Hoooooi,
Jeetje, wat is er veel gekletst vandaag! Ik wil me iets minder richten op het hele zwanger worden gebeuren(hoe moeilijk dat ook is), dus probeer niet vaker dan 2 keer per dag hier te kijken... dat is al te veel.Maar een stuk minder dan 6 tot 10 keer paer dag of niet? Maar dit is pas mijn 1e keer vandaag, dus dat valt mee. Maar jullie hebben gewoon een pagina vol gekletst! Goed bezig.
En idd al bijna naar nr. 3. Zolang er iets staat van juni 2008 stoppers, dan vinden we het wel.
Hoe is het met iedereen? Sommige al lekker last van kwaaltjes lees ik.... spannend. Ik zal heel hard voor jullie duimen.
Hier alles goed. Nog steeds lekker aan het snotteren... :-( maar wel lekker in het zonnetje gezeten vandaag(dinsdag is altijd mijn vrije dag) dus misschien heeft de zon weer voor wat vitamientjes gezorgd!
Sylvia: lekker een avondje relaxen... heerlijk. Geniet ervan!
Bionda: ik ga heel hard voor je duimen, ik hoop dat je kwaaltjes zwangerschapskwaaltjes zijn en geen ongikwaaltjes.... duim duim duim duim en uiteraard ook voor chris en sylvia!!!!!
Jannie: nu al 11 weken! Gaat lekker zo, en helemaal nu je al een buikje krijgt! Leuk. Geniet ervan...
Ik zet mezelf net als de andere rianne ook maar op het wachtbankje.... Ik heb nu ook geen idee hoe het met mijn cyclus is na de mk..... Want die datum van de 16e was uitgegaan van een cyclus van 44 dagen geloof ik, terwijl ik toch zwanger was. Kunnen we samen op het wachtbankje zitten.
Fijne avond,
Liefs
Mij
NOD :
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Eva, 25 jaar, 11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar, 29 september, 4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 29 september, 4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 5 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar, ... oktober, 1e ronde na mk, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)