A
Anoniem
Guest
Hey meiden!
Sorry dat ik er zo weinig ben, maar m'n internet ligt er telkens uit. De zoveelste storing in de regio van UPC, grrrrr!!!!!
Ik twijfel zo of ik nou m'n ei al heb gehad of niet. Dacht het echt gevoeld te hebben. Maar omdat ik zaterdagavond en zondagochtend wat voelde, twijfel ik. Dat kan namelijk toch helemaal niet? En alle berekeningen op het net geven aan dat ik pas morgen (in geval van 29 dagen) m'n ei zou moeten hebben. Het kan natuurlijk ook een cylcus zijn van 27, zoals twee keer terug, maar dan nog zou afgelopen weekend vroeg zijn. Tja, we wachten het maar af. Voor de zekerheid vanmorgen nog maar weer even geklust, haha!!
@Bion, het klinkt wel erg zwanger!! Al die kwaaltjes van je. Maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Ik heb er wel een goed gevoel over!
@Sylvia, voor jou ook een spannende tijd nu! Ook jou kwaaltjes klinken alsof je zwanger bent!! Zo leuk dat al die NOD's er nu weer aankomen! Ik ben zeker wel gerustgesteld door wat je vertelde over de bloedband met je kindje. Denk dat ik aankomend weekend dan toch lekker een paar wijntjes neem. Uiteraard wel met mate. Trouwens gefeliciteerd met jullie jubileum! Veel plezier vanavond!
@Mag, hoe is het met je? Klets je hier nog mee?
@Jannie, een buikje, hoe bijzonder!!! Dat lijkt me een van de leukste dingen van het zwanger zijn.
@Rianne, wat fijn meis dat je alweer zo positief kunt denken! Vind het zo knap hoe je ermee om gaat! Hoe is het met je mannetje?
@Salsadanser, haha, wat moet ik soms toch om jou lachen. Je kunt zo leuk uit de hoek komen!! Ik heb een paar jaar terug ook twee keer een blaasontsteking achter elkaar gehad. De ha adviseerde toen ook om direct na gemeeschap even te gaan plassen. Ik deed dat ook netjes (bijna) altijd, maar nu blijf ik toch eerst even tien minuten liggen. Alles wat dan niet 'naar binnen' is, overleeft het toch niet, dus dan ga ik wel naar de wc. Zou dat in jouw geval al te lang zijn? Wel vervelend joh, die blaasontstekingen telkens...
@Hopje, hoe is het met jou? Ben je alweer aan het klussen?? Ga je deze ronde ook ovulatietesten gebruiken?
@Janien, wat kan een week dan lang duren of niet?! Ik heb gisteren ook naar Bridget gekeken. Vind het af en toe wat overdreven, maar ook wel grappig om naar te kijken!
Nou meiden, fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva, 25 jaar, 11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)
Sorry dat ik er zo weinig ben, maar m'n internet ligt er telkens uit. De zoveelste storing in de regio van UPC, grrrrr!!!!!
Ik twijfel zo of ik nou m'n ei al heb gehad of niet. Dacht het echt gevoeld te hebben. Maar omdat ik zaterdagavond en zondagochtend wat voelde, twijfel ik. Dat kan namelijk toch helemaal niet? En alle berekeningen op het net geven aan dat ik pas morgen (in geval van 29 dagen) m'n ei zou moeten hebben. Het kan natuurlijk ook een cylcus zijn van 27, zoals twee keer terug, maar dan nog zou afgelopen weekend vroeg zijn. Tja, we wachten het maar af. Voor de zekerheid vanmorgen nog maar weer even geklust, haha!!
@Bion, het klinkt wel erg zwanger!! Al die kwaaltjes van je. Maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Ik heb er wel een goed gevoel over!
@Sylvia, voor jou ook een spannende tijd nu! Ook jou kwaaltjes klinken alsof je zwanger bent!! Zo leuk dat al die NOD's er nu weer aankomen! Ik ben zeker wel gerustgesteld door wat je vertelde over de bloedband met je kindje. Denk dat ik aankomend weekend dan toch lekker een paar wijntjes neem. Uiteraard wel met mate. Trouwens gefeliciteerd met jullie jubileum! Veel plezier vanavond!
@Mag, hoe is het met je? Klets je hier nog mee?
@Jannie, een buikje, hoe bijzonder!!! Dat lijkt me een van de leukste dingen van het zwanger zijn.
@Rianne, wat fijn meis dat je alweer zo positief kunt denken! Vind het zo knap hoe je ermee om gaat! Hoe is het met je mannetje?
@Salsadanser, haha, wat moet ik soms toch om jou lachen. Je kunt zo leuk uit de hoek komen!! Ik heb een paar jaar terug ook twee keer een blaasontsteking achter elkaar gehad. De ha adviseerde toen ook om direct na gemeeschap even te gaan plassen. Ik deed dat ook netjes (bijna) altijd, maar nu blijf ik toch eerst even tien minuten liggen. Alles wat dan niet 'naar binnen' is, overleeft het toch niet, dus dan ga ik wel naar de wc. Zou dat in jouw geval al te lang zijn? Wel vervelend joh, die blaasontstekingen telkens...
@Hopje, hoe is het met jou? Ben je alweer aan het klussen?? Ga je deze ronde ook ovulatietesten gebruiken?
@Janien, wat kan een week dan lang duren of niet?! Ik heb gisteren ook naar Bridget gekeken. Vind het af en toe wat overdreven, maar ook wel grappig om naar te kijken!
Nou meiden, fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva, 25 jaar, 11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)