Juni 2008 stoppers!!!

Oohhh, trouwens nog een blunder.... (tje),

Wij hebben eigenlijk niemand over onze zwanger word plannen ingelicht (alleen mijn broer en zijn vriendin) en nu was vorig weekend mijn moeder bij ons. Ik was nog aan het werk en mijn vriend was bezig met het kozijn te schilderen....
Ze wilde persee iets doen voor ons, dus zei mijn vriend dat er nog wat was lag wat mocht worden opgevouwen.
Kom ik er later achter dat de wasmand stond naast een stapel boeken naast mijn bed, met daar bovenop het boek: ik wil zwanger worden, opengeslagen! Hahaha. Ze heeft er nog niks van gezegd... dus ik ben heel benieuwd!

Kusss

Het gaat hard hier!!

Bionda: ik duim voor je meid, het is iets heel bijzonders... Spannend als je donderdag gaat testen, I hope so! Wanneer ben je dan uitgerekend of heb je dat nog niet uitgezocht? Vast wel... ;-)

Ryanne: na een miskraam word je meestal binnen 4 tot 6 weken ongesteld, soms iets langer. Je cyclus is waarschijnlijk beetje in de war. Dus wachtbankje is misschien te vroeg? Goed trouwens dat je hier kinder kijkt / leest / reageert, ik kon/kan dat niet hoor!

Sylvia: have fun 2night! Ja op zich kan ik wel naar de sauna maar liever na de 13 weken en wil het even checken met de gyn. Zwaluwhoeve wil ik nog wel een keer heen, hoor ik goede dingen over. In Haarlem zit ook n heerlijke!

Mex: leuk, stewardess! Bij de blauwe jongens?

MissX: lastig concentreren dus? Snap ik, is ook lastig. Ben je al bijna klaar? Zou wel zorgen dat je klaar bent voordat je zwanger bent, want bij een week of 6 begint de moeheid en ik kan je vertellen: das geen priode dat je een scriptie wil afmaken. ;-)

jaja leuk dat buikje! Vraag me soms wel af: is het van het eten / snoepen of van de beebie? Beiden denk ik maar tis wel heel speciaal!

Groetjes Jannie

Hey allemaal! Wat fijn zeg dat we even allemaal onze "ei" kwijt kunnen hier!

@chris: ja, zeker spannend.. tis nu aftellen..

@jannie : Ja, klussen gewoon om de dag haha, zal het vast een keer raak moeten zijn. Als het te lang gaat duren (even afkloppen!!) dan ga ik wel ovulatietesten kopen.

@sylvia: Ik ken dat hoor, geen zin meer hebben in koffie. Of ik denk dat ik er zin in heb en dan neem ik 1 slokje en dan gooi ik het weer weg omdat het totaal niet smaakt... mn collega keek mij vandaag ook al raar aan.. "Jij geen koffie??" vroeg ze ....

@Mex: haha, ga nu wel meer naar de wc ja, even kijken of er al wat is... word nu spannend :)

Heb gister met een vriendin op msn gezeten die nu 8 wkn zwanger is, zij noemde op wat voor klachten ze had en had toch ook wel een aantal dezelfde dingen, maar ja.. wat is echt en wat wíl je graag voelen....

Ik was nog 'online' dus deze telt niet.... haha

Jannie: ik bedoelde niet op het wachtbankje omdat ik mijn ongi uitblijft, maar hetzelfde als rianne... op het wachtbankje om mijn cyclus....

Eva: wanneer is je nod precies??? spannend............. let us know!

Doeiiiii xxx

@rietjeh: Weet niet precies wanneer met NOD is, heb eerst een cylcus van 44 dgn gehad (de eerste na het stoppen met de pil) en degene daarna was 26 dgn. Als ik uitga van 26 dgn is mn NOD vandaag, als ik uitga van gewoon 28 dgn dan is ie dus donderdag. Dus is het een beetje gissen....

Hey meiden!

Even snel voor GTST begint, haha!

@Puk, ook al moeilijk om thuis aan het werk te zijn... Hoe is het verder met je? Voor jou is het ook afwachten nu he!

@Bion, gefeliciteerd met je nichtje!! Hoop dat alles goed gaat met de moeder.

@Ryanne, vooruit, je zit pas op 1x...  Vind het wel een goede van je, maximaal twee keer per dag hier kijken. Soms ben ik ook echt te druk en kom ik heel weinig hier. Maar vandaag is echt zo'n dag dat ik me niet kan concentreren... Goh, ben trouwens wel heel benieuwd of je moeder er nog wat van gaat zeggen! Had zij het boek op de wasmand neergelegd denk je?

@Jannie, eind oktober ben ik zeker weten klaar. Mocht het deze ronde raak zijn, tja, dan wordt het idd even doorzetten! Ik hoopte eerst op eind september, maar wist dat het iets ging uitlopen. Toch hebben m'n vriend en ik er bewust voor gekozen om niet langer te wachten. We willen zo graag en wachten al zo lang!! (paar maanden, maar goed, lijkt een eeuwigheid) Als ik nou wist dat het wel december kan worden met m'n scriptie, dan hadden we idd langer gewacht. Maar we hadden het dus al uitgesteld i.v.m. m'n afstuderen.

@Eva, meis, het kan maar zo raak zijn als ik jou zo hoor! Ik duim!!

Meiden, ik heb al zo'n twee uur nu een zeurderige pijn in m'n onderbuik, precies in het midden. Het is ook nonstop en heel erg op de achtergrond aanwezig. Het voelt als een ongipijn, maar dan 100 x licher zeg maar. Wat zou dit kunnen zijn? Het lijkt helemaal niet op m'n ei, dan heb ik flinke steken, kort ook, rechts onderin. Hmmm, ga nu al van alles denken en hopen, maar denk dat ik dat beter niet kan doen. Is allemaal nog veel te vroeg.

Ik ga GTST kijken. Fijne avond!

Liefs, ikke

@rietje ja hoop ook zwangerschapskwaaltjes maar heb vandaag weer totaal geen gevoel dat ik zwanger ben en gister van overtuigd achja we zullen zien lichaam kan veel met je doen haha

@jannie ja tuurlijk weet ik dat haha als ik zwanger ben ben ik 21mei uitgerekend mooie datum dus hopen maar haha..

@missx ja de moeder was 2liter bloed verloren ligt nu in het ziekenhuis moet nog blijven de placenta wilde ook niet loskomen en ze hebben met geweld op de buik liggen duwen dus geen prettige bevalling ze heeft veel pijn gehad en ook nog gehecht met een fijne spuit auau maar gaat nu redelijk ik wacht volgend bericht af..
en ja dank je wel voor de felicitatie..

hoe is het met de dames ook lekker aan het luieren??

xbion

Hey meiden

Kon het toch niet laten even langs te wippen.
Haha hoe erg..

Miss en Hopje ik doe ook nog niet aan evulatietesten. We zitten nog maar in ronde 3 en wil het eerst nog even lekker luchtig houden. Als we binnen een half jaar niet zwanger zijn dan kan het alsnog. Bovendien heb ik tot nu toe mn ei heel goed gevoeld altijd halverwege de ochtend.
En tot nu toe een regelmatige cyclus.

Puk: Ja spannend niet. Ik heb dus nog helemaal nergens last van.
De vorige 2 ronden wel, enorm pijnlijke borsten. Maar dat was omdat ik ongesteld moest worden. En daar kreeg ik al de in de week rond mn eisprong last van. Voel nu helemaal niets! Hahaha.. te erg.
en jij??
Ooh ja wat bedoel je precies met JS3?

nou meiden ik kom nu pas morgenmiddag weer want ik ga mn mannetje nog even gezelschap houden. Is gewond aan zn neus dus zal hem even lekker verwennen.
haha

liefs

Terug
Bovenaan