Juni 2008 stoppers!!!

Goedemiddag

Hey Rianne. Ik weet niet of het de pijn een beetje kan verzachten, maar hier van mij voor jou een dikke knuffel!
Doe het gewoon even lekker rustig aan en neem de tijd ervoor.
Doe geen dingen waar je geen zin in hebt!
Sterkte!

Jannie: Las net je stukje van "klusresten" haha ik heb echt even dubbel gelegen, weet precies wat je bedoelt. Ben alleen nooit zo blij met die resten. Haha

Miss lekker zeg even stappen heb ik ook te lang niet gedaan. Geloof dat ik meer een huismus aan het worden ben... Haha

Salsadanser wat een ellende zeg! Dat je nog frisse moed houdt. Knap!
Ik denk alleen niet dat je je eisprong al hebt gehad. Dat is meestal 2 week na je ongi.

Hier alles goed, nog 10 dagen te gaan en dan weten we of we zwanger zijn of dat we op moeten naar ronde 4.. Hoop het niet kan namelijk slecht tegen w88 w88...
Maar ja op alle mooie dingen in het leven moet je helaas wel w88..

liefs

Hoi dames,

@ Rianne, jeetje meid wat erg voor je!! Daar word ik ook inderdaad een beetje stil van... maar ben het wel met de andere dames eens dat je nu gewoon jezelf even voorop mag/moet zetten.... is   niet niks dit.... heel veel sterkte!!!

@ Liss, hoewel je nog niet terug bent maar ik ben alvast wel benieuwd naar het resultaat zeg maar van je ovulatietesten, klopt dit nou achteraf gezien?? Ik zit er aan te denken om ze ook maar te bestellen... baat het niet schaad het niet zoiets.... maar voor deze ronde lukt dat toch al niet meer.

Mijn ongi zit er inmiddels ook allang weer op, weer heel kort, maar drie dagen, net als de vorige maand. Ik heb trouwens mijn NOD aangepast in het lijstje, aangezien deze elke keer toch gelijk met die van Liss lijkt te komen hou ik maar even dezelfde dag aan !!

Zo maar eens beginnen met koken, vanavond nog een feestje.
Hoop trouwens dat ik alle verhalen kan blijven volgen, aangezien ons internet flinke kuren heeft!! ik moet nu via een hele omweg internet opstarten, als het al wil opstarten... beetje balen, want vind het toch wel erg leuk om alles te volgen hier!!

fijn weekend allemaal!!

Liefs Luxx

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hoi meiden

Vandaag lekker geshopt met m'n mannetje!

@Mex: Volgens mij kan je beter om de dag klussen vanwege de kwaliteit van het zaad. Wij zijn begonnen de eerste ronde met elke dag en merkten toen ook dat er minder zaad kwam en het was ook moeilijker om vol te houden. Om de dag vind ik goed bevallen. Mijn cyclus is niet regelmatig dus klussen wij de hele periode tussen 2 ongies door.

@Janien en Jannie: Ook ik herken het verhaal van de klusresten en vind het lastig dit van mijn slijm te onderscheiden. De inlegkruisjes van Always met een geurtje zijn trouwens wel een uitkomst!

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal.

X Puk

Rianne, meid wat spijt me dat voor je! Je had al het idee dat  er misschien iets aan de hand was, maar hoopt natuurlijk toch dat alles goed komt. Neem er even te tijd voor. Je kunt nu eenmaal geen glimlach op je gezicht houden als je je zo niet voelt. Sterkte!

Liefs
Sabien

Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie lieve woorden. Voel me beter vandaag. Heb natuurlijk veel krampen. Maar kan nu ook wel anders denken door te zien dat we in ieder geval vruchtbar zijn. Maar ja, sommige momenten lukt ook dat niet.
Ik hoop woensdag te horen dat alles weg is en dat ik niet gecurriteerd hoef te worden.
Mijn NOD lijste mag aangepast worden. Ik denk maar op het wachtbankje. Want zal mijn eesrte ongi wel af moeten wachten. Of weten jullie of ik over 4 weken mijn ongi moet verwachten? Deze maand maar even rustig aan doen denk ik. Moet nu niet aan klusen denken. De ene website zegt trouwens 1 maand wachten en de andere zegt dat het niet uit maakt en dat het wachten alleen is om te weten hoe lang je dan evenueel weer xzwanger bent.. Weet iemand dit?

@mex welkom mod hier, het is echt fijn om het allemaal van je af te schrijven

Binnenkort lees ik alle berichtjes nog even goed, maar kan me nuniet echt concentreren!
tot snel xx

Hey hallo allemaal! Kwam net dit forum tegen en ook ik ben gestopt met de pil in juni 2008, na onze huwelijksreis. Op dit moment afwachtende, moet aankomende week ongesteld worden, als het klopt :( Mijn eerste cyclus na de pil duurde 44 dgn en de tweede 26 dgn, dus ben op dit moment niet helemaal zeker wanneer ik ovuleer. Dus veel geklust haha :) Dus nu afwachten, spannend :)

@ Rietjeh en Puk: bedankt voor de tips. We blijven het dan idd maar om de dag doen. Elke dag wordt dan ook wel een enorm verplicht nummertje. Vandaag dag 9 dus het klussen is begonnen.

@ Eva: ik heb ook een enorme verschillen in mijn cyclussen en geen idee wanneer ik vruchtbaar ben. Klussen om de dag dus, van ongi tot NOD. Succes!!!!!!

hoı meıden!!!

Even snel een berıchtje weer uıt alanya!
was vroeg op en me mannetje slaapt nog heerlıjk.....

@luxx dıe ovutesten werkten precıes bıj mıj heb ze voor deze maand ook weer
heb ook afgelopen maand voor het EERST me eısprong gevoeld.
had ın de lıjst me nod wel 3 sept staan maar toen ık eenmaal hıer was kwam ık erachter dat ık verkeerd geteld had(werd ook precıes 14 dgn naar me eısprong ongı)
Kortom ık raad ze aan!!! heb ze besteld bıj sensıtest.

Gıster was het hııer 45 graden!!! pfff we hebben de hele dag ık de zee gedobberd.....
Vandaag doen we lekker een dagje zwembad
en morgen gaan we naar een grote markt en rıvıer tocht doen.
zag dat het ın nl het weer ook weer wat beter word.

@ mex Welkom hıer gezellıg dat je meekomt kletsen.zal als ık terug ben wat meer over mezelf vertellen.

@jannıe jeetje een buıkje al wat GAAF!!!!!

Meıden tot gauw

groetjes!!!!

Terug
Bovenaan