Juni 2008 stoppers!!!

Hoi Mag,

Wat gaaf zeg, dat je in zoveel landen komt! Heb je dan vaak nog de tijd om er een dagje te blijven of vlieg je meestal meteen weer terug? En wat super dat je familie dan op jullie kleine past!

Ik heb idd echt geen idee meer w.b. m'n eisprong. Het voelde wel echt zo, maar goed. Gelukkig klussen we vrij regelmatig en dat gaat eigenlijk ook altijd zo. Dus ook als het er nog aan moet komen, maken we kans.

Goed dat je nog een test hebt gedaan voor je eigen gemoedsrust. Nu kun je je helemaal storten op deze ronde! Wat ideaal dat je zo'n korte cyclus hebt! Hoewel, ik mag ook niet klagen hoor!

Liefs, ikke

Hi MissX, ja is echt fijn dat mijn familie voor mijn dochtertje zorgt. Hoe ga jij dat straks doen met een kindje?
Ik zit min 1 dag tot een paar dagen in buitenland.....da's heerlijk shoppen.
Ik zag dat jij pas in de 1e ronde zit, zou toch super zijn als het in een keer raak is he?!
Als ik nu ook weer een korte cyclus heb, zou mijn NOD idd wel eens de 24e kunnen zijn. Net als jij. Gezellig, kunnen we samen aftellen. Ben benieuwd of ik dadelijk ook merk dat mijn temp omhoog gaat na mijn ei.

Hoi Mag!

Das idd lekker shoppen ja! Ik zou het ook wel weten, haha!
Mijn vriend werkt fulltime, maar heeft de ene week vroege (van 6.15 tot 14.45) en de andere week late dienst (van14.30 tot 23.00). Ik ben eind oktober afgestudeerd en ga dan op zoek naar een parttime job, voor maximaal 3 dagen. Het scheelt dat we dan dus vanwege de diensten van m'n vriend niet drie hele dagen oppas nodig hebben. Ik weet zeker dat m'n moeder 1 dag in de week zou willen oppassen. Dat heeft ze al zo vaak gezegd, haha! M'n vader zou het ook wel willen, maar die woont helaas 1,5 uur rijden hier vandaan. Misschien willen m'n schoonouders nog een dag oppassen, maar die hebben nu al twee kleinkinderen (van 0 en 1) van m'n schoonzus, dus daar rekenen we maar niet op. Dan worden het dus 1 of twee dagen (lees: middagen of ochtenden) kinderdagverblijf. Dat is eigenlijk ook onze max. We willen onze kleine niet vaker hoeven weg te brengen. Verder hebben we het geluk dat we heel veel leuke vrouwen in de buurt hebben waar we erg goed contact mee hebben en die de kinderen al groter hebben. Zij roepen wel eens voor de grap dat mocht het bij ons zover zijn, ze graag willen oppassen.

We houden iig goed in ons achterhoofd dat wij degene zijn die een kleine willen het ook zouden moeten kunnen redden zonder de opa's en oma's en kennissen. Dat vinden we erg belangrijk.

Oh, heb vandaag echt zo'n dag dat ik nergens ander meer aan kan denken en helemaal niet aan m'n scriptie toekom, haha!!!

Liefs, ikke

Oh ja had idd ergens gelezen dat je aan't afstuderen was. Lastig als je je niet kan concentreren. Ik kan ook de dagen wel omkijken. Ik zou er veel relaxter onder moeten zijn maar heb van te voren veels te veel gepland. Zo van: ik wil er twee jaar tussen maar niet dat ze in dezelfde maand jarig zijn dus dan beginnen we als de kleine 1 jaar en 4 maanden is. En dan toch stiekem hopen dat het in een keer raak is. Da's gewoon dom. Maar ja, als je er eenmaal fanatiek mee bezig bent, kan je het niet snel meer uit je hoofd krijgen. Mijn zus is nu 37 weken dus daar moet ik me maar even op focussen. De kans dat we nog een maandje samen zwanger lopen is nu wel verkeken. Maar wie weet neem ik deze maand het stokje wel van haar over. Zij bevallen en ik zwanger. Succes met je scriptie!!!!!

Hoi meiden

Dit schiet niet echt op, thuis werken. Er is weer zoveel te lezen op het forum en dan wil ik toch ook even reageren.

@Jannie: Gefeliciteerd met je 11 weken! Is zeker een mijlpaal. Hopelijk breekt nu de periode met minder klachten aan en kun je verder drijven op je roze wolk! Of blauwe natuurlijk...

@Janien: Ik probeer ook maar niet te veel te letten op klachten, aangezien je zo voor de gek gehouden wordt. Of er waarschijnlijk ook dingen tussen onze oren zitten...
JS3 lijkt me prima! We zijn goed bezig zeg!
Fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt. We hebben gelijkertijd onze NOD, maar aangezien ik nog niet regelmatig ben wacht ik zeker tot het weekend. Als ik niet ongi geworden ben tenminste....

@Hopje: Klusze! Wel fijn een korte ongi. Ik snap heel goed dat je teleurgesteld was. Maar hier zijn een hoop lotgenoten, je bent niet de enige waarbij het nog niet gelukt is.

@MissX: Die zaadcellen blijven een paar dagen leven hoor, dus hoef je niet bang te zijn als jullie een dag niet geklust hebben. Ik heb ook ergens gelezen dat het zaad dat eruit loopt, geen goed zaad is. In principe hoef je niet te blijven liggen, want het goede zaad komt wel op zijn plek. Maar voor de zekerheid raden ze het wel aan. Naast ons bed ligt dan ook standaard een extra kussen.

@Bion: Spannend hoor, bijna het testmoment! Jij bent nu de eerste nu!

Liefs, Puk

@jannie ja laten we het hopen ik dacht misschien komt het gewoon omdat ik er teveel mee bezig ben geweest gister maar laten we het hopen..

@hopje ik wil als ik het morgen niet ben donderdagochtend testen als ik het die nacht nog niet ben geworden dan haha we wachten af..

@missx ja gister was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was echt alle kwaaltjes vandaag stuk minder 1x misselijk geweest verder niks..

@janien ja bijna aan het nagelbijten haha maar probeer er niet teveel aan te denken lukt alleen niet echt hahaha..

@syl ja duim maar voor me haha ik hoop het ook..

@mex ja echt elke x als ik naar wc ga dan kijk ik en dan nee gelukkig nog niet hahaha gekken zijn we eigenlijk he haha..

nou vandaag gehoord dat de dochter van de vriendin van me schoonvader dus  soort (schoonzus)  is bevallen van een dochter Senna dochter gaat het goed moeder moest als nog naar het ziekenhuis ze bleef bloeden dus zit nu op volgend bericht te wachten hoe het afloopt ik zal jullie ook wel op de hoogte houden..

bridget maasland had ik vorige week ook gezien en vind het echt een leuk progamma en bridget vind ik ook echt een toffe meid..

nou ik moet nog anderhalf uur werken dan lekker eten...

xbion

Hoooooi,

Jeetje, wat is er veel gekletst vandaag! Ik wil me iets minder richten op het hele zwanger worden gebeuren(hoe moeilijk dat ook is), dus probeer niet vaker dan 2 keer per dag hier te kijken... dat is al te veel.Maar een stuk minder dan 6 tot 10 keer paer dag of niet?  Maar dit is pas mijn 1e keer vandaag, dus dat valt mee. Maar jullie hebben gewoon een pagina vol gekletst! Goed bezig.
En idd al bijna naar nr. 3. Zolang er iets staat van juni 2008 stoppers, dan vinden we het wel.

Hoe is het met iedereen? Sommige al lekker last van kwaaltjes lees ik.... spannend. Ik zal heel hard voor jullie duimen.

Hier alles goed. Nog steeds lekker aan het snotteren... :-( maar wel lekker in het zonnetje gezeten vandaag(dinsdag is altijd mijn vrije dag) dus misschien heeft de zon weer voor wat vitamientjes gezorgd!

Sylvia: lekker een avondje relaxen... heerlijk. Geniet ervan!

Bionda: ik ga heel hard voor je duimen, ik hoop dat je kwaaltjes zwangerschapskwaaltjes zijn en geen ongikwaaltjes.... duim duim duim duim en uiteraard ook voor chris en sylvia!!!!!

Jannie: nu al 11 weken! Gaat lekker zo, en helemaal nu je al een buikje krijgt! Leuk. Geniet ervan...

Ik zet mezelf net als de andere rianne ook maar op het wachtbankje.... Ik heb nu ook geen idee hoe het met mijn cyclus is na de mk..... Want die datum van de 16e was uitgegaan van een cyclus van 44 dagen geloof ik, terwijl ik toch zwanger was. Kunnen we samen op het wachtbankje zitten.

Fijne avond,

Liefs
Mij

NOD   :

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Terug
Bovenaan