Juni 2008 stoppers!!!

Hey meiden!

Sorry dat ik er zo weinig ben, maar m'n internet ligt er telkens uit. De zoveelste storing in de regio van UPC, grrrrr!!!!!

Ik twijfel zo of ik nou m'n ei al heb gehad of niet. Dacht het echt gevoeld te hebben. Maar omdat ik zaterdagavond en zondagochtend wat voelde, twijfel ik. Dat kan namelijk toch helemaal niet? En alle berekeningen op het net geven aan dat ik pas morgen (in geval van 29 dagen) m'n ei zou moeten hebben. Het kan natuurlijk ook een cylcus zijn van 27, zoals twee keer terug, maar dan nog zou afgelopen weekend vroeg zijn. Tja, we wachten het maar af. Voor de zekerheid vanmorgen nog maar weer even geklust, haha!!

@Bion, het klinkt wel erg zwanger!! Al die kwaaltjes van je. Maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Ik heb er wel een goed gevoel over!

@Sylvia, voor jou ook een spannende tijd nu! Ook jou kwaaltjes klinken alsof je zwanger bent!! Zo leuk dat al die NOD's er nu weer aankomen! Ik ben zeker wel gerustgesteld door wat je vertelde over de bloedband met je kindje. Denk dat ik aankomend weekend dan toch lekker een paar wijntjes neem. Uiteraard wel met mate. Trouwens gefeliciteerd met jullie jubileum! Veel plezier vanavond!

@Mag, hoe is het met je? Klets je hier nog mee?

@Jannie, een buikje, hoe bijzonder!!! Dat lijkt me een van de leukste dingen van het zwanger zijn.

@Rianne, wat fijn meis dat je alweer zo positief kunt denken! Vind het zo knap hoe je ermee om gaat! Hoe is het met je mannetje?

@Salsadanser, haha, wat moet ik soms toch om jou lachen. Je kunt zo leuk uit de hoek komen!! Ik heb een paar jaar terug ook twee keer een blaasontsteking achter elkaar gehad. De ha adviseerde toen ook om direct na gemeeschap even te gaan plassen. Ik deed dat ook netjes (bijna) altijd, maar nu blijf ik toch eerst even tien minuten liggen. Alles wat dan niet 'naar binnen' is, overleeft het toch niet, dus dan ga ik wel naar de wc. Zou dat in jouw geval al te lang zijn? Wel vervelend joh, die blaasontstekingen telkens...

@Hopje, hoe is het met jou? Ben je alweer aan het klussen?? Ga je deze ronde ook ovulatietesten gebruiken?

@Janien, wat kan een week dan lang duren of niet?! Ik heb gisteren ook naar Bridget gekeken. Vind het af en toe wat overdreven, maar ook wel grappig om naar te kijken!

Nou meiden, fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Ik denk dat Janien 'Juni 2008 stoppers deel 3' bedoeld, omdat we dan eigenlijk al twee topics gehad hebben. De eerste heette alleen anders. Mij maakt het allemaal niet uit. Als het maar herkenbaar is voor iedereen die hier mee babbelt!

Nu ga ik echt wat doen, haha!

Kus, ikke

Hey

Jannie " Hoe word ik mamma in Amsterdam Zuid" komt er elke maandagavond op om half 10. Na ANTM. Dat is geloof ik op Net 5. Of RTL5?
Klopt wel wat Miss zegt dat het af en toe een beetje overdreven is, maar ach aan de andere kant hoort dat wel bij het programma. Bridget doet het leuk!.

Miss beetje lastig te zeggen of je wel of niet je ei hebt gehad. Als ik het zo hoor kan het best wel eens zijn dat je gewoon eerder dan verw8 je eisprong hebt gehad.
Ik voel de mijne altijd erg duidelijk. Gewoon herkenbare steken aan de linker of rechterkant en dan voornamelijk bij het opstaan.
Dus als je bijna zeker weet dat je je ei hebt gehad dan is je NOD ook eerder.

Nou ik moet zo aan het werk, dus wss tot vanavond en anders tot morgen.
Spannende dag voor Bionda!!

liefs Janien

Jaaaaa, ik heb ook gekeken naar Bridget! Mijn mannetje wordt nu al gek van al die   zwangeren programma's hahah, maar hij zegt er niks van, de schat :)

Nah, zit ik hier net te klagen op het werk dat ik de koffie sinds deze week echt niet meer te drinken vind, kijkt iedereen me aan alsof ik gek ben......hahahaha
Zou het dan toch echt zo zijn????

*zucht*   ik wou dat het maandag was.......

en nu zit Eva er ook nog tussen....duurt het voor m'n gevoel nog langer....whahahahahaha.....eerst waren wij direct achter Bionda en die is morgen al......hihihihi

We duimen voor je hoor Bionda!

Groetjes
Sylvia

Hey MissX,

Nee, ik ga (nog) geen ovulatietesten gebruiken. Ik denk nu toch wel zeker te weten dat ik mijn eisprong goed voel, en bovendien heb ik gewoon de behoefte ook niet. Ik wil er lekker relaxed onder blijven. En lekker klussen waneer we er zin in hebben.

En hoe denk jij er over?

X hopje

Hoi Hopje!

Ik denk er hetzelfde over als jij. Ga het nu ook nog niet gebruiken. Zolang m'n cyclus zo regelmatig blijft, denk ik dat ik wel ergens tussen de 11e en 17e dag m'n ei mag verwachten. En aangezien wij best regelmatig klussen, denk ik dat die testen nog niet nodig zijn. Veel succes meis deze ronde!! Hoop dat er iets heel moois uit voort komt!

Liefs, ikke

@ MissX; ja hoor, ik ben er nog.....hahaha. Ik heb idd zelf nog niet zoveel gekletst maar ik lees elke dag alle berichtjes. Je vroeg nog op welke landen ik vloog. Nou, eigenlijk over heel de wereld (behalve Australie) dus heel gevarieerd. En als ik weg ben en mijn man moet ook werken, vangt mijn familie mijn dochtertje op. Ver velend zeg, die onzekerheid of je je ei wel of niet hebt gehad. Ga je gewoon op je gevoel af?

@ Biondaatje en Eva; ontzettend spannend is het nu voor jullie. Rennen jullie nu de hele tijd naar de wc om te checken dat je nog niet ongi bent geworden? Ik duim voor jullie!!!!!

@Jannie: Heerlijk is dat als je buik begint te groeien. Ik heb foto's van toen ik 3 maanden zwanger was en echt sta te poseren met mijn buik. Nu achteraf zie ik dat er nog niet veel te zien was maar ik was toen al apetrots op mijn beetje babybuik...haha.

Ik heb gisteren toch weer een test gedaan. Ik werd gek van dat getwijfel of ik nou wel echt een ongi had gehad vorige maand omdat het zo vroeg en kort was. Negatief, maar nu weet ik tenminste zeker dat het echt een korte cyclus was. Aangezien ik een beetje ongeduldig aan't worden ben, ga ik deze maand eens wat extra technieken toepassen. Missionarishouding tijdens het klaarkomen van de man schijnt het beste te zijn en daarna 10 min met mn benen de lucht in. En ik hou nu mijn temp en cervixslijm in de gaten zodat ik iig een beetje weet wanneer mn ei is geweest en wanneer ik dan ong mn NOD kan verwachten. Ik heb nu al 2 dagen van dat draderige, snotterige slijm (getver). Het is nu dag 12 dus dat zou betekenen dat ik weer een korte cyclus heb. Mooi zo!!!!!!! Succes met klussen en het eeuwige wachten, allemaal!!!!!!!

Terug
Bovenaan