Juni 2008 stoppers!!!

Nou hieronder het resultaat van mijn aanpassing in de tekst.....
Ik ben echt niet te geloven. Zo Olie dom w.b.t. computers (en zwanger worden, maar daarom zit ik op dit forum)...
Ik krijg het er niet meer af. Weet iemand van jullie hoe je de tekst kunt verwijderen of aanpassen?

Haha, je bent lekker bezig Salsadanser ;).
Om je eerlijk te zeggen, ik ben ook echt blond wat dat betreft hoor! hahahahah

Die Persona kost eenmalig € 89,95 voor het apparaatje en de eerste 16 teststaafjes, daarna kost het volgens mij iets van € 13,50 per maand voor de teststaafjes.
Op www.persona.nl kun je er meer over lezen.
Ik vond het grote voordeel dat je het na je zwangerschap dus kunt gebruiken als anti-conceptie en dus niet meer aan die rottige pil hoeft te beginnen.
(of ben ik de enige die die dingen ondingen vind?)

hai allemaal,

nog even een berichtje voor het slapen gaan. heb vakantie dus geen wekker morgen gelukkig.

moet zeggen dat het met de kwaaltjes weer redelijk rustig is, vandaag niet veel last. wel erg moe maar kan natuurlijk gewoon door de vakantie komen, ander ritme enzo.
denk dus dat ik het me gewoon allemaal inbeeld en gewoon volgende week ongi ga worden.

@Salzadanser, handig he computers? haha. grapje hoor maar ik zou ook niet weten hoe je tekst kunt verwijderen. volgens mij kan dat niet. Trouwens jij schreef dat je de eerste 2 maanden geen bloedband met je baby hebt, maar volgens mij bedoel je de eerste 2 weken toch????

Meiden, slaap lekker allemaal en tot snel weer.

liefs Christy

@Eva, zag dat je met je NOD van 11 sept onderaan in het lijstje stong, maar heb je er nu even tussen geplaatst. Bijna je NOD spannend.

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

goede morgen dames

lekker geslapen??
@chris gek he hoe je lijf je voor de gek kan houden had ik ook gister nu nog nergens last we wachten af en

ik had vannnacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschaps test had haha wat kan een mens er toch druk mee zijn en meestal is het dromen zijn bedrog maar we wachten nog even 2dagen af..

ik ga zo werken ben er denk ik eind van de middag nog wel even hele fijne dag meiden..

xbion

Goedemorgen dames!

Bionda: wie weet meid... Ik droomde een paar dagen voor mijn + test dat ik zwanger was, Judith volgens mij ook! Tuurlijk hoeft het niks te betekenen maar houd hoop dame... Morgen je NOD...Hoop dat ie niet komt!

Sylvia: ik hoop het voor je meid; dat die Persona nu van slag is en dat je temperatuur hoger is. Dat bedoelde je toch neem ik aan?
Dus je gaat de persona na de zwangerschap gebruiken als anticonceptie? maar hoe doe je dat dan? Ik heb 2 vriendenstellen en die zijn zwanger geraakt, niet dat ze de persona gebruikten maar ze klustten niet in de vurhctbare periode. Maar aangezien zaad soms 5-7 dagen kan overleven... Ben wel erg benieuwd want ik ga wel vrij snel weer anti-conceptie gebruiken na de bevalling, wil niet binnen 1 jaar 2 kiddo's!
Beginnen wrs met condooms (ben wel benieuwd wanneer je het weer voor t eerst doet maar das bijzaak), maar als dat te vervelend wordt moet ik iets anders verzinnen.

Eva:welkom! Je cyclus is dus n beetje van slag? Balen man... Dus lekker vaak klussen en op hoop van zegen?

Salsadanser: je hebt geen bloedband gedurende de eerste weken, niet de eerste maanden... ;-) In de vijfde of zesde week wel volgens mij, en dan weet je meestal wel dat je zwanger bent. En je moet idd klussen wanneer je wil (bij mannen werkt het vaak averechts), niet per se om de dag. Vaak lukt het sneller en beter als je relaxed bent. Maar ja ik heb beetje makkelijk praten, want weet ook wel: als je er eenmaal mee bezig bent.... (wil je zsm!)

Rianne: fijn dat je nu al zo positief bent! Goed hoor! En idd; je kunt waarschijnlijk vrij makkelijk zwanger worden en dat is al een kado an sich...

Ik zie dat het vrouwtje op mijn banner vanaf vandaag "ineens" een buikje heeft. Das apart, want gisteravond lagen manlief en ik samen in bed en te kijken naar mn buik. Hij begint te komen!!! Zooo bijzonder & geweldig!
Heb gister de gehele dag superveel energie gehad, ongelofelijk. En ondanks dat ik van 19-21.30uur klantjes had in mn salon kon ik niet eens goed slapen.... Heerlijk!

Doei & groetjes!

Goedemorgen lieve meiden!

Het wordt nu spannend voor een aantal dames onder ons! Ik zal héél hard voor
jullie !!

Jannie: ik krijg er gewoon kippenvel van. Wat zal dat een  bijzonder gevoel zijn zeg, dat je nu een buikje begint te krijgen!  Fantastisch joh!  Geniet er van meid!

@Rianne: ongelooflijk die positiviteit van jou! Ik vind het erg knap van je!  En dat doet ons allemaal ook weer goed, zo'n positieve meid in ons midden!

@Bion: die kwaaltjes van jou... oei oei... het zou heel goed eens raak kunnen zijn meid! Wanneer wil je gaan testen?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Terug
Bovenaan