Juni 2008 stoppers!!!

hai meiden,

@Eva, onze trouwdag was echt top, alles wat we ervan verwachtte en ook iedereen om ons heen vond het een topdag.
wat toevallig, ik werk ook op een KDV. ken het gevoel van allemaal zwangere om je heen.

@Jannie, ik kan er niet echt een zinnig woord over zeggen. Heb wel het idee dat mijn lichaam anders is dan anders maar durf eigenlijk niets te hopen. herken wel een aantal dingen van jouw kwaaltjes. ik moet pas over een week ongi worden, de afgelopen 2 cyclussen waren precies 28 dagen dus zou het naar mijn idee raar zijn als ik nu met 3 weken al ongi word. kan natuurlijk. pffff wat lastig allemaal. Word er wel erg onzeker van.
afwachten maar weer..... bedankt voor je uitleg in ieder geval. jij bent tenslotte de expert nu hihi. gaat met jou alles goed verder?

fijne avond allemaal
liefs Christy

goede avond meiden

hoe is het met jullie??
ik ben niet veel online geweest veel gedaan het weekend en ook nergens puf voor eigenlijk ben erg moe en heb nu 3nachten gehad als ik op me rechter zij lig krijg ik het zuur en misselijk en dan draai ik me weer op mijn rug en trekt het weg maar verder heb ik nergens last van erg vaag hoop natuurlijk op een zwangerschap maar ga me er maar niet op verheugen me lichaam zal me wel voor de gek houden..

@eva welkom hier klets gezellig mee je kan hier echt je ei kwijt en alle meiden begrijpen je erg fijn!!

@jannie echt geen normale cyclus vanaf je 14e?? maar niet over nadenken he hahaha

@chris die witte vlokjes heb ik ook weleens gehad is gewoon wat afscheiding ik heb daar ook weleens vaker last maar misschien bij iedereen anders..

nou meiden slaap lekker voor zo

xbion

Hi meiden,

Chris: is inderdaad lastig allemaal, wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar luister naar je lichaam. Wie weet, maar t blijft afwachten geblazen. Helaas....

Bionda: ik ben op mn 14e aan de pil gegaan en ben eind maart gestopt met de pil. ben daarna meteen zwanger geraakt, miskraam en na de miskraam weer meteen zwanger. Erg vruchtbaar stel dus blijkbaar, wel fijn idee dat ik niet voor niets die pil zo lang heb geslikt! Moeten wel echt meteen aan de voorbehoedsmiddelen anders hebben we er binnen een jaar 2 beebies, en dat lijkt me iets teveel van t goede. ;-)
hey maar jouw NOD is overmorgen al; spannend!

Met mij alles goed; vandaag 11 WEKEN! Jippie! Voelt echt als n mijlpaal en ben lekker uitgeslapen en heb geen hoofdpijn. Heerlijk... Hoop dat ik hele week fit blijf, is wel zo handig!

Groetjes Jannie

goede morgen dames

@jannie gefeliciteerd meid 11weken zwanger nog een week dan heb je die 3maanden gehad pff.
zozo dan zijn jullie idd vruchtbaar haha maar wel superals je een kinderwensbhebt en die zo snel in vervulling mag gaan...
ja schiet op bij mij maar heb het idee dat ik gewoon ongi word weet niet hoe dat komt maar me gevoel zegt het maar we wachten af probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden zolang dat lukt haha..

hoe gaat het met de rest van de dames?? lekker geslapen??

xxbion

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het met iedereen? Lekker weekend gehad?
Mijn weekend was wel ok.... Zaterdag hadden we open dag met bbq en feestavond, dus bijna de hele dag gewerkt. Om 20.30 was ik klaar toen nog even met mijn collega's lekker feestje gehad... Voor de verandering een paar wijntjes gedronken (ik drink bijna nooit, maar had er nu even zin in... en 2 wijntjes..... ). Gisteren een wat minder dagje gehad. Lekker beroerd (niet van de wijn hoor)... verkouden, en keelpijn enzo.... Lekker vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen.
Wel vervelend. Ik ben er aan gewend dat als ik verkouden ben gewoon wat medicijnen ervoor neem... maar daar kijk ik nu toch wel mee uit. Dus lekker snotteren   :-(

Hoe is het verder met iedereen?
Wel raar idd dat je lichaam jezelf soms zo voor de gek kan houden en dat de pil zoveel wegneemt.
Toen ik de pil slikte had ik bijna nergens last van... alleen vlak voordat ik ongi werd, beetje chagerijnig soms en pijn in mijn rug..
Nu zonder pil voel je alles... ieder steekje in je buik, pijn in rug, lekkere stemmingswisseling... vreemd!
Maar daar zullen we allemaal wel een beetje last van hebben. Toch blijft het raar.

Wel grappig dat er 2 van ons bij een kdv werken... kunnen we mooi terecht met onze vragen!

Nou, ik ga lekker douchen!

Fijne dag vandaag.

Liefs
mij

hey

Gisteravond Gooische vrouwen gekeken. heerlijk!! Daarna Jan Smit de Zomer Voorbij.
Ook altijd erg leuk om te volgen.
Vandaag lekker vrij.
Heb even terug gelezen want meestal is het zo dat als ik ongesteld moet worden dat ik dan erg pijnlijke borsten heb.
Heb op 11 aug geschreven dat ik al een week last had van pijnlijke borsten. Mn NOD was de 20e.
Nu is het dus de..8e heb mn NOD volgende week dinsdag maar nog helemaal nergens last van!
Dus weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Toen we aan deze ronde gingen beginnen zei ik tegen mn man van wat ik ook voor kwaaltjes voel ik ga me de kop niet gek maken want beide keren betekende het dat ik ongesteld moest worden.
Nu voel ik helemaal niks! hahaha.

liefs

Hoi meiden,

Lekker weekend gehad allemaal? Wat een lappen tekst weer! Ik ga zo alles teruglezen, maar wil even zegen dat hier de RD'tjes al weer weg zijn dus het klussen kan weer beginnen! Dat is trouwens wel erg positief nu, ben maar 4 dagen ongi. Al had ik het er vorige week wel erg moeilijk mee dat ik ongi werd. Poeh wat was dat effe slikken zeg.

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hey meiden!!

Idd weer lekker veel geschreven! Hier alles oke. Heb echt het idee dat ik zaterdagavond of gistermorgen m'n ei heb gehad. We hebben vrijdagavond en zaterdagavond en vanmorgen geklust. Zou dat voldoende zijn? Maar het kan natuurlijk zo zijn dat m'n ei toch nog moet komen en ik wat anders heb gevoeld. We blijven dus maar lekker doorklussen, haha! Vind het wel spannend joh. Ben telkens zo bang dat als we niet klussen het niet raak zal zijn ofzo. Weet dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gisteravond hadden we geen zin om te klussen, dus ook gewoon niet gedaan. Dat vond ik wel goed van onzelf, haha! Vanmorgen na het klussen even blijven liggen, maar daarna onder de douche liepen de klusresten (haha) er zo weer uit... Ik balen, haha! Maar goed, misschien heeft er toch een snel zwemmertje tussen gezeten?? Niet alles kan door natuurlijk...

@Chris, leuk is dat he, om er met anderen over te kunnen praten!? Wij waren gisteren bij m'n broer en z'n vriendin, die dus ook sinds kort op de hoogte zijn i.v.m. de wintersport. Was zo leuk om het het samen met hen over te kunnen hebben! Kan me voorstellen dat je het wachten beu bent nu. Heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn... Hoop zo dat het raak is meis! Nog eventjes geduld...

@Salsadanser, heb je mooi goed, een paar wijntjes gedronken. Ik heb dat ook gewoon gedaan afgelopen donderdag met stappen. Aankomend weekend is er bij ons kermis. Dat vieren we met onze vrienden echt vier dagen lang. Twijfel wel heel erg of ik dan wijntjes zal gaan drinken of niet. Mocht het namelijk raak zijn, is rond die tijd de innesteling. En ik weet niet of een paar wijntjes daar een negatieve invloed op zouden kunnen hebben. Het is natuurlijk wel zo dat als ik helemaal niets drink, dat in onze vriendengroep nogal opvalt, haha! En de smoes van antibiotica, daar trappen ze allang niet meer in...

@Eva, wat leuk dat je op een kdv werkt! Dus we kunnen ook bij jou terecht met al onze vragen?

@Jannie, echt zo leuk dat je hier nog steeds mee kletst, ook al ben je al zwanger! Zo fijn om een 'expert' in ons midden te hebben, haha! Jij weet werkelijk overal een atwoord op, handig! En vandaag 11 weken, joepie!!! Nog maar 29 te gaan, de tijd vliegt!

@Bion, wat vervelend dat je last hebt van maagzuur! Je hoort het wel veel bij zwangere vrouwen he? Spannend! Je NOD komt nu echt dichtbij!

@Ryanne, voel je je al wel wat beter? Of nog steeds aan het snotteren? Het is idd zo dat ik nu meer lijk te voelen dan toen ik de pil nog slikte ja. Ik had eergisteren ook een beetje gevoelige borsten. Heb ik bijna nooit. Zou dat te maken kunnen hebben met m'n eisprong?

@Janien, je voelt helemaal niets, wat moet je daar nu weer van denken he? Het is zo apart allemaal. En het enige dat we kunnen is afwachten, grrr... Ik duim ook voor jou!!

@Hopje, weer lekker aan het klussen meis! Hoop dat deze ronde jullie iets heel moois mag brengen!

Nou, ik ga weer aan de scriptie zo, wil veel doen. Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Terug
Bovenaan