Goedemorgen allemaal!
Even een vroeg en snel berichtje van mij.... ik moet zo de hele dag aan het werk. Vandaag eem jubileumdag, dus allemaal bijzondere activiteiten en bbq en feestavond. Erg leuk, maar wel druk. En gisteravond was er een receptie en was het ook niet vroeg, dus zondag lekker uitslapen(hoop ik, ben ik nooit zo goed in).
@rianne: he naamgenootje...... wat vervelend! Ik weet hoe je je voelt. Bah, bah en nog een bah. Doe het lekker rustig aan, jij voelt jezelf het beste. Sterkte meis.
@jannie: heej... ik denk niet dat mijn ovulatietesten nog worden beinvloed door het hcg hoor. Ik heb een tijdje terug een zwangerschapstest gedaan(om te kijken naar het hcg) en die was negatief. Dus ik neem aan dat dat allemaal weg is. Maar we klussen idd regelmatig, dus we zien het wel. Al bijna voor de echo.. spannend!
@mex: hoi, welkom! Ik heb de 1e maand zo'n beetje iedere dag geklust.... we waren op vakantie en allemaal extra spannend enzo, dus dat wilde wel. Bij mij was het toen ook raak, alleen uitgedraaid op een mk.... Maar wat je allemaal leest enzo schijnt idd dat het voor de kwaliteit van het zaad beter is om het om de dag te doen....
Ik heb wel ergens gelezen ook dat het niet uit maakt, maar dat was maar 1 verhaal, terwijl je veel vaker leest dat het om de dag beter is.
@salsadanser: balen van je blaasontsteking... schiet niet op zo.sterkte ermee.
Nou, ik ga zo lekker douchen en dan aan de slag.....
Fijne dag vandaag!
Liefs xxx
mij