Hey meiden!!
Ik voelde gisteravond ineens wat steken rechts onderin m'n buik. Het leek zo erg op de vorige keer, maar nu was het maar eenmalig. Was dit nu m'n ei? Ik zat gister op dag 12 van m'n cyclus. Maar toen ik vanmorgen onder de douche stond, voelde ik het weer! Nu Nu nog af en toe. Denk dus niet dat het gisteravond m'n eisprong was. Want dat duurt toch hoogstens een paar uur? Maar het waren wel dezelfde steken als net. Ik weet het even niet, verwacht het eigenlijk pas dinsdag of woensdag, maar dan ga ik uit van een cyclus van 29 dagen. Het kan dit keer natuurlijk gewoon korter zijn. We hebben vrijdagavond geklust en gisteravond. Ben zo benieuwd!! Ik begin nu de spanning te voelen die jullie al een paar maanden ervaring, haha!!
@Jannie, ik moest idd ook lachen om je verhaal over 'klusresten', haha! Weet ook precies wat je bedoeld en vind het het enige nadeel aan onbeschermd klussen. Tja, we moeten er wat voor over hebben he?! Nog bedankt voor de tip trouwens!
@Salsadanser, weer een blaasontsteking, wat vervelend!!! Wel goed dat er bij een eventuele volgende keer stappen worden ondernomen!
@Mag, wat leuk dat je stewardess bent!! Wat zijn de landen waar je zoal heen vliegt? Hoe doen jullie dat eigenlijk met opvang voor de kleine? Ben altijd nieuwsgierig naar hoe iedereen het aanpakt, haha! Nog even over je vraag w.b. het klussen. Dit is voor ons de eerste ronden en wij hebben afgesproken om gewoon te klussen wanneer wij er zin in hebben. Als dat betekent elke dag, doen we het elke dag. Als het betekent een paar dagen niet, dan niet. Maar moet zeggen dat nu we rond m'n eisprong zitten, we het allemaal zo spannend vinden en de zin vanzelf wel komt, haha!!
@Janien, spannend!! Nog 9 dagen te gaan... Ik duim voor je meis!
@Luxx, leuk feestje gehad? Veel klusplezier deze ronde!
@Rianne, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat met je cyclus zit na een mk... Ik heb het lijstje even aangepast en je op het wachtbankje gezet. Heb er '1e ronde na mk' neergezet, zo staat het vaak binnen andere topics. Maar misschien heb jij er liever gewoon '3e ronde' staan??
@Eva, welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Was het een mooie dag? Ik heb je in het lijstje gezet, even onderaan omdat je je NOD nog niet weet. Succes meis, ik duim voor je! Vul je de ontbrekende dingen even in het lijstje in?
@Liss, leuk dat je even langskomt! Het klinkt helemaal super daar! Veel plezier nog meis!
Nou meiden, vandaag ben ik er niet. Gaan zo naar m'n broer en zijn vriendin. Zo leuk dat we het er met hen over kunnen hebben!
Fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Eva, .. jaar, ... september? 3e ronde, 1e? kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)