verhalen op de voet maar het zal idd even duren voordat ik jullie namen ken.

@ Rianne. Wat ontzettend vervelend voor je!!!!!!!!!!!!!!!! Het lijkt me echt vreselijk om mee te maken.

@ MissX. Ik werk parttime als stewardess. Heb ongeveer 1 a 2 reisjes per maand dus ben meestal thuis. Tot nu toe vangen mijn moeder en zussen mijn dochtertje op als ik weg ben maar ik weet niet of dat nog wel kan met een tweede erbij. Maar ja, eerst maar eens zwanger worden. Mijn vorige zwangerschap was trouwens geweldig. Ik zat vol met happy-hormonen. Heb erg last van mijn rug gehad maar ik zat op een enorme roze wolk dus ik kon alles aan. Ik heb er zo van genoten. Ik verlang dan ook enorm naar een tweede zwangerschap. Hoop heel snel want ik vind 2 jaar verschil erg mooi. Helaas valt het niet te plannen.

Ik heb nu op het forum al een paar keer gelezen over negatieve uitslagen door te vroeg testen die later toch zwanger bleken. Nu ga ik toch weer twijfelen want mijn laatste ongi was veel vroeger dan normaal en veel minder en korter. De test die ik heb gedaan was negatief maar misschien wel te vroeg gedaan. Ik heb geen zin in weer een teleurstelling met een negatieve test dus heb besloten tot volgende NOD te wachten. Tenzij ik giga zwangerschapskwalen krijg natuurlijk.           LIEFS!!!!!!

oh ja, nog even een praktische vraag  aan de meiden met onregelmatige cyclus, zoals ik.
Hoe doen jullie dat met klussen aangezien je niet zeker weet wanneer je eisprong is? Wij hebben het de afgelopen 2 maanden om de dag gedaan. Maar nu we ronde 3 in gaan, willen we het elke dag (pfffff)  gaan doen om alle kansen te benutten. Ik heb gelezen dat dit de kans op bevruchting verhoogt maar ergens anders lees ik dan weer dat het kwaliteit van het zaad achteruit gaat. Wat weten jullie hiervan?????? Alvast bedankt voor de tips!!!!

@Ryanna, wat erg meis. hoop dat je het een beetje kunt verwerken. dat je het uiteindelijk een plaatsje kunt geven.
probeer er ook de positieve dingen uit te halen, je weet in ieder geval dat je zwanger kunt raken en je lichaam heeft het waarschijnlijk niet zomaar afgstoten. waarschijnlijk wil je dit allemaal helemaal niet horen, maar hoop dat het de tijd geeft. we denken aan je.

@Puk, ik moet zeggen dat ik nog niet weet of straks ons eventuele kindje mee gaat naar mijn werk. bij mij op de groep mag het zowieso niet. is denk ik ook maar beter. verder heeft het z'n voor- en nadelen. eerst maar eens zwanger worden..........

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Goedemorgen allemaal!

Even een vroeg en snel berichtje van mij.... ik moet zo de hele dag aan het werk. Vandaag eem jubileumdag, dus allemaal bijzondere activiteiten en bbq en feestavond. Erg leuk, maar wel druk. En gisteravond was er een receptie en was het ook niet vroeg, dus zondag lekker uitslapen(hoop ik, ben ik nooit zo goed in).

@rianne: he naamgenootje...... wat vervelend! Ik weet hoe je je voelt. Bah, bah en nog een bah. Doe het lekker rustig aan, jij voelt jezelf het beste. Sterkte meis.

@jannie: heej... ik denk niet dat mijn ovulatietesten nog worden beinvloed door het hcg hoor. Ik heb een tijdje terug een zwangerschapstest gedaan(om te kijken naar het hcg)  en die was negatief. Dus ik neem aan dat dat allemaal weg is. Maar we klussen idd regelmatig, dus we zien het wel. Al bijna voor de echo.. spannend!

@mex: hoi, welkom! Ik heb de 1e maand zo'n beetje iedere dag geklust.... we waren op vakantie en allemaal extra spannend enzo, dus dat wilde wel. Bij mij was het toen ook raak, alleen uitgedraaid op een mk.... Maar wat je allemaal leest enzo schijnt idd dat het voor de kwaliteit van het zaad beter is om het om de dag te doen....
Ik heb wel ergens gelezen ook dat het niet uit maakt, maar dat was maar 1 verhaal, terwijl je veel vaker leest dat het om de dag beter is.

@salsadanser: balen van je blaasontsteking... schiet niet op zo.sterkte ermee.

Nou, ik ga zo lekker douchen en dan aan de slag.....

Fijne dag vandaag!

Liefs xxx
mij

goede morgen dames

ik ben er even snel gister geen tijd gehad om te kijken zou van 11tot2100uur moeten werken maar werd me bed uit gebeld om kwart voor 9of ik al kon komen dus hectische dag geweest en druk ook nog dus vandaar dat ik er niet was..
ik heb even alles een beetje snel doorgelezen maar vanmiddag ga ik er even op me gemak voor zitten..

@rianne wat balen meis jeetje he echt heel erg voor je gelukkig geen bbz maar toch is dit ook heeeeel erg probeer het een plekje te geven meis..

tot vanmiddag
xbion

Terug
Bovenaan