Juni 2008 stoppers!!!

@ Jannie: daar houdt die Persona dus allemaal rekening mee. Na een paar maandjes kent ie jouw cyclus door en door en calculeert hij ook de levensduur van het sperma in bij het bepalen van de "rode" periode. Volgens de fabrikant is hij bij goed gebruik, 94% betrouwbaar dus volgens mij is dat meer dan de condoom.
Wel iets minder dan de pil, dat dan weer wel....

@ Chris: we blijven hopen hoor!

Met mij gaat het wel goed vandaag, nog steeds last van een gevoelige buik en af en toe een tintelend gevoel in m'n borsten/tepels. Vanmorgen weer rood op de Persona en nog een steeds een temp van 37,6.

Vanavond gaan we lekker naar de Zaluwhoeve, heeft mijn mannetje geregeld als verrassing omdat we een juubje hebben vandaag   :)

Nu weer even hard aan het werk....hahahaha.....

Groetjes
Sylvia

Hi

Bionda en Eva spannend hoor!!!
Hoop zo voor jullie dat de ongesteldheid weg blijft!!
Elke keer weer nagelbijten niet...

Jeetje wat leuk om te horen Jannie een buikje! Anders doen we wanhopig ons best om ons buikje weg te werken, nu niks liever dan een buikje! Speciaal hoor..
maar goed dat je bijna 12 weken bent want als je een buikje begint te krijgen dan zijn er vast 10 paar starende ogen...
Ga je ook op zwangerschapsgymnastiek? Gisteren toevallig gezien bij "Hoe word ik Mama in Amsterdam Zuid". Leuk programma. Man lief keek er ook naar. Probeerde nog om zn bovenlip over zn hoofd heen te trekken. Haahahaha ik kwam niet meer bij.

Vanaf vandaag nog precies een week en dan weten we of we wel of niet zwanger zijn.
Ben zo blij dat ik een constante cyclus heb, hoef ik niet eerst dagen af te w88 of ik wel of niet zwanger ben. Als ik het volgende week woensdag namelijk niet ben dan ga ik testen. Zul je net zien dat ik dan een langere cyclus heb hahaha.

Vanmiddag aan het werk dus nu nog even het een en ander in huis doen.

Doei doei

hey Sylvia

Ik zag dat je het over je temperatuur had.
Als ik het goed  heb gelezen  stond er eerst 37.4 en nu 37.6.
Dus dan is ie ook nog aan het stijgen...
Hoop zo voor je dat straks een positieve test in handen hebt!

Groetjes Janien

Ooh trouwens voor de rest.
Ik denk dat we straks weer met een nieuwe topic moeten komen.
Weet zo niet bij hoeveel berichtjes dat is.. maar volgens mij zijn we al weer aardig op weg.
Doen we dan gewoon Juni 2008 stoppers deel 3?

Jahaaa, we schieten op hè!

Klopt, Janien, van die temp. Alleen heb ik een oorthermometer, dus ik neem het wel een beetje met een korreltje zout.
Maar we wachten met spanning :)

Hey,

Janien wanneer komt dat programm? klinkt leuk!

Sylvia: lekker joh naar de sauna! Dat zou ik wel een dagje willen, manlief en ik deden dat eens per kwartaal / halfjaar maar nu sinds de bruiloft niet meer doordat ik zwanger ben.

Denk dat hierna "Juni stoppers deel 2" komt, dit is forum Juni stoppers! ;-)
Nog even en dat is t zover idd.

Hopje; wat lief van je dat je dat zegt! Jaja tis bijzonder; ik heb t idee dat het genieten kan beginnen.

Nog 9 dagen en dan de echo, jippie! En ik ga er vanuit dat er dan toch weer een paar zwanger zijn dames!

Groetjes Jannie

Ja, ik ga ook rustig aan doen in de sauna hoor!
Heb gelezen dat je de eerste drie  maanden goed moet opletten voor oververhitting, dus ik ga gewoon 5 min korter. Gewoon voor het geval dat....

Better safe then sorry

Maar je kunt toch wel gewoon gaan Jannie? Dan ga je alleen niet in de sauna's? Maar er zijn nog zoveel andere relaxdingen? Lekker zwemmen, kruidenbadje, stomen, beautybehandeling?
Kun je toch even lekker relaxen......

Terug
Bovenaan