Juni 2008 stoppers!!!

@missx nou hopen dat het je ei was en je hebt wel genoeg geklust toch zo haha.
heb ik ook wel eens hoor dat alle klusresten er weer uitkomen en denk dan nee shit hahaha.
ja maagzuur heb ik alleen als ik op me rechterzij lig en misselijk alleen afgelopen nacht  geen misselijkheid alleen maagzuur..

moet ff me hart luchten hoor sorry maar vanmorgen dacht ik nu ben ik ongi elke x zo'n ongibuikpijn en koud en moe en rugpijn weet ook niet meer word gek van me lichaam..
net werd ik duizelig en ben echt moe en af en toe misselijkheids vlaag maar denk dat me lichaam me gewoon voor de gek houd..
vorige maand cyclus van 28dagen afgelopen maand van 24 dagen zit nu op 25dagen dus ben best zenuwachtig wanneer komt het of komt het niet pffffffffffff..
denk als ik het donderdag nog niet ben ik dan de test ga doen ff met man lief overleggen haha.

hoe is het met de rest van de meiden??

xxbion

Goedemiddag meisjes!

Nog een weekje hier en dan zullen we het weten! Ondanks dat je het toch iedere keer met jezelf afspreekt, blijf je je kop gekmaken hè? Hahah.... Ik moet zeggen dat ik me nu toch wel anders voel dan vorige maand. Heb al een paar dagen last van zere borsten bij tijd en wijlen, voel me opgeblazen en kan dan weer heel veel trek hebben en zo ook weer helemaal niet en een beetje misselijk. Ik heb dus ook absoluut geen zin meer in sex hè, hahahaah....dat had ik mijn vorige zwangerschap de eerste twee maanden ook. Loop ook de hele tijd met zo'n zeurderig buikie in de rondte. Kweenie....'t zou toch mss wel eens raak kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld maak ik mijn kop weer gek. Zo heb ik ook het idee dat mijn borsten voller zijn geworden.
Mijn persona blijft ook maar rood geven dus vind kennelijk toch nog steeds hormonen in mijn urine......

Gelukkig nog maar één weekje!

@MissX: nou, hopen joh! Enne, er zitten zoveel zwemmers in dat zaad, tuurlijk zwemt er wel eentje door joh! 't zijn krachtige wezentjes hoor, haha!

@Chris: lekker hè dat je het kan delen. Mijn zwager en schoonzus zijn ook bezig en een goede vriendin van mij ook. Toch wel ff lekker soms, ff erover kletsen

@Salsadanser: nee joh, een wijntje meer of minder kan echt geen kwaad hoor! De eerste twee weken heb je nog geen bloedband met je babietje, dus als je ermee stopt als je weet dat je zwanger bent is vroeg genoeg hoor. Het kan nog wel een jaar duren en dat zit je al die tijd braaf aan de cola, ook weer zo wat toch?

@Mex en Eva: welkom hier!

Nou, toedels weer!

Groetjes
Sylvia

Hello,

Chris, Bionda en Sylvia: spannend die kwaaltjes van jullie! Klinkt wel als... Maar ja je hoort vaker dat het soms ook voortekenen kunnen zijn van een naderende ongi. Ik hoop dan ook dat hier de komende week / 10 dagen 3 keer staat: dames, ik ben zwanger!

Idd, geen alcohol drinken  vanaf dat je bezig bent vind ik ook te ver gaan. Als je - net als ik - van een glaasje houdt is dat lastig! De eerste weken van de zwangerschap heb je nog geen bloedband dus dan is het niet zo schadelijk. Je kunt moeilijk vanaf nu niks meer drinken! Met mate is natuurlijk wel n goed plan. ;-)
Soms zou ik best n glaasje pro secco lusten hoor, bij n etentje of n feestje! Mmmmm... Maar ik laat het graag staan hoor!

Tis bijna 15uur en ik ben nog steeds fit! Jippie! Lange leve het bijslapen van de afgelopen dagen...

Sylvia: wat betekent op je Persona? Verhoogde temperatuur?

Groetjes, Jannie

@ Jannie: een Persona is een computertje dat je cyclus berekent. Normaalgesproken wordt ie gebruikt als anti-conceptie, maar je kunt 'm dus ook omgekeerd gebruiken.

8x per maand doe je een test met ochtendurine en aan de hand daarvan leest het computertje af of het een groene (geen risico om zwanger te worden) of rode (vruchtbare) periode is. Na een paar maanden ken dit computertje je cyclus volledig en kun je dus aan de kleur van het lampje (rood of groen) zie in welke periode je bent. Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus, maar volgns de Persona nog steeds in de rode periode en dat is dus op zijn minst opmerkelijk.
Alleen heb ik dat ding nog niet zo heel lang, dus hij kan zich natuurlijk ook vergissen.

Over temperatuur gesproken had ik vanmorgen 37,4 dus dat geeft de burger ook moed.....hahahahaha.........wat kan een mens zich toch gekmaken hè?

Hallo Meiden

Hier gaat alles weer goed. Ben er wel weer bij. Niet meer emotioneel kan het nu van de positieve kant bekijken! Ik kan zwanger worden!!!!!!

Hoe is het met iedereen?
Las bij sommige meiden al wat vage klachten!
Ik had inderdaad ook last van witte afscheiding!

Eva welkom hier, Gezellig!

XX   Rianne

Hallo allemaal!

@Biondaatje : Ik herken je gevoelens. Heb zelf een cyclus gehad  van 44 dgn, die daarna was 26 dgn. Zal het nu dan toch weer 44 kunnen zijn? Of toch 26 en misschien zelfs gewoon 28. En komt het wel? Het is helaas afwachten :(

@MissX_1983: Vragen kan altijd.. maar of ik overal het antwoord op weet? haha

Hallo dames,

@Missx            O wat herkenbaar! Bij ons in de vrienden groep is het net zo. Als ik niet drink zitten ze me gelijk met een big smile aan te kijken. Nou heb ik een mooi excuus gehad van wege die kuur. Maar ik snakte gewoon naar een wijntje (hoe erg). Maar dat dilema wat jij omschreef w.b. na je vruchtbare periode ken ik.
Maar Silvia schreef dus dat je geen bloedband de eerste twee maanden hebt en dat je dus best een wijntje kan drinken. Ik geloof alleen dat het wel weer wat slechter is voor je vruchtbaarheid. Maar ik laat me niet meer weerhouden nu. O ja over die klusresten ik moet ze dus verplicht direct eruit plassen das pas balen! Dan duurt het dus een eeuwigheid voor ik zwanger raak.

@Biondaatje      Het is echt ieder maand weer super spannend! En je wordt er ook zo gek van dat je op elk kwaaltje gaat letten en natuurlijk terecht want het zou wel een zo ver kunnen zijn. Ik ga voor je duimen!

@Sylvia            Bedankt voor de verlossende woorden. Ik ga vanaf nu weer gewoon lekker af en toe eens een wijntje drinken. Ik vond de cola ook al erg saai worden. Natuurlijk giet ik mezelf niet helemaal vol maar idd af en toe een of twee….. heerlijk! Eerlijk gezegd wist ik niet beter dan dat je het vanaf het proberen beter kan laten staan. Wat spannend dat je weer in de buurt van je NOD komt! Ook voor jou ga ik duimen! Maar even een vraagje; wat kost een perona?

@Rianne      Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het echt heel knap van je vind dat je er zo tegen aan kijkt.
Dat je het positieve eruit kan halen vind ik echt heel sterk. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik het zou vinden.

Nou ik heb voor het eerst eens geen klachten tijdens de menstruatie (behalve een blaasontsteking). Gelukkig zit de blaasontsteking het klussen deze keer niet echt in de weg. Alleen m’n vriend vind het om de dag klussen niet leuk en nodig omdat het allemaal ineens zo moet. Op zich ben ik het ook wel met hem eens. Dit is de eerste maand dat we het zo doen, maar niet helemaal ons ding geloof ik….
Groetjes Salsadanser

quote: Salsadanser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2008 19:45:35'));

Hallo dames,

@Missx            O wat herkenbaar! Bij ons in de vrienden groep is het net zo. Als ik niet drink zitten ze me gelijk met een big smile aan te kijken. Nou heb ik een mooi excuus gehad van wege die kuur. Maar ik snakte gewoon naar een wijntje (hoe erg). Maar dat dilema wat jij omschreef w.b. na je vruchtbare periode ken ik.
Maar Silvia schreef dus dat je geen bloedband de eerste twee maanden hebt en dat je dus best een wijntje kan drinken. Ik geloof alleen dat het wel weer wat slechter is voor je vruchtbaarheid. Maar ik laat me niet meer weerhouden nu. O ja over die klusresten ik moet ze dus verplicht direct eruit plassen das pas balen! Dan duurt het dus een eeuwigheid voor ik zwanger raak.

@Biondaatje      Het is echt ieder maand weer super spannend! En je wordt er ook zo gek van dat je op elk kwaaltje gaat letten en natuurlijk terecht want het zou wel een zo ver kunnen zijn. Ik ga voor je duimen!

@Sylvia            Bedankt voor de verlossende woorden. Ik ga vanaf nu weer gewoon lekker af en toe eens een wijntje drinken. Ik vond de cola ook al erg saai worden. Natuurlijk giet ik mezelf niet helemaal vol maar idd af en toe een of twee….. heerlijk! Eerlijk gezegd wist ik niet beter dan dat je het vanaf het proberen beter kan laten staan. Wat spannend dat je weer in de buurt van je NOD komt! Ook voor jou ga ik duimen! Maar even een vraagje; wat kost een perona?

@Rianne      Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het echt heel knap van je vind dat je er zo tegen aan kijkt.
Dat je het positieve eruit kan halen vind ik echt heel sterk. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik ermee om zou gaan.

Nou ik heb voor het eerst eens geen klachten tijdens de menstruatie (behalve een blaasontsteking). Gelukkig zit de blaasontsteking het klussen deze keer niet echt in de weg. Alleen m’n vriend vind het om de dag klussen niet leuk en nodig omdat het allemaal ineens zo moet. Op zich ben ik het ook wel met hem eens. Dit is de eerste maand dat we het zo doen, maar niet helemaal ons ding geloof ik….
Groetjes Salsadanser

Terug
Bovenaan