Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen,

Mex: tja spannend joh! Wie weet meid.... Elke dag klussen is idd niet beter dan om de dag! Als je het om de dag doet dan blijft de kwaliteit van het zaad beter. Dus jullie zijn goed bezig! ;-)

Ryanne: oooh als je al een keer een negatieve test hebt gehad dan kan dat idd niet t geval zijn. Strange, maar goed wie weet heb je "goed" geklust!

Rianne: na een miskraam of curettage word je meestal binnen 4 a 6 weken weer ongesteld. Acheraf gezien was mijn NOD 4 weken en 5 dagen later, maar was dus meteen zwanger. Enige dat helpt is omj de dag klussen, mits je er aan toe bent natuurlijk! Succes meid en ik hoop dat je geen curettage hoeft, al moet ik zeggen dat het me 100% is meegevallen!

Groetjes Jannie

Hey meiden!!

Ik voelde gisteravond ineens wat steken rechts onderin m'n buik. Het leek zo erg op de vorige keer, maar nu was het maar eenmalig. Was dit nu m'n ei? Ik zat gister op dag 12 van m'n cyclus. Maar toen ik vanmorgen onder de douche stond, voelde ik het weer! Nu Nu nog af en toe. Denk dus niet dat het gisteravond m'n eisprong was. Want dat duurt toch hoogstens een paar uur? Maar het waren wel dezelfde steken als net. Ik weet het even niet, verwacht het eigenlijk pas dinsdag of woensdag, maar dan ga ik uit van een cyclus van 29 dagen. Het kan dit keer natuurlijk gewoon korter zijn. We hebben vrijdagavond geklust en gisteravond. Ben zo benieuwd!! Ik begin nu de spanning te voelen die jullie al een paar maanden ervaring, haha!!

@Jannie, ik moest idd ook lachen om je verhaal over   'klusresten', haha! Weet ook precies wat je bedoeld en vind het het enige nadeel aan onbeschermd klussen. Tja, we moeten er wat voor over hebben he?! Nog bedankt voor de tip trouwens!

@Salsadanser, weer een blaasontsteking, wat vervelend!!! Wel goed dat er bij een eventuele volgende keer stappen worden ondernomen!

@Mag, wat leuk dat je stewardess bent!! Wat zijn de landen waar je zoal heen vliegt?  Hoe doen jullie  dat eigenlijk met opvang voor de kleine? Ben altijd nieuwsgierig naar hoe iedereen het aanpakt, haha! Nog even over je vraag w.b. het klussen. Dit is voor ons de eerste ronden en wij hebben afgesproken om gewoon te klussen wanneer wij er zin in hebben. Als dat betekent elke dag, doen we het elke dag. Als het betekent een paar dagen niet, dan niet. Maar moet zeggen dat nu we rond m'n eisprong zitten, we het allemaal zo spannend vinden en de zin vanzelf wel komt, haha!!

@Janien, spannend!! Nog 9 dagen te gaan... Ik duim voor je meis!

@Luxx, leuk feestje gehad? Veel klusplezier deze ronde!

@Rianne, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat met je cyclus zit na een mk... Ik  heb het lijstje even aangepast en  je op het wachtbankje  gezet. Heb er '1e ronde na mk' neergezet, zo  staat het vaak binnen andere topics. Maar misschien heb jij er liever gewoon '3e ronde' staan??  

@Eva, welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Was het een mooie dag? Ik heb je in het lijstje gezet, even onderaan omdat je je NOD nog niet weet. Succes meis, ik duim voor je! Vul je de ontbrekende dingen even in het lijstje in?

@Liss, leuk dat je even langskomt! Het klinkt helemaal super daar! Veel plezier nog meis!

Nou meiden, vandaag ben ik er niet. Gaan zo naar m'n broer en zijn vriendin. Zo leuk dat we het er met hen over kunnen hebben!

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Eva, .. jaar, ... september? 3e ronde, 1e? kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

hai allemaal,

wat een rot weer is het hier en dat nog wel op zondag. de regen komt hier met bakken uit de lucht.

@Eva, leuk dat je mee komt kletsen. Gefeliciteerd met je huwelijk, heb je een mooie dag gehad? ben zelf 1,5 week terug getrouwd. echt een bijzondere dag was dat.

hoe is het met iedereen, ik zit nog in mijn pyjama, gister bij mijn broer en schoonzus geweest. zij is na een MK nu 16 weken zwanger. Ook zijn ze op de hoogte van onze plannen. mijn vriend kon ze mond niet houden haha. had ik niet van hem verwacht. mijn broer was helemaal blij.

wel leuk om er met andere mensen over te kunnen kletsen. was daardoor een een latertje. lag om 4 uur in bed geloof ik. maar ook wel eens lekker.

ik heb nog steeds een zeurderig gevoel in mijn buik en gister had ik ineens hele rare afscheiding sorry. het was een beetje vlokkerig en helemaal wit. (sorry voor de details) snap er niet zoveel van en vind het wachten nu echt een beetje vervelend worden. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn????

liefs een ongeduldige Christy pfff

@MissX, weet trouwens niet of het je ei zou kunnen zijn. het kan wel denk ik, maar weet het zelf ook nooit zo goed. mijn lijf houd me vaak voor de gek. lastig he dit soort dingen??
wel leuk dat je nu ook die spanning meemaakt. ik duim voor je dat het inderdaad je ei was en dat het raak is natuurlijk.
liefs Christy

Hallo dames,
Heerlijk weekendje gehad met leuk feestje en toch maar weer eens wat wijtjes gehad. Want ik heb besloten dat ik mezelf niet langer alles maar ga ontzeggen omdat ik misschien wel eens een kindje zou kunnen krijgen...
Ik ben nog even op 'het net' geweest ivm je vruchtbare dagen. Omdat ik toch m'n twijvels had bij de calculators w.b. de vruchtbare dagen. Bijna elke site geeft toch weer wat anders aan (wel allemaal zo'n beetje op de helft van je cyclus hoor!). Maar omdat ik m'n ei niet voel las ik dat je het ook kan merken aan je borsten als deze gevoelig worden dan is je ei sprong b.v. geweest. Ik heb dat altijd vrij snel na m'n menstruatie. Hierdoor kwam ik toen een leuk artikel tegen.
Daar kan je heen met de volgende link:
http://www.refdag.nl/oud/gezo/001219gezo01.html
Eigenlijk wordt er een beetje ontkracht dat je persé halverwege je cylcus je eisprong zou hebben. Misschien is het wel helemaal niet evidence based maar ik vond het wel zo interessant dat ik het jullie niet wil onthouden.

@chris25     Hey chris die witte vlokkerige afscheiding heb ik dus altijd bij een beginnende vaginale schimmel. Stel dat het inwenig ook nog zou gaan jeuken dan zou het best eens een schimmel kunnen zijn.

Nou fijne werk week voor iedereen!
Groetjes salsadanser

Hoi allemaal!

Christy: Gefeliciteerd met jullie trouwen! Ja, heb echt een superdag gehad? En jullie? Alles wat je ervan verwachtte?

Ik heb mijzelf ook even bij het lijstje gezet, m'n NOD maar even op de 11e omdat ik het niet zeker weet :)

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Even een verhaal over mijzelf :) Ik ben dus Eva, ben 25 jaar en werk op een kinderdagverblijf. Echt heel leuk werk met die kleintjes :) Ik ben dus net getrouwd en na de huwelijksreis ( begin juni) gestopt met de pil. Ik heb eigenlijk altijd al de kinderwens gehad, de laatste jaren  werd de wens steeds groter. Collega's met buikjes, veel moeders op het werk weer zwanger... Ik leek steeds meer zwangere vrouwen te zien hihi.  Zoals mn man zegt:  Je  hebt  tikkende eierstokken (Jochem Mijer, erg leuk stukje:p). Dus nu zijn we druk aan het klussen haha. Heb nu wel wat "klachten" : moe, gevoelige borsten, beetje misselijk, maar ja... dat kan allemaal door meerder dingen komen. We wachten af....

Hey er komen weer wat NOD's aan...
Spannend!

Chris: heb je misschien het gevoel dat je zwanger bent? Extra afscheiding kan namelijk ook zijn als je zwanger bent, of net voor je menstruatie misschien? Daar ben ik niet zo in thuis, ben (gelukkgi) 2 keer meteen zwanger geraakt dus heb sinds mn 14e al geen normale ongi meegemaakt. (apart idee believe me)
Ik duim voor je, wie weet! Mijn tekenen waren: zeurderig ongi-gevoel in mn onderbuik / baarmoeder, zwanger gevoel, zere en jeukende borsten en tepels, aders goed zichtbaar op  mn borsten / decollete,  snel huilen of snel boos, snel moe, ik rook al snel alles sterker  en (tja tis een detail) vollere schaamlippen.

Leuk he meiden als je t er met iemand over kan hebben? Is toch wel fijn!

Vanavond lekker Gooische Vrouwen kijken, leuk!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan