Hey meiden!!
Idd weer lekker veel geschreven! Hier alles oke. Heb echt het idee dat ik zaterdagavond of gistermorgen m'n ei heb gehad. We hebben vrijdagavond en zaterdagavond en vanmorgen geklust. Zou dat voldoende zijn? Maar het kan natuurlijk zo zijn dat m'n ei toch nog moet komen en ik wat anders heb gevoeld. We blijven dus maar lekker doorklussen, haha! Vind het wel spannend joh. Ben telkens zo bang dat als we niet klussen het niet raak zal zijn ofzo. Weet dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gisteravond hadden we geen zin om te klussen, dus ook gewoon niet gedaan. Dat vond ik wel goed van onzelf, haha! Vanmorgen na het klussen even blijven liggen, maar daarna onder de douche liepen de klusresten (haha) er zo weer uit... Ik balen, haha! Maar goed, misschien heeft er toch een snel zwemmertje tussen gezeten?? Niet alles kan door natuurlijk...
@Chris, leuk is dat he, om er met anderen over te kunnen praten!? Wij waren gisteren bij m'n broer en z'n vriendin, die dus ook sinds kort op de hoogte zijn i.v.m. de wintersport. Was zo leuk om het het samen met hen over te kunnen hebben! Kan me voorstellen dat je het wachten beu bent nu. Heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn... Hoop zo dat het raak is meis! Nog eventjes geduld...
@Salsadanser, heb je mooi goed, een paar wijntjes gedronken. Ik heb dat ook gewoon gedaan afgelopen donderdag met stappen. Aankomend weekend is er bij ons kermis. Dat vieren we met onze vrienden echt vier dagen lang. Twijfel wel heel erg of ik dan wijntjes zal gaan drinken of niet. Mocht het namelijk raak zijn, is rond die tijd de innesteling. En ik weet niet of een paar wijntjes daar een negatieve invloed op zouden kunnen hebben. Het is natuurlijk wel zo dat als ik helemaal niets drink, dat in onze vriendengroep nogal opvalt, haha! En de smoes van antibiotica, daar trappen ze allang niet meer in...
@Eva, wat leuk dat je op een kdv werkt! Dus we kunnen ook bij jou terecht met al onze vragen?
@Jannie, echt zo leuk dat je hier nog steeds mee kletst, ook al ben je al zwanger! Zo fijn om een 'expert' in ons midden te hebben, haha! Jij weet werkelijk overal een atwoord op, handig! En vandaag 11 weken, joepie!!! Nog maar 29 te gaan, de tijd vliegt!
@Bion, wat vervelend dat je last hebt van maagzuur! Je hoort het wel veel bij zwangere vrouwen he? Spannend! Je NOD komt nu echt dichtbij!
@Ryanne, voel je je al wel wat beter? Of nog steeds aan het snotteren? Het is idd zo dat ik nu meer lijk te voelen dan toen ik de pil nog slikte ja. Ik had eergisteren ook een beetje gevoelige borsten. Heb ik bijna nooit. Zou dat te maken kunnen hebben met m'n eisprong?
@Janien, je voelt helemaal niets, wat moet je daar nu weer van denken he? Het is zo apart allemaal. En het enige dat we kunnen is afwachten, grrr... Ik duim ook voor jou!!
@Hopje, weer lekker aan het klussen meis! Hoop dat deze ronde jullie iets heel moois mag brengen!
Nou, ik ga weer aan de scriptie zo, wil veel doen. Fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Eva, 25 jaar, 11 september, 3e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)