Juni 2008 stoppers!!!

hey meiden,

voor ons vandaag een zwarte dag uit ons leven. vanavond om 20:30 is namelijk mijn schoonvader overleden.
hij was al wel een tijdje ziek, maar na ons trouwen is het zo hard gegaan. mijn vriend zei nog: nu zal mijn vader nooit zijn kleinkinderen leren kennen" zo zielig.

de komende dagen zal ik hier niet of nauwelijks te vinden zijn, maar dan weten jullie dat ik er nog wel ben.
zie dat een aantal meiden hun NOD hebben op korte termijn. ga voor jullie allemaal duimen. door alle stress zijn hier de meeste kwaaltjes verdwenen dus ga er vanuit dat ik maandag gewoon ongi word. als er ander nieuws is dan lezen jullie het.

ik spreek jullie snel weer.

liefs Christy

Ach, Chris, wat een vreselijk bericht meis , ik schrik er van! Jeetje.

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie beiden!

goede morgen dames..

@chris jeetje meis wat erg gecondoleerd deze stress kan je er nu juist niet bij hebben nou heel heel veel sterkte met alles en we zien je wel weer goed om jezelf en je mannetje denken...

jullie lekker geslapen meiden?
hier is het nog rustig zeg het maar niet te hard haah heb nog geen buikpijn gelukkig maar heb wel elke x het idee dat ik ongi ga worden heb het ook zo koud en moe heb ik altijd voor me ongi maar we wachten af anders morgen ochtend testen..

nou ik zal er vandaag niet veel zijn ben met een collega en vanavond op visite ik probeer tussendoor wel even te komen en laten weten of de rd-tjes er al zijn..

fijne dag meiden.

xbion

Goedemorgen!

Chris: jeetje veel sterkte meid, das vreselijk.... Gecondoleerd!

MissX: tja het kunnen je darmen zijn of je baarmoeder of toch je ei? Mocht het raak zijn dan kun je pas een week na de bevruchting iets voelen, maar ik zou gewoon alles in je dagboek schrijven (of ergens anders opschrijven) dan kan je het evt later herkennen.

Bionda: nog steeds spannend dus... Morgen dus testen als er vandaag geen ongi komt? wel met de (eerste) ochtendurine doen kan ik je adviseren.
Hopelijk blijft de ongi lekker weg!

Sylvia: heb je lekker genoten van de sauna?

Ryanne: ik snap het nu van t wachtbankje!

groetjes Jannie

Goedemorgen ladies!

Tsja, wat zal ik zeggen... Het was heerlijk bij de Zwaluwhoeve, maar van die sauna kon ik toch niet echt genieten, had het veel warmer dan normaal...kweenie...
Bovendien voelde ik me gisteren echt een dood vogeltje, zoooo moe, ben vandaag dus ook maar even een dagje thuis gebleven van werk.
Als ik al niet zwanger ben, dan kom er vast een fikse griep of iets aan zeg....bah...
Maar wel lekker met mijn mannetje samen genoten en gerelaxt, lekker gegeten en zo toch een heerlijke avond gehad

Bionda, wat spannend voor je joh! Ik vind het knap dat sommigen van jullie zoveel geduld hebben, ik had al met die test op de wc gezeten....hahahaha.......
Bij mijn eerste ook, ik werd wakker.....nee, geen rd-tjes, hup in de auto naar de apotheek (maandagmorgen dus geen andere winkel open) en testen maar......hahahahaha

Maar ook ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga wachten tot woensdag als ik niet ongi word, maar of ik het ga halen?????

Lieve Chris,

Meis, wat ontzettend erg! Krijg helemaal kippenvel als ik het lees. Dit is iets waar jullie samen alle tijd van de wereld voor moeten nemen om het te verwerken. En ook al was hij ziek, kan me voorstellen dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam! Heel veel sterkte en maak je even niet druk om dit forum. We denken aan je.

Liefs, ikke

@jannie en syl ja echt spannend elke x als ik naar de wc ga bijna elk half uur haha denk ik nee he nee he maar nog niks net wel ongipijn even gevoeld en dacht nu ben ik het maar nog niet ik hoop zo dat ik zwanger mag zijn..
ja morgenochtend ga ik dan testen met ochtendurine maar zat me net te bedenken zal je maar net zien dan ben ik vanavond op visite en word ik het naja maar blijven afwachten ben nog wel steeds moe en koud ik word af en toe gek van mezelf haha wil zo gaag een positieve test!!!

nou jullie horen later weer van me..

xbion

Terug
Bovenaan